weg op eigen verjaardagsvisite?

22-11-2014 17:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt morgen zijn ouders op bezoek voor zijn verjaardag. Ze komen uit de andere kant van het land. Nu wil hij zelf gaan sporten, zodat hij pas thuis zal zijn als ze er al twee uur zijn (ze blijven een uur of vier) Zelf zit er er door persoonlijke omstandigheden niet heel fleurig bij deze weken. Is het onredelijk dat ik dit geen goed idee vindt?
Absurd. Moet ie maar vantevoren gaan sporten of een keertje overslaan.
Goh, waar is de TO? Aan het overleggen ruzie aan het maken met vriend?
Alle reacties Link kopieren
BWitched: Ja, wel als ze bv. komen eten en dan om half zes al komen borrelen terwijl hun 'eigen' kind pas om zes uur thuis is. Dat is prima.

Maar toch geen twee uur van een verjaardagsvisite, waarbij de jarige zelf de hort op is? Dat vind ik echt raar.
quote:sandt2.0 schreef op 22 november 2014 @ 17:51:

Goh, waar is de TO? Aan het overleggen ruzie aan het maken met vriend?Die is alvast de deur uitgegaan
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat belachelijk...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt niet netjes van hem en zou het niet pikken. Heel egoistisch van hem. Ze komen notabene voor zijn verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou van huis af gaan voordat ze komen. Koffie drinken bij een vriendin of zo. En dat vandaag ook tegen hem zeggen. Dan mag hij zelf bedenken hoe hij het oplost.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem eerst met open mond aankijken

En daarna zou ik omvallen van het lachen eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hij kan best een dag niet sporten of in de ochtend thuis of buiten sporten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 22 november 2014 @ 18:10:

buiten sporten.In de voortuin voor het keukenraam, als compromis.
Wat een waus die vent van je.

Ik zou zijn ouders opbellen en ze laten weten dat ze hun ritje kunnen besparen omdat hun zoon andere plannen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Het is een teamsport, vandaar. Tja ben er best chagerijnig van, vreemde move. Is nu ook wel laat om ze te vragen later te komen, maar dat is dan wel de beste optie
Als het een teamsport is was het dus al veel eerder bekend dat hij morgen op moest komen draven, en dan had ie daar prima rekening mee kunnen houden toen hij de afspraak maakte.
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 18:28:

Het is een teamsport, vandaar. Tja ben er best chagerijnig van, vreemde move. Is nu ook wel laat om ze te vragen later te komen, maar dat is dan wel de beste optieIk was echt op pad gegaan, is ie gek ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Héél vreemd. Hij nodigt ze uit, om er vervolgens de helft van de afspraak niet te zijn? Lekkere uitnodiging dan. "Komen jullie op mijn verjaardag?"

"Ja leuk, graag."

" Oh ja, ik ben er alleen niet."



Hallo. Kortom, ik zou tegen hem zeggen: óf hij blijft thuis óf hij annuleert de uitnodiging. Meer smaken zouden er wat mij betreft niet zijn. Heb je het al met hem besproken? En waarom vraag je je eigenlijk af of je onredelijk bent? Dit is toch zo klaar als een klontje? Zie alle andere reacties hier.
Alle reacties Link kopieren
Teamsport? Ja, dus? Heb ik zelf ook 20 jaar lang gedaan en ja, ik hield er ook altijd rekening mee. Oftewel, dan had hij zijn ouders niet uit moeten nodigen op een trainingsavond.
Ahzo een teamsport. Dan is hij wat minder waus, maar ik neem aan dat het al op de planning stond. Had hij evengoed rekening mee kunnen houden en niet van jou moeten verlangen dat jij het wel even allemaal regelt met het entertainen.
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 18:28:

Het is een teamsport, vandaar. Tja ben er best chagerijnig van, vreemde move. Is nu ook wel laat om ze te vragen later te komen, maar dat is dan wel de beste optieVolgens mij is de beste optie dat je vriend morgen gewoon niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 18:28:

Het is een teamsport, vandaar. Tja ben er best chagerijnig van, vreemde move. Is nu ook wel laat om ze te vragen later te komen, maar dat is dan wel de beste optie



Waarom doet hij dat niet gewoon?

Hoezo is dat te laat?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dat kan niet volgens hem want dan heeft het team een man te weinig.
quote:rosie76 schreef op 22 november 2014 @ 18:43:

Ja, maar dat kan niet volgens hem want dan heeft het team een man te weinig.Dat is ook niet leuk! Kun je niet met je schoonouders gaan kijken?
Is het een belangrijke wedstrijd? Zo nee, kunnen ze best een keer zonder hem, lijkt me.

Ik ga haast denken dat er iets anders in het spel is dat hij persé moet gaan 'sporten'..
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze geen reserve? Tsja ik vind hem rijkelijk laat, hij had het veel eerder kunnen regelen. Ik snap nu wel dat hij wil gaan, want het is zo lullig om zo kort erop ineens af te zeggen als er geen reserve is. Ik zou er geen punt van maken voor nu, maar wel kijken of schoonouders een uurtje later kunnen komen en of je kunt gaan kijken met hen samen. Hij moet dan tempo maken, dan maar even thuis snel douchen voor zijn ouders, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook heel raar, als het niet al onbeschoft is.



Als ik een verjaardagsfeest heb, ga ik pas weg, of ga ik pas naar bed als de laatste man van het bezoek vertrokken is. Maar als ik andere dringende plannen heb, plan ik die verjaardag niet op die dag.



Is hij dan zo vastgeroest in zijn structuur dat hij het sporten niet kan laten als zijn sportdag toevallig op zijn verjaardag valt? Ik zou de verjaardag van meet af aan op een andere dag organiseren, of op een andere dag gaan sporten.



Vreemd hoor...
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven