whatsapp/telefoon contact binnen een relatie

14-10-2014 20:38 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vraag is hoe vaak jullie whatsappen, telefonisch contact hebben etc. binnen een relatie ik bedoel dan als je elkaar niet ziet. (bijv een week ertussen)



Mijn vriend heeft nog al de neiging om mij de hele dag amper iets te laten horen. Ik word hier echt verdrietig van want ik heb het idee dat alles van mijn kant af moet komen. Gister heb ik hem bijv. heel vaak gebeld. Maar hij zei steeds aan de tel dat ie terug zou bellen echter deed hij het niet, dus toen belde ik weer en zei ik heb gewoon geen zin om te bellen.



Maar is dit nu zoveel gevraagd? dat ik even mijn dag wil door nemen met mijn eigen vriend en hij hier geen interesse in lijkt te hebben? of ben ik nu de dramaqueen?



Vandaag heb ik me als ''test'' stil gehouden... hele dag was het stil tegen 17:00 u kreeg ik een berichtje met ''hoi'' ik reageerde hier anders op dan normaal (ook beetje kortaf ) hey zei ik waarop hij zei hoe was je dag maar uiteindelijk was zijn dag ''mwah'' dus ik vroeg me af waarom hij het wel gelezen had maar nog steeds niet reageerde na een half uur.... ik natuurlijk weer helemaal aan koken en belde hem op'' waarom spreek je me gvd aan als je amper praat?;''



Dus hij zei meteen ''S...'' ik moet ophangen heb nog kei weinig batterij en die moest hij hebben voor een vriend waar hij op dat moment mee ging afspreken dus ik werd ff op de negeer gezet. Alweer werd ik afgekapt en afgescheept. Dus ik ging vervolgens op whatsapp helemaal te keer tegen mij en toen zei hij dat hij mijn gezeur en negatieve aandacht gevraagd zat was. ( wat onzin is want gister belde ik hem steeds met een masker op ''positieve buien'' maar hij had er gewoon geen zin in )



Hij noemt mij altijd een zeur als ik over deze problemen begin. Maar ik mis gewoon echt de aandacht en de bevestiging.





Nu weten sommige mensen vast al dat ik sowieso al geen goede relatie heb en dat beter is dat het uit is sowieso al.......



Maar toch vroeg ik me af, is dit nou eigenlijk wel normaal binnen een gezonde relatie? weinig contact als je elkaar niet in real ziet?

Of hoe gaat dit bij jullie?



bij ons voelt het op deze manier gewoon niet goed aan.
Alle reacties Link kopieren
Is het raar dat ik me nog steeds afvraag wie dat meisje is die hij op Skype toegevoegd heeft? Dit is ook de grootste reden dat ik

Boos ben en dan nicht zeggen ik krijg het mentaal niet meer verwerkt helaas kan ik zijn gegevens van Skype nu niet meer lezen geeft me ook paniek daarom wil ik zo snel

Mogelijk mentaal van hem afkomen toch wil ik nie dat hij al eerder een nieuw meisje heeft dan ik over hem heen ben als

Jullie begrijpen wat ik bedoel. Dus ik vraag me

Af wie die Skype meid is..en waar hij haar van kent
Alle reacties Link kopieren
Pffff, word je nou nooit eens moe van jezelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 17 oktober 2014 @ 23:02:

Pffff, word je nou nooit eens moe van jezelf? jawel heel erg het is of je slaaf bent van je eigen lichaam :P
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gaan nu bijna 3jr samen, wonen nog niet samen hebben vanaf het begin afaan hele dagen whatsapp contact, van 's morgens opstaan tot het naar bed gaan 's avonds.. er zit soms hoogstens een half uurtje tussen de apps. Hele dagen praten we met elkaar..dat is erin geslopen...zou een leegte zijn als dat weg viel.

Als we bij elkaar zijn geweest, en ieder gaat naar huis, is het na 5min vanuit de auto alweer n appje.



Zoveel contact..daarvan zou jij zeggen heerlijk...maar wij hebben ook vertrouwens issues, ruzies, en hij maakt ook z'n eigen plannen in het leven zonder dat ik er altijd bij betrokken ben of in mee kan of wil gaan..dus of een relatie goed zit, hangt iig niet van de whats app frequentie af! Daarnaast weet ik ook niet wat hij op z'n laptop uitspookt, wil t niet eens weten. Hou t liever gezellig, als ie me beu is, hoor ik t wel.

Ik ben normaal gesproken ook een persoontje die zoekend is, borderline trekken heeft, niet veel kan werken, heel snel teveel druk ervaart..maar ik ben nu 32..heb wel geleerd, of ben lerende..om wel in een relatie naar je gevoel te luisteren...deze jongen is bewezen niet eerlijk tegen je..iedereen heeft z'n karakter en buien..maar als meneer contacten buiten de deur zoekt, moet je jezelf toch echt beter gunnen... Kijk naar de feiten..je bent nog zo jong..tijd zat om iemand te vinden die jou wél gelukkig maakt en die respectvol naar je is!
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
jij bent de reden waarom smartphones nooit uitgevonden hadden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Pfff rot nacht gehad zit er toch wel mee , negeerden nog steeds maar ik word zo kwaad als ik me bedenk wie dat meisje is die hij op Skype heeft toegevoegd...



Volgensmij had hij haar ook op whatsapp want de laatste dagen vstond ie online als ik tegen hem zat te flippende als ik zei met wie praa je wilde hij niet zeggen...





Is nou zo raar dat ik Flip om een extra contact persoon 34>35. En dat ie me de volgende dag ineens blokkeerde zodat ik biets meer kan checken?



Het komt puur door zijn online flirt verleden dat ik daar meteen iets achter zoek...



Maar vinden jullie dit logisch? Of vinden jullie dat ik overdrijf?
Waarom begin je dan aan zo'n kerel?
quote:coolpack2 schreef op 18 oktober 2014 @ 10:29:

Waarom begin je dan aan zo'n kerel?



Dat snap je toch wel.

Het is een kerel die zijn stiefvader het ziekenhuis in heeft geslagen, die bijna al haar schoenen met hoge hakken kapot maakt, die met mannen neukt voor geld, die TO keihard in haar buik heeft gestompt, die flirt met andere vrouwen, die haar uitscheldt voor slet en vraagt of ze geestelijk gehandicapt is, die haar een bult op haar hoofd slaat en zegt dat hij daarvan geniet, die wil dat ze niet naast maar achter hem loopt, die haar blauwe plekken in haar gezicht slaat, die haar een aantal keren heeft gedumpt omdat ze slecht is in bed, die haar zijn huis uitzet...



En jij vraagt nog waarom ze aan zo'n kerel begint.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisj22x schreef op 18 oktober 2014 @ 10:06:

Pfff rot nacht gehad zit er toch wel mee , negeerden nog steeds maar ik word zo kwaad als ik me bedenk wie dat meisje is die hij op Skype heeft toegevoegd...



Volgensmij had hij haar ook op whatsapp want de laatste dagen vstond ie online als ik tegen hem zat te flippende als ik zei met wie praa je wilde hij niet zeggen...





Is nou zo raar dat ik Flip om een extra contact persoon 34>35. En dat ie me de volgende dag ineens blokkeerde zodat ik biets meer kan checken?



Het komt puur door zijn online flirt verleden dat ik daar meteen iets achter zoek...



Maar vinden jullie dit logisch? Of vinden jullie dat ik overdrijf?



Heerlijk hè...zwelgen in een soap van onrust zodat je niet aan jezelf hoeft te werken.



Ga op eigen benen staan en volg een studie.
Milna. Misschien heb je wel eens van het fenomeen retorische vraag gehoord. Of van het feit dat er mensen zijn die geen tijd of zin hebben TO te loepen of tig pagina's te lezen. Ik geloof niet dat ik degene ben die hier dom op op z'n minst onverstandig gedrag tentoonspreidt.

Ik reageerde op het stukje hierboven waarin to refereert aan de flirthistorie van haar vriend.

Fijne dag nog. Het schijnt aardig weer te worden.
Alle reacties Link kopieren
Stop met denken dat je vat op hem gaat krijgen!! Dat gebeurt niet! Je maakt jezelf kapot hiermee!
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
quote:meisj22x schreef op 17 oktober 2014 @ 23:43:

jawel heel erg het is of je slaaf bent van je eigen lichaam :PSlaaf van je eigen lichaam? Het is toch echt je eigen geest die zo achterlijk bezig is hoor. Als je geest je dingen laat doen die je eigenlijk niet wilt moet je echt nodig met een psycholoog in gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruim 6 jaar een relatie, maar wij appen best veel overdag. Maar nu komt dat denk ik ook m.n van mijn kant, ik zit nl overdag in de schoolbanken, terwijl hij werkdagen van 7.30-17.30 uur maakt.
Alle reacties Link kopieren
Net met mijn moeder een uur gesproken hierover, en ze geeft jullie allemaal gelijk. Ze vindt ook dat het vol moet houden.



Ze dacht dat hij mij wss had voor de seks. Toen zei ik dat hij zelfs dat al normaler vond worden en hij zei ook keer na de seks kei lullig dat de spanning eraf was en dat het allemaal normaler werd.

En aan zijn gedrag vond ik dat hij de laatste tijd sowieso minder zin had in seks met mij. Of jawel, alleen als het hem uitkwam zeg maar.



Heel raar. Van die spanning vond ik echt een belediging trouwens.......
Alle reacties Link kopieren
Meisj22, wat wil je nu horen? Iedereen heeft nu al gezegd dat je hem moet dumpen/negeren. Stop met je zorgen te maken over hem of wat hij doet. Richt je op je studie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een belediging en gewoon gemeen van hem om te zeggen, weer iets waardoor je in zou moeten zien dat hij helemaal niet goed en lief voor je is.



Het maakt niet uit wie dat meisje is die hij op Skype heeft toegevoegd, is het nu dit meisje niet, is het volgende week wel een ander meisje, dit stopt niet. Probeer je er niet druk over te maken, hij veranderd niet.



Vol blijven houden hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:azizah schreef op 18 oktober 2014 @ 15:19:

Dat is ook een belediging en gewoon gemeen van hem om te zeggen, weer iets waardoor je in zou moeten zien dat hij helemaal niet goed en lief voor je is.



Het maakt niet uit wie dat meisje is die hij op Skype heeft toegevoegd, is het nu dit meisje niet, is het volgende week wel een ander meisje, dit stopt niet. Probeer je er niet druk over te maken, hij veranderd niet.



Vol blijven houden hoor!



Ja klopt maar zou ie dat bij elk meisje hebben na 8 maanden?



Zou hij alle meisjes zo behandelen? Of ben ik voor hem gewoon niet bijzonder en knap genoeg dit maakt me zo onzeker.





ben trouwens iets heel slechts aan doen :'( ! ik zit te facebooken met een vriend van hem (of ja vriend wss gewoon een kennis)

en ik wil hem eigenlijk verleiden maar hij vraagt nu wie ik ben (zit op nepprofiel) en of ik foto wil sturen. Maar ik ben bang dat als ik zeg ik ben haar dat hij mijn vriend gaat vragen of het uit is...... if you know what i mean........maar door dit te doen kom ik wel echt van hem af omdat ik dan me geen zielig meisje voel.....
Alle reacties Link kopieren
Oh kut ik heb gevraagd of die vriend een vriendin heeft, en het antwoord is ''ja'' ik ga dat meisje niet het zelfde aan doen dan wat mij word aangedaan dus dan houd het helaas op.





Trouwens vind ik echt nog smeriger van mijn vriend dat hij mij een jaar geleden dus in eerste instantie wilde koppelen aan een jongen met een relatie.....



bah bah ik word hier alleen maar bozer van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit trouwens echt kei smerig te maken



Ik zeg '' ik ben die vrouw van die gangbang ik wilde vragen wanneer ik mijn laptop terug kreeg''



Mijn vriend heeft in verleden een gangbang gehad,deze jongen wilde niet maar heeft de dame in kwestie wel beroofd van haar laptop..



en mijn vriend beweerd dat hij ook niet deelgenomen heeft.. my ass geloof er niets van.



maar maybe moet ik nu wel uitkijken want ik zit het best smerig te maken
Alle reacties Link kopieren
Echt kei zonde dat hij een vriendin heeft.



Pfff smerig gedoe ook.
Waar ben je nou mee bezig?



Je wil erkenning voor wat jou is aangedaan en je wil de bevestiging van hem dat het niet aan jou ligt.

Ga je allebei niet krijgen want hij is een klootzak. Stop er mee.



Zet alles met een internetverbinding uit en ga naar buiten. Lekker in de zon zitten, stukje wandelen, bakkie doen op een terrasje.



En maandag de huisarts bellen voor een steuntje in de rug. Je hebt veel voor je kiezen gehad en je mag heus hulp aannemen.
Alle reacties Link kopieren
ik voel me gewoon heel slecht ineens. Heb niets te doen. Kom achter van alles. En vreet mezelf op.......



Voel me nu kut dat die jongen een vriendin heeft valt mijn plannen in duigen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is sowieso een heel slecht plan dat je alleen maar meer ellende gaat geven. Het enige plan dat jij nu zou moeten hebben is afleiding zoeken en aan jezelf werken. Ga inderdaad lekker naar buiten, ga in een andere kamer zitten zonder je telefoon en of laptop. Ben even een paar uur niet met hem of zijn vrienden bezig.
Alle reacties Link kopieren
Jezus...echt je doet t zelf hoor, met je terug pak technieken....je bent zelf net zo idioot! Waar je tijd aan verspilt zeg!?
l'amour de soi...belle la vie...
quote:bij_zonder schreef op 18 oktober 2014 @ 15:43:

Je wil erkenning voor wat jou is aangedaan en je wil de bevestiging van hem dat het niet aan jou ligt.Dat is het ja.. als je jezelf die erkenning niet kunt geven.. en niet tegen jezelf kunt zeggen dat het niet aan jou ligt en dat hij een eikel is en dat jij niet wil dat er zo met je om wordt gegaan.. ga je dat dus buiten jezelf zoeken... en kun je er pas mee stoppen als zo'n man tegen je zegt dat hij inderdaad niet goed voor je is en het jouw schuld niet is.. en dat gaat noooit gebeuren.. Volgens mij kan zo'n meisje daar een levenlang mee bezig blijven. :( Zo triest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven