whatsappen met een ander

29-11-2015 02:22 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen.



Mijn vriend werd lastig gevallen door een meisje dat hem leuk vond. Op een gegeven moment is hij daar op in gegaan. Ik ben hierop boos geworden en het is inmiddels uitgepraat, maargoed. Hij wil nu wel een ander nummer. Gelukkig hebben wij beiden prepaid kaarten zodat dat geen echt probleem is, echter moet hij dus wel maandag gewoon werken. Ik ben bereid opnieuw te beginnen, maar al zou ik hem vertrouwen, haar doe ik dat niet. En ik weet vrijwel zeker dat zij gewoon weer begint met whatsappen.



Morgen ga ik dus een simkaart halen. Maar, hoe weet ik nou zeker dat haar nummer niet meer in zijn telefoon voorkomt ? Ik wil uiteraard zien dat hij het contact verwijderd, maar het vertrouwen is toch wel geschaad. Voor het zelfde geld staat het alsnog ergens in die telefoon en begint hij zelf weer. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?



En ja, mijn eerste reactie was ook dat het over was, er is ook gezoend namelijk, maar we zijn inmiddels zo lang bij elkaar en hebben zoveel samen meegemaakt dat we hier wel overheen moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 11:40:

Als een man vreemd gaat, dan komt dat meestal door de vrouw met wie hij een relatie heeft. Zij kan en of wil simpelweg niet meer voldoen aan zijn behoeften.Daarom heb jij geen vrouw denk ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Heb een vrouw en een paar chicks voor on the side. Wat niet weet, deert toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 13:12:

Heb een vrouw en een paar chicks voor on the side. Wat niet weet, deert toch ook niet?Ik heb ook een man en een paar vriendjes op Second Life. En daarbovenop nog een affaire met een Orc in World of Warcraft.
Alle reacties Link kopieren
Ok, box fietsboer.
Alle reacties Link kopieren
We hebben onderling al erkend hoor dat er een opkomend drugsprobleem tussen ons in staat. Maar ik ga niet alles wat prive besproken is online gooien.



Komt er eigenlijk gewoon op neer dat de sleur erin gekomen is. Dat is jammer, maar als je beiden je gedrag niet veranderd een killer. Dus nu even compleet omslaan en kijken hoe het dan gaat lopen.



Hoe kan ik nou eeuwig boos blijven op hem om dit terwijl ik zelf ook wel eens iemand leuk vond. Eigenlijk ook nog op het zelfde moment ook, en hij kent me goed genoeg om te weten wanneer ik iemand leuk vind.



Ik kan er nu een eeuwig drama van maken, maar daar worden we beiden niet wijzer van. Hij neemt mij ook kwalijk dat ik degene was die als eerste iets met een ander had (een fling bedoel ik dan, geen relatie!). Oja en het feit dat ik het simkaartje ga halen is alleen maar omdat hij van 9 tot 18 uur werkt en de winkel is hier om 18u weer dicht.



En mijn trio gedrag hoeft niet sexy te zijn hoor. Maar hij weet dat ik al meer als een jaar daar mee bezig ben en ook al meerdere keren iets heb voorgesteld. Dus om het even te relativeren, ik snap dat na 10 jaar de spanning weg-ebt, en ik vraag me ook wel eens af hoe het met een ander zal zijn. Maar, daar kunnen we of heel stiekem over gaan doen of beiden iets leuks van maken. Wat denken jullie dat de beste keuze is?



Zeg nu eens eerlijk,. vinden jullie zelf nooit iemand leuk?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent zo dom! Ik stop met reageren.. Ga lekker verder met hem, negeer vooral alle adviezen en een fijn leven samen..
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:08:

We hebben onderling al erkend hoor dat er een opkomend drugsprobleem tussen ons in staat. Maar ik ga niet alles wat prive besproken is online gooien.



Komt er eigenlijk gewoon op neer dat de sleur erin gekomen is. Dat is jammer, maar als je beiden je gedrag niet veranderd een killer. Dus nu even compleet omslaan en kijken hoe het dan gaat lopen.



Hoe kan ik nou eeuwig boos blijven op hem om dit terwijl ik zelf ook wel eens iemand leuk vond. Eigenlijk ook nog op het zelfde moment ook, en hij kent me goed genoeg om te weten wanneer ik iemand leuk vind.



Ik kan er nu een eeuwig drama van maken, maar daar worden we beiden niet wijzer van. Hij neemt mij ook kwalijk dat ik degene was die als eerste iets met een ander had (een fling bedoel ik dan, geen relatie!). Oja en het feit dat ik het simkaartje ga halen is alleen maar omdat hij van 9 tot 18 uur werkt en de winkel is hier om 18u weer dicht.



En mijn trio gedrag hoeft niet sexy te zijn hoor. Maar hij weet dat ik al meer als een jaar daar mee bezig ben en ook al meerdere keren iets heb voorgesteld. Dus om het even te relativeren, ik snap dat na 10 jaar de spanning weg-ebt, en ik vraag me ook wel eens af hoe het met een ander zal zijn. Maar, daar kunnen we of heel stiekem over gaan doen of beiden iets leuks van maken. Wat denken jullie dat de beste keuze is?



Zeg nu eens eerlijk,. vinden jullie zelf nooit iemand leuk?Je lijkt mij de ideale echtgenote.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 november 2015 @ 09:40:

[...]



Klopt,...dat is fijn he?, als een man zo gek op je is, dat hij dit niet zal doen.

Maar de meeste mannen, veel althans ,worden wat minder gek op hun vrouw, vriendin...en ja hoor, dan gaat Het rat weer draaien.

En ik zou het uitmaken, in dit geval, zodanig ruzie maken...dat ik hem de voordeur laat zien.

Onbewust hoor, want ook ik kan maar wat slecht loslaten, maar goed...deze relatie is ook kapot, en niet door haar, maar door zijn gedrag.

Wat maakt nu toch dat deze man met een ander whatsappt, kust?...en mischien zelfs al mee heeft geneukt?...denk ik dan hoor, want tja, als er al word gekust, dan gaat dat vrij snel over , in andere dingen.

Lijkt me.

Door zijn gedrag he highlander?...niet door haar.

En zo gaan er veel relatie,s stuk, bloeden dood, zijn en bestaan er niet meer...is dat nu niet erg?

Dat is toch erg?

.

Mijn kanaal ligt zo,n beetje vol.

En ik voel me niet meer fijn hierbij...shit.Nou ik denk dat iedereen wel kan beamen dat na 10 jaar de verliefdheid wel over is. Wij noemen het tegenwoordig gek met elkaar. En dat is niet over. Tuurlijk ligt het aan zijn gedrag, maar het ging dus gewoon al even niet zo goed. Dat wil niet zeggen dat ik het naar hem toe volledig accepteer hoor. Geloof me, ik sta heus wel op mijn strepen en dat weet hij ook. Maar voor mijn eigen gemoedsrust ga ik me hier echt niet continue druk over liggen maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 november 2015 @ 16:21:

[...]





Je lijkt mij de ideale echtgenote.Haahhahaha zou je denken.. Denk het niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Doortjee schreef op 29 november 2015 @ 16:18:

Jij bent zo dom! Ik stop met reageren.. Ga lekker verder met hem, negeer vooral alle adviezen en een fijn leven samen..Nee, wat dan? ik zal na 10 jaar direct mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders intrekken om dan een heleboel moeite te moeten doen om zelf weer aan een huis te komen want de wachtlijst is hier lang. Oja, en dan krijg je dat gedoe nog met wat is van wie. Want ik heb hier bijna alle meubels binnengesleept, maargoed we kunnen ons bankstel niet doormidden breken he.. Oja en hem buiten zetten is zou sowieso niet gaan, dit huis is te duur voor mij alleen. Zie ik echt helemaal zitten om op mijn leeftijd weer thuis te gaan wonen, hihih.
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:08:

We hebben onderling al erkend hoor dat er een opkomend drugsprobleem tussen ons in staat. Maar ik ga niet alles wat prive besproken is online gooien.



Komt er eigenlijk gewoon op neer dat de sleur erin gekomen is. Dat is jammer, maar als je beiden je gedrag niet veranderd een killer. Dus nu even compleet omslaan en kijken hoe het dan gaat lopen.



Hoe kan ik nou eeuwig boos blijven op hem om dit terwijl ik zelf ook wel eens iemand leuk vond. Eigenlijk ook nog op het zelfde moment ook, en hij kent me goed genoeg om te weten wanneer ik iemand leuk vind.



Ik kan er nu een eeuwig drama van maken, maar daar worden we beiden niet wijzer van. Hij neemt mij ook kwalijk dat ik degene was die als eerste iets met een ander had (een fling bedoel ik dan, geen relatie!). Oja en het feit dat ik het simkaartje ga halen is alleen maar omdat hij van 9 tot 18 uur werkt en de winkel is hier om 18u weer dicht.



En mijn trio gedrag hoeft niet sexy te zijn hoor. Maar hij weet dat ik al meer als een jaar daar mee bezig ben en ook al meerdere keren iets heb voorgesteld. Dus om het even te relativeren, ik snap dat na 10 jaar de spanning weg-ebt, en ik vraag me ook wel eens af hoe het met een ander zal zijn. Maar, daar kunnen we of heel stiekem over gaan doen of beiden iets leuks van maken. Wat denken jullie dat de beste keuze is?



Zeg nu eens eerlijk,. vinden jullie zelf nooit iemand leuk?Maar TO (ik reageer toch;)).. Je opent hier een topic, maar zoals ik het hierboven lees is er eigenlijk geen probleem toch? Jij snapt hem volkomen, snapt dat hij is vreemdgegaan, bent zelf benieuwd naar anderen.. Je kunt de situatie perfect analyseren! Wat is dan eigenlijk precies het probleem??
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:27:

[...]





Nee, wat dan? ik zal na 10 jaar direct mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders intrekken om dan een heleboel moeite te moeten doen om zelf weer aan een huis te komen want de wachtlijst is hier lang. Oja, en dan krijg je dat gedoe nog met wat is van wie. Want ik heb hier bijna alle meubels binnengesleept, maargoed we kunnen ons bankstel niet doormidden breken he.. Oja en hem buiten zetten is zou sowieso niet gaan, dit huis is te duur voor mij alleen. Zie ik echt helemaal zitten om op mijn leeftijd weer thuis te gaan wonen, hihih.Hoe oud ben je dan?? En er zijn toch wel meer mensen die uit elkaar gaan en hun eigen boontjes moeten doppen? Heb je fatsoenlijk werk? Je kunt je inschrijven eegens, oproepen plaatsen.. Het lijkt alsof je alles doet om jezelf aan te praten dat dit ok is.. Ik zeg niet dat je meteen bij hem weg moet rennen maar dit komt bijna slaafs over.. Hij heeft je belazerd! En niet alleen omdat hij gedronken had..
Alle reacties Link kopieren
Omg. Serieus?

Als hij zijn pik achterna loopt wanneer die onder invloed is, dan denk jij dat het bij 1 x blijft ?



Dus wanneer jij ooit weer meer met jezelf bezig bent ( kan gewoon gebeuren Door omstandigheden ) dan gaat hij weer jagen?



Wat normaal joh.



Los daarvan; als jou vriend niks van haar moet, is dat vrij simpel te realiseren.

Blok erop en zeggen dat hij niks van haar moet. Gaat zij Door dan hij politie bellen.



Maar ergens denk ik dat hij nog grilt op de aandacht en ja, it takes two to tango.



Dit ligt bij jou vriend. Niet bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Grilt is geilt ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:Doortjee schreef op 29 november 2015 @ 16:29:

[...]



Maar TO (ik reageer toch;)).. Je opent hier een topic, maar zoals ik het hierboven lees is er eigenlijk geen probleem toch? Jij snapt hem volkomen, snapt dat hij is vreemdgegaan, bent zelf benieuwd naar anderen.. Je kunt de situatie perfect analyseren! Wat is dan eigenlijk precies het probleem??Wellicht in een te gekwetste bui geschreven. Hoe dan ook moet ik altijd even iets analyseren op mijn manier of dat nou gaat om zoiets als dit of een probleem op het werk, that's me. Misschien een beetje gek maar doe er niemand kwaad mee lijkt me. Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:27:

[...]





Nee, wat dan? ik zal na 10 jaar direct mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders intrekken om dan een heleboel moeite te moeten doen om zelf weer aan een huis te komen want de wachtlijst is hier lang. Oja, en dan krijg je dat gedoe nog met wat is van wie. Want ik heb hier bijna alle meubels binnengesleept, maargoed we kunnen ons bankstel niet doormidden breken he.. Oja en hem buiten zetten is zou sowieso niet gaan, dit huis is te duur voor mij alleen. Zie ik echt helemaal zitten om op mijn leeftijd weer thuis te gaan wonen, hihih.Maar daar gaat het allemaal niet om, wel?!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
ik zou trouwen met hem
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:27:

[...]





Nee, wat dan? ik zal na 10 jaar direct mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders intrekken om dan een heleboel moeite te moeten doen om zelf weer aan een huis te komen want de wachtlijst is hier lang. Oja, en dan krijg je dat gedoe nog met wat is van wie. Want ik heb hier bijna alle meubels binnengesleept, maargoed we kunnen ons bankstel niet doormidden breken he.. Oja en hem buiten zetten is zou sowieso niet gaan, dit huis is te duur voor mij alleen. Zie ik echt helemaal zitten om op mijn leeftijd weer thuis te gaan wonen, hihih.



Materialistisch poppetje. Serieus als je je daarover druk maakt.. En daarvoor nog tien jaar bedonderd wil worden, het zou mijn prioriteit niet zijn..

Misschien toch handig om je voor een huis in te schrijven wie weet denk je er over een paar jaar heel anders over en dan heb je wel een keuze.
Alle reacties Link kopieren
En nu mis je de sex met hem zonder drugs.



Waarom neem je niet dat meisje voor trio waar hij al mee heeft gezoend en hoogst waarschijnlijk nog contact mee heeft?



Ik bedoel wie weet geeft dat wat extra's ipv drugs.



Of beide



en zaag die bank nog even doormidden voor de extra afwisseling en spanning
quote:gurly3 schreef op 30 november 2015 @ 09:15:

En nu mis je de sex met hem zonder drugs.



Waarom neem je niet dat meisje voor trio waar hij al mee heeft gezoend en hoogst waarschijnlijk nog contact mee heeft?



Ik bedoel wie weet geeft dat wat extra's ipv drugs.



Of beide



quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 23:33:

ik zou trouwen met hemTrouwen en een liefdesbaby dan komt het allemaal goed
Alle reacties Link kopieren
quote:laurabb schreef op 30 november 2015 @ 10:12:

en zaag die bank nog even doormidden voor de extra afwisseling en spanning😁😂
Alle reacties Link kopieren
quote:fhsgfsdlf schreef op 29 november 2015 @ 16:27:

[...]





Nee, wat dan? ik zal na 10 jaar direct mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders intrekken om dan een heleboel moeite te moeten doen om zelf weer aan een huis te komen want de wachtlijst is hier lang. Oja, en dan krijg je dat gedoe nog met wat is van wie. Want ik heb hier bijna alle meubels binnengesleept, maargoed we kunnen ons bankstel niet doormidden breken he.. Oja en hem buiten zetten is zou sowieso niet gaan, dit huis is te duur voor mij alleen. Zie ik echt helemaal zitten om op mijn leeftijd weer thuis te gaan wonen, hihih.



Echt een prrrrrima reden om met die respectloze lulhannes - pardon 'geilbak' (jouw bewoording) verder te gaan. Veel plezier ermee!

Zelf zou ik honderd keer liever onder een brug slapen.

Waarom ga je niet op zoek naar iemand die van je houdt? Die goed voor je is omdat hij dat wíl? En niet omdat jij met een simkaart zijn gedrag wilt bepalen. Neem van mij aan dat er zat mannen zijn die niet hun lul achternalopen. Ook niet na tien jaar in een relatie of langer.

Onvoorstelbaar hoe jij jezelf laat behandelen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan misschien stom dat ik dit laat gebeuren maar sommige van jullie reacties vind ik ook een beetje kortzichtig hoor.

Oh en ik ben alles behalve een materialistisch poppetje maar heb keihard gewerkt voor alle spulletjes die ik heb dus waarom mag ik daar niet blij mee zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven