Weer niet verliefd gaat het nog ooit komen?

13-06-2011 12:28 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff de laatste tijd ben ik nogal wat aan het daten en dan nog niet eens via internet, maar gewoon omdat het zo loopt! En een paar superleuke dates gehad, maar het is het telkens net niet: of lichamelijk wil ik niet de kleren van zijn lijf scheuren of ik vind hem te dom (zelf hb, dus wat niveau is wel prettig, hb is geen vereiste)....



Ik wil gewoon even de frustratie kwijt.....om de een of andere reden kom ik gewoon niemand tegen waarvan ik denk, ja ik wil nu met degene naar bed en die ik gewoon qua karakter helemaal top vind...





Dus de vraag, moet ik met minder genoegen nemen en heel mijn leven er een soort van minnaar bij houden zoals ik nu met mijn scharrel naast het daten doe?
Alle reacties Link kopieren
hb?
Wat is die laatste vraag nou weer raar? Je bent nog jong! Tjemig zeg, vind het een beetje drama om er al vanuit te gaan dat je met minder genoeten moet nemen en er dus maar een minnaar bij moet houden. Lekkere instelling.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je er niet zo druk over zou moeten maken, ietwat minder eisen wellicht, lekker doorleven totdat je iemand ontmoet bij wie je dit alles niet ervaart. Je lijkt erg op zoek in je OP.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk hoef je het niet met minder te doen. En ja, je kan er een scharrel op na houden waar je niet verliefd op bent. Die ene komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Betekent hb --> hoogbegaafd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een beetje geduld, dame. Het kan soms even duren voor the perfect match voorbijwandelt. Hielp mij juist enorm om mijn eisen op te hogen, dwz erg kieskeurig te worden.



Wees blij: als De Ware op elke straathoek stond, had je nooit meer rust in je donder als je eenmaal een relatie had. Moest je al die verliefdheden op anderen gaan onderdrukken.
Ps. Ik ben ook hoogbegaafd en mijn vriend heeft niet meer dan mbo. Maar niveau zit 'm in veel meer dingen. Hij is zo ontieglijk slim met klussen in huis, dan verzint hij oplossingen waarvan ik denk 'ooooh'...



Een verademing bij de whizzkids die ik tot nu toe heb gehad. Heb nog nooit zulke goeie gesprekken gehad en dan heb ik nota bene exen die super hoogopgeleid zijn.



Dus laat gaan en vertrouw op je gevoel. Word je smoorverliefd op iemand? Houd het dan niet tegen omdat hij niet hoogbegaafd is... dat is pas dom!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dus blijkbaar gedate met de man van het seminar en de vage smsjes?



Waarom een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
"Dus de vraag, moet ik met minder genoegen nemen"

Nooit met minder genoegen nemen!

Alleen het beste is goed genoeg voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Je date heel wat af, schrijf je.



Ik vermoed dat je te graag wil en dan gaat het echt niet komen hoor! Het is niet zo bedoeld, zoals ik het nu schrijf, maar wanneer je steeds maar denkt: ik wil een leuke vriend, ik viind hem niet, nog een date... dan ben je te krampachtig bezig.
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
quote:kalliope1986 schreef op 13 juni 2011 @ 12:28:

n of ik vind hem te dom (zelf hb, dus wat niveau is wel prettig, hb is geen vereiste)....





Dus de vraag, moet ik met minder genoegen nemen en heel mijn leven er een soort van minnaar bij houden zoals ik nu met mijn scharrel naast het daten doe?



Dit laatste is zeker een mogelijkheid. Als je hb bent en het liefst ook een hb e vriend hebt wordt de markt gewoon een heel stuk kleiner. Een heel stuk kleiner zeg maar.

Misschien gewoon door blijven scharrelen zoals je nu doet, en blijven hopen op verbetering.

Succes.
Potverdorie je bent 24/25!? Je hebt nog tijd zat om een hele leuke man tegen te komen. Waarom denk je nu al in van die trieste termen als genoegen nemen met en een scharrel voor de rest van mijn leven?
Alle reacties Link kopieren
Okee, ik schrijf mensen niet meteen af....deze frustatie komt eigenlijk door een superdate van gisteren.....die jongen is op alles mijn "droomkerel" alleen fysiek niet.....ik kan wel met hem zoenen etc, maar ik voel geen vuurwerk :(



En smoorverliefd ben ik nog nooit geweest, mijn langste relatie tot nu toe is 6 maanden geweest omdat het wel gezellig was....
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe je dat, tijdens het daten steeds er achter komen of iemand ' hb' is?



Ben blij dat ik niet van die eisen stel. Nou ja, ben ook niet zoooo slim. En knap, he TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:plops schreef op 13 juni 2011 @ 12:45:

Potverdorie je bent 24/25!? Je hebt nog tijd zat om een hele leuke man tegen te komen. Waarom denk je nu al in van die trieste termen als genoegen nemen met en een scharrel voor de rest van mijn leven?Af en toe overvalt dat gevoel mij de laatste tijd, en steeds vaker...
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar iemand die hoog begaafd is, kan sociaal tekort komen, net zoals iemand die niet zo'n studiekop is, onwijs leuk kan zijn.



Karakter gaat het toch om?



Zelfde 'niveau' is echt geen garantie voor een relatie met een hoge slagingskans
Alle reacties Link kopieren
quote:kalliope1986 schreef op 13 juni 2011 @ 12:46:

[...]





Af en toe overvalt dat gevoel mij de laatste tijd, en steeds vaker...Omdat je het zelf je belangrijkste 'opdracht' maakt! Dat gaat niet werken, echt niet. Niet alles is af te dwingen omdat jij het graag wil
Alle reacties Link kopieren
als je echt gedreven op zoek bent, zal je het niet vinden,



ware liefde vind jou!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
"de Ware" is degene die je lijstje doet laten verdwijnen. Het is er of het is er niet.
Alle reacties Link kopieren
Beauke, zoals ik al zei hb is geen eis, maar dat iemand een bepaalde algemene ontwikkeling heeft wel, en iemand die mij aankan of met beide benen weer op de grond zet....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 13 juni 2011 @ 12:47:

Sorry hoor, maar iemand die hoog begaafd is, kan sociaal tekort komen, net zoals iemand die niet zo'n studiekop is, onwijs leuk kan zijn.



Karakter gaat het toch om?



Zelfde 'niveau' is echt geen garantie voor een relatie met een hoge slagingskans



Er zijn anders genoeg mensen die wel zo denken. Mijn zus is advocate en had eerst iets met een automonteur, hoe vaak ze wel niet te horen kreeg dat dat niet goed zou gaan! Het is uiteindelijk wel uitgegaan maar veel mensen vinden dat je iemand moet zoeken van je eigen ' niveau'.

Ik vind het zelf behoorlijk bekrompen en ouderwets om zo te denken, maar ja. Ieder z'n eigen mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 13 juni 2011 @ 12:48:

als je echt gedreven op zoek bent, zal je het niet vinden,



ware liefde vind jou!Dat vind ik echt een dooddoener..... net alsof ie vanzelf bij je aanbelt wanneer je maar achter de geraniums blijft koekeloeren??
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel.

Als ik date, via internet dus, stuur ik een linkje naar m'n website, met daarbij de resultaten van een paar IQ en EQ testen. Niet van die internettestjes, maar iets serieuzer.



Die vraag ik ook aan de dames met wie ik eventueel een date wil.



Vind ik wel zo 2011.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven