weet me geen raad met hem....

06-08-2014 23:04 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik open deze topic omdat ik me geen raad weet met mijn ex en nieuwe aankomende vriend (misschien)



Een maand geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn ex. Mijn ex had na 3 dagen alweer een nieuwe vriendin en ik was daar kapot van en heb dus veel ruzie gehad, maar dat doet er nu niet meer toe.



Sinds kort heb ik contact met een nieuwe jongen, ik ken hem al een tijdje, maar heb nu heel veel contact met hem. Die jongen en ik hebben wat geflirt nu dus met elkaar, hij is 15 en ik ben 17. Die jongen waar ik nu contact mee heb heel veel vindt mij hartstikke leuk en wilt eigenlijk wel verkering met mij, ik vind hem ook heel leuk, maar op de 1 of andere manier kan ik hem geen kans geven, omdat ik met mijn gedachten bezig ben met mijn ex en mijn ex heel erg mis.



Tot slot wilt die jongen een relatie met mij, maar ik kan of wil geen relatie met hem ongeacht dat ik hem wel hartstikke leuk vindt, wat hij voor mij voelt heb ik niet, natuurlijk vindt ik het leuk dat ik met hem een flirt heb, maar ik denk alleen maar aan mijn ex die nu al een maand een vriendin heeft en ik hoop dat het uit gaat tussen die 2. Mijn ex heeft al ongeveer 5 of 6x een affaire met mij gehad terwijl hij een vriendin heeft. Hoe dat komt? ik ben wat mijn ex betreft heel onderdanig.



Dus mijn hulp luidt als volgt. Hoe kan ik verder gaan? ik wil die jongen een kans kunnen geven, maar het lukt mij niet? Ik wil mijn ex gewoon terug, ik wil met hem dat geflirt hebben als wat ik nu met die jongen heb
Sorry heb echt mij best gedaan maar ik snap hier niks van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit meerdere keren gelezen, maar snap er niets van.
Smell the flowers while you can....
Alle reacties Link kopieren




Dit noemt men nou associatief schrijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Onduidelijk relaas maar ik begrijp dat je je ex terug wilt. Dat is hetzelfde als trekken aan een dood paard, het heeft geen zin, liefde kun je niet afdwingen. Hij had drie dagen later alweer een vriendin? Ga er maar vanuit dat hij die al langer had maar dat hij nog even heeft gewacht om je dat te vertellen. Misschien komt hij wel terug als zijn nieuwe vriendin hem niet bevalt, dan heeft hij een neukertje tot de tijd dat zich een volgende nieuwe vriendin aandient.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
sorry ik heb het op mijn telefoon gedaan ik schrijf het even opnieuw
Alle reacties Link kopieren
To wil raad.

Ze heeft een ex die 5 dagen nadat hij het uitgemaakt heeft met haar alweer een nieuw vriendinnetje had. Ex is ook 5 keer vreemd gegaan terwijl zij wat hadden. Nu heeft TO inmiddels een nieuw vriendje van 15 jaar. Deze jongen heeft aangegeven dat hij eigenlijk alles met haar zou willen wat TO dus met haar ex voor ogen heeft gehad.



En nu mist ze dus haar ex en wil ze hem terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je ex is een sukkel en je moet geen knullen van 15 aan t lijntje houden. Zo. Duidelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat je met beide jongens moet stoppen.



Dat is mijn advies.



De 1 misbruikt jou (ex) en jij misbruikt de ander (jongen van 15).



That's all i can say about it.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
quote:Bijenrompje schreef op 06 augustus 2014 @ 23:13:

Je ex is een sukkel en je moet geen knullen van 15 aan t lijntje houden. Zo. Duidelijk?



+1

Dat dus..
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Ik ben totaal niet iemand die een persoon aan het lijntje wilt houden. Ik wil wel wat met die jongen van 15, maar mijn gedachten aan mijn ex houden mij tegen.



En dus weet ik me geen raad, omdat ik ie jongen wel een kans wil geven, maar op 1 of andere manier niet kan of durf te geven
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even geen vriendje en je liefdesverdriet van ex verwerken.

De jongen van 15 netjes vertellen dat je niet echt verliefd op hem bent.

En de rest van de zomervakantie leuke dingen gaan doen met je vriendinnen.

Dat zou ik je adviseren.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Je bent er niet klaar voor. Gewoon niet doen meis.



Bespaar jezelf en die jongen het verdriet.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Het is een maand uit. Ga iets leuks doen met je vriendinnen en je concentreren op school in plaats van je weer in een 'relatie' te storten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik lees kennelijk associatief dan want ik lees toch echt dat ze nog een keer of zes met haar ex heeft geslapen, niet dat hij bij haar vreemdging. Als ik dat goed las verdienen jullie elkaar dus probleem opgelost. Kun je je nieuwe vriendje doorschuiven naar de toekomstige ex van je ex.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die jongen netjes verteld dat wat hij voor mij voelt ik niet heb voor hem.



zijn antwoord was, dat hij mij zo leuk vindt dat hij er alles aan wilt gaan doen om mij te krijgen en met niemand anders wilt. Ik heb hem geadviseerd naar andere meiden te kijken en niet alleen op mij te storten, maar hij blijft gewoon standvastig zeggen van: Nee ik wil niet naar andere meiden kijken ik wil jou en niemand anders.



Leuke dingen doe ik al met vriendinnen, enkel als ik weer alleen ben dan komt mijn ex weer door mijn hoofd heen telkens opnieuw.
Bakvissen, kinderen. Dit is toch allemaal heel schattig eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Beide jongens negeren, niet reageren op berichtjes enzo.



Dat je verdrietig bent om je ex-vriendje is heel normaal. Écht.

Het heeft gewoon tijd nodig en het gaat heus weer over!



B&J ijs kopen, een huilfilm kijken, shoppen met vriendinnen en rustig aan bijkomen.

Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 06 augustus 2014 @ 23:37:

Bakvissen, kinderen. Dit is toch allemaal heel schattig eigenlijk?

Misschien heel schattig maar ook oprecht verdriet.

Dat is normaal en niet gek. Hebben we allemaal gehad en hoort bij volwassen worden.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Blijf maar eens vrijgezel. Je bent nog veel te jong voor dit soort relatiegedoe. Ga uit met vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 06 augustus 2014 @ 23:36:

Ik heb die jongen netjes verteld dat wat hij voor mij voelt ik niet heb voor hem.



zijn antwoord was, dat hij mij zo leuk vindt dat hij er alles aan wilt gaan doen om mij te krijgen en met niemand anders wilt. Ik heb hem geadviseerd naar andere meiden te kijken en niet alleen op mij te storten, maar hij blijft gewoon standvastig zeggen van: Nee ik wil niet naar andere meiden kijken ik wil jou en niemand anders.



Leuke dingen doe ik al met vriendinnen, enkel als ik weer alleen ben dan komt mijn ex weer door mijn hoofd heen telkens opnieuw.



Iemand die geen nee snapt, is ook niet goed voor je.

Both in the trashbin
Alle reacties Link kopieren
quote:_nora_ schreef op 06 augustus 2014 @ 23:47:

[...]



Misschien heel schattig maar ook oprecht verdriet.

Dat is normaal en niet gek. Hebben we allemaal gehad en hoort bij volwassen worden.Dit dus.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog niet klaar voor een nieuwe relatie



Rebound relatie
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog niet klaar voor een nieuwe relatie



Rebound relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 augustus 2014 @ 23:47:

Blijf maar eens vrijgezel. Je bent nog veel te jong voor dit soort relatiegedoe. Ga uit met vriendinnen+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven