Zo. Nu weet ik waarom....

19-08-2016 21:04 582 berichten
....mijn man geen seks met mij wilt.

Hij is te druk met kiny.nl, hobbyhoeren.com, secondlove, adultfriendfinder en nog wat van die sites.

Zojuist ook een schermprintje gevonden van een of ander meisje in haar ondergoed.

Zucht.



Ik wilde inloggen op zijn laptop om mijn gmail account en whaddayaknow: hij blijkt een extra gmailadres te hebben wat nog openstond. Dus, hopla, meteen zijn postvak in voor mijn neus, met bovenstaande gezelligheid.

Geen idee wat hij precies heeft uitgespookt.

Even zn geschiedenis bekeken en vooral kinky.nl is erg in trek, want dat is een van zijn 'topsites'.

Tof.



Nog veel toffer is dat we een paar dagen weg zijn, en ik dus nu dus ergens in Drenthe zit, hij met de auto weg is voor zijn werk en ik geen kant op kan.



Ik wil weg en ik wil scheiden.



Wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn nou eenmaal liever niet gelukkig in een relatie, dan dat ze alleen



Piratesse ik vond je heel sterk. Maar ik kan echt niet begrijpen dat iemand die zo over je grenzen heen dendert, nog zoveel credits bij je heeft. Tuurlijk is hij niet eendimensionaal slecht. Dat is niemand.



Ik wens je veel wijsheid toe. En ik hoop dat je jezelf meer liefde gunt. Hij heeft geen eens spijt...wat vind jij dat je verdiend in een relatie? Mensen veranderen niet, jij moet willen veranderen en jezelf op de eerste plaats zetten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje piratesse... Het verbaast me dat je elke dag belt met iemand op wie je zo boos bent en met wie een wederkerige, veilige relatie eigenlijk niet mogelijk blijkt. Iemand die geen seks met jou wil, iemand die naar de hoeren gaat, iemand die liegt, iemand die zich niet in jou verplaatst. Ik denk dat hij een of andere stoornis heeft.

Maar de knoop doorhakken ben je aan de andere kant niet goed in, dus ergens verbaast het me ook niet, als je weet hoeveel topics je al over hem geopend hebt en je telkens besluit toch verder met hem te gaan. Wat zit er toch in jou dat je door gaat met zo iemand, waar elke ander persoon hiervoor bedankt had? Dus ik heb er een hard hoofd in dat je hem nu aan de kant gaat schuiven eerlijk gezegd.

En natuurlijk heeft hij zijn goede kanten, zoals iedereen. Hij is heen slecht persoon. Maar de vraag is of dat genoeg is voor jou voor een relatie.

Maak eens een voor- en nadelen analyse van jullie relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen spijt omdat hij niet één keer sorry gezegd heeft. Zegt hij dat anders wel en is dat dan gemeend?
Alle reacties Link kopieren
Hij is vast niet eendimensionaal slecht, maar dit zijn wel degelijk zulke platte, eendimensionale acties dat ik hem een harde schop onder zijn driedimensionale achterste de deur uit had gegeven. Waar is je eigenwaarde gebleven? Ben je bang om alleen te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Zolang je met hem blijft doormodderen sta je niet open voor een andere, misschien harmonieuzere relatie.



Maar wie weet, blijkbaar haal je nog genoeg uit deze relatie? Misschien heb je nog niet genoeg geleerd?
dank voor jullie reacties.

Ik ben altijd nogal sloom met definitieve knopen doorhakken: er komt altijd een moment dat mijn hoofd en mijn hart er klaar mee zijn, weet ik van vorige relaties.

Natuurlijk weet ik dat dit geen zin meer heeft, wat Appelientje ook al zei, het is al jaren gedoe met sex. En natuurlijk kan ik niet over de hoeren/fuckbuddy-sites heen stappen (hoewel hij blijft volhouden dat hij er niets mee heeft gedaan).

En Foeksia, over een harmonieuzere relatie gesproken: ik denk dat ik vooral heel erg een harmonieuzere relatie met mijzelf moet aangaan. Even een tijdje geen mannen. Op de een of andere manier delf ik altijd het onderspit, als in: ik geef aardig wat van mijzelf op in een relatie. Laat ik dat maar eens gaan analyseren en verbeteren samen met de psychmevrouw.



Ik snap jullie reacties trouwens heel goed hoor, ik zou precies hetzelfde zeggen namelijk. Punt is, voor de rest is het werkelijk een heel leuke man, erg slim en grappig, met wie het vaak goed toeven is. Is amper voor te stellen hè, I know.

Maar goed, wat ik al zei, er komt een punt waarop het "genoeg is genoeg" is, dat punt is nabij en ik wil vooral heel erg doen wat goed is voor mij en op mijn tempo.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte, Piratesse
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ik kan het me heel goed voorstellen. Er zijn ontzettend leuke, intelligente mannen dit dingen uitvreten die ik nog niet eens kan verzinnen. Sterker nog : ik ken er wel een paar.



Maar het is niet goed voor jou, dus je zal toch iets moeten kiezen. Sterkte.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 19 augustus 2016 @ 21:09:

[...]



Nog nooit iets in ruil ontvangen...Ik wel! Vieze sokken, vuil beddegoed en en een 32 jaar oud, klein kind.....
jouw leven is een keuze
2east, volgens mij zit je in een verkeerd topic
quote:BWitched schreef op 21 september 2016 @ 22:17:

Nee hoor ik kan het me heel goed voorstellen. Er zijn ontzettend leuke, intelligente mannen dit dingen uitvreten die ik nog niet eens kan verzinnen. Sterker nog : ik ken er wel een paar.



Maar het is niet goed voor jou, dus je zal toch iets moeten kiezen. Sterkte.



Ja, inderdaad, dat moet ik.

Heb jij ervaring met dit soort mensen? "Dit soort mensen" klinkt heel naar, ik bedoel, heb jij ervaring met mensen die een enorm leuke kant hebben, maar ook een behoorlijke donkere, waardoor er uitgestelde afscheid ontstaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 22 september 2016 @ 08:54:

[...]





Ja, inderdaad, dat moet ik.

Heb jij ervaring met dit soort mensen? "Dit soort mensen" klinkt heel naar, ik bedoel, heb jij ervaring met mensen die een enorm leuke kant hebben, maar ook een behoorlijke donkere, waardoor er uitgestelde afscheid ontstaat?



Die had ik. 2 totaal verschillende personen. De leukste, liefste, aardigste, zorgzaamste man. We hadden het zo gezellig samen, deelden veel leuke dingen met elkaar, lekker samen de hort op, weekendjes weg, genieten... God wat was ik verliefd. En daardoor ook verslaafd aan hem geraakt. Ik kon niet van hem los komen. Dat heeft mij heel veel ballen gekost. Maar ik ging er aan onderdoor en was mijzelf verloren. Hoopte dat die Slechte kant zou stoppen. Maar die werd alleen maar erger en erger en erger.....



Geloof me, nadat het uit is gegaan (dat kan je in een oud topic van mij terug vinden) heeft het mij heel veel gekost om weer mijzelf terug te vinden. En ik ben er bijna.
Maar waarom zou je blijven bij een man die zelfs niet eens seks met je wil....zelfs dat niet.
quote:Piratesse schreef op 21 september 2016 @ 18:40:

dank voor jullie reacties.

Ik ben altijd nogal sloom met definitieve knopen doorhakken: er komt altijd een moment dat mijn hoofd en mijn hart er klaar mee zijn, weet ik van vorige relaties.

Natuurlijk weet ik dat dit geen zin meer heeft, wat Appelientje ook al zei, het is al jaren gedoe met sex. En natuurlijk kan ik niet over de hoeren/fuckbuddy-sites heen stappen (hoewel hij blijft volhouden dat hij er niets mee heeft gedaan).

En Foeksia, over een harmonieuzere relatie gesproken: ik denk dat ik vooral heel erg een harmonieuzere relatie met mijzelf moet aangaan. Even een tijdje geen mannen. Op de een of andere manier delf ik altijd het onderspit, als in: ik geef aardig wat van mijzelf op in een relatie. Laat ik dat maar eens gaan analyseren en verbeteren samen met de psychmevrouw.



Ik snap jullie reacties trouwens heel goed hoor, ik zou precies hetzelfde zeggen namelijk. Punt is, voor de rest is het werkelijk een heel leuke man, erg slim en grappig, met wie het vaak goed toeven is. Is amper voor te stellen hè, I know.

Maar goed, wat ik al zei, er komt een punt waarop het "genoeg is genoeg" is, dat punt is nabij en ik wil vooral heel erg doen wat goed is voor mij en op mijn tempo.



Ik ben blij te lezen dat je er wel hulp bij hebt gezocht. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om te stoppen met hem maar ik heb vooral heel sterk het gevoel dat het te maken heeft met zelfrespect en met goed alleen kunnen leven. Als iemand dat lastig.vindt houdt hij soms te lang.vast aan.dingen die destructief zijn.

Jij bent de moeite waard. Jij verdient iemand die jou wil zoals.je.bent inclusief sex. Gun het jezelf alsjeblieft.

quote:zoutopmijnhuid schreef op 22 september 2016 @ 12:17:

Maar waarom zou je blijven bij een man die zelfs niet eens seks met je wil....zelfs dat niet.Tegenwoordig, sinds een maand of 2, wil hij wel sex met mij. Maar dat is too little, too late. Heb niet de illusie dat dat blijvend is.
quote:fifty schreef op 22 september 2016 @ 12:34:

[...]





Ik ben blij te lezen dat je er wel hulp bij hebt gezocht. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om te stoppen met hem maar ik heb vooral heel sterk het gevoel dat het te maken heeft met zelfrespect en met goed alleen kunnen leven. Als iemand dat lastig.vindt houdt hij soms te lang.vast aan.dingen die destructief zijn.

Jij bent de moeite waard. Jij verdient iemand die jou wil zoals.je.bent inclusief sex. Gun het jezelf alsjeblieft.





Heel eerlijk? Echt heeeeeel eerlijk? En dat valt me lastig om op te schrijven, want ook ik wil o zo graag sterk en stoer zijn, maar: ja ik ben bang om alleen te blijven. Ik kan mezelf heel goed vermaken in mijn eentje, dat is t niet. Ik ben wel bang dat ik nooit meer iemand tegenkom die mij leuk gaat vinden, omdat ik niet meer jong ben. En niet meer zo mooi als vroeger.

Zo. Dat is eruit. Dit weet echt niemand (behalve dan jullie nu ;)).
Misschien moet je je meer bezig houden met de kans dat jij nog iemand tegen gaat komen die jij leuk vindt. Ga eens van jezelf uit ipv in te vullen voor een ander die je nog niet eens bent tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar hoor, die gevoelens TS. En ook niks om je voor te schamen. Maar, en dat gevoel heeft tijd nodig, als single voel je je stukken minder alleen dan hoe jij je nu in je rela voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 22 september 2016 @ 13:13:

[...]





Heel eerlijk? Echt heeeeeel eerlijk? En dat valt me lastig om op te schrijven, want ook ik wil o zo graag sterk en stoer zijn, maar: ja ik ben bang om alleen te blijven. Ik kan mezelf heel goed vermaken in mijn eentje, dat is t niet. Ik ben wel bang dat ik nooit meer iemand tegenkom die mij leuk gaat vinden, omdat ik niet meer jong ben. En niet meer zo mooi als vroeger.

Zo. Dat is eruit. Dit weet echt niemand (behalve dan jullie nu ;)).



Huh??? Elke leeftijd heeft zijn charmes en op elk potje past een dekseltje.

Op elke leeftijd kun je daten.

Ze zijn allemaal beschikbaar.

Dus slachtoffer uithangen gaat niet op.



Ik denk dat je zwaar afhankelijk van deze man bent.

Doe je zelf, hij niet.



Veel liefs
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 22 september 2016 @ 15:20:

[...]





Huh??? Elke leeftijd heeft zijn charmes en op elk potje past een dekseltje.

Op elke leeftijd kun je daten.

Ze zijn allemaal beschikbaar.

Dus slachtoffer uithangen gaat niet op.



Ik denk dat je zwaar afhankelijk van deze man bent.

Doe je zelf, hij niet.



Veel liefs

Eslarealidad (goede nick in deze context trouwens), kom ik slachtofferig over? Als ja: ai. Niet goed.

Echt, ik leer me een hoop over mij nu joh, niet allemaal even fraai.

Klopt ook hoor, ik doe mezelf dit soort dingen aan. Nu nog de kracht en zelfvertrouwen om dit om te turnen. Wordt verdomme tijd ook zeg. Ben al 107. Bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
Je zult je sterk voelen als je hier een einde aan maakt lieve to. Je bent meer waard dan dit halfbakken exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 22 september 2016 @ 16:35:

[...]



Eslarealidad (goede nick in deze context trouwens), kom ik slachtofferig over? Als ja: ai. Niet goed.

Echt, ik leer me een hoop over mij nu joh, niet allemaal even fraai.

Klopt ook hoor, ik doe mezelf dit soort dingen aan. Nu nog de kracht en zelfvertrouwen om dit om te turnen. Wordt verdomme tijd ook zeg. Ben al 107. Bij wijze van spreken.



Al doende leert men, ook op 107 en je kunt altijd nog ergens op terug komen.

Je moet het wel zelf willen.

Met jezelf door 1 deur kunnen is ook zo belangrijk. Jij gaat altijd met jezelf mee. Overal naar toe.

Verlies nooit jezelf. Van jou houden is goed voor je zelfrespect.

Je bent een lieve vrouw en die verdiend.......?



X
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
...heel veel chocola?
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 22 september 2016 @ 08:54:

[...]





Ja, inderdaad, dat moet ik.

Heb jij ervaring met dit soort mensen? "Dit soort mensen" klinkt heel naar, ik bedoel, heb jij ervaring met mensen die een enorm leuke kant hebben, maar ook een behoorlijke donkere, waardoor er uitgestelde afscheid ontstaat?Ik denk niet dat dit alles zo zeer bij hem ligt. Maar bij jou. Het gaat niet om zijn donkere kant, maar dat jij een zelfdestructieve kant hebt. Waardoor jij bij iemand blijft die jou niet gelukkig maakt en niet goed is voor je zelfrespect en eigenwaarde. Dat moet niemand willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven