whatsappen met een ander

29-11-2015 02:22 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen.



Mijn vriend werd lastig gevallen door een meisje dat hem leuk vond. Op een gegeven moment is hij daar op in gegaan. Ik ben hierop boos geworden en het is inmiddels uitgepraat, maargoed. Hij wil nu wel een ander nummer. Gelukkig hebben wij beiden prepaid kaarten zodat dat geen echt probleem is, echter moet hij dus wel maandag gewoon werken. Ik ben bereid opnieuw te beginnen, maar al zou ik hem vertrouwen, haar doe ik dat niet. En ik weet vrijwel zeker dat zij gewoon weer begint met whatsappen.



Morgen ga ik dus een simkaart halen. Maar, hoe weet ik nou zeker dat haar nummer niet meer in zijn telefoon voorkomt ? Ik wil uiteraard zien dat hij het contact verwijderd, maar het vertrouwen is toch wel geschaad. Voor het zelfde geld staat het alsnog ergens in die telefoon en begint hij zelf weer. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?



En ja, mijn eerste reactie was ook dat het over was, er is ook gezoend namelijk, maar we zijn inmiddels zo lang bij elkaar en hebben zoveel samen meegemaakt dat we hier wel overheen moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dit gaat dus over drugs. En jij kent dat gevoel dus als geen ander? Als je dat gevoel zo goed kent, waarom laat je dan je vriend met een lading drugs in zijn mik zonder jouw de straat op?



Als je een andere simkaart voor hem koopt zal hij zeker nooit meer met een ander zoenen. Probleem prima opgelost.
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 07:18:

En wat ik nooit zal snappen in zulke gevallen is dat het nauwelijks aan de eigen partner ligt.. Maar meer aan degene die hem/haar versiert..

Hij (in dit geval) doet het zelf hoor...



Precies.

Daarnaast doet to dus ook nog net of het aan haarzelf ligt. En stoere praatjes over op hetzelfde type vallen (de pussycat dontcha act noemen wij dat hier, de 'freak' uithangen omdat dat sexy.moet lijken ofzo)

To, de act is over.

Je bent gewoon net als iedereen een dame die haar man voor zichzelf wil en trouw verlangt.

Jouw vriend doet wat hij doet en je maakt het zo alleen maar interessanter. Als je dit gewoon bij hem laat en hem niet behandelt alsof hij god himself is (denk aan je eigenwaarde) dan zijn dat soort app grappen snel over.

Wees duidelijk en bedenk niet alleen wat hij nodig heeft (met drank op een ander aflebberen want zijn vrouw begrijijijijpt hem niet).

Hij moet zich ook bezighouden met wat jij nodig hebt en als hij dat niet doet zorg je voor jezelf.

En kan hij in zijn eentje gaan appen.
Wat een kansloze relatie. Als je vriend vreemd gaat ligt dat aan hem, niet aan degene waarmee hij je bedondert.
Alle reacties Link kopieren
'Ik vertrouw mijn vriend wel maar haar niet' is natuurlijk lulkoek eerste klas. Als je je vriend vertrouwt is er helemaal niets aan de hand, al zouden er honderd dames naar hem appen. Het echte probleem is dus dat je je vriend niet vertrouwt. Doe daar wat aan.
Laat hem zelf lekker een nieuwe sim-kaart halen...
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 02:51:

Het gaat mij niet zo zeer om hem maar om haar. Zij is om het kinderachtig te zeggen mijn vijand.



Ik vind het in principe niet zo heel erg dat hij met een ander zoent. Wel dat het stiekem gebeurd. Ik haat stiekem. Als we het nou samen gedaan zouden hebben (VVM) had ik het stiekem wel leuk gevonden. Ik snap de reden ook dat het stiekem moest, daar ga ik hier verder niet over uitwijden. Maar ik vertrouw haar gewoon niet.Oh wat leuk, je had wel een trio gewild met de onder-invloed-niet-te-vertrouwen man en je vijand. Jammer dat het niets is door gegaan, had je relatie echt een boost gegeven!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje


Was de vijand zomaar een vriend gewordenn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jijzelf je grootste vijand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Ikbenanoniem schreef op 29 november 2015 @ 08:04:

Wat een kansloze relatie. Als je vriend vreemd gaat ligt dat aan hem, niet aan degene waarmee hij je bedondert.



Dit en ook niet aan de drank en drugs. Maar aan hem. Hij neemt ze en hij gaat vreemd of stuurt berichtjes aan haar.



Maar TO doet zichzelf dit aan. En waarschijnlijk praten we tegen een muur.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je behoorlijk dom al koop je elke dag een nieuwe sim kaart het probleem blijft .

Je hoort niet zo gefocust te zijn op haar maar op hem
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat leuk altijd dit!...hij doet dit hoor, niet zij.

.

En ja, hij is verantwoordelijk, hij had haar telf nummer, hij kuste haar...zij liet het allemaal gebeuren.

Maar euhh, jij bent wel een ster in jezelf verraden.

Verloochenen, diep triest dit.

.

Maar zoals jij schrijft, zo eindig ik...sucses er maar mee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 07:26:

Klopt high.. En voor hem een andere sim halen vanwege een andere vrouw... Hij kan die ander blokkeren.. Grote kans dat het nieuwe nummer ook snel bekend is bij die ander..



Dat niet alleen. Zolang je de data van whatsapp bewaart, zal een nieuwe simkaart het probleem niet oplossen. Het oude nummer blijft actief bij WA, tenzij je *alle* gegevens wist of ee nieuw nummer activeert.



Maar dat is het probleem helemaal niet. Hij is kennelijk te gevoelig voor aandacht van andere meisjes dus dan is er iets mis met je relatie. Vindt hij je wel aantrekkelijk genoeg, of zoekt hij een nieuwe sexuele uitdaging ?
Alle reacties Link kopieren
Geen kanaal Elle?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 29 november 2015 @ 09:10:

Geen kanaal Elle?

Haha,...het word wel erg vol he?, zo..op deze manier?

Wat moet je daar nu mee, gaat er door me heen, kan toch niet blijvend al die mannen, daar in blijven gooien..nee, er moet een andere oplossing komen.

Maar wat?

Dus ga ik daar maar eens over nadenken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 november 2015 @ 09:15:

[...]



Haha,...het word wel erg vol he?, zo..op deze manier?

Wat moet je daar nu mee, gaat er door me heen, kan toch niet blijvend al die mannen, daar in blijven gooien..nee, er moet een andere oplossing komen.

Maar wat?

Dus ga ik daar maar eens over nadenken.Zee is wat groter denk
Alle reacties Link kopieren
Highlander, jij bent een man, geef mij eens antwoord, waarom doen mannen zo?

Ze houden toch van hun vrouw, of niet?, vriendin...wat maakt dat ze zo makkelijk met een ander kunnen?

Ik snap mannen daar niet in, voel ze niet aan.

.

Voelen ze zich niet verbonden genoeg?...niet gek genoeg op haar?...

Hij ervaart haar niet als ..het ja woord, zeg maar?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:vloerkleed schreef op 29 november 2015 @ 09:17:

[...]



Zee is wat groter denkKanaal eindigt in de zee, toch?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
[ik weet het al!, mannen willen over het algemeen helemaal geen ja woord geven!...ze voelen zich beklemd ofzo..maar waarom dan toch een vrouw?..en niet vrijgezel blijven?...zijn er daarom zoveel aan vrijgezellen?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:creativeguy schreef op 29 november 2015 @ 09:09:

[...]



Dat niet alleen. Zolang je de data van whatsapp bewaart, zal een nieuwe simkaart het probleem niet oplossen. Het oude nummer blijft actief bij WA, tenzij je *alle* gegevens wist of ee nieuw nummer activeert.



Maar dat is het probleem helemaal niet. Hij is kennelijk te gevoelig voor aandacht van andere meisjes dus dan is er iets mis met je relatie. Vindt hij je wel aantrekkelijk genoeg, of zoekt hij een nieuwe sexuele uitdaging ?Ja hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 november 2015 @ 09:17:

Highlander, jij bent een man, geef mij eens antwoord, waarom doen mannen zo?

Ik denk dat de man in deze casus zo doet doordat zij hem ermee weg laat komen.

"Het ligt aan de drugs, het ligt aan 'de vijand', hij is een kleuter zonder discipline.."

Al in diverse berichten zie ik haar excuses opdreunen voor wat ze eigenlijk niet pikt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Willen alle mannen mij op dit forum daar even een antwoord opgeven?

Dank u.

Ik wil zoveel mogelijk aan antwoorden hebben.

Ik ben nog nooit vreemdgegaan, nog nooit..ja, een keer, geestelijk ofzo, gepraat met mijn mannelijke collega,mee uit geweest ook, maar verder niks, ja en lang gebeld, die ook..maar kon het niet, kreeg het niet voor elkaar.

Hij wou wel hoor, ondanks dat hij getrouwd was, maakte hem niks uit.

.

Mij wel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 29 november 2015 @ 09:24:

[...]



Ik denk dat de man in deze casus zo doet doordat zij hem ermee weg laat komen.

"Het ligt aan de drugs, het ligt aan 'de vijand', hij is een kleuter zonder discipline.."

Al in diverse berichten zie ik haar excuses opdreunen voor wat ze eigenlijk niet pikt.

Dus?..moet zij het nu uitmaken?..dat wil ze niet, dat merk je wel.

En stel dat zij er een stokje voor steekt, dan nog zal hij dit doen, of dat ze boos word op hem..dan loopt hij weg.

Dus ...relatie kapot.

Dat weet hij ook wel, dit vriendje.

.

Met andere woorden, hij wil haar niet meer?

Zo ongeveer?...of gewoon voor erbij?...voor de leuk, omdat het allemaal zo leuk is?!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Als hij echt gek op haar is pakt hij zijn gedrag heus wel aan zodra zij op haar strepen gaat staan.

Mocht hij dat niet doen dan is zij hem inderdaad beter kwijt dan rijk, zonde van haar tijd dan imo.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Oh wat komt dat dom over om hem zo verdedigen! 'Jaaa, logisch dat hij zijn lul achterna loopt..' Pffff, zo kun je een banaan nog recht lullen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker een vriend hebben die aan de drugs zit/is zo kansloos. Mischien een beetje meer aan je zelf werken en relatie. Denk ik zo. Ipv je druk maken over nog te kopen sim kaarten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven