Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Whahaha fafanny. Shiiit wat een contrast die ene gast!
Mijn ergste date, ging met hem voor t eerst wat drinken. Tijd geappt en paar keer gebeld eigelijk best ok.

Uiteindelijk bij hem thuis wat drinken vanwege heel slecht weer (zo dom gelukkig goed afgelopen). Huis vreselijk ingericht maar dat is smaak. Binnen half uur vertelde hij dat hij voor mij had schoongemaakt. Deed hij eigelijk nooit was voor zichzelf niet nodig (?!) maar voor vriendin wilde hij dat wel doen 1x per maand. Ohja witte was deed zn moeder (hij wist niet hoe....???!!!) werd best ongemakkelijk want ik was het helemaal. Toen hij me ook nog heel hoopvol vertelde dat hij ook zn beddengoed had verschoond (voor t eerst dat jaar, het was zomer) want je weet maar nooit, heb ik het op een rennen gezet.
quote:biefstuk schreef op 28 november 2014 @ 12:20:

Tel daar koffie opgewarmd in de magnetron bovenop en mijn date was compleet.Gatver! Dat zet je iemand toch niet voor?!
Alle reacties Link kopieren
quote:curly85 schreef op 28 november 2014 @ 20:42:

Mijn ergste date, ging met hem voor t eerst wat drinken. Tijd geappt en paar keer gebeld eigelijk best ok.

Uiteindelijk bij hem thuis wat drinken vanwege heel slecht weer (zo dom gelukkig goed afgelopen). Huis vreselijk ingericht maar dat is smaak. Binnen half uur vertelde hij dat hij voor mij had schoongemaakt. Deed hij eigelijk nooit was voor zichzelf niet nodig (?!) maar voor vriendin wilde hij dat wel doen 1x per maand. Ohja witte was deed zn moeder (hij wist niet hoe....???!!!) werd best ongemakkelijk want ik was het helemaal. Toen hij me ook nog heel hoopvol vertelde dat hij ook zn beddengoed had verschoond (voor t eerst dat jaar, het was zomer) want je weet maar nooit, heb ik het op een rennen gezet.Beddengoed 1x per jaar like GADVERDAMME hoe krijg je het voor elkaar
Alle reacties Link kopieren
Ik had een profiel op een datingsite.

Maar wegens privacy was mijn profielnaam niet hetzelfde als mijn eigen naam. Ik vind dat je als vrouw op internet best voorzichtig kan zijn, toch?

In ieder geval, er was een jongen waar ik leuk mailcontact mee had. Na een paar mailtjes besloot ik mijn eigen naam te geven. Waarop ik niets meer hoorde!

Na twee weken eens gemaild over waarom hij niets meer liet horen. Kreeg ik een lange mail met het feit dat hij erg gekwetst was dat ik niet mijn eigen naam had gebruikt. En of ik dit even wilde toelichten.



Dat is toch geen goed begin? Ik heb de reden uitgelegd en gezegd dat als er nu al irritaties zijn, we beter geen contact meer kunnen hebben.



Wat vinden jullie hiervan??
Alle reacties Link kopieren
quote:fafanny schreef op 28 november 2014 @ 12:30:

- Internetdate: ik zag date en ik dacht "Nee!" (geen aantrekking). Uit goed fatsoen toch nog koffie gedronken. Uiteindelijk gezegd dat ik geen klik voelde. Zijn reactie: Volgens hem had ik een goede beurt nodig, moest ik eens doorgesmeerd worden en hij kon me dat wel bieden.



- Toen ik een andere date afkapte, ging hij smeken of ik alsnog met hem naar bed wilde. Ik zeg, nou dat zou ook wat worden, uit medelijden met iemand naar bed. Maakte hem niet veel uit. Seks is seks.



- Op date een begon meneer over de praktische verdeling van de zorg voor de eventuele kinderen.

.Haha o wat erg deze drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 22:34:

Ik had een profiel op een datingsite.

Maar wegens privacy was mijn profielnaam niet hetzelfde als mijn eigen naam. Ik vind dat je als vrouw op internet best voorzichtig kan zijn, toch?

In ieder geval, er was een jongen waar ik leuk mailcontact mee had. Na een paar mailtjes besloot ik mijn eigen naam te geven. Waarop ik niets meer hoorde!

Na twee weken eens gemaild over waarom hij niets meer liet horen. Kreeg ik een lange mail met het feit dat hij erg gekwetst was dat ik niet mijn eigen naam had gebruikt. En of ik dit even wilde toelichten.



Dat is toch geen goed begin? Ik heb de reden uitgelegd en gezegd dat als er nu al irritaties zijn, we beter geen contact meer kunnen hebben.



Wat vinden jullie hiervan??Hopeloze zaak...
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 29 november 2014 @ 22:37:

[...]



Hopeloze zaak...



Inderdaad. Als ze meteen al eisen gaan stellen lijkt het me niet zo'n goede zaak!

Een andere jongen was ook erg belerend. Toen ik aangaf dat we toch niet zo'n klik hadden kreeg ik een uitgebreid antwoord dat hij vond dat ik toch wel traag reageerde, en dat beleefdheid heel belangrijk was.

Toen ik hem wilde antwoorden had hij me zelfs geblokkeerd.

Blij dat ik daar toen niet mee verder ben gegaan! Ik hoef geen bazige vriend..brr..
Alle reacties Link kopieren
quote:turksekaas schreef op 04 juli 2014 @ 20:35:

Internet date..

Na 3 weken afgesproken, in de stad. We zouden wat gaan drinken. Leuk en lief allemaal, hij zag er ook netjes uit. Tot dat ik zag dat hij een vies broek aan had. Afknapper! Oke, niks aan de hand, kan gebeuren. Hij bestelde groene thee en ik koffie.

Hoe ongezond ik wel niet bezig was.. Volgens hem. Oke. Kan. Gedurende anderhalf uur bleef hij me heel strak aankijken. Om gek van te worden. Hij stelde me vragen en toen ik hem ook vragen stelde kreeg ik een antwoord terug in de vorm van een vraag. Soort van mysterieus doen en geheimzinnig blijven.



Hij wilde graag wandelen, dacht oke doen we. Kreeg het gewoon benauwd van al dat gestaar van hem. Wat zag ik? Dat hij heel mank liep en toen ik zei is er iets met je been dat je zo loopt? Gaf hij als antwoord: nee doe ik express, om in te kunnen schatten of je geen problemen hebt met met een handicap. Uhhh?! Oke!

Na de wandeling vroeg hij of we ff rustig in de auto konden zitten, ik zei dat ik liever naar huis ging en me niet op mijn gemak voelde bij hem. Pakt hij me volop op de mond en beint me te zoenen en maakt vreemde geluiden! Dacht wow, ik duwde me van hem weg en begon te lopen. Komt ie achter me aan zegt hij dood leuk. Sorry kon me niet inhouden, werd zo geil van je zaad vragende ogen. Waaaat!!!! Ik rende naar mijn auto en was echt bang.

Wanhopig mannetje. Kreeg nog gedurende 2 weken berichten met dat hij zoveel meiden heeft laten stikken voor mij en dat ik nu verplicht was om een relatie met hem aan te gaan en dat ik een hoer was dat ik met hem had afgesproken, want Turkse dames doen dat niet etc etc.



Wow. Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik eraan terug denk.. Gadverredamme!Ooww gadver wat een engerd joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 22:34:

Ik had een profiel op een datingsite.

Maar wegens privacy was mijn profielnaam niet hetzelfde als mijn eigen naam. Ik vind dat je als vrouw op internet best voorzichtig kan zijn, toch?

In ieder geval, er was een jongen waar ik leuk mailcontact mee had. Na een paar mailtjes besloot ik mijn eigen naam te geven. Waarop ik niets meer hoorde!

Na twee weken eens gemaild over waarom hij niets meer liet horen. Kreeg ik een lange mail met het feit dat hij erg gekwetst was dat ik niet mijn eigen naam had gebruikt. En of ik dit even wilde toelichten.



Dat is toch geen goed begin? Ik heb de reden uitgelegd en gezegd dat als er nu al irritaties zijn, we beter geen contact meer kunnen hebben.



Wat vinden jullie hiervan??



Trouwens, na de toelichting snapt hij het nog steeds niet.

"Wat kan iemand met je voornaam" of "Wat maakt het dan uit of je vrouw bent" "I'm confused"



Grr..ik heb meteen het contact verbroken. Creap.
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 22:34:



Wat vinden jullie hiervan??



Ik vind hem heel naïef. Ik zou afknappen op dergelijk wereldvreemd gedrag. Verder vind ik hem ook een dramaqueen als hij zo'n toestand maakt van zoiets gewoons. Ik vind hem kinderachtig, omdat hij liever negeert dan het gesprek aan te gaan.



Wil je nog meer weten? Of schetst dit zo wel een beeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 22:55:

[...]





Trouwens, na de toelichting snapt hij het nog steeds niet.

"Wat kan iemand met je voornaam" of "Wat maakt het dan uit of je vrouw bent" "I'm confused"



Grr..ik heb meteen het contact verbroken. Creap.Creep, bedoel ik
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 29 november 2014 @ 22:55:

[...]





Ik vind hem heel naïef. Ik zou afknappen op dergelijk wereldvreemd gedrag. Verder vind ik hem ook een dramaqueen als hij zo'n toestand maakt van zoiets gewoons. Ik vind hem kinderachtig, omdat hij liever negeert dan het gesprek aan te gaan.



Wil je nog meer weten? Of schetst dit zo wel een beeld?

Dit is ook het beeld dat ik heb Nummer Zoveel! Hopelijk kan hij niks vinden en doet ie zich niet naïef voor.

Jammer hoor, want hij leek juist heel attent.

Pff weer een bevestiging dat een datingsite op niks uitloopt. Al die mannen die mn profiel bekijken zijn of veel te oud, of wonen in het buitenland, of sturen berichten als "hey hoe is je dagje?"
Alle reacties Link kopieren
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 22:55:

[...]





Trouwens, na de toelichting snapt hij het nog steeds niet.

"Wat kan iemand met je voornaam" of "Wat maakt het dan uit of je vrouw bent" "I'm confused"



Grr..ik heb meteen het contact verbroken. Creap.



Heel eerlijk gezegd was dit wat ik meteen dacht bij je bericht. Maar ik ben ook niet zo bang/voorzichtig aangelegd



(wat trouwens niet wil zeggen dat ik zijn reactie niet vrij apart vind )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf iets raars meegemaakt tijdens een date via internet. De jongen in kwestie praatte tegen dingen/voorwerpen. Zo sprak hij bijvoorbeeld tegen de zon en tegen een lantaarnpaal: 'Hee jij paal, wat sta je me in de weg!'

En na zo'n uitspraak keek hij me verwachtingsvol aan of het grapje goed viel en ik wist werkelijk niet hoe ik moest reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouw2punt0 schreef op 10 maart 2014 @ 20:05:

Geweldig topic! Wat een verhalen hier. Van domweg lomp tot is-deze-gast-nou-een-seriemoordenaar-of-serieverkrachter ? Sommige verhalen uit dit topic waren gewoon eng!

i dat hij ook bij hem thuis kon wachten en dat ik hem dan zou ophalen (NOT!). Voordat ik nog een woord kond uitbrengen tikte mijn moeder op het raam: of hij even binnen wou komen . Mijn moeder was DOL op hem! Die dag gewoon met hem wezen gamen, niks bijzonders gebeurd. De volgende dag kwam ik thuis na een bezoek aan vriendin. Zat hij bij mij thuis op de bank aan de thee, gezellig met mijn moeder en vader te keuvelen over zijn studie en over de prijzen die hij had gewonnen als bodybuilder . En nee, ik had hem niet uitgenodigd...! Ik was ziedend, maar dat liet ik niet merken waar mijn ouders bij waren. Om een lang verhaal kort te maken: totdat wij zijn verhuisd (niet omwille van hem) kon ik niet van hem afkomen. Ook niet nadat ik hem de huid had volgescholden.



Tsja, sommige mannen begrijpen het gewoon niet.



Haha omg heb dat ook gehad. Iemand uit een ver verleden waarmee ik weer in contact kwam. Een keer mee afgesproken om gewoon samen wat te gaan hangen. Volgende dag zat mijn moeder al met hem te theeleuten op het moment dat ik thuis kwam en de deur inliep. Daarna heeft hij meerdere malen (ondanks duidelijke afwijzingen) nog steeds constant aangebeld. Op een gegeven moment gaf hij gelukkig op! Pffff verschrikkelijk.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
dubbel
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Afgrijselijk niet, maar wel een keer een Tinderdate gehad met een man die me vertelde dat hij straatvrees had en via Tinder een manier zocht om weer met vrouwen in contact te komen. Heb aangegeven dat het voor mij niets ging worden.



Sowieso heb ik via Tinder geen echt leuke dates gehad. Het was altijd een beetje ongemakkelijk.
Koffie uit de magnetron.
Alle reacties Link kopieren
Gosh ja. Ik heb ook verschillende vreselijke ervaringen. En aangezien ik zo kan genieten van dit topic zal ik er een paar delen. Tenminste een die me op dit moment te binnen schiet.



Inmiddels alweer een dik jaar geleden. Het was net uit met mijn ex en ik dacht de leegte op te kunnen vullen door als een gek te gaan daten. Leerde via zo'n foute site, Tagged volgens mij, iemand kennen. Heel spontaan het idee om doordeweeks, bij hem thuis, een film te gaan kijken. Hij zag er wel leuk uit, had een goed baantje, ergens midden 20 etc. Dus ik in de trein naar hem toe.. Oh, ik kan mezelf echt voor mijn kop slaan nu hé. Maar goed, hij pikte me op bij het station met zijn auto en wij naar zijn huis een film kijken. Ten eerste was ik echt meer dan een kop kleiner dan ik ben, dus het was nogal ongemakkelijk. Hij had zich helemaal netjes aangekleed,nog net niet strak in pak.. Ik was zo zenuwachtig en sloeg ook helemaal dicht, want mijn intuïtie die vertelde me al dat ik zo dom bezig was. Nou, wij met zijn tweeën heel geforceerd die film zitten kijken op de bank. Verder niks besproken, ik zat stokstijf stil op die bank. Er zat ook echt een meter afstand tussen ons. Ik voelde me ZO extreem niet op mijn gemak. Nou, film klaar en het was inmiddels 1 uur snachts. Hij had belooft me thuis te brengen en reed met serieus waar 160/70/80/90 KM over de snelweg,. Ik was nog steeds heel erg bang. Wel in de auto even gepraat. Eenmaal thuis gezegd dat die me af kon zetten, maar dat was echt nog 10 minuten van mijn huis. Ik wilde gewoon niet dat hij wist waar ik woonde. Viel een last van mijn schouders toen ik eenmaal weer thuis was en was godzijdank blij dat het goed was afgelopen. Nooit. Meer. Heb sindsdien ook niks meer van me laten horen, andersom ook nooit meer wat van gehoord



Oh en een date die er op de foto's leuk uit zag, maar in real life écht zo ongelooflijk niet mijn type was. Toen gingen we naar de bioscoop (ik ga noooooit meer tijdens een eerste date naar de bios) en toen ging die aan me zitten. Gatverdegatverdegagakekdoenf.



Oh en een keer nog heel jong was. Was toen nog wat voller en zat op zo'n spelletjes site en dacht ook wel even af te kunnen spreken met een of ander gastje. Hij vond me in het echt niet mooi zei die, te dik en hij ging in het vervolg maar weer in de disco meisjes aanspreken. Oh, en toen ik mn haar los deed was ik wel een stuk knapper ineens. :') Hahaha, wat een fail was dat! Te jong, te naïef.



Ik heb er nog wel meer maar die bewaar ik voor een later tijdstip hahaha.
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij vond me in het echt niet mooi zei die, te dik en hij ging in het vervolg maar weer in de disco meisjes aanspreken. Oh, en toen ik mn haar los deed was ik wel een stuk knapper ineens. :') Hahaha, wat een fail was dat! Te jong, te naïef.Haha ah dat is zielig ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer met dezelfde jongen meerdere dates gehad.

Ik had bij de derde date nog geen gevoelens voor hem en we hebben hierover gepraat.

Volgens hem kwamen gevoelens vanzelf. Juist door een relatie te beginnen kreeg je gevoelens (ofzo). Ik heb hem uitgelegd dat ik juist eerst iets wil voelen voor ik stappen onderneem. Contact maar verbroken.

Beetje irritant was wel, dat nog voordat we überhaupt hadden gepraat over hoe we nou stonden bij de derde date, hij al een paar keer aan me zat. Ik ging in een museum een laddertje op (2 treden?) en hij hield me vast alsof ik een kleuter was. Daar heb ik hem ook vriendelijk voor bedankt

Hij was wel attent, maar iets te eigelijk. Zoals mijn jas aannemen. En de eerste date had hij betaald (wel heel aardig en netjes!), maar de tweede ook. Bij de derde had ik vooraf afgesproken dat ik zou betalen.

Ik had toen al mijn twijfels en wilde ook niet in het krijt staan. Trok hij alsnog zijn portemonnee tevoorschijn.

Sommigen vinden dit misschien geweldig, maar ik had een beetje het idee dat ik bemoederd werd ofzo, dat ik zelf geen geld kon betalen of zo.

Nee, hij was aardig, maar iets teveel vanuit zijn verstand.
Ik heb er ook nog 1, ruim 2 maanden gedate met een leuke jongen die ik op Tinder heb leren kennen. Elkaar zo'n 14/15 keer gezien, hij bij mij thuis geweest, ik bij hem. Ook gedate buiten de deur. Laatste 2 weken werd ie wat afstandelijker, vandaag hadden we afgesproken om samen te gaan koken bij hem thuis en jullie raden het al... NIKS. 2 Berichtjes gestuurd waarvan hij de 1e gelezen heeft, daarna he-le-maal niks meer. Dusss...
Alle reacties Link kopieren
quote:goldygirl schreef op 30 november 2014 @ 21:09:

Ik heb er ook nog 1, ruim 2 maanden gedate met een leuke jongen die ik op Tinder heb leren kennen. Elkaar zo'n 14/15 keer gezien, hij bij mij thuis geweest, ik bij hem. Ook gedate buiten de deur. Laatste 2 weken werd ie wat afstandelijker, vandaag hadden we afgesproken om samen te gaan koken bij hem thuis en jullie raden het al... NIKS. 2 Berichtjes gestuurd waarvan hij de 1e gelezen heeft, daarna he-le-maal niks meer. Dusss... Ik denk eerder dat hij jou afgrijselijk vind
Blijkbaar piepdemuis, maar is dat een reden om niet even netjes te melden dat hij van verder daten af ziet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven