Weten jullie nog; mijn 'romantische verhaal'?

17-05-2014 19:17 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden iemand uit heb gevraagd en die (toch wel) totaal tegen mijn verwachting in, toestemde? We hebben heerlijke weken gehad; weekendje weg, elke dag lieve appjes, uit eten, hij was een week met zijn kinderen op vakantie en heeft me elke dag geappt. Hij vind me zo mooi, lief en leuk. Zou zelfs deze zomer al samen met alle 4 de kinderen op vakantie willen.



...........

Tot ik gister gebeld werd door een vriendin. Ze is vooral een stap vriendin. Ze zit op een datingsite en wilde gewoon even vertellen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat hij wel interesse had in een date. Dus ik vraag uit enthousiasme wie het is, waar hij woont ed....

Jullie raden het al; het is mijn date

Hij heeft gezegd dat hij nét een (!) date had gehad, dat hij dat even af wil wachten maar vooral ook erg geinteresseerd is in haar en eigenlijk erg nieuwsgierig naar haar is.



En nu? Ik ben enorm teleurgesteld. Temeer hij zei dat ik de enige ben waar hij aan denkt etc etc.

Zal ik hem confronteren? Ik zou hem eigenlijk morgen zien maar daar heb ik dus echt even geen zin in.



Ben erg echt even verdrietig van
Alle reacties Link kopieren
Iemand liegt. Ik zou graag zeker van mijn zaak zijn als hij eerder zo leuk leek. Morgen praten, en open vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over een uur naar hem toe. Weet nog niet hoe ik het ga brengen. Hij heeft haar gister nog een bericht gestuurd.

Met daarin dat hij het contact leuk vindt en steeds nieuwsgieriger wordt. Gezien zijn schrijfstijl, is hij het zeker :-s Alles klopt wat dat betreft.



Ga maar even bedenken hoe ik dit ga brengen. Ik vermoed dat hij er een mooie draai aan gaat geven, maar echt dit voelt niet ok.

Ik vind mezelf toch echt meer waard dan een kerel die mij van alles vertelt maar vervolgens liegt over het openhouden van zijn opties.
En dat ben je ook, meer waard! Sterkte zometeen TO, keep calm and your head up high. We leven met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde snuiter, ik zou het zeker aankaarten. Ben erg benieuwd. Succes!
.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 17 mei 2014 @ 19:44:

Ik denk dat ik maar als standaard onderschrift neem:

Monogamie bestaat niet.



Misschien dat het dan op den duur doordringt tot de meute



(ok, beetje late reactie)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 17 mei 2014 @ 19:44:

[...]



Het kan wel zijn profiel zijn, maar dat wil niet zeggen dat hij heeft gezegd wat je vriendin zegt dat hij heeft gezegd.



En een vage stapvriendin opbellen om te vertellen over de man die je wel leuk vindt? Belt ze je vaker voor dat soort dingen of was dat nu ineens?



Het kan zijn dat zij de waarheid spreekt en dat hij de kluit belazert. Maar het kan ook zijn dat zij de kluit belazert. Of ernstig last heeft van wishful thinking.

Linksom of rechtsom: het zijn beiden mensen die je niet al lang en/of door en door kent. Toch lijk je blindelings af te gaan op wat je verteld wordt. Begrijpelijk, in het geval van een nieuwe vriend, maar is dat in dit geval wel zo verstandig?



Ik zou contact opnemen met hem en hem rustig vertellen wat je vriendin verteld heeft. Geef hem de ruimte om zijn verhaal te doen. Pas dan kun je er conclusies aan verbinden, dat zou ik nu nog niet doen.+1 wijs
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het verhaal van vriendin ook allemaal net iets te toevallig.....



Vraag hem gewoon hoe het zit.



Oja monogamie bestaat niet? Denk het ook niet, sinds ik zelf gescheiden ben hoor ik alleen maar van iemand erbij hebben, open relaties, stiekeme afspraakjes.

Toen ik nog getrouwd was hield ik me daar niet mee bezig, maar nu denk ik ook dat monogamie amper bestaat
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat hij zei?
Alle reacties Link kopieren
Gesprek moet zo nog beginnen denk?
Alle reacties Link kopieren
Kan natuurlijk ook zijn dat het hem benauwd om alweer zo snel in een relatie te stappen. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Had vriendin meegenomen, was het direct niet te ontkennen geweest! Wat een lul...
Alle reacties Link kopieren
Oh wat rot voor je!
Alle reacties Link kopieren
Het zou wel heel knap zijn als die stapvriendin in zijn schrijfstijl berichtjes aan zichzelf zou kunnen schrijven.



Kies voor jezelf wat je wel of niet wil met deze man en laat het niet van zijn antwoorden afhangen. (Maar ja, dat is makkelijk gezegd tegen iemand die verliefd is.)
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je, TO.



Wel 'fijn' dat je er nu al achter komt en niet pas over een tijdje. Ik denk dat de kans erin zit dat hij meer vrouwen achter de hand heeft. Anders is het wel heeel toevallig dat hij ook interesse heeft in je vriendin.



Succes vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte zometeen koekske.

Ik ben benieuwd naar zijn verhaal. Maar het klopt echt van geen kanten hoe hij zich gedraagt.
Je kan toch aan zijn telefoonnummer zien of het om dezelfde man gaat?
Alle reacties Link kopieren
koekske73, 3 uur geleden



Ik ga over een uur naar hem toe. Weet nog niet hoe ik het ga brengen. Hij heeft haar gister nog een bericht gestuurd.Met daarin dat hij het contact leuk vindt en steeds nieuwsgieriger wordt. Gezien zijn schrijfstijl, is hij het zeker :-s Alles klopt wat dat betreft.Ga maar even bedenken hoe ik dit ga brengen. Ik vermoed dat hij er een mooie draai aan gaat geven, maar echt dit voelt niet ok.Ik vind mezelf toch echt meer waard dan een kerel die mij van alles vertelt maar vervolgens liegt over het openhouden van zijn opties.





Ik zou desbetreffende vriendin meenemen.

Dan valt er niks meer te liegen en te draaien.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Och klote zeg!



Ik zou hem er direct mee confronteren !



Sterkte !
Alle reacties Link kopieren
En hoe ging het?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe het is gegaan to?
Alle reacties Link kopieren
En heeft hij zich eruit weten te kletsen?
He wat naar. Ik snap ook nooit dat een man zoveel moeite kan doen om je voor zich te winnen en ondertussen met een stalen gezicht een ander kan versieren.



Heel zuur voor je. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven