Wat moet ik doen? Blijven of weggaan?

01-11-2012 21:22 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben nieuw op het forum, eigenlijk omdat ik niet meer weet wat ik moet. Ik heb het besproken met vriendinnen, maar die zijn niet objectief en zeggen: weggaan.



Ik zal de situatie even 'kort' uitleggen:

Mijn vriend en ik zijn bijna 6 jaar samen. In 2010 zijn we een tijdje uit elkaar geweest (mijn initiatief) maar we kwamen er snel achter niet zonder elkaar te kunnen. In 2011 kwamen we weer samen en dit jaar zijn we ook weer samen gaan wonen (hiervoor woonden we ook al samen, ik ben toen uit huis gegaan).

Nu ben ik er laatst achter gekomen dat hij naaktfoto's heeft van een meisje dat hij op ons werk heeft ontmoet (werken in een bar). Ze hebben daar nummers uitgewisseld en later via whats app heeft hij haar om naaktfoto's gevraagd.

Deze heb ik dus gevonden (niet zo lang geleden). Hij zegt dat dit iets eenmaligs was en hij nooit mt haar heeft afgesproken, alleen foto's gevraagd dus.



Laatst zei hij mij dat hij twijfelde aan onze relatie: ik zou nooit iets doen in het huishouden (deels waar), de laatste tijd onaardig zijn (ook waar: ik was immers nog boos vanwege die foto's) en hij wilde misschien liever vrijgezel zijn. Hij zou hier 3 weken over nadenken en mij dan een antwoord geven. 3 weken later zei hij mij toch bij mij te willen blijven. Veel meer heeft hij niet gezegd, niet of zijn twijfels nu weg zijn, wat we gaan doen om de problemen op te lossen.. niets



Vorig weekend waren we samen uit, ik kwam een vriendin tegen, hij een goede vriend en daardoor zag ik hem bijna de hele avond niet. Toen ik hem op de dansvloer tegenkwam en een kus gaf kreeg hij plots een klap van een meisje naast ons. Dit vond ik raar: waarom doet zij dat?

Ik kwam dat meisje later tegen en vroeg haar waarom ze dat deed (ze herkende mij niet) zij zei toen dat hij haar had geprobeerd te versieren en te zoenen maar dat hij toen ineens met een ander meisje stond en zit niet pikte.

Nou een hele ruzie later ontkent hij dat hij ook maar even met haar gepraat heeft, niet weet wie het is of waarom zij hem sloeg.



Deze dingen bij elkaar maken dat ik het allemaal niet meer weet. Hij zegt van mij te houden en voor mij te willen gaan, maar ik moet daar naar vragen uit zichzelf zegt hij niets. Hij is sowieso heel erg gesloten en praten, dat gaat bij hem bijna niet.



Ik wordt hier enorm onzeker van en vraag me of ik er wel goed aan doe bij hem te blijven. Ik houd enorm veel van hem, en bovendien heb ik mijn keuze gemaakt toen ik weer bij hem kwam wonen: ik wil hem!



Wat vinden jullie? Moet ik er voor gaan? Wat moet ik tegen hem zeggen? Wat kan ik doen?

Lang verhaal, maar ik zit er echt mee
Alle reacties Link kopieren
Ik ben objectief en ik zeg ook weggaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hij zegt voor jou te gaan maar zijn gedrag geeft andere signalen af. Kies voor jezelf, in deze relatie zal je niet gelukkig worden
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het antwoord allang weet... wees eerlijk naar jezelf...
Alle reacties Link kopieren
quote:lullaby- schreef op 01 november 2012 @ 21:22:

Nu ben ik er laatst achter gekomen dat hij naaktfoto's heeft van een meisje dat hij op ons werk heeft ontmoet (werken in een bar). Ze hebben daar nummers uitgewisseld en later via whats app heeft hij haar om naaktfoto's gevraagd.

Deze heb ik dus gevonden (niet zo lang geleden). Hij zegt dat dit iets eenmaligs was en hij nooit mt haar heeft afgesproken, alleen foto's gevraagd dus.

Als mijn partner om naaktfoto's van een vrouw (of man) zou vragen via de whatsapp, dan kon hij vertrekken. Ook al was dat maar 'eenmalig' en zou hij niet met haar hebben afgesproken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
GO!.... je vraagt aan meisjes naaktfoto's....

omdat je even chago bent, wil hij lekker single blijven..

twijfels omdat je weinig in het huishouden doet? dan moet hij zijn muil opentrekken.. iemand die van je houd zal daar niet in 1x de relatie voor willen verbreken... dan ben je niet eerlijk.

in de bar waar je bent versiert hij een ander...

hij wil 3 weken bedenktijd... terwijl HIJ fout zat... donder gewoon direct op!!!



Hoeveel redenen wil je hebben ? Geloof me, iedereen 'kan' zonder de ander, its all in the mind.. Succes!!!



ps. Bedenk je zelf wat hier leuk aan is??
Alle reacties Link kopieren
snel wegwezen,....
Moet jij er voor gaan? nee, want hij gaat er overduidelijk niet voor, dus waarom zou jij ervoor gaan met een vent die je bedriegt waar je bijstaat..
Alle reacties Link kopieren
Weggaan!
Alle reacties Link kopieren
Ja nu ik het zo terugleest en het er allemaal zo kortbondig en plat staat denk ik ook; fuck waar ben ik mee bezig....
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je met iemand willen samenwonen waarmee je niet eens een normaal, eerlijk en open gesprek kunt voeren?



Op een gegeven moment ben je toch uitgen**kt.

En dat je niet zonder hem zou kunnen slaat echt nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn nu foto's van naakte collega. Dat is straks naakte collega in jullie bed.
Alle reacties Link kopieren
En die foto's... Vinden jullie dat vreemdgaan? Technisch gezien is het niet vreemdgaan? Of ben ik het nou aan het goedpraten :S
Alle reacties Link kopieren
Heul snel wegwezen, dit is 3 x niks.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:lullaby- schreef op 01 november 2012 @ 21:32:

Ja nu ik het zo terugleest en het er allemaal zo kortbondig en plat staat denk ik ook; fuck waar ben ik mee bezig.... Fuck waar ben je mee bezig dan?
Alle reacties Link kopieren
Je bent het aan het goed praten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 01 november 2012 @ 21:33:

Het zijn nu foto's van naakte collega. Dat is straks naakte collega in jullie bed.Het was geen collega 'slechts' een bezoeker... -_-
Alle reacties Link kopieren
Technisch gezien geen vreemdgaan, nee. Maar zie mijn vorige post.
quote:lullaby- schreef op 01 november 2012 @ 21:33:

En die foto's... Vinden jullie dat vreemdgaan? Technisch gezien is het niet vreemdgaan? Of ben ik het nou aan het goedpraten :Swat doet het er toe hoe je het noemt? het effect blijft hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Nou, een vriend die naaktfoto's aan een andere vrouw vraagt, twijfelt over de relatie en daar dan drie weken over moet nadenken en blijkbaar andere vrouwen versiert, daar zou ik verder niet over piekeren hoor; ik zou 'm snel de deur uit schoppen.

Kom op meid; je verdient beter dan zo'n sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Ja probleem is dus dat er weinig de deur uit valt te schoppen. Dit is zijn huis en ik heb niets... Daarbij, tja, hou ik toch van 'm :S
Alle reacties Link kopieren
Meisje....doe jezelf een lol.....zoo bijzonder is hij niet. Ga weg bij hem.



Zoek beter iemand die ECHT van je houd en niet voor je neus vreemd gaat. Het is niet voor niks dat je al eerder weg was gegaan bij hem.
Alle reacties Link kopieren
[quote]citronella schreef op 01 november 2012 @ 21:36:

[...]





hij heeft wel potetntial om het te doen
Alle reacties Link kopieren
Beter geen vent dan een vent die je ongewild moet delen.
dat is geen houden van, dat is wanhopige verslaving aan zelfkwelling..

pak je spullen en laat hem in zijn sop gaarkoken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven