whatsappen met een ander

29-11-2015 02:22 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen.



Mijn vriend werd lastig gevallen door een meisje dat hem leuk vond. Op een gegeven moment is hij daar op in gegaan. Ik ben hierop boos geworden en het is inmiddels uitgepraat, maargoed. Hij wil nu wel een ander nummer. Gelukkig hebben wij beiden prepaid kaarten zodat dat geen echt probleem is, echter moet hij dus wel maandag gewoon werken. Ik ben bereid opnieuw te beginnen, maar al zou ik hem vertrouwen, haar doe ik dat niet. En ik weet vrijwel zeker dat zij gewoon weer begint met whatsappen.



Morgen ga ik dus een simkaart halen. Maar, hoe weet ik nou zeker dat haar nummer niet meer in zijn telefoon voorkomt ? Ik wil uiteraard zien dat hij het contact verwijderd, maar het vertrouwen is toch wel geschaad. Voor het zelfde geld staat het alsnog ergens in die telefoon en begint hij zelf weer. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?



En ja, mijn eerste reactie was ook dat het over was, er is ook gezoend namelijk, maar we zijn inmiddels zo lang bij elkaar en hebben zoveel samen meegemaakt dat we hier wel overheen moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf zoveel moeite moet doen om hem te weerhouden van aandacht zoeken bij een ander, dan is het eigenlijk al te laat en is er in mijn ogen geen fijne relatie meer.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij niet zo zeer om hem maar om haar. Zij is om het kinderachtig te zeggen mijn vijand. Ik vertrouw haar zover ik haar zie, en zelfs dat eigenlijk niet. Denk ook dat dat de opzet is geweest, ik weet dat ze mij niet mag en het is heel erg makkelijk om dan iemands vriend te gaan verleiden. Ik ken hem, en ik weet dat dit onder invloed gebeurd is. Is hij niet onder invloed dan is hij een totaal ander persoon en vertrouw ik hem. Dat kan ik naast mij leggen, en ik weet dat er aan onze relatie gewerkt moet worden. Mijn opinie is dan ook dat ik dit door de vingers wil zien, mits het ook echt ophoud. Hem wil ik daar in principe nog wel op vertrouwen, maar zij probeert hoe dan ook bij hem in de buurt te zijn.



Ik vind het in principe niet zo heel erg dat hij met een ander zoent. Wel dat het stiekem gebeurd. Ik haat stiekem. Als we het nou samen gedaan zouden hebben (VVM) had ik het stiekem wel leuk gevonden. Ik snap de reden ook dat het stiekem moest, daar ga ik hier verder niet over uitwijden. Maar ik vertrouw haar gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
En ja, sorry, ik ben van de oude stempel, tenzij het echt heel erg is wat er gebeurd is ben ik vrij vergevingsgezind, en bereid aan de relatie te werken zodat het weer wordt zoals we het beiden graag zien. Maar ik ga niet dweilen met de kraan open, dus dan gewoon geen contact meer. Heel simpel.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend moet je focus zijn. Niet zij. Er zullen wellicht nog meer dames de revue passeren in het leven, de vraag is of je hem voldoende vertrouwt. Dat laatste stukje over stiekem zoenen is wat onduidelijk. Snap niet zo goed wat je daarmee wilt zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan haar toch gewoon blokkeren op whatsapp?



Je hebt misschien "controle" over zijn mobieltje, maar niet over zijn gedachten.

Wat vindt hij er zelf van?

Lastiggevallen worden? Dan reageert hij toch zelf gewoon niet en leest het ook niet?

Als je hem zou vertrouwen, kan zij proberen wat zij wil, maar daar is hij toch zelf bij en lukt het toch gewoon niet, als hij dat zélf ongewenst vindt? (en dus niet omdat het van jou niet "mag" en ongewenst vindt richting jou?)



Wat wil hij zelf?

Want dat jij dit niet bepaald leuk vindt begrijpt iedereen wel.

Moet jij dat verbieden en regelen voor hem?



Tis een collegaatje, begrijp ik?

Dan heb je geen controle over wat buiten jouw gezichtsveld gebeurt, al whatsappen ze niet langer.

Gaat erom dat jouw vriend jou dat gevoel kan geven dat hij te vertrouwen is, nuchter én niet nuchter.

Hoe kan hij jou dat gevoel (terug)geven, dat jij hem weer kan vertrouwen?



Wat is er loos in de relatie dan, denk jij, dat hij reageert op aandacht van buitenaf?

Hij had ook niet kunnen reageren, he, als hij het "lastigvallen" vond.

Als hij dat had genegeerd, was het vanzelf gestopt: er zijn er 2 voor nodig om zoiets gaande te houden.



Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?

want "zoals in het prille begin" is niet helemaal realistisch denk ik: wordt het nooit meer als je elkaar beter leert kennen en de roze bril van de 1e verliefdheid eraf is.

Het gaat er juist imo om dat je van elkaar houdt ook als het beeld over elkaar reeler wordt en de eerste hordes op jullie pad komen.

Waar lopen jullie verder tegenaan?

Wat zegt hij erover?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Onzin dat je hem als hij niet onder invloed is wél vertrouwt anders zat je nu niet in je maag met die nieuwe simkaart.

Of gebruikt hij zijn telefoon soms alleen als hij onder invloed is?

Je vertrouwt hém ook niet verder dan dat je hem ziet, wel of niet onder invloed.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je hem vertrouwd omdat je van hem wil dat hij een ander nummer neemt door een meisje.

Wat een moeite moet je doenom hem voor jezelf te houden?

Kapers op de kust heb je altijd wel. Hoe vaak moet hij dan zijn nummer gaan veranderen? En wat als hij toch in een dronken/stonede bui weer reageert op haar? Wat ga je dan doen?

En juist door dit extreme gedrag van jou, zet je een kiertje van de deur open voor al die kapers. Het ligt aan hem, en aan jou en aan jullie relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 29 november 2015 @ 03:13:

Onzin dat je hem als hij niet onder invloed is wél vertrouwt anders zat je nu niet in je maag met die nieuwe simkaart.

Of gebruikt hij zijn telefoon soms alleen als hij onder invloed is?

Je vertrouwt hém ook niet verder dan dat je hem ziet, wel of niet onder invloed.



Zo'n beetje wel ja eigenlijk. Als hij nuchter is staat ie met gemak een week lang offline op whatsapp. En ik weet precies hoe hij is als hij wel onder invloed is, dan is het een geilbak eerste klas en tja als je vriendin dan liever een boek leest dan neukt en al een tijdje teveel met haarzelf bezig is snap ik wel dat je je lul achterna loopt.



Daarom zeg ik ook, ik vind dit in principe niet zo heel erg. Maar heb gewoon niet zo'n zin om continue mijzelf af te moeten vragen of hij nog wat van haar heeft ontvangen. Ik kan toch slecht zeggen dat hij nooit meer onder invloed mag zijn? En bovendien, ik ben dus ook al een tijdje niet zo lief als hij verdiend. Daarom wil ik geen eeuwigheid blijven zeuren om een whatsappje en een kusje en gaat ons leven samen gewoon door, met uiteraard ook verbetering van mijn kant.





En nee, het is geen collega. Hij heeft eigenlijk verder nauwelijks iets met haar te maken en daar ben ik wel blij mee, want dat scheelt ook al de helft.



Hij zegt zelf dat dit niets te betekenen had en het gewoon aan zijn 'onder invloed zijn-pik-achter-na-lopen' lag, en ook dat ik dus al een tijdje niet zo aardig ben, en zelf ook wel eens whatsapp van een ander ontvangen heb. Dat is waar, en daarom wil ik het ook zo veel mogelijk relativeren. Hij zegt ook gewoon met mij verder te willen en niet meer onder invloed te willen zijn. Die keuze kan ik alleen maar respecteren, want het bied ons eigenlijk nauwelijks iets.



Deze man kent mij door en door, ik houd nog steeds evenveel van hem hoor. Juist het feit dat wij elkaar zo goed kennen deed mij vandaag weer glimlachen toen ik hem precies manouvreerde zoals ik hem hebben wilde, dat wil zeggen in bed. Het feit eigenlijk dat ik boos ben geworden ligt aan dat het al een tijdje niet zo geweldig ging, de aandacht verslapte en vooral aan dat zij het is. Was het een random iemand en krijgen we beiden de aandacht die we verdienen ben ik niet het jaloerse typje dat ik nu ben. Ik kan er nu ook om lachen met hem hoor, en dan bedoel ik echt gemeend lachen. Dus het valt ook eigenlijk allemaal wel mee, maar ik vind het gewoon kut als zij nog contact kan zoeken. Ook al moet hij het dan negeren, hij blijft een man, en we zijn allebei niet heilig. Aandacht van een ander is leuk, en daar een beetje mee geinen is prima, maar het moet niet te ver gaan.



En ik snap haar ook best wel hoor. Want hij is ook gewoon een lekker ding en alles wat hij doet doet hij goed als je snapt wat ik bedoel, daar maak ik geen geheim van hihi... Maargoed, ik hoor ook wel eens van iemand die er leuk uit ziet dat hij erg goed is in bed. Dat wil niet automatisch zeggen dat je daar dan achteraan moet gaan als hij bezet is, maar maak dat haar eens wijs .
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 29 november 2015 @ 03:28:

Ik denk niet dat je hem vertrouwd omdat je van hem wil dat hij een ander nummer neemt door een meisje.

Wat een moeite moet je doenom hem voor jezelf te houden?

Kapers op de kust heb je altijd wel. Hoe vaak moet hij dan zijn nummer gaan veranderen? En wat als hij toch in een dronken/stonede bui weer reageert op haar? Wat ga je dan doen?

En juist door dit extreme gedrag van jou, zet je een kiertje van de deur open voor al die kapers. Het ligt aan hem, en aan jou en aan jullie relatie.Dat beaam ik ook absoluut. Daar moeten we beiden aan werken en dat gaan we ook doen, maar dit is een beetje een raar meisje (zwaar aan de drugs lees maar gerust, en goed gek in de kop haha!)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook helemaal dat het met een nieuw iemand altijd spannend is, en bevestiging is natuurlijk ook leuk maar hey, in principe vallen we beiden op het zelfde type vrouw. Kan het nog mooier? Ik gun hem van harte de bevestiging van een ander, maar het had ook op een voor ons beiden leuke manier gekunnen. Hij roept wel heel hard dat een vvm trio van hem niet zo nodig hoeft.. Maar ik ken hem langer als vandaag.. Zou ik ook zeggen als je vriendin af en toe een kreng is, toch..



Ik ben eigenlijk best een begripvolle vriendin. Hahaha. Moet gewoon alleen wat liever zijn voor die jongen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel erg goedgelovig met zijn "onder invloed-pik-achterna-loop gedrag" verklaring zeg?!

je vriend heeft jou al helemaal in zijn ban, heerlijk voor hem. Maar stel hij gaat de fout in, dan ligt het niet aan andere "gestoorde" meisjes en kan je het niet tegenhouden door andere simkaartjes te kopen voor hem. Het ligt aan hem dan..
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 29 november 2015 @ 03:50:

Je bent wel erg goedgelovig met zijn "onder invloed-pik-achterna-loop gedrag" verklaring zeg?!

je vriend heeft jou al helemaal in zijn ban, heerlijk voor hem. Maar stel hij gaat de fout in, dan ligt het niet aan andere "gestoorde" meisjes en kan je het niet tegenhouden door andere simkaartjes te kopen voor hem. Het ligt aan hem dan..Ik ben al zolang met hem samen, ik kan die vent dromen. Ik heb van het begin het gevoel gehad dat zij achter hem aan zat, en ja, inderdaad, braaf afgewacht en mijn bevestiging gekregen. Maar nu heeft ze wel genoeg gespeeld, dit was oke, het moet geen stoken gaan worden en daar is ze gek genoeg voor. En oja, we hebben het niet over alcohol he. Dit gaat over drugs en ik ken het gevoel als geen ander.
Alle reacties Link kopieren
Je doet aan de ene kant heel stoer en nuchter over hoe relaxt jullie met de relatie omgaan maar dat ben je dus niet als het erop aan komt. Dit lijkt mij super onduidelijk. Eerst zeg je: hey, ik snap het, ik ben niet lief geweest dus snap dat hij dan zijn pik achter naloopt, maar als hij op een appje reageert dan moeten er nieuwe simkaarten gekocht worden en ben je mega onrustig. Wat is nou echt het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Oh..het ligt aan haar en aan jou.

De arme man treft geen blaam.

Duidelijk.

Wel jammer want op deze manier gaat t zeker nog es gebeuren..
Alle reacties Link kopieren
Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je dit met een ander simmetje oplost?
Alle reacties Link kopieren
Waarom koopt jij zijn nieuwe simkaart? Hij doet niet eens zelf moeite.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tja.. Als hij na drugs/alcohol zo geil is.. Dat komt er na haar wel een ander. En weer. En weer..
Alle reacties Link kopieren
Ok, jouw vriend verliest wanneer hij onder invloed is alle fatsoensgrenzen uit zijn oog.

Het lijkt mij handig dat hij zijn gebruik onder de loep neemt ipv een nieuwe sim-kaart.
volg je verstand, gebruik je gevoel
En wat ik nooit zal snappen in zulke gevallen is dat het nauwelijks aan de eigen partner ligt.. Maar meer aan degene die hem/haar versiert..

Hij (in dit geval) doet het zelf hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom fhsgfsdlf zich gedraagt alsof zij zijn moeder is.

Alsof zij door 't halen van een andere sim zijn probleem kan oplossen.

Die man zal toch echt zelf zijn eigen gedrag kunnen gaan aanpakken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Klopt high.. En voor hem een andere sim halen vanwege een andere vrouw... Hij kan die ander blokkeren.. Grote kans dat het nieuwe nummer ook snel bekend is bij die ander..



Maar TO.. Zoals jij je naar hem toe gedraagt... Brrrrr zeer onaantrekkelijk. Je duwt hem alleen maar meer van je af op deze manier
Je richt je op haar, maar je vriend is het probleem.

Jullie relatie is dus niet zo goed, dat hij na een drankje op je trouw blijft.

Als je een andere telefoonkaart voor je vriend moet kopen, om vijanden weg te houden, dan deugt je relatie niet.

Wil je vriend nog wel door met deze relatie?
Alle reacties Link kopieren
Yep, hoe meer zijn 'moeder' in zijn nek hijgt hoe stiekemer hij word.

Dan word het 'n soort competitie hoe hij tòch stiekem kan snoepen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw is het probleem niet, maar het drugs/alcohol gebruik van je man.
Levensgenieter ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven