Wat moet ik nu met hem :-(

09-02-2016 12:48 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik heb een dilemma



Zo'n anderhalf jaar geleden ontmoette ik een jongen die 7 jaar jonger dan mij is. Hij zocht steeds vaker contact via fb en app en liet merken dat ie me heel leuk vond. Ik was gevleid door zijn aandacht maar gaf aan dat ie te jong was, alhoewel ik hem ook heel leuk vond. Afijn. Niet lang daarna hebben we toch seks gehad na ene feestje. Er volgde een periode van op en af contact waarin hij nog steeds aangaf dat ie me zag zitten. Ik weet dat ik toen best moeilijk heb gedaan en hij niet kon peilen wat ik nu eigenlijk wilde. Twee maanden geleden hebben we weer seks gehad. En net als de eerste keer was het niet ideaal. De eerste keer kwam ie veel te snel klaar, de tweede keer helemaal niet.



Hij liet na de 2e keer seks bijna niks meer van zich horen. Als we contact hadden, kwam dat meestal vanuit mij. Het punt is, ik hoor van meerdere mensen om mij heen dat ie een groot zwak voor mij heeft. Afgelopen vrijdag was er feest waar hij was, ik stond achter de bar. Hij hing de hele avond rondom de bar heen en zat me telkens in de gaten te houden etc. Maar als ik hem de volgende dag app, reageert ie vaak direct, maar doet ie wel enorm kortaf, bijna bot. Dat ik denk, je hoeft volgens mij echt niks meer van mij.



Mijn punt is, ik heb steeds vaker het idee dat ik het met hem wil proberen, maar hij nu genoeg van me heeft. Het is een jongen die vaak hordes vrouwen om zich heen heeft hangen, maar geen player die iedere week met een ander in bed ligt. Wat moet ik nu doen. Ik kan hem zeggen wat ik voel, maar ben zo bang om afgewezen te worden
Niets, je moet niks doen. Hij vind je leuk als hij jeuk heeft en verder niet.
Alle reacties Link kopieren
als hij echt interesse had, had hij wel normaal tegen je gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Eens ..met alle reacties.. heb er niks aan toe te voegen.
Je verspilt pas tijd als je er van vergeet te genieten
Alle reacties Link kopieren
En je ziet hem alleen op feesten? En daar heb je dan sex? Klinkt alsof hij maar 1 ding wil..
Alle reacties Link kopieren
Niets meer van je laten horen, misschien komt hij dan wel weer naar je toe.. en anders maar niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het na dit verhaal lijkt alsof ie maar 1 ding wil. Maar ik sprak laatst met een vriend van hem, die vertelde dat mijn 'scharrel' hem had gezegd dat ie zo'n groot zwak voor me had, en zoveel dingen leuk aan me vond.



Daarbij heb ik mijn 'scharrel' ook al eens gezegd dat ik niet zo snel iets serieus met een jongen zou beginnen omdat ik het mogelijk vind om me te binden.



Zijn vriend zei dat ik hem niet zo snel moest lasten gaan en dat hij wacht op een soort bevestiging van mijn kant. Dus ja. Pff
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk = moeilijk
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:02:

Ik snap dat het na dit verhaal lijkt alsof ie maar 1 ding wil. Maar ik sprak laatst met een vriend van hem, die vertelde dat mijn 'scharrel' hem had gezegd dat ie zo'n groot zwak voor me had, en zoveel dingen leuk aan me vond.



Daarbij heb ik mijn 'scharrel' ook al eens gezegd dat ik niet zo snel iets serieus met een jongen zou beginnen omdat ik het mogelijk vind om me te binden.



Zijn vriend zei dat ik hem niet zo snel moest lasten gaan en dat hij wacht op een soort bevestiging van mijn kant. Dus ja. Pff

wat een wijvengedoe

Praat met elkaar in plaats van over elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een feit dat hij degene is die heel vaak tegen mij heeft gezegd dat ie me leuk vond, en ik echt veel minder vaak tegen hem. Ik kan me slecht kwetsbaar opstellen.



Hij staat ook bekend als een hele lieve aardige jongen die meiden niet zomaar gebruikt.



Maar goed, dingen kunnen veranderen.
Echt he, eerst hem afwijzen omdat ie te jong is.

Dan mag ie toch over je heen.

Dan ga je weer moeilijk moeilijk lopen doen.

Dan mag ie toch weer over je heen maar is het niet denderend.

En nu doet hij moeilijk en is het opeens een lastige situatie?



Ik zou er een punt achter zetten. JIJ bent de draaikont in deze. Hij zegt je leuk te vinden, jij vond van niet. Dan nu ook een grote meid zijn en hiermee stoppen. Dit is toch helemaal niets?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Doreia



Zo is het in een notendop wel gegaan ja. En dat vind ik ook echt niet tof van mezelf.



Maar ik vind hem wel oprecht leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem op

Vraag of ie met je naar de film/toneel/bos wil.



Bellen ...dus niet appen





(En sex gaat niet vanzelf goed...dat leer je samen te doen)
--
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 09 februari 2016 @ 13:04:

[...]



wat een wijvengedoe

Praat met elkaar in plaats van over elkaar!



+1



En echt hoe oud ben jij/zijn jullie.
Alle reacties Link kopieren
Maar nogmaals: als hij je zo leuk vindt.. Waarom dan niet daten of leuke dingen doen met elkaar? Nu klinkt het als plar neuken op een feest! (Waar dan??! Ik vraag het me echt af😂)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je alleen afvragen waarom hij na de 2e keer seks zo afstandelijk is gaan doen. Die 2e keer was mijn initiatief (gewoon doordeweeks, dus niet na een feest). Hij dacht dat ik dat niet wilde, dus ondernam ook geen poging.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft als eens gevraagd (helemaal in het begin) of ik wat met m wilde drinken. Toen zei ik, alleen als vrienden. En hij stelde al eens voor om een film te kijken. Maar ook toen hield ik de boot een beetje af.



Ja ik weet het, idioot wijf
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:02:

Maar ik sprak laatst met een vriend van hem, die vertelde dat mijn 'scharrel' hem had gezegd dat ie zo'n groot zwak voor me had, en zoveel dingen leuk aan me vond.

Nou en? Het zijn maar woorden. Kijk naar zijn gedrag. Bot, reageert alleen wanneer het hem uitkomt en niet uit zichzelf, en presteert in bed ook al niet. Al zou hij je echt de allerleukste vinden (wat twijfelachtig is), dan heb je nog geen klap aan een jongen die je zo behandeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je eraan als zijn/jouw vrienden zeggen dat hij je écht wel leuk vind.

Als hij dat niet laat merken en geen actie onderneemt dan heb je er geen zak aan.

Ik zou er in elk geval op afknappen als hij zich op dat gebied niet als een volwassen man kan gedragen.

Wil je, graag of niet, ja of nee, maak er werk van, anders hoeft het van mij al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht omdat hij gevoel kreeg tekort te schieten.?



Jij vond de sex slecht.... (Enkel omdat hij niet klaarkwam)
--
Alle reacties Link kopieren
Zijn gedrag laat juist zien dat ie me constant in de gaten houdt. En bot reageren is misschien een groot woord. Hij reageert veelal kortaf. Maar zo ook afgelopen vrijdag, is ie echt wel heel aardig en leuk hoor, en zijn we volop aan het ouwehoeren etc
Alle reacties Link kopieren
Tinnifin, de eerste keer kwam ie te snel klaar ja. Maar ik heb hem nooit gezegd dat ik de seks slecht vond



Hij zei later uit zichzelf dat de seks niet denderend was, maar dat hij dat niet zo ervaren had omdat ie me oprecht leuk vindt.



Deze jongen heeft ook nog nooit een serieuze relatie gehad.
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:16:

Je kunt je alleen afvragen waarom hij na de 2e keer seks zo afstandelijk is gaan doen. Die 2e keer was mijn initiatief (gewoon doordeweeks, dus niet na een feest). Hij dacht dat ik dat niet wilde, dus ondernam ook geen poging.



Wat dacht je van schaamte omdat hij de 1e keer te snel kwam en de 2e keer helemaal niet?

Misschien weet hij zich geen houding te geven.

Als je echt wat met hem wil na je gedraai zal je met de billen bloot moeten qua gevoelens.

Dan maar risico op een blauwtje.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:22:

Zijn gedrag laat juist zien dat ie me constant in de gaten houdt. En bot reageren is misschien een groot woord. Hij reageert veelal kortaf. Maar zo ook afgelopen vrijdag, is ie echt wel heel aardig en leuk hoor, en zijn we volop aan het ouwehoeren etc



Oké. Hij kijkt naar je/houd je in de gaten. En dan? Heb je toch niets aan?

Knap jij daar zelf niet op af?
Praat gewoon met hem!

Seks samen moet je leren, bij elke nieuwe partner opnieuw.

JIJ bent hier degene die zo heen en weer draait. Niet leuk om iets mee te gaan drinken, maar wel uitnodigen om seks met je te hebben, die je dan weer niet leuk vind.



Kijk jezelf eens goed in de spiegel en bedenk hoe jij hem aan het lijntje houdt. En nu moet het toch weer zoals jij wil, want nu heb jij bedacht dat je hem toch wel leuk vind. Hoe tegenstrijdig kun je zijn? Ik hoop eigenlijk dat jij je hand hebt overspeeld. Voor hem zou het beter zijn om je af te wijzen, want iets zegt me dat je het na een paar maanden toch weer voor gezien houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven