Zwanger en iedereen is zo negatief!

21-01-2015 21:21 904 berichten
Alle reacties Link kopieren
\
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met je moeder en buurvrouw eens. Een kind krijgt een kind.
Ik vind het niet verstandig.
Raar verhaal, als je een paar weken geleden nog je studie wilde afmaken en op je 28e aan kinderen wilde beginnen.
Alle reacties Link kopieren
/
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Woon je zelfstandig? Zo ja dan moet je het zelf weten, zo nee dan scheep je je moeder d'r ongewenst mee op.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
/
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
/
I'm Doing Me
Luister naar je moeder en de mensen die van je houden, die zeggen dat niet voor niets. Je bent nog zo jong, je kan over een paar jaar nog makkelijk een heel elftal aan kinderen krijgen, als je iets ouder bent, iets meer levenservaring hebt, een stabiele relatie hebt, op jezelf woont en een vast inkomen hebt dat iets meer omhelst dan het minimumjeugdloon wat je nu verdient.



Echt, je bent nog maar nauwelijks zwanger, het is nu nog helemaal niks, doe een overtijdbehandeling en wacht een paar jaar.
quote:lovesray schreef op 21 januari 2015 @ 21:27:

[...]





Dit is ook niet gepland maar nu het zo is wil ik het wel en dat studie was alleen druk van mijn moeder. Die kan niet accepteren dat een studie niet voor iedereen weg gelegd is. Sommige mensen doen het eenmaal beter bij simpele baantjes.Het is niet gepland, maar je hebt een aantal keer seks gehad zonder ac. Jeetje, dat is echt een ongelukje wat wel héél goed uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen. Zonder partner een kind opvoeden op je 19e lijkt me niet verstandig.



Edit: je woont niet op jezelf zie ik. Dan zou ik het al helemaal niet doen. Leer eerst maar zelfstandig te worden en voor jezelf te zorgen voordat je aan kinderen begint (vooral op deze leeftijd, ongepland, zonder partner).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik jou was...
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 21 januari 2015 @ 21:26:

Ik ben geen kind meer, misschien een jongvolwassene maar geen kind. Dat het niet het aller verstandigste is snap ik ook wel maar het is ook niet onmogelijk. Er is liefde genoeg, ik zit altijd lekker in mijn vel ben gewoon een happy positief persoon en inkomen is misschien laag maar ik zit tenminste niet in de bijstand en ook in een supermarkt kun je omhoog werken. Waarom kan het dan niet?

Lieverd uit je posts hier op t forum blijkt dat je nog kinds bent.



Ik denk dat je je verkijkt op alleenstaande moederschap.
quote:lovesray schreef op 21 januari 2015 @ 21:28:

[...]





Dat nog niet maar ik sta wel heel hoog op de wachtrij en heb al een keer een woning geweigerd, zou voor 9 maanden tijd makkelijk een ander huisje kunnen krijgen.Bij sociale woningbouw binnen een jaar een huis? Waar sta jij ingeschreven dan?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft toch ook niet perse te studeren? Je hebt ook gewoon praktische opleidingen?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
///
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 21:28:

[...]



Bij sociale woningbouw binnen een jaar een huis? Waar sta jij ingeschreven dan?Ja dat is idd erg snel. To zal een huis nodig hebben met minstens 2 slaapkamers, in mijn middelgrote stad sta je daar minstens 10 jar voor ingeschreven.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal onverstandig om onveilige seks te hebben met je ex, terwijl je de pil niet meer slikt. Was hij daar wel van op de hoogte? Anders neem ik aan dat hij wel een condoom had gebruikt, je ex zwanger maken is vast niet zijn bedoeling geweest. Of willen jullie weer bij elkaar komen? Want dan is het wel een wat andere situatie.



Maar goed, je bent zwanger. Als het goed voelt, dan voelt het goed. Lijkt me simpel. Maar denk je dat je kindje wel een goede basis heeft? Waarschijnlijk geen vader in beeld, een moeder die veel moet werken, dus het kindje vaak op de crèche bijvoorbeeld? Kun je een kindje wel bekostigen? Niks tegen cassières bij de supermarkt, ik ben er zelf ook één voor m'n bijbaan, maar het is geen topsalaris. En vergis je niet, een kind kost veel geld. Ik denk dus dat jouw buurvrouw en moeder je hiervoor misschien willen behoeden, zeker omdat je nog zo jong bent en over een jaar misschien wel zou willen studeren.
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 21 januari 2015 @ 21:28:

[...]





Dat nog niet maar ik sta wel heel hoog op de wachtrij en heb al een keer een woning geweigerd, zou voor 9 maanden tijd makkelijk een ander huisje kunnen krijgen.Volgens mij heb je geen 9 maanden meer...... Max. 8
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je ex er eigenlijk van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 21:28:

[...]



Bij sociale woningbouw binnen een jaar een huis? Waar sta jij ingeschreven dan?Bij ons kan je je al op je 16e inschrijven. Dus misschien bij TO ook? Dan is het toch al 3 jaar. Voor een appartement kom je hier wel in aanmerking na een jaar of 3.
Alle reacties Link kopieren
////
I'm Doing Me
quote:lovesray schreef op 21 januari 2015 @ 21:30:

[...]





Ik woon in een heel klein dorpje.Ook daar duurt het jaren. Je zit gewoon van alles uit e duim te zuigen.
Alle reacties Link kopieren
///
I'm Doing Me
Ik snap je omgeving wel.

Ik heb je meerdere malen gelezen op dit forum en ik denk niet dat jij (nu) in staat bent om voor een kind te zorgen.

Heb je je ex erin geluisd om hem terug te kunnen krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven