Zou mijn vriend vreemdgaan?

25-07-2016 03:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Int het verleden ben ik vaak de dupe geweest van overspel.

Nu heb ik een vriend, lat-relatie, die soms laat op de avond doordeweeks weggaat. Nu slaap ik er doordeweeks niet want hij wil persé vroeg op bed. Maar we wonen in dezelfde straat, vandaar dat ik dat weet.

En het is echt zo'n buurt waar iedereen op elkaar let.

Ik heb hem wel eens vaker gevraagd waar hij dan heen gaat, maar ik krijg dan geen reactie of het antwoord dat ie me "nergens verantwoording voor hoeft af te leggen".

Of dat het mij niet betreft of aangaat. Ik vind dit nogal vreemd.

Waarom die geheimzinnigheid? Ik maak toch deel uit van hem?

Little white lies? Of heeft ie meer te verbergen? Zie ik spoken?



Ik weet dat jullie ook geen antwoorden hebben, maar ik hoor graag jullie mening.

En misschien tips ofzo.



Alvast bedankt!
Quod Me Nutruit, Destruit Me ?
Alle reacties Link kopieren
Een kerel die alleen maar een afkappend ontwijkend antwoord geeft op een normale vraag klopt niet. Onderbuikgevoelens nooit negeren. Ik ben bang dat je niet de enigste bent. Als hij niets te verbergen heeft is een normaal antwoord op jouw vraag gewoon een gesprek. Bv ja klopt dan ga ik nog even langs de sportschool, café in de buurt, langs ouders, cursus enz. Dat afwijkende, ondefinieerbare terugkaatsende klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor een voldongen feit zetten. Ofwel ben je open en eerlijk naar me toe... ofwel hoef je inderdaad geen verantwoording af te leggen maar is er geen relatie meer.



Als je kiest voor een relatie.. in welke vorm ook.. LAT, samenwonend... wees eerlijk tov elkaar.

Wanneer men niets te verbergen heeft hoeven zulke antwoorden die jij krijgt niet.



Eis duidelijkheid en geef je grenzen aan. Laat ze niet overschrijden.. Want na één keer komt er een tweede en derde... dit mag je niet tolereren.
Alle reacties Link kopieren
quote:somana schreef op 25 juli 2016 @ 04:00:

Een kerel die alleen maar een afkappend ontwijkend antwoord geeft op een normale vraag klopt niet. Onderbuikgevoelens nooit negeren. Ik ben bang dat je niet de enige bent. Als hij niets te verbergen heeft is een normaal antwoord op jouw vraag gewoon een gesprek. Bv ja klopt dan ga ik nog even langs de sportschool, café in de buurt, langs ouders, cursus enz. Dat afwijkende, ondefinieerbare terugkaatsende klopt niet.



En ook nog: jullie slapen niet bij elkaar want hij wil vroeg op bed, maar gaat nog laat de deur uit? Uhuh.



Of zit jij hem door eerdere ervaringen erg op de nek als in: waar ga jij heen zo laat, wat vreet jij uit achter mijn rug? (Op de toon van een keffend chihuahuaatje) Dan zou ik een reactie als dat gaat je niks aan nog wel enigszins snappen.

Maar dan nog, dan moet daar of over gepraat worden of het is einde oefening.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel van alles zijn, ik zou niet direct aan vreemdgaan denken. Weet jij veel, wie weet leeft hij zich stiekem uit in een gokhal.

Waar ik over zou vallen is zijn manier van antwoord geven. Nergens verantwoording over hoeven afleggen..ik vind dat geen fijn antwoord. Beetje bot.
Of hij vreemd gaat..geen idee. Maar ik zou zelf idd over zijn manier van doen vallen. Horkerige manier van communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie en hoe lang zijn jullie al samen?
Dit zaakje stinkt, ik ruik het vanaf hier. Is toch logisch dat je wilt weten waar hij zo laat nog heengaat?
Komt hij die avond ook weer terug? Of blijft hij ergens slapen?



Geen antwoord willen geven is raar.
Alle reacties Link kopieren
Het kan van alles zijn, maar voordat mijn fantasie op hol slaat... Is het mogelijk dat je hem volgt, als hij weggaat?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik volg hem niet. Zo creepy ben ik niet. Hahah
Quod Me Nutruit, Destruit Me ?
Alle reacties Link kopieren
Ook.vind ik het vreemd dat ie het vindt als "verantwoording afleggen".. ik.vraag zoiets uit interesse. Hij ziet het als controle. Maar goed. Dank jullie voor jullie verhelderende reacties. Ben bllj niet de enige te zijn die het een beetje vreemd vindt. Ik reageer later vandaag wel weer.



Lieve groet
Quod Me Nutruit, Destruit Me ?
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad erg vreemd, ik zou toch eens een goed gesprek met hem aangaan. Jij maakt toch deel uit van zijn leven? Dan lijkt mij het niet heel raar dat je af en toe wilt weten waar hij uit hangt.
Alle reacties Link kopieren
Doet hij dit op vaste avonden? Zit er regelmaat in hoe vaak hij weggaat?



Vreemd dat je er niet met hem gewoon over kunt praten of ernaar kunt vragen. Zou hem dan een keertje volgen! Reken maar dat de waarheid boven tafel moet komen, je wilt toch weten waar je aan toe bent.



Daarnaast zou ik aan je eigenwaarde gaan werken, als je regelmatig bedrogen bent/wordt door mannen ligt het vaak aan hoe en wie je uitkiest. Kies dus een ander soort man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tasuya schreef op 25 juli 2016 @ 07:27:

Nee. Ik volg hem niet. Zo creepy ben ik niet. Hahah



Heeft niets met 'creepy' te maken.

Hoe lang blijft hij weg??

Soms moet je m gewoon even testen als je denkt ee aanleiding voor te hebben. Als hij bot reageert op je vraag en vaag doet geeft hij je dus aanleiding.



Of hij gaat naar de benzinepomp om sigaretten te halen of naar de coffeeshop om te blowen das t eigenlijk enige andere wat je nog zou kunnen bedenken
Alle reacties Link kopieren
Is t nu laat weggaan of vroeg op bed? Of is het hij laat weggaan en jij vroeg op bed?



Het hoeft geen vreemdgaan zijn, hij kan ook naar een gokhal gaan, met een groep vrienden meegaan die graag/veel/lang uitgaan of hij gaat blowen ofzo. Of ben ik nu te goedgelovig? Misschien wel, misschien niet.



Ik zou geen genoegen nemen met "hier hoef ik geen verantwoording over af te leggen". Eens goed praten lijkt me. Zeggen dat je t vraagt uit nieuwsgierigheid. Vraag hem eens hoe hij erover zou denken als jij laat moest weggaan en niets zou zeggen.



Succes TO!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Hij doet in ieder geval iets, waarvan hij niet wil dat je het weet. De vraag is: wil je zo een relatie hebben? Mochten jullie nog niet zo lang bij elkaar zijn, zou ik persoonlijk er mee stoppen.
quote:Tasuya schreef op 25 juli 2016 @ 07:33:

Ook.vind ik het vreemd dat ie het vindt als "verantwoording afleggen".. ik.vraag zoiets uit interesse. Hij ziet het als controle. Dat hij dat als controle ziet vind ik veelzeggend. No way trouwens dat ik me door mijn man zou laten zeggen dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen. Voor dat soort zinnetjes ben ik allergisch ("dat bepaal ik zelf wel" is ook zo'n zinnetje).
Alle reacties Link kopieren
quote:polydox schreef op 25 juli 2016 @ 09:04:

Hij doet in ieder geval iets, waarvan hij niet wil dat je het weet. De vraag is: wil je zo een relatie hebben? Mochten jullie nog niet zo lang bij elkaar zijn, zou ik persoonlijk er mee stoppen.Ja inderdaad.
Weet je zeker dat jullie een relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
Laat op de avond weg gaan misschien doet hij dingen die het daglicht niet mogen zien? Misschien is hij in zijn late avonduurtjes wel travestiet of gigolo! Of hij houd van late avondwandelingen in zijn eentje of hij pakt nog een pintje in de kroeg. Of hij is een crimineel. Goh we kunnen nog wel een tijdje door gaan zo. Als je relatie goed zou zijn zou je er over kunnen praten en zeggen dat je je er ongemakkelijk bij voelt en en vreemde gedachtes van krijgt. Vraag het de buren want je woont in een buurt waar iedereen op elkaar let nou dan weten ze vast waar hij uit hangt. Wat betreft geen verantwoording af te leggen er zit wel iets in je bent een vrij mens en in een latrelatie is het toch net even weer een beetje anders dan dat je samen woont.
be free
Alle reacties Link kopieren
Het kan van alles zijn maakt ook niet uit wat.



het gaat erom dat jij iets niet mag weten en hij je dom daar omtrent wil houden.



klopt niks van.



ik zou zeggen ik wil geen relatie want ik vertrouw je niet.
Alle reacties Link kopieren
ik snap hem en ik snap jou

het is niet de bedoelingen dat je 24/7 met hem bezig zit jij en hij hebben ook nog een sociaal leven naast elkaar met vrienden enzo maar als je vragen stelt vind ik wel dat je normaal antwoord moet krijgen.dat hij niets voor je verbergt jij bent uiteindelijk een deel van hem en hij een deel van jou.
quote:PowerCube schreef op 25 juli 2016 @ 09:04:

[...]



Dat hij dat als controle ziet vind ik veelzeggend. No way trouwens dat ik me door mijn man zou laten zeggen dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen. Voor dat soort zinnetjes ben ik allergisch ("dat bepaal ik zelf wel" is ook zo'n zinnetje).

Ik word dan weer stapelgek van Waar ga je naar toe? Met wie? Wat ga je daar doen? Wanneer ben je terug?

Maw, ik snap zo'n antwoord wel. Je LAT juist omdat je een stuk eigen leven wil.

Op basis van dit verhaal zou ik niet direct concluderen dat hij vreemdgaat, wel dat jullie andere verwachtingen hebben over de invulling van een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een man die vindt dat ie zijn partner nergens verantwoording voor hoeft af te leggen, streeft geen gelijkwaardige relatie na. Hij is vooral met eigenbelang bezig. Zeker niet met de jouwe. Ik zou hem laten gaan en een man zoeken voor wie jouw belang wel meetelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven