Zo veel pijn..

19-12-2014 08:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even van me afschrijven, ik blijf zo hangen in dit rot gevoel..



Mijn vriend heeft vorig weekend duidelijk gemaakt dat hij tijd nodig heeft omdat het niet zo goed ging met onze relatie. We woonden sinds kort samen, maar voor hem is dit dus te snel gegaan. We wonen nu weer apart. Ik mis hem ontzettend erg, en hij mij ook. Dat weet ik heel goed. Het ene moment kan hij heel lief doen (we praten alleen via de app nu), en sinds gister heeft niet meer geantwoord op wat ik zeg (ik vroeg of ik hem nog een keer kon zien voor de feestdagen, dat ik hem zo mis en dat het allemaal gewoon moeilijk is..) Ik weet dat het nog niet voorbij is tussen ons maar oh.. Wat ik ik bang hem te verliezen. Nog nooit was ik er zó zeker van dat dit de gene is bij wie ik voor altijd wil blijven. Met de feestdagen zien we elkaar ook niet. Het doet me gewoon zoveel pijn dat ik niet zeker weet wat hij wilt. Het voelt alsof er een deel van mij wordt afgehakt.. Ik huil elke dag, ik kan niet zonder hem



Wat moet ik doen.. Moet ik gewoon even geen whatsappjes meer sturen en hem er ook niet op aanspreken dat ik het echt niet leuk vind dat hij niet meer geantwoord heeft, of moet ik er juist wel over praten..?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet alsof jullie alleen weer apart gaan wonen, maar meer als een time-out, klopt dat? Waarom zien jullie elkaar nu niet? Waarom doen jullie niks samen/ met familie met de feestdagen? Jullie hebben toch nog wel gewoon verkering?



Dat het te snel ging en het beter is om nog een tijdje een eigen leven te leiden snap ik helemaal, las ik ook in je vorige topic, maar nu zetten jullie de relatie wel op een erg laag pitje, alleen whatsapp? Waarom wil hij/jij dit op deze manier?
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gevoel van radeloosheid. Je zit ergens in een grijs gebied met jullie relatie. Hierdoor word je wanhopig.



Misschien... als het lukt. Even niets van je laten horen. Probeer je aandacht op andere dingen te vestigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem even met rust laten. Hem blijven appen kan averechts werken.



Vind het trouwens wel raar dat jullie niets samen met de feestdagen doen.



Sterkte meissie!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt ook heel verdrietig...laat hem maar even, laat jezelf even...luister muziek, huil en wees lief voor jezelf.

En ach...weet je?...als hij echt bij jou hoort, dan komt het goed, dan leid jullie weg als vanzelf naar elkaar toe.

.

En zo niet...............zo niet.

Pijnlijk, ik weet het.

Probeer dat te accepteren..want dat is de enige weg, die je mischien nu moet betreden.

Tijd maakt veel goed, maar lief zijn voor jezelf ook.

.

Alle kracht voor jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
En het gevoel dat een deel van je word afgehakt..ken het zo goed.

En wat doet dat zeer!..je zult veel van hem gehouden hebben, je zo gegeven te hebben..daar mag je trots op zijn.

Een hele mooie eigenschap van je.

En de grap is, die gaat je ook redden.

dat word ook je geluk.



.

Nu nog niet, maar zeker later.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Tja, je bent 19, jullie hebben pas 8 mnd een relatie en zijn nu weer apart gaan wonen.



Eerlijk gezegd vrees ik dat deze relatie het niet gaat redden. Ik denk dat hij niet wil.



Het allerstomste wat je nu kan doen is blijven appen: 'Waarom reageer je niet!?'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
He TO...ben je er nog?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, mijn vriend weet niet zeker of het twijfelt over het samenwonen, of de relatie zelf. Daarom wilt hij een beetje afstand nu. Hij is heel open en heeft tegen me gezegd dat hij me niet aan het lijntje gaat houden, als hij er zeker van is dat onze relatie niet meer gaat dan verteld hij me dat. Maar omdat dit zoveel pijn doet weet ik niet goed hoe ik me moet voelen.. ik hoop heel erg dat we het redden. Liefdesverdriet heb ik eerder gehad maar dit is echt op een ander level. Jullie hebben wel gelijk met dat ik even niet meer moet appen.. Hoe moeilijk ik dat ook vind
Alle reacties Link kopieren
Laat hem maar even.

App niet, zoek geen contact..jij bent wat waard hoor, vergeet dat niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
voor mij de feiten op een rijtje;

je bent 19

8 mnd een relatie

woon(de) al samen.



Jaja en nu al zoveel gedoe?? nee hoor dit ga je niet redden, het ging wel heeeel erg snel.

Ik wil niet bot overkomen maar, ook hier kun je wat van leren, namelijk het bij een volgend vriendje iets rustiger aan doen. Leer elkaar eens echt kennen voor je gaat samen wonen.
Alle reacties Link kopieren
Voor dit soort mannen is er slechts een remedie: trek je eigen plan, wees niet altijd beschikbaar, doe leuke dingen zonder hem. Lees het boek: 'de ideale vrouw is een bitch', provocerende titel, maar dat boek is geniaal zeker in het omgaan met mannen met een zekere zin van bindingsangst.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap denk ik heel goed wat je voelt!

Ik heb me een half jaar zo gevoeld ook om een man!

Elke dag huilen, tig appjes sturen, geen reactie.

Gevolg? dat hij me aantrok wanneer het hem uit kwam en ik kon oprotten als meneer mij even niet kon gebruiken!

(Zie mijn geplaatste berichten)

Nu is het definitief voorbij. Ik dacht dan ga ik dood....

Nu heeft hij me overal op geblokt (app, facebook etc)

En wat denk je?! Ik heb zo'n rust!!

Maak geen prioriteit van iemand die jou alleen als optie ziet!



Ik weet dat het heel hard klinkt en je er echt niet blij van wordt....

Maar kies voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Alles waar je van dood gaat maakt dat je je meer levend voelt. Op termijn dan.

Slechte vertaling overigens van "everything that kills you makes you feel more alive".
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Hij houd je wel aan het lijntje. Jij mag net zo lang bungelen tot hij toch beslist dat hij geen relatie met je wil.



Als je zo snel al weer klaar bent met het samenwonen komt het niet goed.
quote:1960to4 schreef op 19 december 2014 @ 10:34:

voor mij de feiten op een rijtje;

je bent 19

8 mnd een relatie

woon(de) al samen.



Jaja en nu al zoveel gedoe?? nee hoor dit ga je niet redden, het ging wel heeeel erg snel.

Ik wil niet bot overkomen maar, ook hier kun je wat van leren, namelijk het bij een volgend vriendje iets rustiger aan doen. Leer elkaar eens echt kennen voor je gaat samen wonen.

8 maanden een relatie en dan samenwonen valt wel mee vind ik. Ik ben na 7 maanden samen gaan wonen en man en ik zijn onderhand ruim 8 jaar getrouwd. Het grote verschil is dat wij midden dertigers waren en beiden heel goed wisten wat we zochten in een partner. Je kent jezelf op die leeftijd een stuk beter.



Sterkte TO. Dit klinkt niet zo goed als hij nu al zo begint te twijfelen. Een nare tijd ook om je zo te voelen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Alle reacties Link kopieren




Of je nu 19 bent of 29, dit gevoel is zo vreselijk rot.



Wel vind ik jullie nog erg jong om te gaan samenwonen... waarom ga je niet eerst een poosje op jezelf wonen? Zo leer je beter jezelf kennen en wat je wilt, en vaardigheden om jezelf te kunnen redden zonder hulp en steun van een partner.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu sowieso op mezelf wonen, heb a.s. een bezichtiging. Het is wel erg moeilijk om zo met de 'toekomst' bezig te zijn als ik geen zekerheid heb van mijn vriend op het moment. Ik moet me elke seconde van de dag inhouden om niet in huilen uit te barsten, heb totaal geen concentratie bij m'n opleiding. komt de vakantie toch net optijd.. Met of zonder vriend..
Mwoah, ik vind het een behoorlijke kutstreek van hem om niks te laten horen en niet de feestdagen te willen samenzijn.



Dat je twijfels hebt, of het te snel vindt gaan, prima. Maar daarom moet je je dan ook opstellen als een lul? Pff, slappe hap hoor.



Ze hebben verdorie een relatie, dan is het echt niet teveel gevraagd om in contact te blijven hoor. Heel stoer hoor alle dames die hier zeggen: geef hem even rust en app hem niet, maar ik zou hem er aan zijn haren bijslepen als het gaat om fatsoenlijke omgangsvormen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer jij aan hem trekt, hoe meer aandacht je van hem vraagt, des te meer afstand zal hij gaan nemen, des te verder zal je hem van je weg duwen. Je kunt hem er ook definitief mee wegjagen.



Enne, wat je vreest roep je over jezelf af.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 19 december 2014 @ 14:16:

Hoe meer jij aan hem trekt, hoe meer aandacht je van hem vraagt, des te meer afstand zal hij gaan nemen, des te verder zal je hem van je weg duwen. Je kunt hem er ook definitief mee wegjagen.



Enne, wat je vreest roep je over jezelf af.



Ja daggg. Wat een onzin. Ik vind werkelijk dat je als vriendin/levenspartner mag verwachten dat je geliefde ook in moeilijke tijden contact met je houdt.



Maar ik ben de leeftijd van 25 al een tijdje gepasseerd, met het ouder worden, word je ook wat humaner misschien.
Alle reacties Link kopieren
quote:wintervlok schreef op 19 december 2014 @ 14:08:

Ik ga nu sowieso op mezelf wonen, heb a.s. een bezichtiging. Het is wel erg moeilijk om zo met de 'toekomst' bezig te zijn als ik geen zekerheid heb van mijn vriend op het moment. Ik moet me elke seconde van de dag inhouden om niet in huilen uit te barsten, heb totaal geen concentratie bij m'n opleiding. komt de vakantie toch net optijd.. Met of zonder vriend..



Vergeet niet dat je nooit zekerheid hebt over wat een ander wel of niet doet of wil. Wat wil je voor je eigen toekomst? Kijk daar naar. Zorg dat je zo onafhankelijk mogelijk in het leven staat wat betreft inkomen en zelfstandigheid, zodat je nooit in een slechte relatie 'moet' blijven of van man naar man holt.



Dat je geen duidelijkheid van je vriend krijgt, is heel vervelend. Ik ken hem niet, dus ik weet niet of hij je aan het lijntje houdt of dat hij het echt niet weet. Dat hij nu geen contact wil en ook de feestdagen niet met je wil doorbrengen, zijn in ieder geval geen goede tekens, net als dat hij je nu negeert. Dat is helemaal niet respectvol. Wil jij wel een vriend die zo met je omgaat?



Kijk naar zijn daden, en niet te veel naar mooie woordjes als "ik mis je". Er zijn ook zat mensen die "ik mis je" zeggen, terwijl ze eigenlijk bedoelen "ik wil niet alleen zijn".



Alle reacties Link kopieren
Lijkt mijn verhaal wel van jaren terug. Ik trok bij m'n ex in op zijn verzoek, maar moest opzouten naar mijn eigen huis (die had ik gelukkig nog) zodra het hem te lastig werd. En ik maar afwachten of hij misschien nog wel verder wilde. Dat wilde hij uiteindelijk niet, dus daarna was ik helemaal gesloopt.



Denk aan jezelf, ga leuke dingen doen. Wees niet zo afhankelijk van je vriend (moeilijk, snap ik!)
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



De relatie tussen mij en m'n vriend heeft het niet gered.. Ik wou graag duidelijkheid, dus ik kreeg per whatsapp te horen dat hij het niet meer wilt. Er nog even over praten in het echt, zodat ik het goed kan afsluiten, wil hij niet. Hij heeft me een week lang aan het lijntje gehouden. Ik besef het nog niet echt. Voel me leeg, verdrietig, wanhopig en heel alleen. Ik weet dat dit tijd nodig heeft, maar oh.. Wat doet het pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven