Zit ik verkeerd of doet hij kinderachtig??

11-03-2013 16:21 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!



Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch even een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit.... Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven?



Heb 5 jaar een relatie. We wonen nu anderhalf jaar samen. Gaat verder erg leuk. Alleen mijn vriend moet veel in het weekend werken. Soms wel jammer, maar ben er nu wel aan gewend...



Alleen ik hou er wel van om dat regelmatig een keer weg te gaan op visite, of dat een vriendin bij mij komt...

Gistermiddag ook visite gehad. En daarna 's avonds met een andere vriendin nog naar de plaatselijke kroeg gegaan tot 12 uur... Wel een mooie borrel op, maar niets verkeerd gedaan en niet misdragen etc. Normaal gesproken komen mijn vriend en ik altijd samen in die kroeg. 1 keer per week ofzo....



Alleen nu ging mijn vriend later naar bed dan mij. En is op de logeerkamer gaan liggen.... En vandaag heb ik hem een aantal berichtjes gestuurd... Gewoon heel normaal. Maar krijg dus helemaal geen reactie! En dat vind ik zo vervelend!!!!!



Mijn vriend gaat ook af en toe zonder mij een avondje weg.



Maar nu vraag ik mij dus af, had ik niet zonder hem naar de kroeg moeten gaan omdat hij aan het werk was?????

Weet nu even niet of ik verkeerd zat, of dat het kinderachtig van hem is.......



Hoe denk jij er over???

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees...kinderachtig van hem...

Maar wel een raar verhaal dat hij niet reageert...heeft ie 't niet gewoon druk op het werk ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Kan niet goed peilen wat nu het probleem is en waarom je vriend in de logeerkamer is gaan liggen, misschien wou hij jou niet wakker maken of wou hij gewoon even goed bijslapen maar te zot dat je gaat denken dat je niet alleen op stap kunt of hij nu het weekend thuis is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij niet gezegd waarom hij in de logeerkamer sliep? Misschien lag je wel heel erg te snurken door die borrel en kan hij daar niet door slapen of zo. Het lijkt me wel heel debiel als jij niet een avondje weg zou mogen als hij moet werken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet eerst even vragen waarom hij op de logeerkamer is gaan liggen in plaats van allerlei zaken voor hem in te vullen? laat hem maar aangeven waarom hij boos zou zijn. Kun je je daarna altijd nog gaan verdedigen.
Alle reacties Link kopieren
Dat je vriend op de logeerkamer is gaan liggen,

hoeft toch niet te betekenen dat hij kwaad is?

Misschien snurkte je wel :-)



Als hij zelf ook wel eens zonder jou uitgaat, zal hij vast niet boos zijn dat jij dat ook wel eens doet toch?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees kan het ook een misverstand zijn, zoals druk op het werk. Er kan dus net zo goed niets aan de hand zijn.



Ik houd er zelf trouwens niet van om met dit soort privegeneuzel lastig gevallen te worden wanneer ik aan het werk ben. Vanochtend bijvoorbeeld heb ik vergaderd van 9.30 tot bijna 14.00 uur en stond mijn tel uit.



Toen ik een vriend had ben ik ook weleens naast hem gaan liggen in het logeerbed (hij was daar gaan liggen omdat hij in zijn eigen bed niet lekker lag vanwege rugpijn en ik had al bij een scene geschopt, erg dom van mezelf).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
waarom denk je nu ineens dat hij boos is dan? jullie hebben er nog geen woord over gezegd tegen elkaar...
Ik zou alvast alimentatie eisen.
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben jullie gelijk in. Ik dacht dat hij daar is gaan liggen omdat ik nu geen reactie van hem krijg, plus dat hij dus apart is gaan slapen. Dus dacht ik dat hij boos zou zijn...



Hij is vandaag vrij. Dus daarom vind ik het raar dat hij niet reageert. Normaal reageert hij altijd vrij snel op mijn berichtjes.



Maar inderdaad, hij ging later naar bed dan mij, dus misschien lag ik wel enorm te snurken ofzo...... Of een dikke dranklucht in de slaapkamer, zou ook nog kunnen. Ik hoop dan maar dat dat het is. Moet nog tot half 10 werken, dus daarom vind ik het ook zo irritant dat ik via telefoon geen reactie krijg. En dus ook niet weet wat het nou is...
Alle reacties Link kopieren
Slaapt hij daar vaker??



Probeer eens te bellen ipv te appen, het is je vriend! geen vijand
Alle reacties Link kopieren
Nou eigenlijk slaapt 1 van ons in de logeerkamer op het moment dat we boos zijn... Haha. Gebeurt gelukkig niet vaak. Maar dat is wel de reden waarom ik nu al voor hem invul dat hij boos is op mij...
Alle reacties Link kopieren
Ja, die is boos: bel hem!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ik zou hem ook even bellen als je pauze hebt oid. Dan weet je het snelst wat het probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Of hij nu boos is of niet ik zou er iig niet tegen kunnen. Het zit jou dwars op dit moment. Dus gewoon bellen!!
Huh



Je appt hem terwijl hij in de logeerkamer ligt in hetzelfde huis?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zal hem zo over 10 min even proberen te bellen.... Want nu heb ik echt een kutgevoel:-( En heb ik een schuldgevoel dat ik gisteravond naar de kroeg ben geweest, terwijl dat dus misschien (hopelijk) niet nodig is...
Alle reacties Link kopieren
Waarom voel je je schuldig over het feit dat je een eigen leven hebt? Je eigen vrienden hebt en gewoon een leuke avond hebt gehad!?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je een schuldgevoel dat je met een vriendin naar de kroeg bent geweest terwijl je vriend aan het werk was? Je zit toch niet aan de bank vastgeketend?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Nee Badmeester, hij is vanmorgen de deur uit gegaan zonder iets te zeggen toen ik nog op bed lag. Dus toen ik later vanmorgen naar m'n werk ging, was hij nog niet weer thuis. Heb hem dus nog niet gezien of gesproken. Ik heb hem daarom op mijn werk een aantal berichtjes gestuurd.

En daar krijg ik dus geen reactie op.
Alle reacties Link kopieren
quote:julia123456789 schreef op 11 maart 2013 @ 16:54:

Ja ik zal hem zo over 10 min even proberen te bellen.... Want nu heb ik echt een kutgevoel:-( En heb ik een schuldgevoel dat ik gisteravond naar de kroeg ben geweest, terwijl dat dus misschien (hopelijk) niet nodig is...



Een schuldgevoel?

Je vriend ging toch ook wel eens zonder jou uit?

Bovendien was hij gisteren aan t werk toch en kon hij niet eens mee.

Moet jij dan thuisblijven?



Naja, bel hem idd maar ff want anders blijft t toch door je hoofd spoken.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik nu niks van hem hoor, begin ik automatisch een schuldgevoel te krijgen. En begin ik dus te twijfelen of ik wel heen had moeten gaan.... Of dat ik beter bij die vriendin thuis had kunnen blijven zitten.

Maar aan de andere kant, wat jullie zeggen, is eigenlijk ook te zot voor woorden als hij hier boos over wordt. Aangezien het dus eigenlijk nooit voorkomt dat ik zonder hem heenga.

Maar misschien omdat hij gewend is dat ik alleen met hem heen ga, dat ie daarom nu wat boos is ofzo?

Nou ik wacht wel even af dan wat ie zegt...
Alle reacties Link kopieren
Als hij daar boos over is, vind ik dat echt onredelijk.



Ik word eigenlijk steeds nieuwsgieriger, bel je hem zo ff dan?
Als hij boos op je is (waarom in hemelsnaam?) en bewust niet op je reageert vind ik dat hij kinderachtige mind games aan het spelen is en zo te lezen werkt het ook nog .
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb hem net gebeld, maar ik krijg gelijk zijn voicemail. Dus waarschijnlijk is zijn batterij leeg. Maar normaal doet ie hem gelijk aan de lader. Z'n telefoon is namelijk redelijk heilig voor hem....

Maar goed, ben nog niet veel wijzer dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven