wat nu ?

07-11-2013 17:32 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik kom hier toevallig op dit forum terecht en wou mijn twijfels ook eens aan derden toevertrouwen, want ik weet echt niet meer wat te doen; ik ben een vrouw en ben 30 jaar gehuwd. destijds gehuwd toen ik zwanger was. na 2 jaar leerde ik een man kennen waar ik zielsveel van hield. we zouden samen weggaan bij onze partners, maar door het vele emotionele reageren van mijn familie en het inspelen op mijn gevoelens durfde ik niet weggaan, met alle gevolgen vandien/ ben niet meer echt gelukkig geweest al die jaren, het ging wel , maar de echte gevoelens voor mijn man, '(ook in bed) waren er nooit. ik zei altijd tegen hem dat ik het niet graag deed, dat ik zo iemand was. nu na zoveel jaren ben ik terug iemand tegengekomen, die wel 22 jaar jonger is dan ik en buitenlander. het klikte heel goed, maar was niet liefde op het eerste zicht; het is een lang verhaal hoe ik hem leerde kennen en zo.ik hou het kort. ik heb die man beloofd om bij hem te gaan wonen, telkens en telkens weer. 2 jaar geleden heb ik het gedurfd , maar ben maar 10 dagen gebleven, daar mijn kinderen me belden dat ze beschaamd waren in mij en niet meer in kontakt wilden komen, ook mijn man heeft alle dagen weer opmijn gemoed gespeeld, en ik ben teruggekomen. ik ben hier nu weer 2 jaar en heb beloofd dit week end bij mijn vriend te gaan wonen, maar nu komt weer die twijfel en wanhoop, van ik wil mijn huis en het materiele niet kwijt en wat doe ik mijn man en kinderen aan, maar toch als ik bij mijn vriend ben wil ik er blijven en durf niet. hij is nu naar zijn land en vraagt me een week op vakantie te gaan bij hem en familie,ik heb gezegd, ok; ik hoop dat ik de moed heb.. dat was eergisteren, nu is die moed weer weg en k heb beloofd zondag hier weg te gaan, ik weet het niet meer .....ik word er ziek van, van iedereen te pijnigen telkens weer, ik weet het niet meer...wat ni
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me, maar ik stimuleer je toch om bij je man te blijven.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat je zo met je gezin omgaat; wat zullen hun zich onbelangrijk boelen zeg.

Als je huwelijk voorbij is dan ga je netjes uit elkaar en wat je daarna doet moet jij weten, maar dit is toch gigantisch egoïstisch
Alle reacties Link kopieren
Dat je man je überhaupt nog wil. Van mij had je weg mogen blijven.

En je bent dus al 2 keer op je besluit teruggekomen om weg te gaan vanwege wat anderen zeiden? Tijd om wat ballen te kweken dus.
Wat dacht je van eens een tijdje alleen gaan wonen en de boel eens voor jezelf op een rijtje te zetten?
Alle reacties Link kopieren
En je krijgt dus kinderen van een man waarvan je niet hield..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ergens blijven waar je ongelukkig bent is geen optie. Maar ergens heen gaan waar je onzeker en angstig (en beschaamd) bent ook niet. Kun je niet op jezelf gaan wonen? Bij niemand zeg maar?
Dus je bent al 30 jaar ongelukkig getrouwd, maar gaat pas weg als een nieuwe man zich aandient? Als je niet gelukkig bent met je man kun je toch gewoon scheiden en alleen gaan wonen?
Alle reacties Link kopieren
Weet je man dat je al jaren een verhouding hebt? En dat je al 2x weggegaan bent om bij die man te zijn? Ongelofelijk dat hij je nog hebben wil dan.



Ik krijg uit je openingspost een indruk van een labiele slachtofferhouding. Stap daar eens uit, de enige slachtoffers zijn de mensen om jou heen. JIJ bent de veroorzaker van al deze ellende.
Alle reacties Link kopieren
sole-mare, 2 minuten geleden



Wat dacht je van eens een tijdje alleen gaan wonen en de boel eens voor jezelf op een rijtje te zetten?





Ik krijg zo de indruk dat TO dat niet wil, want kan niet alleeheen zijn....
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wat een misère.

Moeilijk voor te stellen dat jij zo kunt zijn.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat je niet meer zo jong bent kom je erg onvolwassen over. Ik zou eens hulp gaan zoeken om wat stabieler te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb werkelijk erg te doen met jou..wel zo..lieve man.

.

Dit verdiend niemand.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 november 2013 @ 17:43:

sole-mare, 2 minuten geleden



Wat dacht je van eens een tijdje alleen gaan wonen en de boel eens voor jezelf op een rijtje te zetten?





Ik krijg zo de indruk dat TO dat niet wil, want kan niet alleeheen zijn....Ja die indruk heb ik ook,en misschien is dat na 30 jaar ook niet makkelijk maar alles went,ook alleen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Mens, ga lekker bij je gezin weg. Kan jou het schelen dat je kinderen zich kapot schamen.





YOLO !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kan die man niet blijven in zijn land dan?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Conclusie: je hebt hem dus al die tijd gebruikt!

Schandalig, ...en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dat jouw man het volhoudt, al 30 jaar getrouwd met een frigide vrouw in zijn bed die elke keer de pleiterik neemt.

Ik had je zo bij die jonge vent op de stoep gezet met je koffertje; toedelodokio en tot nooit meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Uit welk land komt die knul die je nu hebt? Geen illegaal, mag ik toch hopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is dus net zo oud als je kinderen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is vast turks...die mannen pikken maar wat graag nederlandse vrouwen af.

Dat vinden ze mooi, daar kikken ze op.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 07 november 2013 @ 17:56:

Hij is vast turks...die mannen pikken maar wat graag nederlandse vrouwen af.

Dat vinden ze mooi, daar kikken ze op.



Op seksvakantie naar Gambia schijnt ook heel hip te zijn.

Allemaal ware liefdes daar..
Waar de fak ben jij mee bezig. Arm gezin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 07 november 2013 @ 18:17:

Waar de fak ben jij mee bezig. Arm gezin.Maar vooral : arme kinderen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg. Jij bent diep gezonken. Je kinderen schamen zich voor je. Buitenlandse minnaar van 22 jaar jonger die vast echt, echt van je houdt.



Bah, wat doe jij de mensen in je omgeving aan zeg. Wat respectloos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven