"zullen we een terrasje pakken?"

15-09-2014 21:41 55 berichten
Mijn dochter had vandaag haar tweede hockeytraining, en ze vond het zo geweldig, en de trainer zo gezellig, dat ik de trainer een mailtje heb gestuurd met dit compliment. Leek me gewoon aardig.

Krijg ik een mailtje terug of we dit zullen vieren op een terrasje...



Uh nee dus? Ben al 18 jaar blij bij mijn partner, wil geen date, hoe komt die bij dit signaal, wat bedoelt die ermee.



Heb niet gereageerd. Ben benieuwd of en wat jullie zouden replyen. Ik laat het hierbij en doe de volgende training gewoon normaal.
ja precies. Ken hem natuurlijk nog niet goed, dus ook niet zijn humor.
Haha, oh mooi dan. Gewoon een heel sociaal type denk ik!
Wat Whopper zegt dus. Ik vind ook raar dat je je compliment per e-mail laat weten. Hij vat het denk ik op als flirten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoiets zeggen als Whopper suggereert.
Raar om een mail te sturen met een compliment? Waarom in godsnaam? Helemaal niks mis mee. Met name bij sporten met kinderen wordt er veel over en weer gemaild en geappt. Waar de kinderen moeten spelen, hoe laat en waar verzamelen, afzeggen voor een training of wedstrijd. Dus een complimentje over hoe leuk je dochter het vond, ik vind het alleen maar erg aardig. Zie echt het probleem niet. Waarom hij reageert met dat terrasje, misschien een geintje? Of bedoelde hij een keer met alle ouders wat drinken? Dat zou ik in ieder geval als antwoord geven, dat het me leuk lijkt om dat een keer met zijn allen te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:femmos schreef op 15 september 2014 @ 22:20:

oh gelukkig, heb hem even gefacebookt, en hij is getrouwd :-)

Voel ik me minder opgelaten bij de volgende training.Dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het een raar mailtje., onprofessioneel ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Overigens vind ik een mailtje naar de trainer helemaal niet gek of flinterig. Wij hebben altijd contact per mail met de trainer over allerlei zaken, ik kom ook bijna niet meer zelf op de club.

Trainers zijn allemaal vrijwilligers, die kunnen wel een complimentje gebruiken af en toe. Wat is er mis met:



Fleurtje heeft het erg naar haar zin op hockey, ze vindt de trainingen erg leuk. Ze geniet zienderogen, dank je wel voor je inzet!

Groetjes

Moeder van Fleurtje
quote:byhzy schreef op 15 september 2014 @ 22:09:

Daar is gewoon over nagedacht door die trainer:



Zijn tactiek om alle moeders en bemoeizuchtige ouders op een afstand te houden is om meteen er bovenop te gaan zitten en ze uit te nodigen voor een "terrasje". Hahaha! Ja, al die hockeymoedertjes...
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 07:58:

[...]





Dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het een raar mailtje., onprofessioneel ook.

Het zijn dan ook geen professionals in de meeste gevallen.



Maar dat hij getrouwd is zegt natuurlijk niets. Hij probeert gewoon even of je hapt waarschijnlijk.



Ik snap alleen niet waarom je zelf zo van de kaart bent?
quote:Nouschi schreef op dinsdag 16 september 2014 07:58 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="femmos in ""zullen we een terrasje pakken?""" class="messagelink">femmos schreef op 15 september 2014 @ 22:20</a>:</b>

<b>oh gelukkig, heb hem even gefacebookt, en hij is getrouwd :-)</b>

Voel ik me minder opgelaten bij de volgende training.</div></blockquote>Dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het een raar mailtje., onprofessioneel ook. Och mijn god, onprofessioneel nog wel... Wat ben ik blij dat wij destijds gewoon losjes en ongedwongen met elkaar omgingen. Het gaat hier om een vrijetijdsbesteding, hè?
Je kan altijd nog lolliger/socialer zijn, door te antwoorden, laten we het daten maar overslaan, ik zie je na de wedstrijd wel in de dames douche...
Alle reacties Link kopieren
Wees blij wanneer bouwvakkers je niet meer nafluiten dan weet je dat je leven pas echt voorbij is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Monalisalove
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 07:58:

[...]





Dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het een raar mailtje., onprofessioneel ook.+1
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 16 september 2014 @ 08:17:

[...]



Och mijn god, onprofessioneel nog wel... Wat ben ik blij dat wij destijds gewoon losjes en ongedwongen met elkaar omgingen. Het gaat hier om een vrijetijdsbesteding, hè?



Ook al is het vrijetijdsbesteding ik vind het raar dat een trainer je na 1 mailtje over je dochter uitnodigt voor een terrasje. En TO was er ook

onthand mee dus gewoon niet doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:EvyBlissy schreef op 15 september 2014 @ 21:45:

Zo'n verschrikkelijk oneerbaar voorstel vind ik het nou ook weer niet



Ik ook niet.

Ik had er vrolijk op gereageerd hoor, het was geen oneerbaar voorstel of zo.
Waarom een mailtje? Je had het toch ook tegen hem kunnen zeggen bij de volgende training.



Is hij getrouwd?
Goeiemorgen
quote:whopper schreef op 16 september 2014 @ 09:15:

Goeiemorgen Heb je het tegen mij? Ook goedemorgen hoor...
Alle reacties Link kopieren
OMG.......wat ben jij voor raar wezen om zo trainer een mailtje te sturen. Kom je aandacht tekort?

Ik weet nu al wat we de komende tijd gaan lezen.....je bent verliefd, jullie krijgen een verhouding......en maar druipen langs de lijn!
quote:Nouschi schreef op dinsdag 16 september 2014 09:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zas in ""zullen we een terrasje pakken?""" class="messagelink">zas schreef op 16 september 2014 @ 08:17</a>:</b>

[...]



Och mijn god, onprofessioneel nog wel... Wat ben ik blij dat wij destijds gewoon losjes en ongedwongen met elkaar omgingen. Het gaat hier om een vrijetijdsbesteding, hè?</div></blockquote>



Ook al is het vrijetijdsbesteding ik vind het raar dat een trainer je na 1 mailtje over je dochter uitnodigt voor een terrasje. En TO was er ook

onthand mee dus gewoon niet doen. O, je bedoelt het mailtje van de trainer? Ik dacht dat je het mailtje van TO bedoelde. Ja, ben het met je eens, het antwoord van de trainer was wel apart, maar misschien bedoelde hij het als een geintje. Ik zou er zelf in ieder geval (nog) niks achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 16 september 2014 @ 09:26:

[...]



O, je bedoelt het mailtje van de trainer? Ik dacht dat je het mailtje van TO bedoelde. Ja, ben het met je eens, het antwoord van de trainer was wel apart, maar misschien bedoelde hij het als een geintje. Ik zou er zelf in ieder geval (nog) niks achter zoeken.Nee ik bedoelde mailtje van de trainer idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 16 september 2014 @ 08:03:

Overigens vind ik een mailtje naar de trainer helemaal niet gek of flinterig. Wij hebben altijd contact per mail met de trainer over allerlei zaken, ik kom ook bijna niet meer zelf op de club.

Trainers zijn allemaal vrijwilligers, die kunnen wel een complimentje gebruiken af en toe. Wat is er mis met:



Fleurtje heeft het erg naar haar zin op hockey, ze vindt de trainingen erg leuk. Ze geniet zienderogen, dank je wel voor je inzet!

Groetjes

Moeder van Fleurtje

Fleurtje zit zelf w.s. hele dagen en nachten op Facebook en whatsapp dus die kan zelf ook wel even namens zichzelf mailen, dat ze het leuk vindt. Goed voor de sociale vaardigheden.

Deze actie doet me zo denken aan die moeders die vroeger midden onder een les de klas binnen kwamen lopen met een broodtrommel en een banaan in hun handen.

Ik vind het niet fout maar wel betuttelend.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
HAHAHHAHAHA ......meteen de profiel verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Peecee, doe even normaal zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven