Wat wil dit meisje?

02-05-2016 11:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb vrijdag een erg leuke date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken en zijn daarna in bed beland. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar erg leuk vind. We praten nu veel via whatsapp en hebben afgesproken om na deze week weer wat af te gaan spreken. (We zijn beide deze week erg druk).



Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen. Nu is mijn vraag. Vindt ze mij ook leuk of was het gewoon even handig voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar,zou ik zeggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 mei 2016 @ 11:25:

Vraag het haar,zou ik zeggen.Dat is toch raar.
Alle reacties Link kopieren
Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen.



Nou mijn vraag is, wat heb je tegen haar gezegd als ze sindsdien kouder doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De meeste vrouwen zijn onzeker en willen bevestiging horen! Wees eerlijk en zie dan weer verder

Als je wilt weten of ze jou alleen als bedpartner gebruikt, dan laat je volgende date niet weer uitdraaien op seks. Als zij dan afknapt dan weet je het ;)
Alle reacties Link kopieren
Een verzorgpony.
Alle reacties Link kopieren
Het is raar om ervan uit te gaan dat wij dat zouden weten.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met 'kouder'?



Ik ben nooit zo'n fan van WhatsApp om die reden; het is moeilijk emoties mee te geven aan geschreven taal.



Hoe dan ook, ik zou lekker de 2e date afwachten. Zo te lezen zit die er toch gewoon in?
Pivot! PIVOT!!!
Bevestiging denk ik...



Ik ben trouwens ook benieuwd hoe je haar vraag beantwoord hebt en wat dan 'kouder' is.
Alle reacties Link kopieren
Heb je haar niet verteld dat je haar graag nog weer eens ziet?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
wat een rare vraag van haar, of ze een beetje meeviel. dat klinkt erg onzeker, of was het een grapje van haar?
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 11:37:

wat een rare vraag van haar, of ze een beetje meeviel. dat klinkt erg onzeker, of was het een grapje van haar?Semi-serieus denk ik. Ik schrok ook een beetje van die vraag ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:43:

[...]





Semi-serieus denk ik. Ik schrok ook een beetje van die vraag ja.Maar wat heb je er op geantwoord?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 02 mei 2016 @ 11:30:

Wat bedoel je met 'kouder'?



Ik ben nooit zo'n fan van WhatsApp om die reden; het is moeilijk emoties mee te geven aan geschreven taal.



Hoe dan ook, ik zou lekker de 2e date afwachten. Zo te lezen zit die er toch gewoon in?Die ziet er gewoon in ja. Deze week komt ons allebei dus niet echt uit dus gaat volgende week worden ben ik bang. Duurt mij allemaal veel te lang. Ik begin echt een beetje kansloos verliefd te worden. Ik haat dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 11:45:

[...]





Maar wat heb je er op geantwoord?Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:46:

[...]





Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.



OK, duidelijk



Ik zou haar (ben zelf een man, net als jij), bellen en kijken of je eerder een date kan regelen. En meteen in gesprek de reden aangeven waarom je dat graag wilt: je vindt haar leuk namelijk. En zelfs meer dan leuk



Kan zijn dat het niet wederzijds is. Dat is dan ff klote. Maar je bent in ieder geval wel duidelijk geweest en open naar haar toe.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:46:

[...]





Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.

Dan moet je er alleen nog even bij zeggen, dat je haar ook aantrekkelijk vind, en dat je haar volgende week weer wilt zien.

.klaar.

.

Niet onzeker doen hoor, en hup beetje voortouw nemen, daar houden vrouw van.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Volgens mij is ze onzeker.

Kijk maar wat er gebeurt als je haar aandacht geeft. Ik vermoed dat ze bijdraait.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 11:49:

[...]



Dan moet je er alleen nog even bij zeggen, dat je haar ook aantrekkelijk vind, en dat je haar volgende week weer wilt zien.

.klaar.

.

Niet onzeker doen hoor, en hup beetje voortouw nemen, daar houden vrouw van.



Dat heb ik ook gedaan hoor.



Ik ben helemaal niet onzeker normaliter, maar iemand leuk vinden brengt bij mij wel dat soort dingen met zich mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:50:

[...]





Dat heb ik ook gedaan hoor.



Ik ben helemaal niet onzeker normaliter, maar iemand leuk vinden brengt bij mij wel dat soort dingen met zich mee.

Oh, oke...prima, en dan ga nu maar even een afspraak met haar regelen.

.

Veel plezier samen.

En stuur haar af en toe een leuk zinnetje tussendoor, maar goed dat doe je toch wel als je haar leuk vind, toch.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 11:52:

[...]



Oh, oke...prima, en dan ga nu maar even een afspraak met haar regelen.

.

Veel plezier samen.

En stuur haar af en toe een leuk zinnetje tussendoor, maar goed dat doe je toch wel als je haar leuk vind, toch.Ik ben bang dat ik haar af schrik dan
Mquote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:46:

[...]





Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.

Met alle respect naar jou: Ik zou het liever over de boeg gooien dat ze behalve lief, ook mooi, aantrekkelijk, grappig is.



(zit zelf al weken te bedenken of een compliment over mijn intelligentie betekent dat hij mij ook wel ziet zitten of dat ik gewoon alleen een boeiende gesprekspartner ben. Duidelijke complimentjes dus graag!)
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:50:

[...]





Dat heb ik ook gedaan hoor.



Ik ben helemaal niet onzeker normaliter, maar iemand leuk vinden brengt bij mij wel dat soort dingen met zich mee.

Iemand leuk vinden is iemand leuk vinden, kom op..niet onzeker worden.

Als vrouwen ergens niet tegen kunnen, is het dat wel..dus..je mag alles worden behalve dat.

Zoiets.

Aanpakken dus!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:53:

[...]





Ik ben bang dat ik haar af schrik dan

Nee hoor, gewoon doen, deed mijn date ook met mij, die pakte het gewoon aan!

Raad jou aan hetzelfde te doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En dan nog wat, wacht niet te lang met haar te kussen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven