Wie hebben er ook pech in de liefde?

20-02-2017 18:38 475 berichten
Zelf heb ik veel pech in de liefde gehad. Ik heb namelijk nooit een solide, duurzame relatie kunnen opbouwen in die 56 jaren dat ik al op deze aardbol rondloop. Maar wat doe je daaraan? Kun je er wat aan doen? De ware tegenkomen is dat toeval of kun je er aan werken en het lot een handje helpen?

Dat zijn mijn vragen aan jullie. Wellicht kan ik wat leren van jullie reacties en mijn leven op weg helpen naar een ware Jacob.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 22 februari 2017 @ 06:55:

nbk: ja, ik zie trouwen als een manier om te zorgen dat je langere tijd bij elkaar blijft.

En het is goed voor je ego om een getrouwde vrouw te zijn. In mijn ogen heeft een getrouwde vrouw meer status dan een vrouw in een LAT relatie of een vrouw die samenwoont.Ik neem terug dat ik niet weet waaraan het ligt...
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:GateKeeper schreef op 22 februari 2017 @ 14:52:

[...]



Gaat niet meer lukken op je 56e.Tja geen seks meer voor jou, helaas
quote:nbk schreef op 22 februari 2017 @ 14:28:

[...]



Scheer je weg, gij statusloze!
quote:cynthiao schreef op 22 februari 2017 @ 15:50:

Jullie reacties zijn zooo typisch Viva.

Als je de Libelle of de Margriet leest dan is willen trouwen heel normaal hoor. Het word in die bladen vrij normaal gevonden en je gedachten gaan dan automatisch die kant op als je een leuke man tegenkomt.

Bij de Viva echter stimuleren ze losse relaties. Vrijheid blijheid. En over kinderwensen werd in de jaren 80 al helemaal niet gerept.



Over de status van een single. Ik refereerde naar relaties. Als je single bent dan heb je per definitie toch geen man? De waardering ging puur uit van mensen die iets hebben met een partner.



En nog iets over het single zijn. In mijn tijd werd er een beetje zielig over gedaan als je na je twintigste nog alleen was. Je telde dan niet echt mee. Zelf ben ik van mening dat je best trots mag zijn op je maagdelijkheid en niet te snel toe moet geven aan een man enkel en alleen om erbij te horen.



Ach ach meid, ben je echt zo ontwetend?



En ik wist niet dat ik een viva vrouw was en dat er libelle en margiet vrouwen zijn. Echt hoor waar haal jij die wijsheid vandaan?

Ik ga geloof ik toch liever als mezelf door het leven, maar dat even terzijde



Je bent erg kortzichtig en de rede dat jij geen relatie kan hebben is omdat je veel te veel in hokjes denkt en omdat je geen seks wil
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 22 februari 2017 @ 20:01:

[...]





Ach ach meid, ben je echt zo ontwetend?



En ik wist niet dat ik een viva vrouw was en dat er libelle en margiet vrouwen zijn. Echt hoor waar haal jij die wijsheid vandaan?

Ik ga geloof ik toch liever als mezelf door het leven, maar dat even terzijde



Je bent erg kortzichtig en de rede dat jij geen relatie kan hebben is omdat je veel te veel in hokjes denkt en omdat je geen seks wilDat zeg je wel, maar dat is enkel omdat je hier post. Eigenlijk heb jij een innerlijke Margeriet en wil je gewoon trouwen.
quote:Sesjat schreef op 22 februari 2017 @ 20:27:

[...]



Dat zeg je wel, maar dat is enkel omdat je hier post. Eigenlijk heb jij een innerlijke Margeriet en wil je gewoon trouwen.Ja tuurlijk
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:25
98.36% gewijzigd
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:25
98.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 22 februari 2017 @ 22:12:

Nou, ik ben niet losbandig, hoor! Ik doe het echt alleen met mannen met wie ik wil, en niet omdat het moet. En mijn bedpartners zijn op één hand te tellen, en dat voor een vrouw van 34. Zeker geen losbol dus, wat dat ook mag zijn... TO; met de klassieke Libelle of Margriet vrouw wil je denk ik ook niet direct ruilen, hoor! Dat is toch ook maar de buitenkant.Met 34 jaar zit je volgens TO ook al in de restantenbak hoor. Voor je 30e moest je aan de ketting liggen om status te hebben.
quote:GateKeeper schreef op 22 februari 2017 @ 22:16:

[...]



Met 34 jaar zit je volgens TO ook al in de restantenbak hoor. Voor je 30e moest je aan de ketting liggen om status te hebben.Hihi ja, ik weet ervan ;-)! Ik voel mij ook direct bij het opstaan al een restantje, je zou niet verwachten dat mijn bloed nog stroomt
Mega bullshit die TO verkoopt.
quote:VesperLynd schreef op 22 februari 2017 @ 22:15:

[...]





Laten we allemaal onze innerlijke Margriet gaan zoeken en gaan voor een Betrouwbare Echtgenoot, koophuis op zijn naam, 2,2 kind, lekker vriendinnendagjes doen en een baantje van 12 uur. Welcome to the 50s! Gloeiende, gloeiende, wat zou ik een paria zijn in die tijd!

Ik ga weer op zoek naar een passende brandstapel.

Single, te duur huurhuis, geen kinderen en geen vriendinnen dagjes omdat ik 40 uur werk. Paria....
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 22 februari 2017 @ 22:35:

[...]



Ik ga weer op zoek naar een passende brandstapel.

Single, te duur huurhuis, geen kinderen en geen vriendinnen dagjes omdat ik 40 uur werk. Paria....Ook in de restantenbak
quote:SilverShadow schreef op 22 februari 2017 @ 22:35:

[...]



Ik ga weer op zoek naar een passende brandstapel.

Single, te duur huurhuis, geen kinderen en geen vriendinnen dagjes omdat ik 40 uur werk. Paria....Ach ziel, je hebt 't zwaar... Maxime Hartman heeft nog wel 'n brandstapel in zijn achtertuin.
quote:GateKeeper schreef op 22 februari 2017 @ 22:36:

[...]



Ook in de restantenbak Bordje erbij "allerlaatste sale"
quote:GateKeeper schreef op 22 februari 2017 @ 22:16:

[...]



Met 34 jaar zit je volgens TO ook al in de restantenbak hoor. Voor je 30e moest je aan de ketting liggen om status te hebben.Dan zit ik ook in de restantenbak, ow helpt dit topic maakt me ongelukkig
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 23 februari 2017 @ 11:07:

[...]





Dan zit ik ook in de restantenbak, ow helpt dit topic maakt me ongelukkig

Niks hoor!..mijn vader leerde zijn liefde kennen op zijn 60 ste, en..je raad het al!..supergelukkig, al 17 jaar lang.

En ik?...ik nu op mijn 46 ste.g

Het kan altijd..en overal.

Leeftijd heeft er niets mee van doen, helemaal niets, zegt mijn vader altijd.

En ja...mijn vader is een wijs man.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 23 februari 2017 @ 11:22:

[...]



Niks hoor!..mijn vader leerde zijn liefde kennen op zijn 60 ste, en..je raad het al!..supergelukkig, al 17 jaar lang.

En ik?...ik nu op mijn 46 ste.g

Het kan altijd..en overal.

Leeftijd heeft er niets mee van doen, helemaal niets, zegt mijn vader altijd.

En ja...mijn vader is een wijs man.



Je vader is zeker een wijs man elle.

En ben heel erg blij voor je dat jij een leuke man gevonden hebt

Het idee aan een relatie benauwd me, ik ben daardoor echt nog niet klaar voor een eventuele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al getrouwd?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 23 februari 2017 @ 11:22:

[...]



Niks hoor!..mijn vader leerde zijn liefde kennen op zijn 60 ste, en..je raad het al!..supergelukkig, al 17 jaar lang.





En is je vader ook getrouwd ?

Dat is juist het speerpunt in dit topic.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nee bitje, niet getrouwd...ik vind dat wel eens jammer, dan zeg ik pap..ga nu toch trouwen...

Maar ach, zegt hij dan...wij hebben dat niet meer nodig, het is,prima zo.

.

Ik geloof hem.

Dus laten we het maar zo.

.

Maar ik weet dat mijn vaders vriendin dat geweldig zou vinden, om met mijn vader te trouwen, dus soms zeur ik door.

Dan word mijn vader boos.

En tja..dan heb je dus ook niks...wel stimuleer ik hem, om bloemen enzo voor haar te halen..dat doet hij gelukkig wel.

Ze genieten samen volop!..gaan vaak en veel samen op vakantie.

Das toch prachtig?

.

Je bent nooit, nooit te laat..om nog heel erg gelukkig te worden.

Nooit.

Dat zei mijn vader ooit eens tegen mij, en hij kreeg gelijk, want als ik met mijn tranen bij hem kwam,..omdat het weer eens uit was...

Dan was het mijn vader die zei, ach elle...ooit leer jij hem ook kennen, ooit staat hij er ineens.

En mijn paps kreeg gelijk.

.

Ik ben nog niet getrouwd, maar kan volmondig roepen, dat ik met deze trouw.

Kijk maar eens, zegt mijn pap dan..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Pech is net als met geluk.

.

Soms heb je geluk..en soms heb je pech.

.

Maar blijf altijd in de liefde geloven..dan zal hij er op een dag ook zijn.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je vader klinkt als een wijs man.

Jij lijkt meer op je moeder zeker?

Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 23 februari 2017 @ 12:30:

Je vader klinkt als een wijs man.

Jij lijkt meer op je moeder zeker?



Hahahah....

.

Nee barbaa..ik lijk op mijn vader.

Maar vind je grap erg gevat.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik ook altijd pech in de liefde heb. Relatie met mijn vriend is afgelopen dagen op de klippen gelopen.

Het zal ook wel aan mij liggen maar daar zit ik dan weer als alleenstaande cou-ouderende moeder zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven