Weinig erotiek in relatie

01-08-2015 16:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag beste leden.



Ik ben een jongeman van 28 en mijn vriendin 26.

Wij kennen elkaar al sinds het middelbaar en wonen sinds kort ook samen.



Wij hebben het goed, alles verloopt prima, maar de erotiek stelt teleur.

Probleem is simpel, niet genoeg seks wat mij betreft.

Ik denk gemiddeld 2x per maand, er is ook al een periode geweest dat we 3 maand niets hadden gedaan.

Ik ben nu wel altijd iemand geweest dat meerdere keren per week kan, maar heb mij er al bij neergelegd dat zoiets niet haalbaar is met haar.

Als ik zaken voorstel voor wat dichter bij elkaar te kunnen zijn, zoals samen een bad nemen, douche, gewoon gezellig naakt of in ondergoed lekker dicht bij elkaar naar tv kijken enzo, worden die voorstellen altijd afgeblokt. Sexting, wat dirty talk, grondige massage, niets helpt....

Als ik afkom met kusjes en noem maar op dan krijg ik het verwijt dat ik weer seks wil en waarom ik gewoon niet gezellig kan doen en altijd meer wil.



Ik begin gefrustreerd te geraken. Initiatief komt altijd van mij en stilletjesaan verminder ik er ook mee omdat ik anders toch teleurgesteld ga worden. Soms kijk ik zelfs uit wanneer ze even weg is zodat ik het effe snel zelf kan doen.



Ze is een lieve meid, mooi, gezellig, maar ik begin meer en meer te denken om uit elkaar te gaan.

Ik heb, door mijn jonge leeftijd, niet veel zin om al in een non-erotische relatie te blijven. Dat zoiets gebeurt bij koppels van 50 jaar dat begrijp ik na zovele jaren, maar wij zijn allebei in de fleur van ons leven en alles staat al op een redelijk laag pitje en naarmate het ouder worden, en kinderen, zal het zeker niet verbeteren.



Wij hebben ook al genoeg met elkaar gepraat daarover, maar er komt maar geen verandering.



Ik heb buiten haar niemand om mee te praten hierover en ik weet niet wat ik nog kan doen.

Dus ik dacht, waarom maak ik geen account aan op een vrouwenforum die mij ongetwijfeld wat tip of kennis kunnen bijbrengen 😀
Alle reacties Link kopieren
Terecht dat je niet levenslang in een seksloze relatie wilt zitten, net wat je schrijft, je bent nog hartstikke jong.



Op de pijler seks is een heel topic waar mensen intens schrijven over hetzelfde als waar jij mee zit. Het gaat over lage libido s. Daar zou je een kijkje kunnen nemen. Succes!
...
Al een keer gevraagd waarom ze zo reageert? Vertel dat het je dwarszit en dat je er last van hebt.



Niet goed.gelezen sorry. Wat zegt ze wanneer jij aangeeft niet tevreden te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Slikt ze de pil?
Alle reacties Link kopieren
Als jij jezelf op deze manier niet nog veertig jaar ziet door gaan, zou ik heel snel maken dat ik weg kwam!

Als ze nu al geen zin meer in jou heeft, dan gaat dat gewoon echt niet verbeteren. Wees blij dat jullie nog geen kinderen hebben, daarna zou de seks namelijk helemaal ophouden.

En van zo'n relatie zonder seks ga jij, zo te lezen, echt niet gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Hihi maar wat nou als het probleem bij hem ligt? Wat als hij er gewoon niks van bakt? ( ja heel lullig, maar kan toch?)
Vind dat er te weinig info is om zinnig te kunnen reageren. Was er vroeger wel regelmatiger seks?

Wil uiteraard niet beweren dat dit het probleem is bij jullie maar soms krijgt een vrouw minder zin in seks omdat ze er geen voldoening kan in vinden.
Was het vanaf het begin zo?



Geen seks dus en geen intimiteit. Als ik jou was zou ik de relatie verbreken. Dit ga je niet volhouden.
Ik vind dit wel heel erg weinig voor zo'n jong stel. Zelf ben ik dus een vrouw van 50 en 30 jaar samen met mijn man. Wij doen het nog heel regelmatig hoor. Ik moet er niet aan denken om maar 2 keer per maand seks te hebben. Ik zou eens goed met haar praten en haar laten weten hoe erg je dit vind en dat je eraan zit te denken om te stoppen met de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Pius, dot wordt hem nooit niet in de toekomst. Dus ga nu maar uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 01 augustus 2015 @ 16:46:

Hihi maar wat nou als het probleem bij hem ligt? Wat als hij er gewoon niks van bakt? ( ja heel lullig, maar kan toch?)Dan moet je hem laten oefenen.
Hm weer zoiets... ik ben 25 en mijn man bijna 31. Ik werd op mijn 20e moeder van onze 1e en op mijn 22e van onze 2e. En we hadden en hebben geen makkelijke kinderen. Regelmatig slapen ze tussen ons in. Maar we bedenken altijd een manier hoe we samen intiem kunnen zijn!

We zijn inmiddels 8 jaar samen en ik zeg eerlijk, de eerste jaren deden we het soms wel 8 keer op een dag/nacht en dat is nu wel minder. Nu zit er behalve passie en lust ook vriendschap bij. Maar nog steeds is er een enorm intens verlangen.



Dus als het nu al niks is, word t echt alleen maar veel slechter. Zeker als zij er niet over wil praten....
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 01 augustus 2015 @ 17:07:

Hm weer zoiets... ik ben 25 en mijn man bijna 31. Ik werd op mijn 20e moeder van onze 1e en op mijn 22e van onze 2e. En we hadden en hebben geen makkelijke kinderen. Regelmatig slapen ze tussen ons in. Maar we bedenken altijd een manier hoe we samen intiem kunnen zijn!

We zijn inmiddels 8 jaar samen en ik zeg eerlijk, de eerste jaren deden we het soms wel 8 keer op een dag/nacht en dat is nu wel minder. Nu zit er behalve passie en lust ook vriendschap bij. Maar nog steeds is er een enorm intens verlangen.



Dus als het nu al niks is, word t echt alleen maar veel slechter. Zeker als zij er niet over wil praten....



Serieus? Ik vraag me echt af wat daar de meerwaarde van is.. en waar je de zin vandaan haalt haha

2x per maand is idd weinig, en zeker als je zo jong bent .. 2x per week zou eerder een mooier gemiddelde zijn me dunkt. Maarja, wie ben ik Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Duidelijk voelt TO zich niet goed bij 2x per 4 weken. of minder
Nouja meerwaarde.... we konden gewoon niet van elkaar afblijven. En dat is na 8 jaar nog altijd zo maar nu hebben we daarnaast ook diepe gesprekken bijvoorbeeld..
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen al zeggen: dit ga je niet volhouden.



Kijk we hadden je tips kunnen geven hoe je het 'gezellig' kunt maken zodat ze meer zin krijgt, maar als ze steeds verwijtend daarop reageert, dan sluit ze daarmee zelf die deur.
quote:teletubbie1234 schreef op 01 augustus 2015 @ 16:46:

Hihi maar wat nou als het probleem bij hem ligt? Wat als hij er gewoon niks van bakt? ( ja heel lullig, maar kan toch?)Dan moet zij als volwassen vrouw dat bespreken en kijken hoe dat verbeterd kan worden.
Alle reacties Link kopieren
TO, misschien een tip om de seks leuker te maken voor je vriendin? Ik zeg maar wat. Ik weet natuurlijk niet hoe zij seks ervaart, maar heb zelf altijd het gevoel dat mannen meer plezier beleven aan seks. Ik ben zelf één van die vrouwen die weinig voelt bij penetratie alleen en moeilijk klaarkomt dus dan sta ik ook niet altijd te springen om het zo vaak mogelijk te doen, zeker als mijn partner ook nog weinig geduld heeft met mij en vooral omdat het mij weinig doet en ik haal er zelf weinig uit. Misschien ervaart je vriendin seks ook zo? Bij mij is dat vaak de reden dat ik niet echt zin heb. Of misschien zit ze nu even niet helemaal lekker in haar vel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 01 augustus 2015 @ 17:32:

Nouja meerwaarde.... we konden gewoon niet van elkaar afblijven. En dat is na 8 jaar nog altijd zo maar nu hebben we daarnaast ook diepe gesprekken bijvoorbeeld..



Mooi



zo zou het moeten zijn hé dat je nooit genoeg van elkaar krijgt en elkaar kan vertrouwen en kan praten als er iets niet goed zit. Helaas is dat in de praktijk vaak anders bij velen
quote:nevermind_ schreef op 01 augustus 2015 @ 17:56:

[...]





Mooi



zo zou het moeten zijn hé dat je nooit genoeg van elkaar krijgt en elkaar kan vertrouwen en kan praten als er iets niet goed zit. Helaas is dat in de praktijk vaak anders bij velen Klopt. En ik wil ook echt niet suggereren dat hier alles vanzelf gaat. We hebben financieel en emotioneel eigenlijk flink wat te verduren gehad samen. Meer dan normaal is voor een 8 jarige relatie. Maar dat brengt ons ook dichter bij elkaar.. ik ben stapelgek op hem, met ook zijn minder leuke kanten. En tja,het hoort er gewoon bij dat je af en toe de sterren van de hemel vrijt samen
Alle reacties Link kopieren
Ja ze slikt de pil. Libidododend, maar ze is daar heel strikt in.



Vroeger was het anders, ja. Veel seks, enkele keren per week, maar we zaten nog in onze tienerjaren dus best normaal dan.

Ook als we elkaar niet zagen dan was er wel msn en sms'jes, dus we kwamen wel aan onze trekken toen.

De jaren voor we samenwoonden deden we het minstens 1x in de week, met een max van 3. We zagen elkaar niet elke dag, en we genoten ook eens om bij elkaar te zijn zonder seks. Uitzonderlijk was het enkele weken niet en soms dagen dat we het 2x deden.



Sinds dat we samenwonen is het heel erg naar beneden gegaan. Op een jaar tijd nog geen 12x seks gehad. Ik begin altijd het initiatief te nemen, ookal heb ik geen broek vol zin. Die zin komt bij mij geleidelijk aan wanneer ik streel, bij haar niet. Ze heeft zin of niet, er is niet echt een middenweg. Heb al vaak gezegd dat ze zich gewoon moest inleven en het over haar laat komen en dat die zin er dan wel komt. Masturberen doet ze niet meer, zegt ze toch, omdat ze er niets aan vindt. Heb haar wat tips gegeven en hebben ook speeltjes, maar dat is nu eenmaal haar keuze daarin. Sommige doen het, andere niet.

Ikzelf beschouw seks als iets leuk. Op de eerste plek komt de verbondenheid en de liefde tussen elkaar. Als ik naar haar kijk terwijl we bezig zijn, dan geniet ik echt van haar en besef ik nog eens hoeveel ik van haar houd. Maar verder doe ik het ook graag omdat het gewoon leuk is. Dat gevoel en die lichamen tegen elkaar, is gewoon fantastisch.



Of ze voldoening heeft? Ze geniet ervan zie ik altijd, is ook redelijk luid, en vaak goed "voorbereid" daar beneden. Als ik dit aan haar vraag is ze toch altijd heel positief. Of ze liegt mij iets voor, maar dat betwijfel ik. Verder probeer ik eens nieuwe dingen uit kwa standjes en speeltjes en soms vindt ze het niets en andere keren wel. Ze heeft een kleine hekel aan seks zonder condoom omdat het na de daad er wat uitlekt en ze dit niet prettig vindt. Ik heb hier ook geen probleem mee en doe het met condoom even graag. Ze heeft nog niet geklaagd wat dat betreft.



Het grote probleem volgens haar is dat ik ze soms push. Ik laat ze absoluut niets tegen haar zin doen, maar na een maand begint het al wat te juiken en vraag ik ronduit of ze zin heeft in.

Ik leg haar soms een te hoge druk op zodat ze afknapt omdat ik er dan elke dag over begin. Ik begrijp ze, en ik let er ook op, maar heel soms is het sterker dan mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Je vertelt haar dat je twee keer per week seks met haar wil en dat je anders vertrekt. Met spijt, want je houdt van haar, maar je bent geen celibatair DUS er moet (fijne) seks komen. Punt. De keus is aan haar. Zolang je met je wensen blijft schipperen neemt zij je niet serieus. Toegeven maakt het steeds acceptabeler voor haar om je op een droogje te laten staan, immers, je komt niet op voor jezelf. Je bent dus een doetje wat niet bepaald erotisch werkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 01 augustus 2015 @ 20:49:

Je vertelt haar dat je twee keer per week seks met haar wil en dat je anders vertrekt. Met spijt, want je houdt van haar, maar je bent geen celibatair DUS er moet (fijne) seks komen. Punt. De keus is aan haar. Zolang je met je wensen blijft schipperen neemt zij je niet serieus. Toegeven maakt het steeds acceptabeler voor haar om je op een droogje te laten staan, immers, je komt niet op voor jezelf. Je bent dus een doetje wat niet bepaald erotisch werkt.



Ik kan ze toch niet verplichten? Als ik zoiets zeg tegen haar dan slaat ze helemaal dicht en het breekt het vertrouwen.

Verder denk ik ook niet dat er geen seks is omdat ik mij niet gedraag als een dominante man. Zo denkt zij niet. Ik ben niet dominant, maar dat is zij ook niet. We doen allebei water in de wijn over zowat de meeste zaken.
Ik heb echt met je te doen... je klinkt precies als mijn man, zo lief en meedenkend. Alleen doe ik ook stappen zijn kant op...

Het klinkt niet alsof zij ook echt moeite voor jou doet.... en dat verdien je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ziet zij het als een probleem? Daar ligt namelijk de sleutel tot de oplossing. Ik heb ook een periode gehad waarin ik weinig zin had in seks. Op dat moment ook veel stress en tegen een depressie aan. Mijn vriend heeft toen ook een tijd veel gepusht en geloof me, daar krijg je inderdaad nog veel minder zin van en het gevoel dat alles om seks draait, ook al is dat niet terecht. Wij hebben er veel over gepraat en ook ruzie over gemaakt maar uiteindelijk was de oplossing dat 1) ik het als een gezamenlijk probleem ging zien en niet als zijn probleem en 2) hij stopte met pushen en vragen. Zo kwam er voor mij ook ruimte om initiatief te tonen en ik deed dat ook omdat ik er achter was gekomen dat een goed seksleven ook in mijn eigen belang was. Ik zou dus proberen een heel open gesprek met haar over waarom ze geen zin heeft en daarbij ook aangeven dat het wel degelijk ook een probleem voor haar wordt (als in, dat je de relatie beëindigd) als ze niet kan meewerken aan een oplossing. Waarbij jij dan kan voorstellen om haar een paar maanden de ruimte te geven door echt niet te pushen.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden was ik net als jouw vriendin... Pil is voor mij echt een libido-killer geweest, oa in combi met het feit dat de spanning er af lijkt wanneer je nu eenmaal samen door het leven gaat.

Toen wij een kinderwens kregen gestopt met de pil. Dat hielp zeg! Nu, jaren later, geen kinderen maar wel nog steeds heerlijke seks en met een betere frequentie dan daarvoor

Ik lees dat je sowieso al een condoom gebruikt, wil ze niet stoppen dan met de pil? Of heeft ze die vanwege andere redenen nodig? Mijn man zat gedurig ook met zijn handen in het haar maar ik ben zo blij dat hij nooit heeft gezegd dat ik er maar aan mee moest werken.

Evt tips... kusje geven, of andere liefkozingen, en het daarbij laten. Ik riep ook altijd dat manlief dat alleen deed als hij seks wilde (was niet zo maar zo leek het voor mij). Ontdek wat haar 'liefdestaal' is. Bv kadootjes geven/krijgen, samen wat leuks doen of veel praten, iets voor elkaar doen. Bedank haar voor kleine dingetjes (Fijn dat je gekookt hebt/boodschappen gedaan/hond uitgelaten, bedenk het maar).

Begin zelf daarmee en dan komt het initiatief vanzelf ook weer bij haar vandaan. Geef jullie zelf de tijd ervoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven