Wil geen foute man meer zijn..

15-05-2015 17:20 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi... Ik ben dus die "foute" man waarover zoveel wordt geschreven.. Ik heb een leuk gezin, goede baan, redelijk stel hersenen en zie er niet verkeerd uit... en lieg en bedrieg..



Ik heb 14 jaar een relatie die nogal stormachtig is begonnen.. we waren allebei jong en kwamen allebei uit een zeer slechte gezinssituatie. Kregen een stormachtige relatie waarbij zij zeer snel zwanger raakte..

Onze relatie kenmerkt zich nogal door een sterk verschil in intellect.. Ik WO, zij VMBO.. hierdoor zijn er vaak kleine discussies die vooral in het begin van de relatie zorgde voor onnodige ruzies..Ik wil niet zeggen dat ik daardoor beter ben, wat ik wel wil zeggen is dat mijn interesses zeer verschillen. Zij Goede Tijden, Ik ZEMBLA.. Ik probeer haar vaak te stimuleren om wat aan haar algemene ontwikkeling te doen, maar dit wil zij niet.. het lijkt me zo fijn om intellectueel uitgedaagd te worden.. en ik denk dat de seks ook veel beter wordt aangezien het brein de grootste seksorgaan is.. ?



Ik merk dat deze verschillen na verloop van tijd toch je gaan afvragen of je bij de juiste persoon zit..

Nu komt het contradictoire, ik vind haar een geweldige moeder voor mijn kinderen en zou haar daarom niet kwijt willen.. het is alleen zo dat ik behoorlijk vaak ben vreemdgegaan...en vooral met vrouwen die mij wel intellectueel weten uit te dagen.... samen discussiëren over maatschappelijke kwesties, naar een museum voor abstracte kunst en of samen genieten van een arthouse film.. ik weet het, wat ik doe is zeer fout maar als ik het niet doe dan betrap ik mij erop veel ruzie te maken wat de sfeer ook niet ten goede komt..



Ik schrijf dit verhaal omdat ik dit niet tot in de eeuwigheid vol wil ( en kan ) houden.. maar weet ook niet hoe ik dit aan moet pakken..
HET grootste seksorgaan. Wat is dat toch met al die WO'ers die geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen tegenwoordig?



Verder ben je natuurlijk een slappe lul maar dat weet je zelf ook wel. Heel leuk dat je met je intellect recht kunt praten wat krom is, maar de waarheid is dus dat je niet alleen qua seksuele behoeften, maar ook gewoon qua communicatie niet meer uit je relatie haalt wat je eruit zou willen halen.

Jij lost dat op door de boel te bedonderen en te belazeren omdat je het wel lekker vindt dat je bedje gespreid is.



Bah. De oplossing? Verlos haar van jezelf.



Mag je nog zo'n intellect hebben en veel dure woorden kunnen gebruiken, daar wordt het echt niet netjes van.
2 keuzes:

Scheiden en op zoek naar een betere vrouw

Blijven en stoppen met haar naar jouw evenbeeld te spiegelen en te kijken wat voor mooie en leuke vrouw je eigenlijk hebt.



Zij accepteert jou zoals je bent, waarom kan jij haar niet accepteren zoals zij is.



Daarbij heeft zij veel meer kwaliteit in haar pink dan jij in je hele lijf, met je veelvuldige vreemdgaan. Stop daar gewoon mee. Je hoeft niet elke intellectuele vrouw te neuken, dat is echt dom te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ga bij haar weg.





Meer kunnen we er niet van maken. Je bent niet gelukkig, en zij ook niet, want ze gaat hier sowieso een keer achter komen. Wat voor smoesjes gebruik je? Zakenreisjes of -lunch toevallig?
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
Poe poe, meneer kijkt naar Zembla...wat een uitzonderlijk intellect!
Alle reacties Link kopieren
"de grootste seksorgaan is.. ?"

WO mijn k#nt
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een arrogante, opschepperige kwal en daardoor totaal niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk is het haar schuld dat je vreemdgaat, omdat ze niet intellectueel uitdagend genoeg voor je is? Jij bent een lange relatie met haar aangegaan en jij hebt kinderen met haar. Heb je nooit eerder opgemerkt dat jullie interesses zo ver uit elkaar liggen? Kweek een paar ballen en vertel de waarheid, dan beslist zij vast wel verder wat er moet gebeuren.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollie schreef op 15 mei 2015 @ 17:26:

Poe poe, meneer kijkt naar Zembla...wat een uitzonderlijk intellect!



Dank u! En je zei meneer tegen me.. *verlegen*..



Voor Zembla is geen uitzonderlijk intellect nodig... het was maar een voorbeeld.. dus hold your horses...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 15 mei 2015 @ 17:29:

[...]





Dank u! En je zei meneer tegen me.. *verlegen*..



Voor Zembla is geen uitzonderlijk intellect nodig... het was maar een voorbeeld.. dus hold your horses...Jij bent gewoon dom, heel erg dom.
quote:lux. schreef op 15 mei 2015 @ 17:23:

HET grootste seksorgaan. Wat is dat toch met al die WO'ers die geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen tegenwoordig?



Verder ben je natuurlijk een slappe lul maar dat weet je zelf ook wel. Heel leuk dat je met je intellect recht kunt praten wat krom is, maar de waarheid is dus dat je niet alleen qua seksuele behoeften, maar ook gewoon qua communicatie niet meer uit je relatie haalt wat je eruit zou willen halen.

Jij lost dat op door de boel te bedonderen en te belazeren omdat je het wel lekker vindt dat je bedje gespreid is.



Bah. De oplossing? Verlos haar van jezelf.



Mag je nog zo'n intellect hebben en veel dure woorden kunnen gebruiken, daar wordt het echt niet netjes van.Dit. Ik praat liever met iemand die in jouw ogen dom maar netjes is, dan met een vent die de boel belazert en dit ook nog eens goed praat met "deze vrouwen dagen mij wél intellectueel uit". Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 15 mei 2015 @ 17:23:

HET grootste seksorgaan. Wat is dat toch met al die WO'ers die geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen tegenwoordig?



Verder ben je natuurlijk een slappe lul maar dat weet je zelf ook wel. Heel leuk dat je met je intellect recht kunt praten wat krom is, maar de waarheid is dus dat je niet alleen qua seksuele behoeften, maar ook gewoon qua communicatie niet meer uit je relatie haalt wat je eruit zou willen halen.

Jij lost dat op door de boel te bedonderen en te belazeren omdat je het wel lekker vindt dat je bedje gespreid is.



Bah. De oplossing? Verlos haar van jezelf.



Mag je nog zo'n intellect hebben en veel dure woorden kunnen gebruiken, daar wordt het echt niet netjes van.



Klopt.. ik geef ook toe dat ik een bedrieger en leugenaar ben.. en ik geef ook nergens aan dat door het gebruik van "nette" woorden ik het een en ander netter wil doen voorkomen..

Uit elkaar gaan is geen optie..
Alle reacties Link kopieren
Gun je vrouw de kans op een leuke, eerlijke man.

Want dat ben jij niet.
Alle reacties Link kopieren
Geen optie? Heeft zij daar ook nog wat over te zeggen nadat je haar alles hebt opgebiecht? O wacht...
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 15 mei 2015 @ 17:29:

Ik vind je een arrogante, opschepperige kwal en daardoor totaal niet aantrekkelijk.Ah, u behoort gezien uw taalgebruik tot de "domme" vrouwen? Jij kan mij vast vertellen hoe de aflevering van Goede Tijden is gegaan? Graag Ontopic..
Je wil weten hoe je niet meer moet vreemdgaan. Daar ben je toch zelf bij? Wat voor adviezen zoek je precies dan? Niet meer afspreken met andere vrouwen en geen nummers meer uitwisselen.
quote:Dishano schreef op 15 mei 2015 @ 17:35:

[...]





Ah, u behoort gezien uw taalgebruik tot de "domme" vrouwen? Jij kan mij vast vertellen hoe de aflevering van Goede Tijden is gegaan? Graag Ontopic..



Jezus TO gaat 'ie lekker? Echt tenenkrommend hoe goed jij je voelt tov andere mensen.

En uit elkaar gaan geen optie? Vertel je vrouw maar eens wat jij allemaal uitspookt, zul je zien hoe gauw uit elkaar gaan wél een optie wordt.
Alle reacties Link kopieren
Wat veel "oud" zeer op dit forum zeg... Veel gekrenkte zielen... Ik heb mijn verhaal niet geschreven om persoonlijk aangevallen te worden.. Ik weet het, ben dom, een kwal, arrogant etc... Vreemd, ik krijg de volle laag, maar er zijn hier pagina's lange topics over bijvoorbeeld "Minaars.." ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 15 mei 2015 @ 17:33:

[...]





Klopt.. ik geef ook toe dat ik een bedrieger en leugenaar ben.. en ik geef ook nergens aan dat door het gebruik van "nette" woorden ik het een en ander netter wil doen voorkomen..

Uit elkaar gaan is geen optie..Uit elkaar gaan is geen optie voor jou. Als ze weet wat jij allemaal achter haar rug uitspookt denk ik dat dit wel degelijk een optie is voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Hou je leuter in je broek, lees een boek of kijk zembla voor je intellectuele uitdagingen. Simpel, slotje?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ah, nu ga je huillie doen.... Die grote boze vrouwen van het Viva forum
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 15 mei 2015 @ 17:35:

Je wil weten hoe je niet meer moet vreemdgaan. Daar ben je toch zelf bij? Wat voor adviezen zoek je precies dan? Niet meer afspreken met andere vrouwen en geen nummers meer uitwisselen.Ik vraag advies om na te gaan of het uberhaubt ( he, weer een duur intellectueel woord? ) mogelijk is om een succesvolle relatie te hebben met een verschil in intellect.. op wat ik dacht een ruimdenkend forum te zijn.. boy, i was wrong!
Als uit elkaar gaan geen optie is, dan moet je gewoon zo doorgaan en al je 'intellect' gebruiken om niet door de mand te vallen. Want je gaat toch niet veranderen. Waarom zou je? Dat vergt namelijk intellect: om daadwerkelijk in te zien waar je mee bezig bent én daar ook naar te handelen. Lukt niet, dat komt al uit je posts naar voren.
uberhaubt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 15 mei 2015 @ 17:40:

[...]





Ik vraag advies om na te gaan of het uberhaubt ( he, weer een duur intellectueel woord? ) mogelijk is om een succesvolle relatie te hebben met een verschil in intellect.. op wat ik dacht een ruimdenkend forum te zijn.. boy, i was wrong!Nee, geen schijn van kans. Jouw vrouw is d u i d e l i j k te dom voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven