Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Ik heb in de kroeg ooit eens een man ontmoet die beweerde gynaecoloog te zijn. Maar ik dacht al wel dat dat niet klopte en dat hij een enorme snoever was. Toen ik hem vroeg wat 'baarmoeder' in het latijn is, stond ie met zijn mond vol tanden.

Dus dames, bij dates met mannen met fantastische beroepen, verdiep je een beetje in de terminologie of techniek die bij dat beroep hoort. Dan ben je er zo achter of het klopt of niet.

Verder fantastisch topic!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 22 juli 2016 @ 09:17:

Ik heb in de kroeg ooit eens een man ontmoet die beweerde gynaecoloog te zijn. Maar ik dacht al wel dat dat niet klopte en dat hij een enorme snoever was. Toen ik hem vroeg wat 'baarmoeder' in het latijn is, stond ie met zijn mond vol tanden. Haha geweldig! Wat heb jij vervolgens gedaan? Ben je meteen weggegaan?
Alle reacties Link kopieren
vagina vidi voetsie



wat een figuren

en waarschijnlijk lopen ze allemaal nog rond, om op ons pad te komen in onze hoopvolle momenten

ik ga de popularteit van games en netflix steeds beter begrijpen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 22 juli 2016 @ 14:45:

vagina vidi voetsie



wat een figuren

en waarschijnlijk lopen ze allemaal nog rond, om op ons pad te komen in onze hoopvolle momenten

ik ga de popularteit van games en netflix steeds beter begrijpenEn wat dacht je van dit viva forum!!
Tvp :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hele erge dates gehad. Maar heb ooit een date gehad en ik was een jaar of 19. Had nog niet zo lang m'n rijbewijs. We zouden naar de bioscoop gaan in Spijkenisse. Maar omdat we al vroeg op pad waren wilde ik nog even het centrum in. Nou ja als vrouwelijk navigateur was ik verkeerd gereden in een heel smal straatje. Ik heel rustig gekeken. En hij bleef maar doordrammen dat ik verkeerd was gereden. In de tussentijd was er een auto op de stoep achter me geparkeerd. Toen ik eerst keek nog niet. Dus ik tijdens het keren. BOTS..

Hij had me compleet uitgelachen, gelukkig viel de schade erg mee. Maar het was geen goed begin voor de 1e date . Dit is tevens ook eerste en mijn laatste parkeer ongeluk geweest die ik heb gehad.



Gelukkig heb ik een lieve vriend. Maar tijdens onze eerste date herkende ik hem niet. Omdat mijn ogen ontstoken waren en ik geen lenzen in kon doen. En mijn bril op dat moment niet de juiste sterkte was. Ik liep hem straal voorbij
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurbloempjes schreef op 22 juli 2016 @ 08:12:

Geen afgrijselijke date maar een afgrijselijk moment na 12 jaar huwelijk een paar jaartjes terug toen mijn man mij vroeg of ik mij wou kleden als een meisje van 12.................Seriously ... ?? Nu ex?
Hij zei na 5 minuten vet sarcastisch: Nou, gezellig hoor zo'n date.

Omdat ik aan het begin wat verlegen ben.

Nou, oke doei. Heb nog nooit zo'n korte date gehad. :')
Alle reacties Link kopieren
Tvp
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
quote:Muurbloempjes schreef op 22 juli 2016 @ 08:12:

Geen afgrijselijke date maar een afgrijselijk moment na 12 jaar huwelijk een paar jaartjes terug toen mijn man mij vroeg of ik mij wou kleden als een meisje van 12.................



Maar dan moet je toch in die 12 jaar wel iets raars hebben aangevoeld?
Ik heb een paar weken met een date gereisd. We hebben elkaar erg goed leren kennen met meerdere malen heftige diarree, haha.



Op gegeven moment waren we op een eiland en om bij het restaurant te komen moest je via het strand en door twee riviertjes. In het donker kon je niet zo goed zien hoe diep ze op dat moment waren (eb en vloed) dus een keer had ik mijn broek niet ver genoeg opgetrokken en was hij zeiknat. Op de terugweg - het was toch donker - heb ik m dus maar uitgedaan en in string en shirt en poncho (het regende) teruggelopen. Maar ik moest ZO nodig plassen (wc in het restaurant was heel vies) dus op gegeven moment waren we bij de rivier en ik kon het gewoon niet langer meer houden. Stonden daar net twee mensen die ons uitgebreid gingen vertellen waar je het beste kon oversteken. Zodra ze zich omdraaiden, ben ik op de grond gehurkt. Mijn reisgenoot ging ook nog eens vrolijk met de zaklamp van z'n telefoon op me schijnen, ik zei, rot op met die zaklamp!



Ik zal m eens vragen of t m bij is gebleven :-D
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig geen echte horrordates gehad, maar wel een keer een blinddate gehad via een vriendin die dacht dat we echt ongelooflijk goed bij elkaar zouden passen. Helaas was de arme jongen zo zenuwachtig dat ie rode vlekken in zijn nek kreeg, amper iets zei, op vragen alleen onduidelijk mompelend korte antwoorden gaf. Het zal vast een schat van een jongen zijn geweest, maar een vervolg is er niet meer gekomen (en damn... wat duurden die 2 drankjes die ik van mezelf moest volhouden lang)
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
EDIT: verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
EDIT: verkeerde topic, er gaat iets mis.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic dit, en leuk dat het al zo lang loopt!



Ik heb wel een eigen blunder die ik met jullie wil delen:



Toen ik een jaar of 16 was leerde ik in de plaatselijke discotheek een leuke jongen kennen. Nadat hij een keer bij mij thuis geweest was wilde ik hem een keer bellen. Was nog in de tijd dat iedereen alleen een vast nummer had. Toen ik hem belde dacht ik dat hij opnam maar het bleek zijn vader te zijn die dezelfde naam heeft. Ik voelde me toen zo lullig (niks gebeurd alleen dat vader mijn "hoi met mij" niet kon plaatsen) dat ik het uitgemaakt heb. stom stom stom! Want heb hem laatst opgezocht op FB en hij is nogsteeds heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk dit topic, heb me heel wat avonden vermaakt



Ik heb niet echt boeiende dateverhalen, behalve dat ik tijdens een hele gezellige date ineens een trekje bij mijn date ontdekte dat me heel sterk deed denken aan een zwaar irritante collega. De arme jongen was ontzettend leuk en lief, maar ik kon niet meer voorbij dat trekje kijken...



Ik denk overigens, als wij elkaar niet ontmoet hadden als date, maar in elke andere mogelijke omstandigheid, had dit een leuke vriendschap op kunnen leveren, maar romantisch gezien had ik het al afgeschreven na het ontdekken van dat trekje...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Wat voor trekje?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een goede vriend waar ik altijd goed mee kon praten, maar wat ik niet door had was dat hij mij leuk vond. Hij vertelde me altijd hoe vaak hij al automatisch werd gefriendzoned, en toen hij uiteindelijk mij mee uitvroeg durfde ik hierdoor hem al niet meer af te wijzen uit medelijden en besloot hem (heel dom) een kans te geven.



Tijdens onze vriendschap had ik al weleens gezegd dat ik hield van romantische mannen, toen wist ik nog niet dat hij mij zag als meer dan vrienden. Toen hij op die eerste date langskwam om film te kijken had hij een hele tas mee vol spullen. In die tas zaten mijn lievelingschocola, maar ook aardbeien en een bus slagroom. Vol verbazing vroeg ik wat hij allemaal van plan was. "Elkaar voeren!" zei hij enthousiast.

Echt, als er één ding is waar ik een hekel aan heb is het gevoerd worden als een baby. Maar ik wilde hem niet teleurstellen nadat hij zoveel moeite had gedaan, dus ik zette me er maar even overheen.

Het voeren was echt zo NIET romantisch. Hij sneed de aardbeien niet door midden dus elke keer kreeg ik een reusachtige aardbei vol slagroom naar binnen gestouwd die amper te verkauwen was. Toen hij uiteindelijk aan de beurt was sneed ik een aardbei doormidden, deed er slagroom op en bracht de aardbei naar zijn mond. Hij opende zijn mond EN ER KWAM ME TOCH EEN MEGA BOER UIT. Ik híéld het niet meer, ik ging helemaal stuk. Hij had zo'n rood hoofd en schaamde zich dood. Ik kon echt niet meer stoppen met lachen, het kwam zo onverwachts.



De date erna heb ik gezegd dat ik het toch niet iets zag worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 23 september 2016 @ 09:20:

Wat voor trekje?Niet eens iets opvallends als een stuipje aan een lichaamsdeel ofzo, meer een bepaalde manier waarop ie praat. Ineens zag ik 't en toen was het gauw gedaan...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
quote:_Vogeltje_ schreef op 24 september 2016 @ 09:29:

[...]





Niet eens iets opvallends als een stuipje aan een lichaamsdeel ofzo, meer een bepaalde manier waarop ie praat. Ineens zag ik 't en toen was het gauw gedaan...Ah ok! Leuk dat je nog even reageert!
tvp
Het blijft een hilarisch topic.



Toen ik tiener was, leerde ik vaak in de bibliotheek, lekker rustig.

Ik had een leuke jongen ontmoet en een afspraakje gemaakt. Hij zou om 14:00 in de bibliotheek zijn en daarna zouden we wat gaan drinken bij het cafétje.

Om 15:00 kwam de crush pas binnnen.

Ik: "We hadden toch om 14:00 afgesproken?"

Hij: "Wat zeur je nou. Je kan toch gewoon een uur langer leren op deze manier?"
Andere date, bij mij thuis. Samen thee en koffie drinken.



Ik had koekjes uit de kast gehaald en op een schaal gedaan. Toen ik koffie ging zetten, had date veel koekjes opgegeten. Om dat weer te compenseren, had hij de kast opengedaan, een verpakking van diezelfde koekjes opengemaakt en de opgegeten koekjes op de schaal weer aangevuld.



Toen hij een sigaretje op het balkon ging roken, kwam ik er achter dat hij aan het blowen was. "Hé, houd daar mee op, wat moeten de buren denken." Toen vond hij me niet respectvol.



Zijn ouders waren weg van mij en hoopten dat ik de ware was.



Hij heeft later nog een brief naar me geschreven dat ik 'een snol' was.
Tvp
Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen



Ik heb ook altijd een hekel aan dat soort verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven