Zoenen op de mond

22-01-2017 23:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft al jaren een vriendin. Dit begon ooit als een relatie van ongeveer een maand en werd daarna een vriendschap/fuck buddy. Vervolgens als ze beide een relatie hadden waren ze gewoon vrienden en was het uit dan zochten ze elkaar weer op. Nu is mijn vriend dus in een relatie met mij. Echter is het zo dat als zij elkaar zien ze elkaar groeten met een dikke zoen vol op de mond. Wat ik hier van vind weet ik nog niet zo goed. Gek vind ik het misschien wel. Wat vinden jullie?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Nee. Gewoon nee.
Wat ie met zijn moeder en zijn zus doet, moet ie zelf weten.



Maar zijn "beste vriendin" annex fuckbuddy (als het hen zo uitkomt) ... echt niet.
I would not approve.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg fout.
Alle reacties Link kopieren
Ze verbergen het niet, doen dat waar jij bij bent. Ik zou er niet veel achter zoeken, behalve dan dat ze veel om elkaar geven.
Ab imo pectore
Hoe reageert hij overigens als jij een man (elke keer) vol op de mond kust?

Die je toevallig kent van vroeger?

Of waar je ooit iets mee hebt gehad?
Ik zou het geen probleem vinden.

Ga er vanuit dat hij volledig te vertrouwen is en dat ze nu gewone vrienden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij is best jaloers ingesteld heb ik wel gemerkt maar ik heb geen man die ik verder vol op de mond zoen. Ik moet er ook bij zeggen dat zij ook een vriend heeft
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Nee. Zou ik niet blij mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon normaal op de wang kussen.

Is ook hartelijk.

Zoen jij daarna ook dan weer op zijn mond?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik zou het ook niks vinden, een vriend met zo'n vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Het is gek.

Je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet trekken om met een man te gaan die voor mij een fuckbuddy had, en nog in zijn leven is, niet dat wat tegen fuckbuddy vriendschappen heb, ik zou er alleen niet tegen kunnen, en mij eigen terug trekken als ik hoogte van zou krijgen, dus vooral eens met Zeeuws knopje



Nee, gewoon nee
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Maar uit onzekerheid dat hij vreemd zou gaan? Want dat gevoel heb ik absoluut niet bij hem
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Voor mij het idee dat ze elkaar naakt hebben gezien, tijdens hun vrijgezelle periodes seks hadden, misschien wel voor mij zou een flinke NEE, NEE gebied zijn,

Het zijn dan ook nog vrienden,

(voordat iemand zeg heb je ook moeite met exen of mannen hebben eenmaal een seks verleden voor jou)

Wat betreft vertrouwen?

TO hoe lang hebben jullie een relatie?

Ik zeg niet dat die vreemd zal gaan. Maar persoonlijk (en dan spreek ik voor mezelf) vertrouw ik mannen in het begin van een nieuwe relatie niet volledig.

Mijn gevoel heeft mij vaak genoeg beet genomen



Nogmaals ik zeg niet dat jou vriend dat doet of de kans groot is,

Het is hoe ik het persoonlijk zie,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik vind het wel goed van jouw vriend dat hij die vriendschap nog heeft. Vaak worden dat soort vriendschappen opgezegd als er eentje een relatie krijgt.
quote:emmylou schreef op 22 januari 2017 @ 23:42:

Ze verbergen het niet, doen dat waar jij bij bent. Ik zou er niet veel achter zoeken, behalve dan dat ze veel om elkaar geven.Een beetje te veel denk je niet? Ik zou me uit de voeten maken.
Stel dat TO's vriend eens in een relatiedip zit met TO. Gaat hij wel meteen naar haar toe. Ik vind het gewoon net even te klef.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens gelezen dat mondbacteriën drie dagen in een vreemde omgeving kunnen overleven. Dus wanneer jij met iemand kust, zijn die bacteriën drie dagen later nog steeds aanwezig. Geen idee of het waar is, want las het in zo'n roddelboekje wat je bij de kapper leest, maar sindsdien moet ik daar steeds aan denken. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden wanneer mijn partner een andere vrouw op de mond kust. Ik zou het eerlijk gezegd niet eens leuk vinden wanneer hij zijn moeder op de mond kust. Ik vind het schattig dat mijn partner een moederskindje is en ze zo'n goede band hebben, maar op de mond kussen gaat me toch net een stap te ver.
Alle reacties Link kopieren
nee, gewoon optiefen.
Ik zou haar vriend eens op de mond zoenen...kijken of het hun bevalt
Alle reacties Link kopieren
Zou wat voor mij zijn; he dame en waar blijft mijn zoen?,
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 23 januari 2017 @ 00:35:

Zou wat voor mij zijn; he dame en waar blijft mijn zoen?,Die zou ze me zo geven
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven