1e keer ParenClub, met of zonder Man?

28-10-2015 18:17 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik (als single meid) loop al super lang met de droom/verlangen om een Parenclub te bezoeken. Ik heb al allerlei research gedaan op het net waar ik gelukkig veel aan heb gehad



Nu is de vraag alleen of ik met iemand moet gaan of alleen....Eerlijk gezegd ga ik liever met een man vanwege de veiligheid en gezelligheid, maaaar waar vind ik deze (nette) man? Ik vind het nogal lastig om een man uit mijn vriendenkring te vragen omdat ik het toch een beetje voor mezelf wil houden. Echter wil ik niet (sorry als ik iemand beledig) een "vieze oude man" met een bierbuikje of een simple gozer met witte gympen...



Ik hoop super erg dat jullie me kunnen helpen of tips hebben!
Met zo'n nickname zijn er vast een hele hoop nette heren die je in no time gevonden hebben op het internet. Facebook. Linkedin.



Genoeg te kiezen dan, lijkt me.
quote:Amand schreef op 28 oktober 2015 @ 18:20:

Met zo'n nickname zijn er vast een hele hoop nette heren die je in no time gevonden hebben op het internet. Facebook. Linkedin.



Genoeg te kiezen dan, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een speciale single avond uitzoeken bij een parenclub en dan alleen gaan? Ik zou me toch geremd voelen als er een man uit mijn vriendengroep mee zou gaan en een onbekende ook liever niet..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit je droom?



Misschien eerst beginnen met een erotisch of fetish feest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 oktober 2015 @ 18:20:

Met zo'n nickname zijn er vast een hele hoop nette heren die je in no time gevonden hebben op het internet. Facebook. Linkedin.



Genoeg te kiezen dan, lijkt me.Gelukkig heb ik geen Facebook en mijn linkedin is goed afgeschermd;)
Ben jij die pedagogisch medewerker met dat lange bruine haar? Nice. Beetje brede mond, maar dat hoeft niet nadelig te zijn voor je hobby. Ahum.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje28 schreef op 28 oktober 2015 @ 18:21:

Kun je niet een speciale single avond uitzoeken bij een parenclub en dan alleen gaan? Ik zou me toch geremd voelen als er een man uit mijn vriendengroep mee zou gaan en een onbekende ook liever niet..Ja iemand uit mn vriendengroep lijkt me ook een belemmering, Het idee is ook om die "onbekende" bekend te laten worden...eerst elkaar beter leren kennen lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Je kunt als single vrouw in bijna elke club naar binnen. Er zijn avonden waarop er extra single mannen zijn uitgenodigd (de gigolo-avonden), clubs waar op bepaalde avonden ook single mannen binnen mogen (geen gigolo's maar gewone 'single' (ahum) heren), en avonden zonder die extra mannen. Op sommige sites van clubs kun je ook contact leggen met iemand die ook op zoek is naar een gelegenheidspartner.



Keuze genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 oktober 2015 @ 18:31:

Ben jij die pedagogisch medewerker met dat lange bruine haar? Nice. Beetje brede mond, maar dat hoeft niet nadelig te zijn voor je hobby. Ahum.



Die ziet er best leuk uit.

Net als die van Deloitte...
Je mag denk ik niet alleen naar binnen. Het heet niet voor niets parenclub.
quote:Amand schreef op 28 oktober 2015 @ 18:31:

Ben jij die pedagogisch medewerker met dat lange bruine haar? Nice. Beetje brede mond, maar dat hoeft niet nadelig te zijn voor je hobby. Ahum.Die piercing vast ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 28 oktober 2015 @ 18:48:

Je mag denk ik niet alleen naar binnen. Het heet niet voor niets parenclub.Single vrouwen wel. Single mannen in de meeste clubs niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 oktober 2015 @ 18:31:

Ben jij die pedagogisch medewerker met dat lange bruine haar? Nice. Beetje brede mond, maar dat hoeft niet nadelig te zijn voor je hobby. Ahum.Bah, wat een nare manier van iemand 'waarschuwen' heb jij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst op zoek gaan naar een minnaar voor de sex en dan samen gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 28 oktober 2015 @ 19:16:

[...]



Bah, wat een nare manier van iemand 'waarschuwen' heb jij.



Als dat idd waar is, amen

Hork.
Alle reacties Link kopieren
Waarom? In je eentje is best leuk hoor, regelmatig gedaan. Als vrouw heb je het voor het zeggen.
quote:Zarah schreef op 28 oktober 2015 @ 19:13:

[...]



Single vrouwen wel. Single mannen in de meeste clubs niet.Joh...
Alle reacties Link kopieren
Er zijn clubs die wel single mannen toelaten, maar alleen tegen betaling en op bepaalde dagen. Single vrouwen zijn vrijwel altijd welkom. Op sommige dagen gratis, op sommige dagen tegen betaling.
quote:Zarah schreef op 28 oktober 2015 @ 19:16:

[...]



Bah, wat een nare manier van iemand 'waarschuwen' heb jij.

Hij heeft het eerst netjes geprobeerd, en dat landde niet, dus ik snap wel dat je dan zo duidelijk gaat worden.



TO, zoek het moderatortopic en vraag of dit topic weg kan ivm privacy, en ga nooit weer ergens forummen onder je eigen naam.



Ik zou als single vrouw alleen gaan denk ik. Heel spannend en eng, maar met bekende gaan die niet je partner is lijkt me niet zo makkelijk voor de onderlinge verstandhouding en met een vreemde is nog enger dan alleen, want dan 'zit je aan die man vast'
Ik ben de eerste keer met een vriendin geweest. Even aan de bar drankje samen doen, boel beetje verkennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 28 oktober 2015 @ 19:16:

[...]



Bah, wat een nare manier van iemand 'waarschuwen' heb jij.



Helemaal niet. Ze mag blij zijn dat iemand haar hierop attent maakt. Waarschijnlijk blijft het nu wel hangen voor een volgende keer.

Het is natuurlijk ook gewoon geen slimme actie van TO.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen alleen zijn volgens mij altijd welkom. Er zijn ook genoeg stellen die het leuk vinden om een vrouw erbij mee te nemen.....



over de nickname, dat is vast niet echt!
Alle reacties Link kopieren
Naam is wellicht een combi van desi bouterse en de journalist van de heuvel die verslag maakte van de jacht door justitie op hem.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
grappig, ik heet ook van de heuvel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven