Werkgeefster van mijn vriend....

11-11-2014 13:00 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst alvast bedankt dat jullie met me mee willen denken. Ik erger me de laatste tijd nogal aan de werkgeefster van mijn vriend.



Vriend en ik zijn beide student en werken dus om onze studie te bekostigen. Hij werkt bij een hovenier en heeft nog een apart adresje waar hij de tuin voor bij houdt.



Om dat adresje gaat het dus. Mensen hebben teveel geld, zijn getrouwd en hebben twee kinderen. De vrouw regelt het huishouden en de kinderen, man is dag en nacht aan het werk. Nu heeft die vrouw wel vaker laten doorschemeren dat ze mijn vriend wel ziet zitten. Ook vertelt ze hem over haar vreemd gaan en ook weet mijn vriend dat ze met andere jongens van zijn leeftijd het bed in duikt.



Voor dat mijn vriend en ik een relatie hadden heeft ze hem dus het bed in proberen te krijgen. Vriend zegt hier nooit iets mee gedaan te hebben en aangegeven te hebben dat dat niks gaat worden. Tot dus ver prima zou je zeggen.



Nu het probleem. Ze appen regelmatig over het werk en daarbij laat ze regelmatig het woordje schat of lieverd vallen, inclusief xx en kussmiley's. Ook maakt ze denigrerende en spottende opmerkingen over onze relatie. Een voorbeeltje: Vriendlief en ik hadden vakantie geboekt. Krijgt hij vervolgens een appje van haar: Goh jij durft, nu al een vakantie samen met haar boeken ;) Dit terwijl vriend en ik al ruim 2 jaar een relatie hebben. Of een berichtje zoals: Schat, heb je binnenkort weer tijd om samen met mij de tuin in te duiken? knipoogsmiley, kussmiley.



Maar zo gaat het dus continu. Vriend zegt dat zij nou eenmaal zo is en vind het niet vreemd meer. Hij weet wel dat ik het niet prettig vind dat hij dit soort contact heeft met haar, vooral gezien haar vreemgaan en intresse in mijn vriend.



Vriend reageert overigens heel neutraal, geen schat of lieverd terug en geen kusjes of rare smiley's. Ook mag ik al zijn berichten lezen als ik dat wil, hij houdt niks verborgen.



Nu heb ik het er gister nog over gehad met hem. Heb duidelijk aangegeven dat ik het zeer vervelend vind dat hij haar zo spottend laat praten over onze relatie. Heb hem gevraagd om haar eens op dr plek te zetten en aan te geven dat dat geslijm niet nodig is als hij daar alleen maar in de tuin komt werken. Ik vind dat hij nu, door het te negeren of er niet op in te gaan, maar over zich heen laat lopen en tegenover haar, onze relatie niet serieus neemt. Het zou gewoon fijn zijn als mn vriend voor ons opkwam en duidelijk aangaf van wij hebben een serieuze relatie, dus hou op met je opmerkingen en geslijm. Maar is dat te veel gevraagd van mij?



Stel ik me nu aan of is dit soort contact normaal?



Ps werkgeefster is eind 30, vriend halverwege 20.
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit het jou dat een af andere trol jouw relatie niet serieus neemt?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou me nou werkelijk geen moer interesseren. Wat boeit het nou of ze jou nu wel of niet serieus neemt. Zij heeft niets met jou te maken en jij niets met haar. Heel simpel. Ik snap dat hele 'hij moet op zijn strepen gaan staan' bij iemand die jij helemaal niet kent en waarschijnlijk ook nooit zal gaan kennen niet zo. Lekker belangrijk wat zij al dan niet vindt.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit, hij doet zijn werk bij haar in de tuin, geeft haar wat aandacht, zij heeft wat te bekijken en hij word er nog voor betaald ook.
Alle reacties Link kopieren
Niks van aantrekken, doet jouw vriend ook niet.

Ze zou hem vast goed betalen voor de tuin.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 11 november 2014 @ 13:04:

Wat boeit het jou dat een af andere trol jouw relatie niet serieus neemt?Precies. Vriend is duidelijk niet geïnteresseerd, lekker laten mekkeren verder.
Alle reacties Link kopieren
Wat een non-probleem zeg.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
" Mensen hebben teveel geld,"



Wat heeft dit ermee te maken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het zijn wel inkomsten voor hem he.



Je vertrouwd je vriend niet helemaal?



Want haar gedrag zou je helemaal niet hoeven boeien als je hem volledig vertrouwd. Dan is haar gedrag eerder een beetje zielig. Als hij er niet op in gaat, waar maak je je dan druk om?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend lijkt een prima jongen - hij gaat verder niet op in dus wat zal het jou nou uitmaken dat die hausfrau een beetje op hem geilt. Je lijkt onzeker - is dat het?
Alle reacties Link kopieren
Ah, gezien je andere topics is jaloezie en onzekerheid een bekend probleem bij je.



Nee, hij moet niet voor jouw en jullie relatie opkomen. Ze is geen familie/vriendin. Het boeit echt voor geen meter wat zij zegt en denkt over jullie. En het zou jou al helemaal niet moeten boeien.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand had je nog 1 jaar met hem, hij spreekt met zn exen af en je vertrouwt hem niet als hij uitgaat zonder jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen prettig idee dat ze zo bij hem loopt te slijmen. Dit is wat ik weet via de app. Tijden het werk ben ik er niet bij natuurlijk, maar dan hangt ze ook de hele tijd om hem heen en loopt ze continu te slijmen bij hem. Of hij niet even mee naar boven wil, dat ze een nieuw setje aan heeft, etc. (gehoor van mijn vriend).



Verder heb ik haar een keer ontmoet. Was voor mij nogal vervelend, want bij het minste of geringste moest ze aan mijn vriend zitten. Even een hand op zijn schouder, om zijn middel, extra dicht naast hem staan en mij zowat de kamer uit kijken.



Vriend blijft er heel nuchter onder, maar ik vind het vervelend dat zij meer van hem wil en hem continu aan het verleiden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:nodime schreef op 11 november 2014 @ 13:12:

Ik vind het geen prettig idee dat ze zo bij hem loopt te slijmen. Dit is wat ik weet via de app. Tijden het werk ben ik er niet bij natuurlijk, maar dan hangt ze ook de hele tijd om hem heen en loopt ze continu te slijmen bij hem. Of hij niet even mee naar boven wil, dat ze een nieuw setje aan heeft, etc. (gehoor van mijn vriend).



Verder heb ik haar een keer ontmoet. Was voor mij nogal vervelend, want bij het minste of geringste moest ze aan mijn vriend zitten. Even een hand op zijn schouder, om zijn middel, extra dicht naast hem staan en mij zowat de kamer uit kijken.



Vriend blijft er heel nuchter onder, maar ik vind het vervelend dat zij meer van hem wil en hem continu aan het verleiden is.Dan had je er zelf wat van moeten zeggen op dat moment. Je kan niet verwachten dat je vriend jouw onzekerheden voor jou oplost.
Doe wat aan je onzekerheid. Niet charmant.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zijn moeder niet. Hij doet er toch helemaal niks mee? Ga je nou vooral niet met ZIJN werk bemoeien en hou dit lekker bij jezelf
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wie ben jij om aan te geven dat ze teveel geld hebben?



Verder gewoon negeren.
Alle reacties Link kopieren
En eens, doe eens iets aan die enorme onzekerheid van je. Echt zo niet aantrekkelijk!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Is jouw vriend heel knap of normaal?



Kan zijn dat het voor haar een spelletje is en de kick niet in hem zit, maar hem naar haar te verlangen.



Niet dat dat niet kinderachtig is of zo. Als hij op voetbal zit of zo kan hij zijn team op haar af sturen na de vrijdagmiddag borrel
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 11 november 2014 @ 13:11:

Vorige maand had je nog 1 jaar met hem, hij spreekt met zn exen af en je vertrouwt hem niet als hij uitgaat zonder jou.Ik word zo schijtziek van al dat gelieg en verdraaien van al die topicopeners
Alle reacties Link kopieren
je bent ook al onzeker omdat hij kijkt naar donkere dames en jij blond bent. Komop meid. Als je zelf ook halverwege de twintig bent wordt het echt tijd om eens iets aan je jaloezie e.d. te gaan doen hoor. Maar val zijn werkgeefster waar je niks mee te maken hebt niet lastig met jouw onzekerheid.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Geef hem anders een ketting met zo'n plaat eraan waarop staat: Eigendom van Nodime. Of stuur haar een kopie van die pikante lingeriefoto op dat paard. Weet ze ook dat ze kansloos is. Oh ja, weet je ook meteen dat hij zijn baan kwijt is
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
precies zo een verhaal stond hier al een keer op het forum. precies het zelfde. misschien is het dezelfde vrouw? maar dat ze toen een andere hovenier had en dat de vriendin van die jongen het hier ook kwijt wilde.
Never bite the hand that feeds you!



Ik snap je vriend dus wel, als die mensen goed betalen, dan zou ik het geslijm ook op de koop toenemen!
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden hier samen echt heel smakelijk om kunnen lachen geloof ik.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven