Wat zal ik doen ?

08-09-2007 02:58 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 week geleden leer ik een leuke man kennen op RP..

Heel vertrouwd , gezellig leuk. Fotos uitgewisseld , telefoonnrs uitgewisseld.. Uren met elkaar zitten kletsen aan de telefoon.

Kortom een wederzijds klik zo via telefoon mail e.d

De hele week is het contact gezellig grappig echt Leuk.

Afgelopen week afgesproken om gisteren met elkaar te daten , maar door een ziekenhuis bezoek van mij kon dit helaas niet doorgaan.. Niet erg we zouden wel een nieuwe dag plannen, ik had vandaag(zaterdag) voorgesteld. Dit was goed.

Zijn woorden : Ik voel mij behoorlijk tot je aangetrokken wil je heel graag zien je vasthouden je knuffelen en meer van dit soort teksten.

Maar donderdagavond zegt hij in ene dat hij ons contact op een lager pitje wil omdat hij met zijn gevoel en verstand in de knoop zit , dit zit niet op 1 lijn volgens hem.

Zijn gevoel zegt : Go (ga naar haar toe ga haar zien)en zijn verstand zegt : Ho (rustig aan doen)

Ik vond dit prima , t ging ook allemaal wel een beetje snel.Maar hij bleef donderdagavond en vrijdagochtend(gister)smsen en lieve smsjes sturen.. Ik ging daar enthousiast in mee .

Toch stuurt hij smiddags (gister dus) een sms dat zijn gevoel en verstand nog niet op 1 lijn zat. Ik begreep hem inmiddels niet meer , ik vroeg hem wat er dan precies gaande was. Maar hij bleef erg vaag in zijn antwoorden. Waarop ik dus weer reageerde met dat ik graag wat meer duidelijkheid wilde.

Vervolgens zegt hij de date af voor zaterdag. Toen dacht ik : wat is dit nouwww ? Wat is er nu loos ?..

Dus hem daarnaar gevraagd wederom kreeg ik het antwoord gevoel versus verstand.

Toch kreeg ik een sms met de mededeling als je toch in de hoofdstad komt dit weekend geef mij een belletje dan kunnen we wel wat afspreken.. Toen snapte ik er helemaal niets meer van..

Hem gevraagd wat hij nou wilde en toen kreeg ik de mededeling dat ik er teveel boven op zat en hem pushte ?????

Ik en pushen ? ik wilde alleen duidelijkheid



Uiteindelijk hebben we gebeld gisteravond en toen kreeg ik wat meer duidelijkheid van hem. Dat hij mij idd erg leuk vind en de tijd en ruimte wil om er over na te denken wat ie er mee wil..

(ik denk dan pfff je wil iemand graag ontmoeten of niet en nadenken over gevoel en wat je er verder mee wil kan pas na een date na elkaar gezien te hebben lijkt mij)

Hij wil dus dit weekend geen date en wanneer dan wel ?? i dunno dat wist hij zelf ook niet.



Ik laat hem nu verder maar met rust , heb alles van hem verwijderd uit mijn telefoon zodat ik zelf niet kan smsen of bellen naar hem..

Maar ik weet even niet meer wat ik er mee moet ..



1. hem idd de tijd en ruimte geven en maar zien wanneer hij er uit is en weet wat ie wil of

2. zelf de knoop maar doorhakken en t hele contact maar beeindigen met de gedachte als t zo al gaat hoe moet dat dan als we echt gaan daten
Alle reacties Link kopieren
Als ik het dus goed begrijp hebben jullie elkaar nog nooit gezien en er zijn dus nu al onduidelijkheden, hier moet je dus verder geen energie meer in steken he. De man in kwestie heeft waarschijnlijk met meer vrouwen daar contact (dat is dus het risico en nadeel van daten via een datingsite) en er zal waarschijnlijk iemand zijn waar zijn interesse meer naar uigaat maar hij wil jou nog ff achter de hand houden. Maar ga hem nu niet om redenen vragen het is graag of niet hoor, en als hij nu al zo moeilijk doet denk ik dat het zo beter is. Een vriendin van mij heeft trouwens ook een tijdje ingeschreven gestaan op een relatiesite en die heeft dat ook een aantal keer meegemaakt dat de man in kwestie in eerste instantie hartstikke enthousiast is, maar wanneer het er op aan komt vervolgens afhaakt.
Alle reacties Link kopieren
RP-meneer reageert wel heel overtrokken hoor, met z'n 'verstand en gevoel'sverhaal. Jee, hij doet alsof hij al moet besluiten of hij met je wil trouwen ja of nee.



Jullie gaan elkaar alleen nog maar ontmòeten! Gewoon, even kijken of het IRL net zo klikt als telefonisch en 'op afstand'. Big deal zèg! (NOT)

En wat nou, te snel? Als je een klik met iemand hebt, wil je die toch graag eens ontmoeten, ik zou niet weten wat daar 'snel' aan is.

Bovendien toonde hij zich toch ook heel gretig, wat betreft die ontmoeting?

Dus een verwijt van pushen, aan jouw adres, vind ik ook totale onzin!



Deze man toont zich (in dit stadium al!) erg grillig en wispelturig. Het zou mij niet verbazen als er iets op de achtergrond 'speelt' (partner, andere gegadigden...). In elk geval zou een dergelijke reactie voor mij reden zijn om af te haken.



Uitkijken dus Vleermuis!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met RA eens. Als alles al zo moeilijk en moeizaam gaat voordat jullie elkaar ook maar 1 keer hebben gezien ................ hoe zal het dan zijn als jullie wel wat met elkaar zouden krijgen?

Ik zou er al geen zin meer in een date hebben als alles met zoveel problemen tot stand moet komen. Succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Psies wat ze zeggen (en als man kan ik het weten). Zie hier zijn 'dilemma':



Zijn gevoel vertelt hem dat hij best meer vrouwen tegelijk zou willen daten of een leuke ONS mee zou willen hebben. Zijn verstand zegt hem dat hij daar niet mee weg zal komen. Zijn gevoel zegt dat hij een andere potentiele date veel lekkerder vindt, maar dat jij ook wel lekker bent. Zijn verstand zegt hem dat hij het dan het beste eerst kan proberen met die ander en jou aan het lijntje kan houden voor het geval dat niets wordt. Dus wat hij nodig heeft is tijd om met die ander af te spreken en te proberen en ruimte van jou om je aan dat lijntje te kunnen houden. Telkens als die ander niets lijkt te worden, krijg jij weer een SMS of telefoontje, maar als die andere vrouw dan toch weer reageert en dat weer iets lijkt te worden heeft hij weer tijd en ruimte van jou nodig en dat conflict tussen gevoel en verstand.



Zie je, klopt als een bus. Jij staat op zijn wachtlijst en niet bovenaan.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
ik zou hier niet aan beginnen! Dit is al moeilijk gedoe voordat het ook maar begonnen is... Belooft niet veel goeds voor een toekomst
Alle reacties Link kopieren
tja Summer dat denk ik ook in mijn achterhoofd..



Kan mij niet erg vinden in t verhaal van LNT.. maar goed die mogelijkheid die LNT geeft kan natuurlijk ook. Al kwam hij niet zo over (maar ja een man zal echt niet snel zeggen dat ie nog met 3 vrouwen contact heeft natuurlijk).

En aan ons contact te merken de hoeveelheid en de kwaliteit ervan kreeg ik niet de indruk dat hij dit soort berichtjes ook naar andere dames stuurt.. (maar ja dat weet ik dus niet)



Enige waar ik mij beetje boos over maak is t feit dat hij zei dat hij vond dat ik teveel pushte en er boven op zat.. terwijl ik alleen maar duidelijkheid vroeg en dat ik dat niet in 1 sms zei maar in meerdere omdat hij gewoon vaag bleef in zijn antwoorden. Hij bleef zeggen in ons telefoongesprek dat hij duidelijk genoeg was. Tja en ? Ik begreep het niet o.a door zijn eerdere mixed signals.

(tegen mij zeggen dat t op een lager pitje moet , maar mij wel midden in de nacht om 2uur wakker bellen omdat ie mij lief vind en aan mij denkt)

Ik heb ook gistermiddag in een smsje gezegd : Joh weet je laat alles maar lekker zitten hier heb ik geen zin in.. (dat vond hij aantrekken en afstoten en niet respectvol naar hem toe) Ehhh alsof dat van hem niet aantrekken en afstoten is en respect is naar mij toe dan ook ver te zoeken (of zie ik dat nu verkeerd ?)



Ben het eens met de andere postings hier , dat als het nu al zo begint terwijl je elkaar nog niet eens in het echt hebt gezien. Wat brengt mij de toekomst dan?



Ik zelf vind het moeilijk om tegen hem te zeggen : Joh laat alles maar zitten , veel plezier nog verder in je leven..

Het klinkt dan zo definitief alsof ik een soort kiertje wil openhouden voor t geval dat(en dat is natuurlijk onzin)

Zoals een vriend al zei tegen mij :

Je bent het waard om een afspraakje mee te maken.



Ik zoek hier bevestiging dat is wel duidelijk , alsof ik meer reacties moet krijgen wil ik definitief besluiten om er mee te stoppen en dat ook tegen hem durf te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vleermuis het is Int :-$ en bent het trouwens met hem eensch, het kan eigenlijk niet duidelijker, maar goed, dat is mijn mening.

Zal als ik jouw was afstand nemen van dit heerschap.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me bij de rest aan, zo moeilijk moet het in het begin niet gaan, je hebt elkaar nog niet eens ontmoet! Move on zou ik zeggen!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
En wat is dan de beste methode ?



1. hem in een mail schrijven dat ik afzie van verder contact



2. contact gewoon dood laten bloeden (kortom niets meer mailen )
Alle reacties Link kopieren
Vleermuis28 schreef op 08 september 2007 @ 11:19:

En wat is dan de beste methode ?



1. hem in een mail schrijven dat ik afzie van verder contact



2. contact gewoon dood laten bloeden (kortom niets meer mailen )




Hij doet er maar weinig moeite voor, waarom zou jij dat wel doen?

Kortom, niet teveel bij na denken, maar gewoon doen zoals jij het prettigst/makkelijkst vind.
Alle reacties Link kopieren
p.s mocht je voor optie 1 kiezen; hou het kort en bondig en laat geen opening voor twijfel van jou kant.

Als het zo allemaal al begint zou ik vooral lekker verder zoeken, zat mannen die wél moeite willen doen en serieus zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer mailen. Hoor je wat van hem zeggen dat je hem best aardig vond en zeker een keer wilde ontmoeten maar als het allemaal zo gecompliceerd moet gaan dat daar geen zin in hebt. Het zou alleen maar leuk, spannend en gezellig moeten zijn. Voor je hem gezien hebt heb je al een topic hoe het nou verder moet, nou dan kan ik de volgende topics al voorspellen als je met hem verder gaat in het contact. Laat hem lekker bekijken wat hij nou wilt. Want ik ben het wel eens met INT, ik denk ook dat hij er nog een paar achter de hand heeft en het lijstje afwerkt met wie het 't beste klikt. Als het namelijk zoooooooooo goed klikt met elkaar dan wil je elkaar nog diezelfde week zien. Al is het maar een uurtje wat drinken. Nee tussen zijn andere afspraken door heeft hij wel tijd voor een smsje, en tuuk als hij thuis is gekomen van zijn andere date kan hij om 2 uur snachts wel wat sturen, tijd zat dan. Is toch niet normaal als je geen tijd wilt maken voor een date, wel als je geil bent gaat smsen. Hou de eer aan jezelf.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt eigenlijk de deur nog op een kier houden, zo komt het op mij over. En dat vind ik wel vreemd.

Maar goed, ik snap dan ook niet hoe je met iemand die je nog nooit gezien hebt intieme details kunt uitwisselen en om twee uur s'nachts gaat bellen etc. Dus ik kan mij bij het hele fenomeen niets voorstellen.

(wel bij internetdaten trouwens, heb daar mijn vriend ook vandaan. Maar dat was gewoon een paar keer mailen en toen een datum geprikt voor een afspraak, die ook niet meer afgebeld werd of zo)
Alle reacties Link kopieren
es1450 ja ik wil de deur open houden voor t geval dat hij zich bedenkt .,. Terwijl het lariekoek is wat ik mijzelf voorhoud..



Ben denk ik ff heel veel bevestiging van jullie nodig hier ( en dat lukt aardig alle berichten hier komen op het zelfde neer) om een definitief besluit te maken.Thanks voor alle postings doet mij goed dat ik t toch niet helemaal bij t verkeerde eind heb. Begon gewoon aan mijzelf te twijfelen of ik nou echt een vreemde muts was of dat hij dat nou is..



En zoals jij het beschreef ES zo ging het ook tussen ons, leuk contact bam datum geprikt .. En dan in ene gaat het meneer te snel haakt af door de date af te zeggen.. Maar als ik in de buurt ben moet ik maar bellen want dan kunnen we wel afspreken en vervolgens als ik om duidelijkheid vraag wat hij nou wil geeft ie aan dat we t hele weekend maar niet af moeten spreken.



Ben het er mee eens , als je iemand leuk vind wil je diegene zo snel en graag mogelijk ontmoeten. En dan is het na de date afzien wat er verder gaat gebeuren.. (vervolgdate of dat je t er bij laat)

Dat hij dus nu al gaat nadenken wat hij er mee wil vooooorr we elkaar hebben gezien is raar en vreemd..
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriendin gehad die precies hetzelfde heeft meegemaakt en dat heeft een heel jaar geduurd.... Ook die man speelde het spelletje van aantrekken en afstoten en bleek inderdaad ook iets anders achter de hand te hebben. Ze is nu heel blij met iemand anders.

Om aan te geven dat het ook WEL eens goed gaat: ik heb zelf mijn lieve vriendje via RP gevonden: kreeg s'middags om 4 uur een reactie op mijn profiel (stond er 1 dag op), toen zijn we gaan mailen, bellen, afspreken, zag hem s'avonds om negen uur en ben nu nog bij hem na 16 maanden....

Laat hem los, er zijn zoveel leuke mannen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt niet heel erg betrouwbaar moet ik zeggen... ik sluit me ook volledig bij ReinaAzura aan: die man heeft vast nog ergens anders iets lopen qua partner of dates. Waarom zou anders zijn gevoel en zijn verstand niet samen gaan?



Wellicht schrikt hij alleen maar ervan dat het nu te heftig is ineens, maar door zijn wispelturige gedrag als reactie daarop zou ik daar niet al te veel vertrouwen voor de toekomst in zien.



Ik denk dat het slimste is om deze man gewoon te laten voor wat ie is en niet meer te reageren. Want de kans klinkt groot dat jij gekwetst gaat worden als je hiermee door gaat....
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat het te heftig is voor hem op t moment.. (of ik wil dat graag zien natuurlijk)



Maar aan de andere kant er is al zoveel *stuk* gepraat gisteren via sms, mail en telefoon dat het denk ik niet eens meer te lijmen is
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook heel erg apart vind, is dat jullie, zonder elkaar te kennen, "lieve smsjes" sturen. Dat ie je wil knuffelen, vasthouden, aan je denkt, blablabla...wat een BULLSHIT!

Dit gaat werkelijk nergens over. Ik vind jou trouwens verder ook behoorlijk naief. Het is een bekend gegeven, dat mensen op een dating-site vaak meerdere lijntjes hebben lopen. Vrouwen ook hoor.

Maar daar kun je natuurlijk naar je contacten toe ook open over communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ie wel al een vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Vleermuis28 schreef op 08 september 2007 @ 12:41:

Ik vermoed dat het te heftig is voor hem op t moment.. (of ik wil dat graag zien natuurlijk)



Maar aan de andere kant er is al zoveel *stuk* gepraat gisteren via sms, mail en telefoon dat het denk ik niet eens meer te lijmen is
Wat is er dan te lijmen? Jullie hadden toch geen relatie? Bedoel je de geile berichtjes van hem als het hem uit kwam?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hij stuurde geen geile smsjes !!!



maar lieve leuke grappige smsjes !!
Alle reacties Link kopieren
En als je nog nooit iemand hebt ontmoet, en volgens jouw zeggen 1,5 week geleden hebt "ontmoet" via internet. Dan vind jij het normaal dat het om 2 uur s'nachts verstuurd word? Wat ken je iemand nou na 1,5 week? Ik vergeet dit bericht te plaatsen onder je bericht dat je hem er niet voor aanziet andere er naast te hebben. Nee hoe goed ken je hem nou? 1,5 week kan iemand zich heel goed anders voor doen. En de goeie kunnen dat ook nog veuuuuul langer volhouden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 08 september 2007 @ 12:42:

Wat ik ook heel erg apart vind, is dat jullie, zonder elkaar te kennen, "lieve smsjes" sturen. Dat ie je wil knuffelen, vasthouden, aan je denkt, blablabla...wat een BULLSHIT!

Dit gaat werkelijk nergens over. Ik vind jou trouwens verder ook behoorlijk naief. Het is een bekend gegeven, dat mensen op een dating-site vaak meerdere lijntjes hebben lopen. Vrouwen ook hoor.

Maar daar kun je natuurlijk naar je contacten toe ook open over communiceren.






Rustig maar.. ik doe je niets haha



Natuurlijk begrijp ik dat mannen meerdere lijntjes uit hebben staan. Is ook niets mis mee.

En met lieve smsjes bedoel ik dat hij geinteresseerd was in bv mijn ziekenhuis bezoek , wat ik die dag had gedaan. En dat hij een smsje afsluit met X of met liefs vind ik dat lief.. En zoek daar niets plakkerigs achter.

Hij was diegene die schreef en zei dat hij mij graag mij wilde zien , in mijn ogen wilde kijken, mij een knuffel wilde geven omdat ik naar het zkh moet etc.

Ik vind dat interesse en lief van hem.
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet kunnen dat hij je oude foto's heeft gestuurd/foto's van zijn veel knappere broer/z'n zoon/noem maar iets, en hij IRL 60 jaar oud is en 200 kilo weegt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven