Weten jullie nog; mijn 'romantische verhaal'?

17-05-2014 19:17 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden iemand uit heb gevraagd en die (toch wel) totaal tegen mijn verwachting in, toestemde? We hebben heerlijke weken gehad; weekendje weg, elke dag lieve appjes, uit eten, hij was een week met zijn kinderen op vakantie en heeft me elke dag geappt. Hij vind me zo mooi, lief en leuk. Zou zelfs deze zomer al samen met alle 4 de kinderen op vakantie willen.



...........

Tot ik gister gebeld werd door een vriendin. Ze is vooral een stap vriendin. Ze zit op een datingsite en wilde gewoon even vertellen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat hij wel interesse had in een date. Dus ik vraag uit enthousiasme wie het is, waar hij woont ed....

Jullie raden het al; het is mijn date

Hij heeft gezegd dat hij nét een (!) date had gehad, dat hij dat even af wil wachten maar vooral ook erg geinteresseerd is in haar en eigenlijk erg nieuwsgierig naar haar is.



En nu? Ik ben enorm teleurgesteld. Temeer hij zei dat ik de enige ben waar hij aan denkt etc etc.

Zal ik hem confronteren? Ik zou hem eigenlijk morgen zien maar daar heb ik dus echt even geen zin in.



Ben erg echt even verdrietig van
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het allemaal even laten bezinken. Hij schrok zichtbaar. Daarna een verhaal dat hij het toch juist wel echt wil proberen met mij, maar gewoon uit nieuwsgierigheid een berichtje op die datingsite had verstuurd.

Zelf denk ik dat hij er dan vast ook meer gestuurd heeft, maar dat ontkent hij.

Hij zegt dat hij nu zijn profiel voor mij wel weg wil halen.



Ik weet het even niet.
Alle reacties Link kopieren
Medina, 2 uur geleden



En heeft hij zich eruit weten te kletsen?





Yep!

Hij heeft zich eruit weten te kletsen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe smoes. Kap toch alsjeblieft met hem, je wil toch geen vriend die uit nieuwsgierigheid (of andere motieven) met andere vrouwen afspraakjes maakt? Omdat hij nieuwsgierig is mag het? Of hartstikke dronken, dan schijn je ook te mogen.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, indien het nieuwsgierigheid is dan gaat hij niet zo ver om met een ander ook te willen afspreken, daarnaast jullie hadden een afspraak over daten met anderen. Hij liegt nu al en ook over de reden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je neemt alleen genoegen met een troostprijs als je jezelf geen hoofdprijs waard vindt.



Kappen met die eikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 18 mei 2014 @ 18:57:

Wat een flauwe smoes. Kap toch alsjeblieft met hem, je wil toch geen vriend die uit nieuwsgierigheid (of andere motieven) met andere vrouwen afspraakjes maakt? Omdat hij nieuwsgierig is mag het? Of hartstikke dronken, dan schijn je ook te mogen.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is nieuwsgierigheid tegenwoordig een goed excuus?

Als je in een relatie zit en iemand gaat vreemd uit nieuwsgierigheid, keur je dat dan goed?

Ik niet hoor.



Deze vent moet nieuwsgierig zijn naar meer van jou, niet van een ander. Zo niet, dan moven.
Serieus, je weet het niet?
quote:koekske73 schreef op 18 mei 2014 @ 18:55:

Hij schrok zichtbaar. Daarna een verhaal dat hij het toch juist wel echt wil proberen met mij, maar gewoon uit nieuwsgierigheid een berichtje op die datingsite had verstuurd.

Zelf denk ik dat hij er dan vast ook meer gestuurd heeft, maar dat ontkent hij.

Hij zegt dat hij nu zijn profiel voor mij wel weg wil halen.

En dat is het TO? Schrikken, slap smoesje en in de ontkenning schieten? En hij wil zijn profiel op die site "voor jou" wel weghalen??



Als je nu geen duidelijke grens trekt en onmiddellijk afstand neemt krijgt hij een hele verkeerde boodschap van jou hè.

Namelijk dat hij dit kan flikken. Want jullie hadden al gesproken over het daten van anderen/ exclusiviteit.



Nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
Indien je hier mee doorgaat dan kun je het komende halfjaar topics blijven openen over deze jojo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:koekske73 schreef op 17 mei 2014 @ 19:37:

@bij_zonder dat heb ik die vriendin meteen gevraagd en ze heeft een screenshot van zijn profiel geappt. Het klopt hij is het echt.



@viva-amber toen wij het 2 weken geleden er over hadden; evt verder daten of exclusief hebben we allebei geuit dat er op dit moment maar 1 voor ons beiden was; hij voor mij en ik voor hem.

We zien elkaar heel veel (3 keer in de week) en het voelde inderdaad als een beginnende relatie.

Ik heb 2 weken geleden ook benoemd dat áls hij verder wil daten, ik dat alleen graag wil weten zodat we weten waar we aan toe zijn (geen valse verwachtingen)|

Juist daarom ben ik verrast en teleurgesteld.Lees je dit nog even terug alsjeblieft?
Als je nu doorgaat met deze poedelprijs ben je wel erg desperate. De kans dat hij alleen je vriendin heeft benaderd is zo goed als nihil.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er ook klaar mee. Heb 'm dat net ook laten weten.

Weg met dat weggewaaide dakraam.



Mán wat kun je je in mensen vergissen.

Nu ga ik even verdrietig zijn om wat ik dácht dat we hadden.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte koekske. Dit sucks. Hoe reageerde hij?
Ik vind het wel heel triest voor je, denk je eindelijk een leuke vent gevonden te hebben en dan dit.


Heel knap van je TO. Nu veel chocola eten en flink verdrietig zijn. Bah..
Alle reacties Link kopieren
Dat mag ook wel TO.

Het is ook niet leuk.



Komt goed!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:koekske73 schreef op 18 mei 2014 @ 19:41:

Ja ik ben er ook klaar mee. Heb 'm dat net ook laten weten.

Weg met dat weggewaaide dakraam.



Mán wat kun je je in mensen vergissen.

Nu ga ik even verdrietig zijn om wat ik dácht dat we hadden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
sterkte to
Alle reacties Link kopieren
Hè get wat balen TO! Maar wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet na maanden/jaren! Wat een eikel zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk. Balen dat je hem vertrouwde.
This sucks...

Maar beter nu dan na een half jaar, zoals ik heb gehad. Ook zo'n figuur die, ondanks de afspraak dat we elkaars "one and only boyfriend/girlfriend" zouden zijn, niet alleen nog op een datingsite bleek te staan, maar daar ook voortdurend online was. Zogenaamd om "zijn account te checken"



Sterkte TO, leg jezelf maar even lekker in de watten
Alle reacties Link kopieren
Koekske, je hebt de juiste beslissing genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven