Weer alleen

29-04-2017 17:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen vraag, maar ik moet het van me afschrijven. Het voelt zo alleen, zo eenzaam...

Op mijn 30e is mijn toenmalige man zonder verdere communicatie weggelopen. Hij zag het niet meer zitten en wilde er verder niet aan werken. Omdat dit niet de liefde van mijn leven was, ben er ik uiteindelijk prima overheen gekomen, ondanks financieel gedoe en mijn huis uit moeten. Na 3 jaar ben ik weer iemand tegen gekomen, die alles had wat ik zocht en we zijn 2,5 jaar heel gelukkig geweest (naar mijn idee). De laatste maanden waren wat minder door veel drukte en weinig tijd voor elkaar. Maar in plaats van ervoor te gaan heeft hij ook binnen een uur besloten dat hij mij / onze relatie niet de moeite waard vond en wat ik ook probeerde, hij wilde er niet over praten en bleef erachter staan dat hij beter alleen af was.

Het is nu 6 weken geleden en ik voel me zo alleen en afgedankt. Op mijn 36 had ik toch wel gedacht dat mijn leven er anders uit zou zien, weer alleen, weer mijn huis uit moeten. Alleen thuis komen, overal maar zelf achteraan gaan, niemand om mee te eten. Natuurlijk heb ik lieve vriendinnen en fijne familie , een leuke baan en redelijk wat gezelligheid in mijn leven maar het is niet hetzelfde. Ik blijf me maar afvragen wat er toch mis is met me...

Fijn om het hier even van me af te schrijven...
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
"natuurlijk heb ik lieve vriendinnen en een fijne familie, een leuke baan....."



Zo natuurlijk is dat niet, zat mensen die dat allemaal niet hebben. En zat mensen die geen lange relatie hebben en op hun 36e weer opnieuw moeten beginnen. Dat is rot en vervelend, maar daar kom je ook weer bovenop. Zorg er gewoon voor dat je het prima hebt met jezelf, dan hangt je geluk ook niet zo af van het hebben van een relatie.
1 tip meid,bij een volgende relatie niet meer bij een ander intrekken!
Alle reacties Link kopieren
Nu zijn twee mannen die bijna zonder boe of bah te zeggen een punt achter de relatie te zetten wat weinig om van een patroon te spreken maar het laat wel mijn wenkbrauwen fronsen. Toeval?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 29 april 2017 @ 18:03:

1 tip meid,bij een volgende relatie niet meer bij een ander intrekken!Inderdaad... minder romantisch maar mij krijgen ze m'n huis niet meer uit (als ik iets vind...)
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
quote:meisje36 schreef op 29 april 2017 @ 18:09:

[...]





Inderdaad... minder romantisch maar mij krijgen ze m'n huis niet meer uit (als ik iets vind...)Precies,laat de ander eventueel maar bij jou intrekken dan kun je hem ook weer buiten gooien mocht het mis gaan.
Of je blijft gewoon latten totdat een relatie zo stevig is dat je samen een nieuw huis betrekt.
quote:Perzina schreef op 29 april 2017 @ 18:16:

Of je blijft gewoon latten totdat een relatie zo stevig is dat je samen een nieuw huis betrekt.

Ja dat kan ook maar dat zou ik persoonlijk nooit meer doen.

Niemand die mij mijn huis nog weer uit krijgt
Alle reacties Link kopieren
Soms is het ook fijn om dingen van je af te schrijven. Het is zeer zuur dat er twee mannen in jouw leven zonder enige communicatie een punt achter de relatie hebben gezet. Is dit het enige of waren er nog meer redenen waarom de relatie niet werkte?



De meest mensen hebben bepaalde verwachtingen in het leven. Soms leidt het niet naar hetgene van wat je verwacht en leidt het ergens anders naartoe.



Het is in ieder geval fijn dat jij lieve vriendinnen en een fijne familie hebt en daarnaast ook nog eens een leuke baan en gezelligheid. In plaats van je eenzaam te voelen, kan je koesteren wat jij nu hebt. Je komt er wel overeen en ooit komt er weer iemand in jouw leven.
Alle reacties Link kopieren
@Renegade_30, dank voor je lieve reactie. Uiteindelijk zijn de redenen waarom het niet ging voor hen belangrijker dan de mooie dingen om voor te gaan. Uiteindelijk komt altijd alles weer goed. Fijn om mensen hier te vinden om mee te lezen!
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
Zo heb ik er ook voor gestaan.Komt allemaal goed, met wat geduld.
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 29 april 2017 @ 18:07:

Nu zijn twee mannen die bijna zonder boe of bah te zeggen een punt achter de relatie te zetten wat weinig om van een patroon te spreken maar het laat wel mijn wenkbrauwen fronsen. Toeval?



Kan zijn dat TS dingen doet die ze zelf niet als veroorzaker van de breuk ziet. Kan ook zijn dat ze op emotioneel onbeschikbare types valt.



Misschien iets meer info geven TS? Verder wil ik je veel sterkte wensen, is niet makkelijk! Maar wees blij dat je vrienden en familie hebt, dat is meer dan wat sommige mensen kunnen zeggen. Haal daar je steun uit. En ga voortaan latten.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar om te lezen dat je relatie uit is gegaan. En helemaal dat jij er graag nog voor wilde gaan en hij niet. Dat is erg verdrietig en pijnlijk.

Ik heb dit kort geleden ook meegemaakt op een andere manier. (relatie uitgegaan na 2 jaar, hij heeft het uitgemaakt en ik zag er nog wel toekomst in, nog verliefd etc...) We woonden nog niet samen, maar maakten wel plannen voor de toekomst en ik ben wat jonger dan jij bent. Ik geloof niet dat er iets met je mis is. Echt niet!

Je eenzaam voelen en het zo gek vinden dat je dit nu overkomt en gedachten zoals, nooit gedacht dat mijn leven er nu zo uitziet heb ik ook.

Vervelende gedachten zijn dat he? Helemaal als je daar niet over kunt stoppen met denken en jezelf de put indenkt. Zo'n negatieve spiraal qua gedachten.

Mij helpt het, geen idee of je dat wil horen, maar misschien heb je er wat aan om afleiding te zoeken. Dingen te doen die je leuk vindt en je wat energie geven.

Ik wens je heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:NDD93 schreef op 29 april 2017 @ 20:15:

[...]

Kan zijn dat TS dingen doet die ze zelf niet als veroorzaker van de breuk ziet. Kan ook zijn dat ze op emotioneel onbeschikbare types valt.

Dat ga ik me wel afvragen... wat kan ik een volgende keer anders doen..? Denk op zich niet dat de mannen specifiek emotioneel onbeschikbaar waren, kon er wel mee praten, totdat het over de breuk ging. Misschien stel ik te hoge eisen...
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat het kan zijn. Heb je iets meer info over wat er vooraf speelde in je relatie(s)? Vind het toch wel raar als mannen patsboem hun spullen pakken, al is het wel zo dat mannen er gemiddeld genomen minder woorden aan vuil maken.



Ik weet van een paar vriendinnen die plots verlaten werden door hun vent wel dat ze vaak ofwel clingy ofwel juist zelf te afstandelijk waren. Dat zegt overigens niet dat jij een van de twee bent.



Emotionele onbeschikbaarheid kan zich op veel manieren uiten. Mannen die in het begin intens zijn en gelijk willen samenwonen en zich daarna meer terugtrekken, mannen die de relatie geen label willen geven maar zich verder als het zorgzame vriendje gedragen. Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend zeg! Als je je over een tijdje beter voelt, gewoon weer daten, rustig aan, en zorgen dat je je eigen huisje houd, of dat hij de volgende keer bij jou intrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven