Wie het weet mag het zeggen

11-03-2013 17:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste alle



Ik ben sinds een paar weken begonnen met een nieuwe opleiding. Leuke school, leuke mensen en een zware studie, veel stof in een jaar. Dus ik heb mijn gehele focus staat op de studie.



Nu is daar een meid, heb er geen gevoelens voor, wil er niks mee ook geen slippertje(sex) en doe ook niks extra's of meer voor haar. Gewoon een klasgenoot en het klikt wel aardig,dacht ik?



Nu is er binnen kort een bijeenkomst over een software wat we beide nu in de opleiding gebruiken. Ik had me daar voor opgegeven (het is gratis ;) ) en dacht vertel haar dat ook. Uiteindelijk zou ik haar de gegevens mailen en mogelijk dat er meer mede studenten zouden zijn die mee willen. Niks aan de hand dus.



Nu had ik in de mail ook aangegeven dat we mogelijk in de toekomst elkaar kunnen helpen qua werk. Ik zelf ben met een maat al een bedrijf begonnen en we hebben al aardig wat opdrachten. Ze gaf zelf aan dat ze nog niet echt iets op het oog had qua werk. Dus ja 1+1=2 zou je denken? Wij hebben werk zij zoekend? En dan gewoon op zzper basis of zo en gewoon goed betaald. Maar dit geheel had ik als een idee geopperd meer niet.



En nu is het maandag. Mevrouw ziet me, kijkt gelijk weg. Tijdens de pauze zat ze alleen maar aan der telefoon. Ik had nog niet de kans te vragen of ze de mail wel had gehad. Normaal lopen we samen terug naar de auto,das ook al af kennelijk.



Dus nu de vraag WTH heb ik het nu al fout gedaan??? Of zijn mijn verwachtingen bij communicatie iets te veel gevraagd? Ik snap er echt niks van. Ik begon even te twijfelen of ik niet weer een vies persoon was door dat voorstel te doen. Heb de mail 5 keer opnieuw gelezen zojuist maar kan niks anders vinden dan, hier de link, een puur zakelijk voorstel en een fijne week verder??



Of stel ik me nu aan? Ik snap gewoon niet dat ik zoveel moeite heb met communiceren met mensen? En het enige wat ik wou was gewoon aardig zijn en wat links delen + een optie?



Nou wie het weet mag het zeggen
Niet druk over maken, ze is het niet waard
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zij wel bang dat je wél iets van haar wilt. Dus dat er aan jouw kant wel gevoelens zijn en wilt ze dat afhouden..?
Alle reacties Link kopieren
Wie het weet mag het zeggen

Wie komt het ff uitleggen

Gooi het ff lekker in de groep

Neem het ff onder de loep
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Serieus?

Daar maak je je druk om?

Wat heerlijk zeg als dat je leven zo beheerst dat je er een topic over moet openen



Maar goed, het advies:



Morgen loop je naar haar toe en spreek je de legendarische woorden:



"hey heb je mijn mail nog gehad?"



Je weet het niet hè met vrouwen.

Misschien had ze vandaag een klote dag omdat:



* ze ongesteld was geworden

* ze ruzie had met haar vriend

* ze hoofdpijn heeft

* ze vanmorgen heel graag seks wilde maar vriend niet

* ze een belangrijk tentamen heeft en slecht geleerd

* ze met het verkeerde been uit bed is gestapt

* ze even geen zin had in mensen om zich heen

* ze had thuis een dingetje waardoor ze ook steeds moest bellen

* ze inderdaad vindt dat je opdringerig bent....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ha ha vrouwenlogica
Wat millca zegt denk ik ook.

Zij denkt dat je meer van haar wilt en reageert als een 15jarige daar op.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze er een beetje verlegen van geworden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 11 maart 2013 @ 17:30:

Wie het weet mag het zeggen

Wie komt het ff uitleggen

Gooi het ff lekker in de groep

Neem het ff onder de loep



Oh, op deze plaatje ken ik de hele nacht doordansen...



@to: gewoon laten zo. Was toch een zakelijk voorstel?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Assumption is the mother of all fuck ups



JIj denkt, dat zij, denkt, dat jij denkt



OF: je belt haar en vraagt het

OF: je stopt met het je afvragen
Alle reacties Link kopieren
Haha ja die ja lemoos!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ok dat gaat snel hier, is er geen serie gaande hahah ah sorry. Maar voor de duidelijkheid ik heb geen extra gevoelens voor haar. Ze gaf zelf aan dat ze het wel leuk vond om mee te gaan puur uit interesse en mede voor de studie? en ze is vrij om nee te zeggen of rot op , praat niet tegen mij. Maakt mij allemaal niet uit. Nogmaals mijn focus ligt bij mijn studie en werk. Heb geen tijd voor gekakel om het maar plat te brengen.



En nee Summerdance, ik maak me hier niet heel druk om. Maar de laatste jaren heb ik veel last/ moeite met communiceren, kennelijk. En dit kan ik gewoon even niet plaatsten? Maar je hebt wel een punt.



En wat jullie zeggen millca en Biebeliee dat zou ook goed kunnen.



Wat badmeester al zegt, ik moet mn tijd ook niet verspillen aan dit soort dingen.



Toch bedank vuur de reacties :D
Alle reacties Link kopieren
@lemoos2



Ja het was puur zakelijk en met betrekking tot de studie meer niet. Een gevalletje graag of niet :D
Alle reacties Link kopieren
@lilalinda ik denk teveel en vul te snel in, ik weet het, ben het aan het afleren.
Alle reacties Link kopieren
Maar moet je altijd alles van iedereen gelijk kunnen plaatsen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap best dat je verbaasd bent, want haar reactie (om welke reden dan ook) is gewoonweg onvolwassen te noemen.



Ik denk dat ze bang is dat je meer wilt en dat ze daarom nu zo omslachtig doet in de hoop dat je de hint vat.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2013 @ 17:42:

Maar moet je altijd alles van iedereen gelijk kunnen plaatsen dan?Dat is toch niet zo gek? Laat jij dit soort dingen dan altijd gelijk helemaal gedachteloos gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 17:47:

[...]



Dat is toch niet zo gek? Laat jij dit soort dingen dan altijd gelijk helemaal gedachteloos gaan?

Nou ik zou denken, zo die doet achterlijk.

En dan laat ik het inderdaad vrijwel gedachteloos gaan.



Ik ken verder het hele beste kind niet...

Zal IK me een beetje druk gaan maken over waarom de ander zo raar doet?

Neuh, als het me dwars zit ga ik het wel vragen.

Maar een topic erover openen?

Nee dat zou me echt te veel moeite zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
@Summerdance niet alles.. en ik doe er niet gelijk een stempel op. Het stomme is, ik was altijd al gefascineerd op waarom mensen dingen doen en zo. En op een gegeven moment ga je patronen zien in mensen en lichaamstaal. Op een of andere manier zit dat in me?



Ik let er vaak dan ook niet op, maar 9 op de 10 keer klopte mijn eerste idee vaak wel? Ach ja ook zo iets dat ik moet afleren :D
Alle reacties Link kopieren
Maar dan stap je toch op iemand af en vraag je het gewoon?

Ik kan me niet voorstellen dat je zo overdondert bent en gelijk het hele niet meelopen naar de auto koppelt aan de mail en het niet geven van een reactie daarop.



Ik ben daar te simpel voor waarschijnlijk, ik zal eigenlijk gewoon denken, oh..het komt niet uit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2013 @ 17:48:

[...]



Maar een topic erover openen?

Nee dat zou me echt te veel moeite zijn Maar reageren er op doe je dan weer wel :D
Nee hoor, niet gaan afleren, want de psychologie en sociologie van een mens is echt fascinerend. Zie dit meisje dus gewoon als antropologisch onderzoek .
Alle reacties Link kopieren
quote:ivooo schreef op 11 maart 2013 @ 18:00:

[...]





Maar reageren er op doe je dan weer wel :DYep, want ik zit te wachten tot mijn aardappels gaar zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
@Summerdance



Je hebt wel een punt hoor, meer los laten dat soort dingen. Heeft het toch nog nut gehad dit bericht te plaatsen.



Het zijn soms de kleine dingen die het hem doen :D
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2013 @ 17:59:

Maar dan stap je toch op iemand af en vraag je het gewoon?

Ik kan me niet voorstellen dat je zo overdondert bent en gelijk het hele niet meelopen naar de auto koppelt aan de mail en het niet geven van een reactie daarop.



Ik ben daar te simpel voor waarschijnlijk, ik zal eigenlijk gewoon denken, oh..het komt niet uitHmmm daar zijnde meeste vrouwen toch vaak iets te gecompliceerd voor, dus ik denk dat TO het juist ziet als hij denkt dat ze bewust vreemd doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven