weg op eigen verjaardagsvisite?

22-11-2014 17:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt morgen zijn ouders op bezoek voor zijn verjaardag. Ze komen uit de andere kant van het land. Nu wil hij zelf gaan sporten, zodat hij pas thuis zal zijn als ze er al twee uur zijn (ze blijven een uur of vier) Zelf zit er er door persoonlijke omstandigheden niet heel fleurig bij deze weken. Is het onredelijk dat ik dit geen goed idee vindt?
Wie heeft die ouders uitgenodigd?
Ik vind het ronduit belachelijk dat je je dat ook nog af vraagt. Hij hoort zijn ouders te ontvangen, het is zijn verjaardag en bovendien ook nog zijn ouders!
Alle reacties Link kopieren
Best onbeschoft.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een raar plan. Aso ook ten opzichte van zijn ouders. Laat hem zijn ouders uitnodigen op een dag dat hij niet hoeft te sporten, als het echt niet anders kan.
Heul raar van je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo heel netjes, als ze helemaal vanuit de andere kant van het land komen. (Al moet ik zeggen dat mijn man dat ook rustig doet, en zijn ouders zich er niet aan storen. Ik meestal ook niet.)
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Fame schreef op 22 november 2014 @ 17:35:

Best onbeschoft.Vind ik ook hoor. Maar stel dat hij altijd sport op zondag, en TO heeft die ouders uitgenodigd als 'surpise' vind ik het al minder onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ze zelf uitgenodigd.
Vrij bizar



Meer bizar is waarom je je dit eigenlijk afvraagt, seems like common knowledge
Alle reacties Link kopieren
Heel onbeschoft, naar zijn ouders toe maar ook naar jou. Nu mag jij ten minste twee uur lang mensen gaan entertainen die voor hém komen.
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 17:37:

Hij heeft ze zelf uitgenodigd.Oké, dan ontvangt hij ze natuurlijk ook zelf! Daar zou ik echt geen woorden aan vuil maken.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is onredelijk. Als hij nou weg moest voor werk oid kan ik het me voorstellen, maar sporten is niet zo dringend dat hij het niet een keer kan overslaan lijkt me
Ik zou geloof ik zelf even dringend weg moeten, als mij dit door de strot geduwd zou worden door mijn man. Dat die ouders dan gewoon op de stoep staan, mag hij dat zelf even recht praten met zijn ouders.
Ténzij je samen bent met een bekende voetballer?
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 17:37:

Hij heeft ze zelf uitgenodigd.Dan is het helemaal idioot. Ook als jij wel lekker in je vel zou zitten.
En waarom kan dat sporten dan niet eerder zodat hij gewoon thuis is als ZIJN ouders voor HEM komen?



Hij zou met mij serieus ruzie krijgen. Wat een stom gedoe.
Te belachelijk! Als het nu een kwartiertje zou zijn, ok, maar 2 uur!! Niet accepteren.
Kun je niet even snel een uitje regelen met een goede vriendin?
quote:gismo72 schreef op 22 november 2014 @ 17:41:

Te belachelijk! Als het nu een kwartiertje zou zijn, ok, maar 2 uur!! Niet accepteren.Ook dan niet, dan belt hij ze maar even dat het iets later wordt!
Alle reacties Link kopieren
Ook al had hij wel een geldig excuus, dan nog is het raar. Dan had hij zijn ouders namelijk niet op dat moment moeten uitnodigen.
Bizar! Sporten kan ook op een andere dag.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij het wel zo met zijn ouders afgesproken? Zij willen komen, maar hij wil eigenlijk ook even sporten. Geeft niks, dan wachten ze toch gewoon tot hij er weer is? Kunnen ze meteen even bijpraten met schoondochter. Zowel mijn ouders als mijn schoonouders komen ook gewoon als een van ons nog niet thuis is. Is geen enkel probleem.



Beetje jammer dat jij daar niets over afgesproken hebt. Kunnen zijn ouders niet een beetje later komen?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Wedden dat ik toevallig ook niet thuis zou zijn op het moment dat zijn ouders kwamen ?

Misschien zelfs wel niet tot 's-avonds laat.
Niet geschoten is altijd mis
quote:BWitched schreef op 22 november 2014 @ 17:47:

Misschien heeft hij het wel zo met zijn ouders afgesproken? Zij willen komen, maar hij wil eigenlijk ook even sporten. Geeft niks, dan wachten ze toch gewoon tot hij er weer is? Kunnen ze meteen even bijpraten met schoondochter. Zowel mijn ouders als mijn schoonouders komen ook gewoon als een van ons nog niet thuis is. Is geen enkel probleem.



Beetje jammer dat jij daar niets over afgesproken hebt. Kunnen zijn ouders niet een beetje later komen?Dat had de vriend in kwestie natuurlijk moeten doen. Hij had met TO moeten overleggen of zij dat wilde, dat zij zijn ouders zou ontvangen en entertainen. Nu wordt ze voor het blok gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven