"zullen we een terrasje pakken?"

15-09-2014 21:41 55 berichten
Mijn dochter had vandaag haar tweede hockeytraining, en ze vond het zo geweldig, en de trainer zo gezellig, dat ik de trainer een mailtje heb gestuurd met dit compliment. Leek me gewoon aardig.

Krijg ik een mailtje terug of we dit zullen vieren op een terrasje...



Uh nee dus? Ben al 18 jaar blij bij mijn partner, wil geen date, hoe komt die bij dit signaal, wat bedoelt die ermee.



Heb niet gereageerd. Ben benieuwd of en wat jullie zouden replyen. Ik laat het hierbij en doe de volgende training gewoon normaal.
Gewoon negeren en als hij er volgende keer op terug komt zou ik zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Stuur een reply met: "Gezellig! Mijn man en ik komen er zo aan, laat maar weten waar je zit *naam dochter* heeft morgen school dus die komt niet mee".



Misschien dacht die trainer dat jij hem wel zag zitten vanwege de mail. Het is ook het soort boodschap dat je bij een volgende training mondeling kunt overbrengen, dus waarschijnlijk dacht hij dat er meer achter zat na die mail. Kan. Zie het als een compliment.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Misschien las hij het mailtje als flirterig. Waarom eigenlijk een mailtje en niet face to face een compliment geven.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n verschrikkelijk oneerbaar voorstel vind ik het nou ook weer niet
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hahaha. Ik vind het wel grappig. Lekker voortvarend. Ik zou er dus ook iets op zeggen als: 'hoewel ik het een bíjna onweerstaanbaar idee vind, ga ik toch nee zeggen. Ik denk dat mijn man dat niet zo gezellig vindt'

Vooral niet een heel ding van maken.
Alle reacties Link kopieren
Tja vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd dat je daarover gaat mailen. Had toch prima de volgende les gekund.
Jij vindt die vraag raar, maar jouw mail is ook vreemd.

Hoezo mailen? Dan geef je toch ook echt verkeerde signalen af.
Alle reacties Link kopieren
De tweede hockeyles?



Tegenwoordig is weet ik het hoeveel procent van de ouders gescheiden.



Jij initieerde zelf mailcontact.

Hij dacht vast dat je een leuke single moeder was. En hij dacht dat je misschien wel gezellig met hem zou willen doen.



Nou niet dus, dan mail je dat vriendelijk.

'Thanks, but no thanks'



Simpel toch?
dat zal dan idd wel mijn onhandigheid zijn. Ik heb wel vaker dit soort dingen als ik gewoon aardig wil zijn. (was ook meer een reply op de mail van de trainer naar het team over het tijdstip van de volgende training)

Ik voel me er altijd nogal ongemakkelijk bij. Laat ik er maar om lachen en het negeren. En niet meer mailen :-)
Ik ben zelf altijd wel voorzichtig met zoiets juist omdat het verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Maar misschien bedoelt die trainer het ook alleen maar vriendschappelijk maar misschien denk ik te naïef.... Het is trouwens wel heel hip om een buitenechtelijke relatie te beginnen met de voetbal/tennis/hockeytrainer van je kind.
quote:whopper schreef op 15 september 2014 @ 21:46:

Hahaha. Ik vind het wel grappig. Lekker voortvarend. Ik zou er dus ook iets op zeggen als: 'hoewel ik het een bíjna onweerstaanbaar idee vind, ga ik toch nee zeggen. Ik denk dat mijn man dat niet zo gezellig vindt'

Vooral niet een heel ding van maken.Dit.
Alle reacties Link kopieren
Drama om niks dus.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 15 september 2014 @ 21:58:

Drama om niks dus.Hoezo drama? Ik zie toch echt geen drama, het is een grappige anekdote.
Ik snap dat de trainer het oppakt als een uitgegooide hengel hoor.



Hij zal gedacht hebben: nee hebbie, ja kun je krijgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:femmos schreef op 15 september 2014 @ 21:41:



Krijg ik een mailtje terug of we dit zullen vieren op een terrasje...

.





Ik zou hebben geantwoord: Gezellig dan neem ik mijn moeder ook mee want die is al zolang niet uit geweest. Waar spreken we af?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet zo snel iets achter zoeken. Ik mail of app wel eens met de trainer van een sport van mijn zoon. Daar zoeken wij allemaal niets achter, soms antwoord zijn vrouw dan ook gewoon. Leuke mensen trouwens. Hij en zijn vrouw en nog een paar zijn ook door mijn ouders (die vaak meegaan ) uitgenodigd ergens voor. Gewoon omdat ze het zo ontzettend leuk doen en alles wat ze er aan verdienen er in terug stoppen. Ik geloof nog heilig in gewoon gezellig contact zonder bijbedoelingen.
quote:netniet schreef op 15 september 2014 @ 22:00:

[...]



Hoezo drama? Ik zie toch echt geen drama, het is een grappige anekdote.Het is ook wel een heel open type zeg maar, de communicatie tussen hem en het team is wel heel komisch. Dus misschien bedoelde hij er idd niks mee. Wordt hier altijd 'n beetje nerveus van Van me af laten glijden dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je mail niet raar, hij is kennelijk gewoon lekker een beetje brutaal. Ik hou daar wel van.



Dus een simpel dank je voor de vraag, maar je neemt de uitnodiging niet aan ivm je man. Simpel toch!
Alle reacties Link kopieren
Daar is gewoon over nagedacht door die trainer:



Zijn tactiek om alle moeders en bemoeizuchtige ouders op een afstand te houden is om meteen er bovenop te gaan zitten en ze uit te nodigen voor een "terrasje".
Alle reacties Link kopieren
Misschien weet hij niet da je getrouwd bent, veel mensen scheiden tegenwoordig. Of misschien was het alleen voor de gezelligheid.
quote:nina1966 schreef op 15 september 2014 @ 22:06:

Ik zou er niet zo snel iets achter zoeken. Ik mail of app wel eens met de trainer van een sport van mijn zoon. Daar zoeken wij allemaal niets achter, soms antwoord zijn vrouw dan ook gewoon. Leuke mensen trouwens. Hij en zijn vrouw en nog een paar zijn ook door mijn ouders (die vaak meegaan ) uitgenodigd ergens voor. Gewoon omdat ze het zo ontzettend leuk doen en alles wat ze er aan verdienen er in terug stoppen. Ik geloof nog heilig in gewoon gezellig contact zonder bijbedoelingen.Pfieuw :-) Ben niet de enige gelukkig.
quote:Enn schreef op 15 september 2014 @ 22:04:

[...]







Ik zou hebben geantwoord: Gezellig dan neem ik mijn moeder ook mee want die is al zolang niet uit geweest. Waar spreken we af?hahaha :-)
oh gelukkig, heb hem even gefacebookt, en hij is getrouwd :-)

Voel ik me minder opgelaten bij de volgende training.
Alle reacties Link kopieren
Joh, het was gewoon een grapje waarschijnlijk, een melig lollig antwoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven