Zijn er mannen die... ?

01-10-2016 22:57 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nou echt mannen die zeggen: schatje, blijf maar lekker op bed liggen, want je hebt hoofdpijn; doe maar rustig aan, want je hebt zo'n stress op het werk; ik laat het bad vollopen, want je zal vast buikpijn hebben vanwege je menstruatie; zal ik nog naar een tankstation rijden, want ik weet hoeveel zin je hebt in chocolade?!



TO trapt af.... Ik geloof er niks van
Natuurlijk zijn die er
Alle reacties Link kopieren
Yep
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
die heb ik hihi
Alle reacties Link kopieren
(Alleen hoef ik geen bad bij menstruatie bah bah)
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, die zijn er zeker wel. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Je moet mijn vent eens meemaken nu ik zwanger ben. Ik heb altijd gelijk. Ook al heb ik geen gelijk, omdat ik zwanger ben heb ik toch gelijk. Heerlijke vent is t
Ja hoor. En zelfs zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, die zijn er.
Zijn er vrouwen die zeggen 'schatje, ga zitten, ik masseer je rug, zet je biertje koud voor nadat ik je een lekkere blowjob heb gegeven en daarna ga jij lekker voetbal kijken terwijl ik het gras maai en de heg snoei'?
Mijn ex was zo. (zal die nog steeds wel zo zijn, maar niet meer voor mij) en zelfs mijn vaste scharrel is zo. Fijn hoor
Dat werkt trouwens 2 kanten op; in een relatie of met een fijne vaste scharrel doe ik ook graag mn best voor hun.
Ik vind het ontzettend normaal wat je daar beschrijft, TO. Je zorgt toch voor je lief?
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 23:02:

Zijn er vrouwen die zeggen 'schatje, ga zitten, ik masseer je rug, zet je biertje koud voor nadat ik je een lekkere blowjob heb gegeven en daarna ga jij lekker voetbal kijken terwijl ik het gras maai en de heg snoei'?Vast. In een parallel universum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n man. Ik ben een bofkont.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dan andere Nederlandse mannen? Er zijn juist heel weinig mannen die zeggen: donder op, doe het lekker zelf.
Lijkt me geweldig, zo'n man
Jep Ik heb er 1tje.

Beetje jammer dat die weinig thuis is. Maar als die thuis is steek ik echt geen poot uit
Alle reacties Link kopieren
Had ik maar een bad.
quote:Frizz schreef op 01 oktober 2016 @ 23:16:

Had ik maar een bad.Dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook zo 1-tje
Alle reacties Link kopieren
"People, what a bunch of bastards"
Ja hoor, ik heb er 1 van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 oktober 2016 @ 23:05:

Ik vind het ontzettend normaal wat je daar beschrijft, TO. Je zorgt toch voor je lief?

Wij mogen hier helemaal niet reageren..





Zal deze vraag zo wel eens aan mijn vrouw voorleggen, ben benieuwd naar haar antwoord.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven