Weten jullie nog; mijn 'romantische verhaal'?

17-05-2014 19:17 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden iemand uit heb gevraagd en die (toch wel) totaal tegen mijn verwachting in, toestemde? We hebben heerlijke weken gehad; weekendje weg, elke dag lieve appjes, uit eten, hij was een week met zijn kinderen op vakantie en heeft me elke dag geappt. Hij vind me zo mooi, lief en leuk. Zou zelfs deze zomer al samen met alle 4 de kinderen op vakantie willen.



...........

Tot ik gister gebeld werd door een vriendin. Ze is vooral een stap vriendin. Ze zit op een datingsite en wilde gewoon even vertellen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat hij wel interesse had in een date. Dus ik vraag uit enthousiasme wie het is, waar hij woont ed....

Jullie raden het al; het is mijn date

Hij heeft gezegd dat hij nét een (!) date had gehad, dat hij dat even af wil wachten maar vooral ook erg geinteresseerd is in haar en eigenlijk erg nieuwsgierig naar haar is.



En nu? Ik ben enorm teleurgesteld. Temeer hij zei dat ik de enige ben waar hij aan denkt etc etc.

Zal ik hem confronteren? Ik zou hem eigenlijk morgen zien maar daar heb ik dus echt even geen zin in.



Ben erg echt even verdrietig van
Alle reacties Link kopieren
Ow wat erg! Ik stuur net op je oude topic hoe het gaat..

Ik vind het echt heel bizar. Ben er ook even stil van.

Weet je zeker dat hij het is?
Oef. Daar mag je ook best verdrietig om zijn.

Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn al een weekendje samen weggeweest en hij zegt dat je de enige bent waar hij aan denkt?



Dan zou ik niet verder gaan daten eerlijk gezegd. Na een paar dates, à la. Maar dit is al zowat een relatie..



Nee nee nee.
Hoe betrouwbaar is die stapvriendin? Ze zou niet de eerste zijn die op zo'n manier een date af probeert te troggelen van een vage vriendin.
Dat is extreem lullig!

Wat een shit actie.



Vraag hem zo snel mogelijk hoe het zit met dat daten.

Als het waar is, dam is het heel jammer, maar dan zou ik er meteen mee kappen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem.

Ik had nl dezelfde gedachte als bij_zonder.



Als het echt zo is, dan vind ik het een enorme kutstreek. Wat verdrietig.
quote:Scamp schreef op 17 mei 2014 @ 19:26:

Vraag het hem.

Ik had nl dezelfde gedachte als bij_zonder.



Als het echt zo is, dan vind ik het een enorme kutstreek. Wat verdrietig. Eens.
Alle reacties Link kopieren
Jemig hee, wat een kleine wereld. En dat is maar goed ook. Tijd om hem eens te vragen hoe hij dit nu allemaal ziet.
Alle reacties Link kopieren
De stapvriendin wist toch niets van TO en deze man?
Hij zou dus op die datingsite staan?



Laat die vriendin bewijzen dat dat zo is, dat ze contact hebben en waarover ze praten.



Ze kan jou zijn profiel, berichten etc vast laten zien. Wanneer ze hier moeilijk over doet weet je of ze de waarheid spreekt.



Wat een rotsituatie voor je.
Alle reacties Link kopieren
Je date nog maar een paar weken met hem, wat hebben jullie concreet afgesproken over exclusiviteit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt je vriendin ervan? Haar reactie lees ik niet in dit topic. Als zij het spel eerlijk speelt zou ze ook enorm teleurgesteld zijn in haar date. Zo niet, is die 'vriendin' ook niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaat het toch niet on Amber?



Ik vind dat TO na deze weken en wat ze allemaal hebben gedaan/gezegd best teleurgesteld mag zijn. Ik zou me ook opeens niet meer zo speciaal voelen!



Dat zou genoeg zijn voor mij om af te knappen. Ik wil een vent die voor mij gaat, niet eentje die eerst verder wil kijken of ik wel echt de allerleukste ben. Zeker als hij tegen mij al heeft gezegd dat ik dat ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst ook even met hem praten voor ik mijn conclusies zou trekken. Ik vind het eerlijk gezegd wel héél toevallig dat een vage vriendin die je helemaal niet vaak spreekt uitgerekend jou gaat opbellen om te zeggen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat dat dan precies die man is. Ik zou niet zonder slag of stoot geloven dat het is gegaan zoals zij zegt. Misschien heeft hij nog een profiel op een datingsite waar hij niet meer echt actief is, vond zij hem leuk en heeft ze hem een berichtje gestuurd, heeft hij uit beleefdheid geantwoord en maakt zij er nu meer van dan het is. Anders vind ik het echt wel stomtoevallig, als ze 'maar' een stapvriendin is. Je zou dan toch zeggen dat ze wel een andere vriendin opbelt om dit te delen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nou wat een lul, zal hem niet meer daten
Alle reacties Link kopieren
@bij_zonder dat heb ik die vriendin meteen gevraagd en ze heeft een screenshot van zijn profiel geappt. Het klopt hij is het echt.

Ze is ook wel betrouwbaar, ze zou nooi met hem afspreken als ze wist dat ik met hem date.



@viva-amber toen wij het 2 weken geleden er over hadden; evt verder daten of exclusief hebben we allebei geuit dat er op dit moment maar 1 voor ons beiden was; hij voor mij en ik voor hem.

We zien elkaar heel veel (3 keer in de week) en het voelde inderdaad als een beginnende relatie.

Ik heb 2 weken geleden ook benoemd dat áls hij verder wil daten, ik dat alleen graag wil weten zodat we weten waar we aan toe zijn (geen valse verwachtingen)|

Juist daarom ben ik verrast en teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat zij niet teleurgesteld mag zijn. Alleen er is een verschil tussen de verbintenis die TO ervaart en die haar date ervaart. Je kunt natuurlijk denken: klootzak punt. En dat zal in 95% van de gevallen waar zijn. Er zijn echter wel mensen die meerdere mensen tegelijk daten. Ik vind dat je daar beter eerlijk over kunt zijn. Ik vraag mij af hoe concreet de afspraken waren met deze date.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft glashard in je gezicht lopen liegen, wat een naar exemplaar. Kunnen jullie hem geen koekjes van eigen deeg presenteren. Laat je vriendin afspreken en verschijn dan zelf op de date. Schrikt hij zich het apezuur LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat zei jouw vriendin?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@Susan ik klets met deze vriendin wel vaker over daten en dergelijken sinds mijn scheiding (waardoor ik ook weer wat vaker ben gaan stappen)

Ze was ook op de hoogte van ons, maar kent hem niet (weet niet hoe hij er uit ziet) en op de datingsite gebruikt hij een nick. Ze kon het echt niet weten. Ze belde omdat we vanavond de stad in gaan en vertelde over haar date'perikelen.

Natuurlijk gaat zij nu ook niet met hem afspreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 mei 2014 @ 19:39:

Dus hij heeft glashard in je gezicht lopen liegen, wat een naar exemplaar. Kunnen jullie hem geen koekjes van eigen deeg presenteren. Laat je vriendin afspreken en verschijn dan zelf op de date. Schrikt hij zich het apezuur LOLGoed idee!
Alle reacties Link kopieren
Of beiden niet meer reageren en hem in het ongewisse laten...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk namelijk persoonlijk dat zo'n man er juist niet tegen kan als hij gedumpt wordt (door twee dames tegelijkertijd) en hij geen idee heeft waarom
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik maar als standaard onderschrift neem:

Monogamie bestaat niet.



Misschien dat het dan op den duur doordringt tot de meute
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven