Weten jullie nog; mijn 'romantische verhaal'?

17-05-2014 19:17 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden iemand uit heb gevraagd en die (toch wel) totaal tegen mijn verwachting in, toestemde? We hebben heerlijke weken gehad; weekendje weg, elke dag lieve appjes, uit eten, hij was een week met zijn kinderen op vakantie en heeft me elke dag geappt. Hij vind me zo mooi, lief en leuk. Zou zelfs deze zomer al samen met alle 4 de kinderen op vakantie willen.



...........

Tot ik gister gebeld werd door een vriendin. Ze is vooral een stap vriendin. Ze zit op een datingsite en wilde gewoon even vertellen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat hij wel interesse had in een date. Dus ik vraag uit enthousiasme wie het is, waar hij woont ed....

Jullie raden het al; het is mijn date

Hij heeft gezegd dat hij nét een (!) date had gehad, dat hij dat even af wil wachten maar vooral ook erg geinteresseerd is in haar en eigenlijk erg nieuwsgierig naar haar is.



En nu? Ik ben enorm teleurgesteld. Temeer hij zei dat ik de enige ben waar hij aan denkt etc etc.

Zal ik hem confronteren? Ik zou hem eigenlijk morgen zien maar daar heb ik dus echt even geen zin in.



Ben erg echt even verdrietig van
Alle reacties Link kopieren
quote:zenga schreef op 18 mei 2014 @ 20:33:

Hè get wat balen TO! Maar wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet na maanden/jaren! Wat een eikel zeg :(Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Koekske ik kom je een brengen! Zo'n man is je tranen niet waard!
Alle reacties Link kopieren
Een stille meelezer op je vorige en op dit topic.

Maar wil je even veel sterkte wensen.

Dappere, goede beslissing hoor!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk zeg, dit is wel het horror scenario betreft internet daten :( Absoluut met confronteren, uithuilen en door!! Wat een zak zeg
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
Hij blijft contact zoeken. Dat hij gewoon nog opties open hield omdat hij niet wist hoe het met ons zou lopen. Dat hij moeite heeft met alleen zijn en daarom een soort 'backup' hield.



Voor mij is het klaar hoor, want ik voel me zo voor lul gezet eigenlijk. Hij stelde me de laatste keer als zijn vriendin voor en dan toch dit allemaal.



Ik denk dat ik zijn telnr maar eens ga blokkeren....
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar voor je Koekske!
Alle reacties Link kopieren
Thanks, Ikhierhuh. En allemaal hoor, voor het meeleven



2 Weken geleden opperde hij dat hij zijn kinderen wel wilde voorstellen. Natuurlijk wilde ik dat niet (VEEL te vroeg) maar mán wat een eikel ben je dan, wetende dat je wss binnenkort weer een ander wilt voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus. Zijn verklaringen en excuses zijn zo mogelijk nog sneuer dan de waarheid. Wat een afknapper zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ach meid. Je mag wel je even rot voelen. Lekkere chocolade kopen (niet te veel want... jij weet het wel) om de volgende dagen lachen te kunnen doorbrengen en volgende weekend lekker uitwaaien met vriendinnen.



Dit gaat weer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekske73 schreef op 20 mei 2014 @ 09:33:

Dat hij gewoon nog opties open hield omdat hij niet wist hoe het met ons zou lopen. Dat hij moeite heeft met alleen zijn en daarom een soort 'backup' hield.Wat een loser joh! Nee meid je verdient vele malen beter!!
Inderdaad, wat een weggewaaid dakraam!



sterkte
Kolere, zijn excuses zijn nog triester dan als ie gewoon had gezegd dat ie een seriële vreemdganger zou zijn. maar je bent ook aan het nippertje ontsnapt aan iemand die gewoon een opvulling zoekt in zijn leven.



Op naar een echte kandidaat die voor de liefde gaat.
quote:koekske73 schreef op 20 mei 2014 @ 09:51:

2 Weken geleden opperde hij dat hij zijn kinderen wel wilde voorstellen. Natuurlijk wilde ik dat niet (VEEL te vroeg) maar mán wat een eikel ben je dan, wetende dat je wss binnenkort weer een ander wilt voorstellen. Helemaal eens. Vertrouw op je eigen oordeel koekske, dat deugt namelijk!

Nu nog een leuke man die deugt
Alle reacties Link kopieren




Knap dat je voor jezelf kiest. Go Koekske!
Alle reacties Link kopieren
Goede beslissing, Koekske. Nu niet te veel tranen vergieten om deze loser.
Alle reacties Link kopieren
Echt z'on rot einde jouw verhaal koekske!

Echt een flapdrol is die vent!



Dikke knuffel voor jou..
Wat een rot verhaal. En respect dat je hem de deur gewezen hebt! Heb zelf net een man afgekapt omdat ik hem niet vertrouwde. Zit nu met twijfels en verdriet maar jou verhaal maakt mij sterk om dit vol te houden! Knuffel voor jou. En inderdaad, het gaat weer over...
Alle reacties Link kopieren
Weg met die klootviool!



Goeie beslissing koekske, soms is je verstand volgen moeilijk maar wel het beste. Komt goed met jou!
Ik spreek toch geen Chinees?!
To wat rot voor je zeg. Ik heb je vorige topic niet gelezen maar kan me indenken hoe je nu voelt.

Wat al eerder is gezegd: kappen met die man. Hij is niet eerlijk en duidelijk geweest. Als je nu je grens niet aangeeft en kaat zien dat je dit niet pikt, dan gaat hij door met zijn gedrag. Hij had alle andere opties/mogelijkheden wb andere dates de komende maanden moeten afsluiten. En jullie een kans moeten geven. Dat was eerlijk geweest. Het is een oetlul.



En ik geloof ook niet in monogamie, niet meer helaas! Gossamme wat kunnen partners liegen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een zak hooi... wat een rotervaring! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Typisch een voorbeeld van een man die niet alleen kan zijn.. Zulk soort mannen vinden nooit echte liefde omdat ze alles inwisselbaar vinden.
Alle reacties Link kopieren
wees sterk, geef niet toe aan hem, respect voor je dat je de knoop zo hebt doorgehakt. het is verschrikkelijk rot nu en het doet hartstikke pijn, maar besef dat dit het beste voor jou is! beter kwijt dan rijk deze flapdrolquote:Louise70 schreef op 20 mei 2014 @ 21:42:

Typisch een voorbeeld van een man die niet alleen kan zijn.. Zulk soort mannen vinden nooit echte liefde omdat ze alles inwisselbaar vinden.klinkt als een ex van mij. o wat stuurde hij vaak smsjes met kusjes en bloemetjes en hartjes, en hij was nota bene degene die vroeg om exclusiviteit. krap 2 weken later stond ie te zoenen met een ander. heb ik hem ook nog even teruggenomen omdat hij zo'n spijt had en ik miste wat we hadden.... als er iets slecht is voor je eigenwaarde, is dat het wel.
Alle reacties Link kopieren
Koekske, ook al doet het nu pijn, je hebt de juiste beslissing genomen om er een punt achter te zetten. Je ziet nu wat voor sukkel hij is en je kunt wel wat beters krijgen. Sterkte.
Opmerkelijk is wel dat hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen: hij dacht nooit dat jij op hem zou vallen. En nou heeft ie er zelf op aangestuurd dat je idd niet meer op hem valt. Ik denk dat ie er nooit 100 procent vanuit heeft durven gaan dat je verliefd zou blijven...



Gewoon geen match. Uithuilen en doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
TO respect voor jou! De rest is allemaal al meerdere malen gezegd, sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven