Wat moet ik nu met hem :-(

09-02-2016 12:48 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik heb een dilemma



Zo'n anderhalf jaar geleden ontmoette ik een jongen die 7 jaar jonger dan mij is. Hij zocht steeds vaker contact via fb en app en liet merken dat ie me heel leuk vond. Ik was gevleid door zijn aandacht maar gaf aan dat ie te jong was, alhoewel ik hem ook heel leuk vond. Afijn. Niet lang daarna hebben we toch seks gehad na ene feestje. Er volgde een periode van op en af contact waarin hij nog steeds aangaf dat ie me zag zitten. Ik weet dat ik toen best moeilijk heb gedaan en hij niet kon peilen wat ik nu eigenlijk wilde. Twee maanden geleden hebben we weer seks gehad. En net als de eerste keer was het niet ideaal. De eerste keer kwam ie veel te snel klaar, de tweede keer helemaal niet.



Hij liet na de 2e keer seks bijna niks meer van zich horen. Als we contact hadden, kwam dat meestal vanuit mij. Het punt is, ik hoor van meerdere mensen om mij heen dat ie een groot zwak voor mij heeft. Afgelopen vrijdag was er feest waar hij was, ik stond achter de bar. Hij hing de hele avond rondom de bar heen en zat me telkens in de gaten te houden etc. Maar als ik hem de volgende dag app, reageert ie vaak direct, maar doet ie wel enorm kortaf, bijna bot. Dat ik denk, je hoeft volgens mij echt niks meer van mij.



Mijn punt is, ik heb steeds vaker het idee dat ik het met hem wil proberen, maar hij nu genoeg van me heeft. Het is een jongen die vaak hordes vrouwen om zich heen heeft hangen, maar geen player die iedere week met een ander in bed ligt. Wat moet ik nu doen. Ik kan hem zeggen wat ik voel, maar ben zo bang om afgewezen te worden
Alle reacties Link kopieren
Misschien Jean. Maar ik heb hem nooit dat gevoel gegeven, dat ie tekortschoot.



Maar als ik vervolgens gewoon weer contact zoek, weet ie toch dat ik hem daar niet op afreken.
Geef hem zo'n genotsgrot. Dat zoekt hij blijkbaar bij jou...
Je hebt hem keer op keer afgewezen. Wat verwacht je nou eigenlijk? Dat hij als een hondje achter een besluiteloos type blijft aanhobbelen?

Eigen schuld, dikke bult meisje.
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:29:

Misschien Jean. Maar ik heb hem nooit dat gevoel gegeven, dat ie tekortschoot.



Maar als ik vervolgens gewoon weer contact zoek, weet ie toch dat ik hem daar niet op afreken.



Weet hij dat? Mannen zijn net mensen en hebben ook bevestiging nodig.

Het gevoel van falen hoeft ook niet van jou gekomen te zijn, maar hij kan het zichzelf dat natuurlijk ook aangepraat hebben.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 februari 2016 @ 13:30:

Geef hem zo'n genotsgrot. Dat zoekt hij blijkbaar bij jou...Het is toch andersom? Hij wil met haar uit, ziet haar zitten. Zij blijft hem afwijzen, maar gaat wel met hem liggen neuken. En dan nog zeuren dat het niet goed genoeg is, en gepikeerd zijn dat hij na maanden van afwijzingen niet terug appt
Alle reacties Link kopieren
Dragisa, het gaat hier helemaal niet per se om wel of geen goede seks. Nee het was niet denderend, dat mag ik wel gewoon toegeven toch. Maar dat heb ik nooit aan hem laten merken.



Ik ben niet iemand die een jongen op slechte seks direct afrekent. Dat komt vanzelf wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Nou kom op....bel hem op





Hij vindt je leuk en jij hem





Samen oefenen met kwetsbaar opstellen? Succes!
--
Alle reacties Link kopieren
quote:tinnifin schreef op 09 februari 2016 @ 13:46:

Nou kom op....bel hem op





Hij vindt je leuk en jij hem





Samen oefenen met kwetsbaar opstellen? Succes!Dit!! Billen bloot! Laat het hem weten!
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem leuk of vind je de aandacht die hij je gaf leuk? Nu hij die niet meer zo geeft als in het begin, vind jij hem ineens wel leuk?



en je durft je niet kwetsbaar op te stellen zeg je? Daar zou ik eerst aan werken als ik jou was. In een relatie zul je dat toch wel moeten gaan doen anders weet de ander nooit of je echt van hem houd, neemt diegene afstand en voel jij je weer gekwetst en denk je; zie je wel, ik moet me niet kwetsbaar opstellen.



En dan zit je in een cirkeltje.

Maar ik zou er eerst achter gaan komen of je de aandacht dus mist of hem echt leuk vind. Aandacht is natuurlijk ego-strelend en dat kun je heel erg gaan missen.
Alle reacties Link kopieren
Echt. Ik zou zo graag willen. Maar hij wijst me misschien wel af, omdat ie echt genoeg van me heeft. Ik voel me al snel teveel bij iemand. Dat degene denkt, hou nu eens op te appen etc.



Ik kan dat niet, me kwetsbaar opstellen. Echt niet. Ik heb 5jr een relatie met mn ex gehad, ik denk dat hij me in deze tijd 4x heeft zien huilen. Zoo slecht in
Alle reacties Link kopieren
Het helpt trouwens wel, die reacties hier. Hoe hard of eerlijk ook, ik vind dat niet erg. Maakt dat ik er anders over nadenk.
Alle reacties Link kopieren
Sja, goeie Rooosje. Hoe kom je daarachter
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:55:

Echt. Ik zou zo graag willen. Maar hij wijst me misschien wel af, omdat ie echt genoeg van me heeft. Ik voel me al snel teveel bij iemand. Dat degene denkt, hou nu eens op te appen etc.



Ik kan dat niet, me kwetsbaar opstellen. Echt niet. Ik heb 5jr een relatie met mn ex gehad, ik denk dat hij me in deze tijd 4x heeft zien huilen. Zoo slecht in

Maar wat is het ergste wat je kan gebeuren?

Dat hij je afwijst?

En hoe erg is dat dan echt,vergaat de wereld en gaat de zon dan nooit meer schijnen?
Alle reacties Link kopieren
Het ergste wat er kan gebeuren:



Dat hij denkt: zo'n meisje/vrouw van 7 jaar ouder legt haar gevoel mij me neer. Wat triest. Ik hoef haar echt niet, het ging me alleen om de seks. Die heb ik gekregen, dus klaar nu. Ik hoop dat ze me nu met rust laat, nadat ik haar vriendelijk heb afgewezen.



Dit zit in m'n hoofd en houdt me tegen
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 14:03:

Het ergste wat er kan gebeuren:



Dat hij denkt: zo'n meisje/vrouw van 7 jaar ouder legt haar gevoel mij me neer. Wat triest. Ik hoef haar echt niet, het ging me alleen om de seks. Die heb ik gekregen, dus klaar nu. Ik hoop dat ze me nu met rust laat, nadat ik haar vriendelijk heb afgewezen.



Dit zit in m'n hoofd en houdt me tegen

Als dat zo is dan weet je wel waar je aan toe bent..

Dan sluit je het af laat hem met rust en kijkt verder..

Er zwemmen meer vissen in de zee hoor dan alleen deze ene..
Alle reacties Link kopieren
Jij bent nog helemaal niet klaar voor een relatie, als je zo moeilijk doet, denk ik.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Dus.. Dan nog maanden zo doorrommelen? Nee, dat komt stabiel over.. En als jouw gevoel dit zegt.. Weet ik idd niet of je het wel echt moet doen! Maar niks doen schiet ook niet op toch?!
quote:kimmie1185 schreef op 09 februari 2016 @ 13:55:

Echt. Ik zou zo graag willen. Maar hij wijst me misschien wel af, omdat ie echt genoeg van me heeft. Ik voel me al snel teveel bij iemand. Dat degene denkt, hou nu eens op te appen etc.



Ik kan dat niet, me kwetsbaar opstellen. Echt niet. Ik heb 5jr een relatie met mn ex gehad, ik denk dat hij me in deze tijd 4x heeft zien huilen. Zoo slecht in

Tja, dat heeft hij ook gedacht toen hij de ballen had om je te vragen iets te gaan drinken. Toen wees jij hem ook keihard af.

En daarna nog meermaals. Terwijl hij je aangaf je leuk en meer dan leuk te vinden.

Ik zou dus iets meer respect hebben voor het feit dat hij wel met de billen bloot durfde te gaan en een move heeft gemaakt. Dan zie je dus wat een topgozer jij eigenlijk aan het bespelen bent.



Maar goed, stop hier maar gewoon mee. Als je niet over je eigen schaduw heen kan stappen, is het gedoemd te mislukken. Hij blijft natuurlijk niet aan de gang he?
Alle reacties Link kopieren
Ja. TO is hier degene die de oorzaak is van al deze miscommunicatie en verwarring. Die jongen was duidelijk, TO is degene die er een zooitje van maakt en met zijn gevoelens speelt en het voor die jongen moeilijk maakt.



Dus TO. Als je meer wilt zul jij toch echt moeten veranderen en zelf nu stappen ondernemen en jezelf wat meer prijs moeten geven. Dus ook echt daten met hem en niet een 'vriendschappelijk drankje'.



En als je een seksuele relatie wilt, spreek dan ook met hem af om daar een dag voor uit te trekken. Laat hem weten dat je samen met hem een hele dag in bed, bad en boudoir wil doorbrengen met seksen, vrijen, neuken, knuffelen en alles waar je dan nog meer voor in bent om zo elkaar lichamelijk helemaal zonder haast en druk te leren kennen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Kwetsbaar zijn is niet perse huilen. Kwetsbaar zijn is ook iemand om hulp vragen, als je ergens mee zit, dit bespreken met hem en ja, soms ook je verdriet tonen of je boosheid of je onzekerheid. Die hebben we allemaal, die emoties.



Maar je zegt iets wat mij heel erg opvalt; je denkt al snel dat je teveel bent. En DAT herken ik als geen ander. Ik ben daar nu mee aan de slag. Je stelt je niet kwetsbaar op, uit zelfbescherming.



Ik vraag nog elke keer aan mijn vriend als ik hem bel; stoor ik je? komt het wel goed uit. En hij heeft me gezegd dat ik dat niet meer hoef te doen want als hij geen tijd heeft om op te nemen, dan neemt hij niet op. Simpel he?



Maar goed, daar moet je dus wel aan werken. Begin met googlen op kwetsbaar opstellen en wat dat inhoudt.



Wat betreft deze jongen; dit past precies in het straatje zoals jij op dit moment bent. Je snel afgewezen voelen, je teveel voelen

Hij gaf je erkenning, hij gaf je aandacht.

Nu niet meer zoveel en dat is afwijzing. Ik denk zo dat je daar niet goed mee om kunt gaan, afgewezen worden in het leven.



En nu kun je niet met deze afwijzing omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar absoluut respect voor Doreia. Hij heeft meer ballen dan ik, klopt helemaal.



Mijn probleem is dat ik echt te bang ben om afgewezen te worden. Een soort van te groot trotsgevoel, wat een irritante nietszeggende eigenschap is. Ik zou me echt kapot schamen als de gedachte die hij kan hebben (die ik in een eerdere post beschreef) echt waar is.
als je hem écht leuk vindt dan vraag je hem een keer meer uit.

dat is eng, en je loopt het risico dat je een blauwtje loopt. maar ik zou liever een keer 'op m'n bek' gaan, dan blijven denken dat ik iets potentieel heel moois/leuks heb misgelopen.



als hij nee zegt of vaag doet, dan heb je meteen je antwoord en hoef je niet meer te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Rooosje, klopt. Kwetsbaar opstellen = weg zelfbescherming. En ik ben al vaker gekwetst door kerels, dus daar komt mijn gedraai bij hem misschien ook wel vandaan. Zo van, ik vind je heus wel leuk, maar als het iets wordt, kan het ook weer kapot. En jij bent 7 jaar jonger en gaat lekker verder met je leven. Niks aan de hand. Is voor mij natuurlijk wel anders



Gaat het bij jou beter nu? Hoe heb je het aangepakt?
Alle reacties Link kopieren
En afgewezen worden is mijn nachtmerrie. Ik voel me dan een ontzettende kneus. Als 10 kerels me leuk vinden, en 1 niet, vraag ik me af wat er mis met me is waardoor die ene me niet leuk vindt. Erg he
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het gewoon nog een keer: als je echt zo met jezelf in de knoop zit, dan moet je niet aan een relatie beginnen, maar aan therapie. Natuurlijk is het niet het einde van de wereld als hij geen zin heeft om een relatie met je te beginnen, en als dat voor jou wel zo voelt, dan zou je daaraan moeten werken, denk ik.



Het klinkt alsof je behoorlijk met jezelf in de knoop zit.
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven