15 x sex op een dag normaal?!

07-06-2007 17:12 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend hebben echt bizar veel sex...

Tenminste ik heb nog nooit meegemaakt zoveel keer achter elkaar dat dat kan :D

Ben ik nu oversext???:$Want er is geen moment dat ik geen zin heb :S

Want we vervelen elkaar nooit, het is alsof elke keer weer als de eerste keer is...



Alle reacties Link kopieren
Wat is normaal? Als jullie er beide blij mee zijn, dan prima toch?! Hoewel ik me niet voor kan stellen waar je de tijd vandaan haalt.. :D
Alle reacties Link kopieren
hahah :P we wonen beetje ver van elkaar, en als ik een vrije dag heb of een weekend vrij dan komt hij naar me toe, en we kunnen echt serieus de hele dag doorgaan
Alle reacties Link kopieren
kun je wel nog normaal lopen???? :o
Alle reacties Link kopieren
ja :S zelfs dat kan ik, terwijl euhmm ja hoe zeg je het zijn ... is ook nog echt groot :S , het word wel overgevoelig maar het blijft lekker.

En ik had ook nooit zo´n sexdrive..na 2 x was ik al te moe bij vorige relaties..
Alle reacties Link kopieren
nou meid, dan vraag je niet langer af wat normaal is en wat niet, geniet er gewoon van! Zolang jullie er allebei plezier aan hebben...



Persoonlijk heb ik het nooit mogen meemaken, 5 x is mijn maximaal gehaalde aantal op één dag..... denk ook eigenlijk dat het bij mij erg rauw zou worden daar beneden, zie al voor me dat de vellen erbij hangen, autsch!
Alle reacties Link kopieren
Prachtig toch als jullie je hier allebei geweldig bij voelen! Waarom dan vragen of het 'normaal' is, wat maakt dat uit? Als er verder niets onder lijdt, ga je toch lekker je gang.
Alle reacties Link kopieren
15 keer per dag maar?? Dat vind ik echt niet normaal. Ik en mijn vriend doen het meestal een stuk of 20 keer per dag. Onvoorstelbaar zo potent mijn vriend is: na de 20ste keer spuit ie nog steeds als een brandweerman! En dan te bedenken dat ie ook nog es, ehh, hoe zal ik het zeggen, niet echt klein is daar beneden...
Alle reacties Link kopieren
Au pair :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 9 keer seks. Maar dan wel met drie mannen tegelijk. Dus eigenlijk 27 keer seks per dag.



Daar kan aupair nog een spreekwoordelijk puntje aan zuigen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Wow Persephone en Aupair, ik ben onder de indruk!!! Ik neem aan dat jullie dat geleidelijk opgebouwd hebben, je moet toch eerst wel wat eelt gekweekt hebben down under om dat voor elkaar te krijgen. Kunnen jullie het trainingsschema misschien doorgeven, kan ik het ook eens proberen.... En de mannen, volgen die een speciaal dieet? Geef dat aub ook maar meteen door, want ik wil er eigenlijk niet meer mannen bij nemen, ben bang dat die van mij dat echt niet klaarkrijgt  :D
Alle reacties Link kopieren
bij nader inzien: laat ook maar, heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor..... ;(:D
Alle reacties Link kopieren
24 uur zitten er in een dag, waarvan 8 uur slaap  = 16 uur over.

Eten totaal ook 1 uur per dag, blijft over 15 uur.

Dan 15 keer seks is precies 1 maal per uur seks.

Seks duurt gemiddeld 15 minuten = 3 uur en 45 minuten

Dus blijft er nog 11 uur en 15 min over.

Daarvan werk je 8 uur en met reizen erbij is dat 10 uur.

Blijft over 1 uur en 15 minuten vrije tijd.



Doen jullie goed



Vind je het erg als ik het niet geloof ?? :D
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook slapen tijdens seks hoor. Eten ook. Dan neukt de derde mijn oksel maar eventjes.



Maar nee, het was gewoon omdat aupair een troll is die overal elk topic belachelijk wil maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad. Alleen vond ik het niet lekker zoveel Ik was op een gegeven moment helemaal ruw van binnen.

Ik deed het omdat hij het vroeg. Was iets van 17 jaar. Was in het buitenland. ik was blij dat ik af en toe terug ging naar Nederland

We werkte toen allebei niet. Dus genoeg tijd om te seksen Het kan dus wel

Verder sliep ik maar een paar uurtjes per dag.

Het kan dus wel
Alle reacties Link kopieren
Heb jij verkering met Roger ?

Roger Rabbit ?



:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Heb jij verkering met Roger ?

Roger Rabbit ?



:D



Nou hij leek er wel op :D op Roger dan. Gelukkig ben ik er al 15 jaar vanaf met die Rabbit. Nee hoor mijn schatje wil hoogtens 3x per dag. Echt niet meer. Zoiets wil je echt niet meemaken een type als Roger
Alle reacties Link kopieren
nja het ligt eraan wat voor dag :p Als ik bijvoorbeeld een hele dag vrij ben wil ik niets liever dan de hele dag met hem zijn :P dus kom je uit op 15 x :P

Maar ik had het ook nog nooit meegemaakt...mijn vorige relaties was van okee ik ben nu klaar en moe en die vielen in slaap zelfs.

Maar het lijkt of hij een soort pauze neemt,want hij komt elke x wel klaar..

En dat ik meer zin heb dan normaal komt denk ik omdat ik heel erg verliefd ben :D maarja het blijft apart!
Alle reacties Link kopieren
Yeah right! 15 x per dag! En ik ben Claudia Schiffer.!
Alle reacties Link kopieren
Maar nee, het was gewoon omdat aupair een troll is die overal elk topic belachelijk wil maken.




Oh foutje dat had ik niet door.

Maarrrehh.. dit topic is toch ook behoorlijk belachelijk?! Wat wil de TO er mee bereiken? Alleen pochen over hoe vaak zij en haar vriendje kunnen en dan is hij ook nog eh.. nouja, je weet wel, niet echt klein daar beneden. :P:D;)
Alle reacties Link kopieren
Ennn...toen kwam er een olifant met een lange slurf die

blies in 1x het verhaaltje!



Nee, even serieus wij doen 30 x per dag:D
Alle reacties Link kopieren
Normaal is het niet, daarvan gaf houdvanjezelf al een mooi schema. je zou nergens meer aan toe komen als je zo met sex bezig zou zijn.



Maar je geeft zelf al aan dat jullie ver van elkaar wonen en elkaar niet dagelijks zien. Daarbij heel verliefd zijn dus neem je het ervan en kun je niet van elkaar afblijven.



Genieten zolang dit duurt zou ik zeggen, maar normaal.... nee dat is het niet en dat moet  je ook niet vinden in deze situatie en in dit stadium, dan mag je af ten toe een beetje abnormaal doen en het er van nemen als de kans zich voordoet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
nb ik vraag me af wat men altijd onder 15 x  verstaat, komt hij dan bv ook 15 x klaar? Met andere woorden wordt elke vrijpartij afgerond met voor en naspel? Of hebben jullie gewoon 1 lange vrijpartij met af en toe pauze.



Het kan zijn dat als je een vrijpartij niet afmaakt (lees dat hij ook klaargekomen is) en even stopt om te eten drinken of naar toilet te gaan dat het voelt als 15x maar dat het in weze gewoon een langgerekte vrijpartij is waarin je tussen door wat dagelijkse dingen doet.



15 x vind ik dus wat vaag, misschien dat er hier wel mensen zijn die het vaker doen dat jullie maar die alleen anders tellen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zou je het moeten tellen? Ga je het elke dag bijhouden dan? Of elke week hoe vaak? Of elke maand? Nu is het idd errug leuk om 15x per dag te sexen... maar je gaat mij niet vertellen dat dat dan ook echt elke dag is!!
Alle reacties Link kopieren
hahaah neej ik heb het niet lopen tellen, en het is ook geen lange vrijpartij :s als ik de tijd heb en hij ook, dan sexen we echt de hele dag door..

Begrijp dat het raar klinkt, kan er ook nix aan doen :p

maarja vroeg me gewoon af of het normaal is :S

meeste van jullie vinden van niet....en om ff tegen de reactie in te gaan van yeah right kan nooit enzo, waarvoor zou ik het verzinnen???


dus dat maakt me abnormaal???





oke topic closed then als toch iedereen er zo overdenkt :P

Scheelt me weer een paar gefrustreerde reacties xD



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven