Zoenen op de mond

22-01-2017 23:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft al jaren een vriendin. Dit begon ooit als een relatie van ongeveer een maand en werd daarna een vriendschap/fuck buddy. Vervolgens als ze beide een relatie hadden waren ze gewoon vrienden en was het uit dan zochten ze elkaar weer op. Nu is mijn vriend dus in een relatie met mij. Echter is het zo dat als zij elkaar zien ze elkaar groeten met een dikke zoen vol op de mond. Wat ik hier van vind weet ik nog niet zo goed. Gek vind ik het misschien wel. Wat vinden jullie?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Dus als ze door de jaren heen weer vrijgezel zijn, zoeken ze elkaar weer steeds op?

Daarom hebben ze het zoenen maar zo gelaten.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Op double date gaan met haar vriend erbij en zomaar uit het niets die kussen?

Benieuwd hoe ze beiden reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:sunanda schreef op 23 januari 2017 @ 00:43:

[...]





Die zou ze me zo geven



haha jeetje het is me er eentje



dan zit jij straks ook opgescheept met je wekelijkse zoen.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 00:29:

nee, gewoon optiefen.zo, een duidelijker antwoord is er niet!
Alle reacties Link kopieren
Hoeft die van mij niet te doen want dan krijgt ie gelijk een stomp. Wat vind haar vriend ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet normaal hoor.

Laat dat je ook niet wijs maken door je vriend en zijn zogenaamd "vriendin"!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik zou mij er niet prettig bij voelen.

Trouwens, bij een relatiedip zou ik mij ook direct zorgen maken of hij niet naar haar toegaat aangezien zij zich steeds opzoeken als hun relaties over zijn en dan fuckbuddy's zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik niet blij mee zijn.
natuurlijk is dat niet oke. Zeker met zo'n verleden (toekomst?)
Alle reacties Link kopieren
Hele grote nee.
Alle reacties Link kopieren
Een kus op de mond, ach, dat doe ik ook met een aantal vrienden en vriendinnen. En daar heb ik echt geen andere gevoelens bij dan vriendschap. Maar in jouw geval, gezien hun verleden, zou ik het ook niet prettig vinden. Tenzij dit zijn standaardbegroeting is, maar zo te horen doet hij dit alleen bij haar....
Nee, echt dat kan echt niet! Ik zou het er gelijk even met je vriend over hebben. Mocht hij daar moeilijk over doen dan zou ik hem voor de keuze stellen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, echt niet oké!
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving is een zoen op de mond heel normaal onder vrienden. Het is pas raar als hij het alleen bij haar doet en bij de rest niet.
Wat fijn om te zien dat ze elkaar zo warm houden voor als hun relaties stranden, kunnen ze daarna weer verder met elkaar. Ik weet zeker dat ik het niet zou trekken.
Ik vind zoenen op de mond sowieso not done, behalve bij je eigen partner. Maar uit eerder topics hier schijnen er best veel mensen te zijn die familieleden en soms zelfs vrienden gewoon op de mond zoenen en dat ook heel normaal vinden. Dus uit dat oogpunt zou ik zeggen: het moet kunnen. (Niet dat ik het vind kunnen, maar dat vind ik van dat hele op de mond zoenen bij familieleden ook).



Ze doen het tenslotte niet stiekem en misschien doen ze het bij al hun vrienden?
quote:sunanda schreef op 23 januari 2017 @ 00:43:

[...]





Die zou ze me zo geven



Nou leuk dan toch? Zolang ze als begroeting niet beginnen te tongen, lijkt het me gezellig.

Misschien je onderschrift volgen.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer zoen jij deze vriendin ook eens volop op de mond, kijken hoe hij reageert. Moet kunnen toch (volgens hem).
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik kus familieleden en hele goede vrienden ook op de mond. Ik vind het dus niet zo gek.

Maar als jij dat wel vindt lijkt me het een kleine moeite voor je vriend om dat niet meer te doen.
Ik vind het niet zo heel gek hoor. Als ze al lang vrienden zijn. Ik ken wel meer mensen die zo met elkaar omgaan. Zitten vaak ook koosnaampjes bij als "pop" of "schat" of "lieffie". Hoort een beetje bij een bepaald type mens en vriendschap.



Maarrr....... het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat jij vindt. Als jij het heel vervelend vindt, is dat iets om met je vriend te bespreken en samen uit te komen.
Het is meer het zoenen op de mond i.c.m. hun voorgeschiedenis. Ik zou het niet trekken.
Alle reacties Link kopieren
Grabt hij haar ook bij de puss? En zij hem in z'n kruis? Gezellig joh.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Nee. Natuurlijk niet.



Je praat over jezelf als een tussendoortje; ik weet niet of je dat in de gaten hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 23 januari 2017 @ 00:20:

[...]

Een beetje te veel denk je niet? Ik zou me uit de voeten maken.



Ze gaan niet staan tongen ofzo, Zoen op de mond bij een vriendschap die diep zit vind ik niet raar. Ook niet met een FB verleden.

Als TO het vervelend vindt moet ze het bespreken met haar vriend.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Geronimo2 schreef op 23 januari 2017 @ 07:02:

Wat fijn om te zien dat ze elkaar zo warm houden voor als hun relaties stranden, kunnen ze daarna weer verder met elkaar. Ik weet zeker dat ik het niet zou trekken.Als ik TO was zou ik dus maar keurig doen wat hij zegt en niet teveel noten op mijn zang hebben want iedereen weet nu waar hij naartoe gaat als je niet braaf bent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven