Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
quote:goldygirl schreef op 30 november 2014 @ 21:32:

Blijkbaar piepdemuis, maar is dat een reden om niet even netjes te melden dat hij van verder daten af ziet?Dat is wel zo netjes ja.
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Hihi idd up
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
Na me oneindig veel pagina's helemaal kapot gelachen te hebben..hier 1 van mijn slechtere dates:



Ik had de kerel in kwestie via via leren kennen, en ook wel een paar keer vluchtig gesproken. Ik zag hem wel zitten, dus toen hij me uitnodigde voor een filmavondje bij hem thuis ging ik daar graag op in.

Vanaf het moment dat ik binnenstapte heeft hij me amper durven aankijken, laat staan dat hij echt een gesprek tegen me durfde te beginnen. Het enige wat er soort van uit kwam was: sorry ik moet nog even snel wat afmaken voor mijn werk." wat?! Daarna heeft hij dus 20 minuten achter zijn computer gezeten terwijl ik op de bank zat..toen was ik het eigenlijk al zat maar ik durfde niet weg te gaan. Vervolgens toen hij klaar was met werken zette hij zonder echt iets tegen me te zeggen de film op: Een 3 uur durend oorlogsdrama over neo nazis.

Uiteindelijk hebben we een goede 4 uur in stilte doorgebracht voor ik weggerend ben. Overigens heeft hij me in die 4 uur ook niks te drinken ofzo aangeboden, dus ik had knetterende dorst ook : ')

Bij thuiskomt kreeg ik nog een smsje: Was leuk! Welke film kijken we volgende keer?

Neeeeeee!! Heb toch maar laten weten dat ik het niet zo zag zitten ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Momo29 schreef op 21 december 2014 @ 09:26:

Na me oneindig veel pagina's helemaal kapot gelachen te hebben..hier 1 van mijn slechtere dates:



Ik had de kerel in kwestie via via leren kennen, en ook wel een paar keer vluchtig gesproken. Ik zag hem wel zitten, dus toen hij me uitnodigde voor een filmavondje bij hem thuis ging ik daar graag op in.

Vanaf het moment dat ik binnenstapte heeft hij me amper durven aankijken, laat staan dat hij echt een gesprek tegen me durfde te beginnen. Het enige wat er soort van uit kwam was: sorry ik moet nog even snel wat afmaken voor mijn werk." wat?! Daarna heeft hij dus 20 minuten achter zijn computer gezeten terwijl ik op de bank zat..toen was ik het eigenlijk al zat maar ik durfde niet weg te gaan. Vervolgens toen hij klaar was met werken zette hij zonder echt iets tegen me te zeggen de film op: Een 3 uur durend oorlogsdrama over neo nazis.

Uiteindelijk hebben we een goede 4 uur in stilte doorgebracht voor ik weggerend ben. Overigens heeft hij me in die 4 uur ook niks te drinken ofzo aangeboden, dus ik had knetterende dorst ook : ')

Bij thuiskomt kreeg ik nog een smsje: Was leuk! Welke film kijken we volgende keer?

Neeeeeee!! Heb toch maar laten weten dat ik het niet zo zag zitten ;)Dat jij daar vier uur blijft zitten zeg.
Alle reacties Link kopieren
tja stom achteraf, maar vond het ook vrij lullig om midden in de film weg te lopen..
Alle reacties Link kopieren
Hier een verhaal over mijn allerslechtste date ooit:

Kende hem van de studie, dus eerst een koffie gedaan. Die wilde ik graag betalen, omdat hij altijd koffie voor me haalde uit de kantine. Meneer heeft tijdens onze "koffiedate" een half uur buiten staan bellen en toen moest hij snel weg. Sms'te dat hij die avond wel wilde eten -> kwam ik daar aan, kwam hij 1 uur te laat (normaal zou ik nooit wachten, maar hij sms'te steeds dat hij er écht aan zou komen..), meldde hij me doodleuk dat hij dit toch niet zag zitten en daarom alles uitstelde. Grootste lul ever award.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kiwiwater21 schreef op 22 december 2014 @ 00:32:

Hier een verhaal over mijn allerslechtste date ooit:

Kende hem van de studie, dus eerst een koffie gedaan. Die wilde ik graag betalen, omdat hij altijd koffie voor me haalde uit de kantine. Meneer heeft tijdens onze "koffiedate" een half uur buiten staan bellen en toen moest hij snel weg. Sms'te dat hij die avond wel wilde eten -> kwam ik daar aan, kwam hij 1 uur te laat (normaal zou ik nooit wachten, maar hij sms'te steeds dat hij er écht aan zou komen..), meldde hij me doodleuk dat hij dit toch niet zag zitten en daarom alles uitstelde. Grootste lul ever award.Waarom zou je nog met iemand gaan eten als hij je tijdens een koffiedate al zo behandeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 22 december 2014 @ 12:44:

[...]





Waarom zou je nog met iemand gaan eten als hij je tijdens een koffiedate al zo behandeld?Naïef zijn.
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
UP
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Was een aantal jaren terug in de zomer, begin 20, op een vakantiepark. Zag daar een super leuke jongen, die met een hele boel andere leuke jongens was, maar hij was echt de leukste. We kregen intens oogcontact en wisselden af en toe wat woorden uit met elkaar.



In de playhall ging ik beertjes grijpen in de welbekende speelautomaten, stond hij ineens achter me en gooide hij een paar keer een euro voor me in de automaat. Super lief.



Ik ontwikkelde een soort van vriendschap met zijn zus maar durfde niet uit te spreken dat ik haar broertje leuk vond omdat ze met een hele grote groep waren. Tot op de dag dat ik te horen kreeg dat we het vakantie park eerder zouden verlaten. Ik kon hem nergens meer vinden en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan! Onderweg naar huis besloot ik zijn zus op te zoeken via social media om het toch maar te vertellen..



Ik deed een poging tot contactgegevens van hem.. Waarop ik een verontwaardigde reactie kreegg: maar jij bent toch al 20? M'n broertje is pas 15 hoor!



Heb me een tijdlang schuldig gevoeld dat ik waarschijnlijk zijn laatste zuurverdiende zakcentjes in die grijpmachines heb verspild. Verklaarde ook meteen waarom hij in het zwembad de glijbanen op en af bleef gaan.
Alle reacties Link kopieren
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Och wat gênant haha
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden een date gehad met een meisje die ik tegenkwam op een avondje stappen. De avond begon eigenlijk heel leuk en gezellig maar naar mate de avond vorderde, werd ze agressief!

We kwamen op de een of andere manier op het onderwerp relaties uit en toen ging ze even uitgebreid haar ex de grond in boren en werd ze steeds luidruchtiger. Ook de wijntjes gingen in een rap tempo achterover en eindigde de avond met dat ze naar de wc ging en toen kwam het; na 15 minuten was ze nog niet terug en ik dacht laat ik even kijken of alles wel goed gaat... Ik liep naar beneden toe (waar de wc's waren) en ik kon haar niet vinden... Haar jas en spullen lagen nog bij het tafeltje waar we zaten, dus ze kon ook niet zomaar weggegaan zijn zonder dat ik dat had gemerkt :P.



Eenmaal weer bij het tafeltje kwam er een uitsmijter naar me toelopen en vertelde me dat 'mijn vriendin' de toiletjuffrouw had geslagen . Ze werd vastgehouden door de portiers en met dat ik wilde zeggen dat het niet mijn vriendin was, kwam er een politiebusje voorrijden. Toen kwam mijn gillende en compleet door het lint geslagen date via de trap naar boven en werd ze achter in de bus gegooid.



Iedereen in het tentje waar we zaten keek mij aan alsof ik verantwoordelijk was voor haar acties en ik schaamde me KAPOT. En de avond begon nog wel zo leuk...



Ik heb nog steeds niets gehoord van haar, maar dat hoeft ook niet zo nodig :P
I'm not going to shoot my own shadow ;P
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Up up! Er zijn vast veeeeel meer mensen met dates die afgrijselijk waren

Schroom niet om hier je verhaal te doen
I'm not going to shoot my own shadow ;P
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug een date gehad met een hele rare afloop.... het begon super goed. We waren geanimeerd aan het kletsen en ik kreeg echt het gevoel dat ik hem alles kon vertellen, ook over mijn ex-from-hell. Hij bleef maar wijntjes aanbieden dus ik dacht dat zit wel snor! Ik heb flink gehint, ook goed hardop hoor want tja he mannen, dat ik hem erg zag zitten en gaf aan dat ik naar het toilet ging. Dikke knipoog.... ik wist zeker dat hij achter me aan zou komen. Dus je snapt dat ik me helemaal rotschrok toen ineens de toiletjuffrouw haar hoofd in het toilethokje stak, van de schok gaf ik haar een lel. Ik wilde haar nog uitleggen dat ik op een date was en het heel erg vond maar ik werd al afgevoerd. Ik heb al gillend naar die jongen geprobeerd te zeggen dat hij mijn jas en tas niet moest vergeten maar hij stond er maar bij als een lamlul.... dus tja, die app ik niet meer hoor.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 13 mei 2015 @ 14:28:

Tijdje terug een date gehad met een hele rare afloop.... het begon super goed. We waren geanimeerd aan het kletsen en ik kreeg echt het gevoel dat ik hem alles kon vertellen, ook over mijn ex-from-hell. Hij bleef maar wijntjes aanbieden dus ik dacht dat zit wel snor! Ik heb flink gehint, ook goed hardop hoor want tja he mannen, dat ik hem erg zag zitten en gaf aan dat ik naar het toilet ging. Dikke knipoog.... ik wist zeker dat hij achter me aan zou komen. Dus je snapt dat ik me helemaal rotschrok toen ineens de toiletjuffrouw haar hoofd in het toilethokje stak, van de schok gaf ik haar een lel. Ik wilde haar nog uitleggen dat ik op een date was en het heel erg vond maar ik werd al afgevoerd. Ik heb al gillend naar die jongen geprobeerd te zeggen dat hij mijn jas en tas niet moest vergeten maar hij stond er maar bij als een lamlul.... dus tja, die app ik niet meer hoor.





Alle reacties Link kopieren
(thanks )
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Origineel bedacht Turquasi :D. Ik zat me ook al het hoofd te breken of het verhaal van Lukey echt is en of het misschien toch ìets anders is verlopen en zo ja, hoe dan...? Hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn tweede irriteerde ik mij behoorlijk aan de koosnaampjes die hij achter elke zin plakte.



"Wat wil je drinken mop?"

"Wat wil je kijken lieverd?"



En dan de hele tijd...



Toen ik even naar het toilet was geweest, en al richting keuken liep, schreeuwde hij vanaf de bank:" Wel je handen wassen he schat"

Ik ben naar huis gegaan...
- Date die op een gegeven moment een filmpje stuurde waarop te zien was hoe hij zich aftrok. Toch nieuwsgierig, hadden nog geen sex gehad, heb ik hele hele filmpje gekeken. Bij hat klaarkomen riep hij "Jeetje, jeetjepietje, ja jeetje, lekker, jeetjepietje". Is niets meer geworden.



- heel gênant van mijn kant. Beginnende relatie, heerlijk uit eten geweest, ik ben bezig hem oraal te verwennen......glijdt zijn penis ineens zo diep in mijn keel dat ik het diner niet meer binnen kon houden Hebben er gelukkig nog vaak om kunnen lachen.
Oh, ik heb er ook nog wel één. Met mijn jaarclub organiseren we ieder jaar een blind date-diner en meestal is het op zijn minst gewoon gezellig, maar afgelopen jaar hadden ze een kwal voor me gevonden.



Het begon al toen ik aankwam en de beste knul in kwestie 'Oh, ik dacht dat je veel dikker was afgaande op je foto' als openingszin erin gooide. Vanaf daar ging het bergafwaarts.

Eerst heeft hij een uur gepraat over hoe ont-zet-tend prominent hij wel niet was bij zijn studentenvereniging, toen daarover wel alles gezegd was begon hij met opscheppen over hoe rijk zijn ouders zijn en hoe zeer hij neerkeek op 'paupers'. Tussen het hoofdgerecht en het toetje snoof meneer een lijntje coke weg (Ja, echt. Hij bood mij ook een snufje aan, dat dan weer wel), waarna hij tegen mij aan begon te schuren en verklaarde dat hij eigenlijk min of meer een vaste relatie had maar, geen zorgen hoor, best met mij vreemd wilde gaan.

Dat was het punt waarop ik het echt niet meer trok en hem vroeg te vertrekken.



Nadeel: ik had geen date meer. Bonus: wel twee toetjes! :D
Alle reacties Link kopieren
Jeeemig, wat een verhalen

Ik heb ook nog wel een date-ervaring die niet geslaagd was, ik was toen denk ik een jaar of 23.

Jongen/man leren kennen in de kroeg. We hadden daar al eens gekletst en hij vroeg me mee uit eten.

Vond het een aardige jongen, best leuk om te zien, en dacht; waarom ook niet.

Komt 'ie ten eerste aan met een boekje over hoe taarten te bakken/recepten etc want mijn moeder kwam toch van de Balkan en 'jullie' houden toch van koken/bakken?

Niet dus, ik ben alles behalve een liefhebber van koken en bakken

Daarna naar een kroegje waar hij ruzie begon te maken met een andere jongen, hij was echt stoer aan het doen en aan het uitlokken.

Ik vond er dus al niets meer aan, dus heb hem ook geprobeerd te waarschuwen dat hij moest ophouden, want ik zag die andere jongen steeds pissiger worden.

Hij bleef maar doorgaan, de jongen bleef een hele tijd rustig, waarschuwde daarna een paar keer dat 'ie moest stoppen maar hij was zó vervelend dat ie op het laatst een tik heeft gekregen van de andere jongen. (buiten)

Vervolgens lag 'ie op de grond te huilen.

Geen geslaagde date

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven