Weinig tot geen dankbaarheid en steun

31-01-2015 14:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_200869 wijzigde dit bericht op 23-10-2016 00:33
Reden: Oud
% gewijzigd
Love is made to share <3
Alle reacties Link kopieren
He's not in to you
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heb je hier al met hem over gepraat? Zelfs de meest perfecte partner is niet helderziend en zal niet automagisch altijd het juiste doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem dit ook duidelijk gemaakt? Jongens zijn niet zo goed in signalen oppikken en soms ook gewoon een beetje lomp.
Sommige mannen voelen zich een beetje gekrenkt als ze getrakteerd (moeten) worden door hun vriendin, misschien dat hij er van binnen ook niet zo blij mee is? Praat er gewoon over wie weet bedoelt hij het helemaal niet slecht. Wel even vertellen dat jij zelf wel waarde hecht aan een dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Een 'verhaaltje'? Tja het leven is geen sprookje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dankbaarheid krijg je, daar vraag je niet om. Als ik jou was zou ik hem niet meer trakteren als het niet goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon eens een tijdje niets van je laten horen of niet zelf afspreken.. Kijken wat er gebeurt.

Dan weet je ook meteen of die reservering voor 14 februari wel zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je vorige topic kom je een beetje over als iemand die graag op een negatieve manier steun en aandacht trekt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alleen teleurgesteld worden wanneer je je verwachtingen te hoog stelt.



Blijkbaar is dit een partner die niet aan jouw verwachtingen kan voldoen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Misschien is het wel dat hij niet getrakteerd wilt worden, omdat hij de man is. Ik wil niet als een zeur overkomen, als ik dit met hem ga bespreken, maar jongens zijn inderdaad niet zo goed in hints opvangen. Hier kan ik wat mee thanks!
Love is made to share <3
Alle reacties Link kopieren
Dankbaarheid verwachten als je iets geeft of betaalt in een relatie? Huh?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 31 januari 2015 @ 14:07:

He's not in to you



Zou ik ook niet zijn, wat zit jij te zeuren zeg!



Als je een relatie hebt maakt het toch niet zoveel uit dat degene betaald die het op dat moment even breder heeft? En nu al een reservering voor over 2 weken? Hij geeft aan geen geld te hebben maar jij zegt; we gaan toch.

Wat wil je nou?



Wees duidelijk en als het zo belangrijk voor je is moet je hem dat vertellen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft hij geen geld voor de bios of een keer uit eten?

Gaat hij ook nog naar school (uit de OP lijkt het van niet, aangezien hij jouw schoolproblemen niet snapt).



Ik zou me meer zorgen maken over waarom hij geen tientje heeft voor een bioscoopkaartje.
Alle reacties Link kopieren
Ach je wil gewoon een dankjewel, dat is duidelijk, praat erover met hem, lijkt me slim of inderdaad, laat het van zijn kant afkomen om af te spreken..
Keep the love going!
Alle reacties Link kopieren
Blijf je elke keer om aandacht schreeuwen? Goed is goed hoor.
Nou dan trakteer je toch niet, wat een non-issue. Hij hoort jouw gedachten niet hè.

Spreek dingen uit als je iets verwacht.

En niet dat geneuzel van jaaa, het maakt eigenlijk niks uit hoor maarrrrr. ..
quote:Amaqanda schreef op 31 januari 2015 @ 15:21:

Waarom heeft hij geen geld voor de bios of een keer uit eten?

Gaat hij ook nog naar school (uit de OP lijkt het van niet, aangezien hij jouw schoolproblemen niet snapt).



Ik zou me meer zorgen maken over waarom hij geen tientje heeft voor een bioscoopkaartje.Hoezo? Zo'n big deal is studievertraging toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Heb je er überhaupt wel aan gedacht of hij wel zin heeft om uit eten te gaan?



Ik ben blij dat mijn vriend en ik niet elke keer dank je wel hoeven te zeggen als de ander iets betaalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 31 januari 2015 @ 16:45:

[...]





Hoezo? Zo'n big deal is studievertraging toch ook niet?Voor TO wel. Die is volgens mij sowieso redelijk dramatisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik ben altijd degene die hem benaderd om af te spreken, als het aan hem ligt zien we elkaar 1 of 2 weken niet. Maar zo ver laat ik het nooit komen.Hij klinkt niet als een jongen die geïnteresseerd is in jou persoonlijk.

Jouw studieproblemen boeien hem niet.

Dat jij nu zijn avondjes uit betaald lijkt het enige waarvoor hij je wel handig vind.



Benader hem een tijd niet om te onderzoeken of jullie relatie op wederzijds initiatief gebaseerd is.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Amaqanda schreef op 31 januari 2015 @ 16:53:

[...]





Voor TO wel. Die is volgens mij sowieso redelijk dramatisch.Ja dat snap ik, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat hij geen student is? Dat bedoelde ik.
Als het leven goed gaat en jullie happy zijn gaat de relatie goed en hij hoeft je zo 2 weken niet te zien? Lijkt me heel duidelijk, hier zit weinig toekomst in. Hou je geld in je zak en maak het uit.
Ik vind het een beetje kinderachtig overkomen allemaal je "verhaaltje". Verder wat al is gezegd: vraag gewoon om een dankjewel als je dat wil horen .
Ja misschien vind hij het niet leuk dat je voor hem betaald.

Ik heb ooit in het begin van mijn relatie (stiekem) geld op mijn vriend zijn kamer achtergelaten voor de lunch die hij voor ons had gekocht.

Waren van die luxe broodjes. Nou daar was 'ie niet erg blij mee

Ik ben nogal moeilijk in aannemen van anderen.



Anyways, als hij niet echt geïnteresseerd is in jouw leven en jouw zorgen tja..

En als het aan hem ligt ziet hij je maar 1 keer in de 2 weken? Echt?

Dat vind ik dan wel weer een beetje gek, tenzij hij iemand is die graag alleen is. Voor sommige mensen kan dat werken, maar aangezien jij dit niet fijn vind werkt dat dus niet voor jullie.



Dat van dat dankjewel zeggen zou ik niet zo snel aankaarten, ik zou het eerder met hem hebben over het feit dat hij jou het liefst maar eens in de 2 weken ziet en waarom hij geen interesse toont in jouw studie.

Sommige mensen hebben nu eenmaal niet snel een dankbaarheids-gevoel of de behoefte om dit te uiten, helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven