24 jaar met 1 borst

18-05-2015 20:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,,,
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt hij als je vertelt dat jij zo bang bent voor zijn reactie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dan? Nooit je borst laten zien? Als je hem niet vertrouwt, dan ontbreekt een belangrijke basis voor een stabiele relatie. En als hij toch zo oppervlakkig is om je te verlaten om je borst, dan kun je dat maar beter nu weten. En je schrijft het zelf, je hebt een mooi figuur en je andere borst is ook mooi. Je hebt dus iets om trots op te zijn. Naar dat dit je is overkomen, maar laat dit niet de rest van je leven nog meer verpesten en geniet van je relatie! Gun jezelf weer dat geluk! Ja dat is ook voor jou weggelegd. Sterkte.
Ik denk dat jouw vriend van jou houdt en je prachtig vindt, maar snap wel dat je hier mee zit. Heb je wel eens met een plastisch chirurg gesproken over een operatie?
.
Eerder dit jaar heb ik een borstsparende operatie gehad, gevolgd door bestralingen. De geopereerde borst is duidelijk kleiner dan de andere, mijn huid is verbrand door de bestralingen (ligt nu ook open) en dan natuurlijk een litteken.



Vlak voor ik ziek werd, was ik nogal actief op datingsites. Mijn zus vroeg laatst: hoe sta je daar nu tegenover, na je operatie enzo? Mijn antwoord: een man die mij hierom niet zou willen, is mij niet waard.



Hoewel ik een stuk ouder ben dan jij, is dat toch ook wat voor jou geldt. En nee dat is niet makkelijk, verre van. Maar je kan jezelf niet de rest van je leven verbergen, geen seks hebben/je borst niet tonen omdat....



Wat ik in je OP lees, is dat jouw vriend heel lief en begripvol is. Hij houdt van je, van de mens die je bent en ja je ene borst is anders dan de andere.... Maar ondanks dat wijst hij je niet af.



Gun jezelf een man die van jou houdt zoals hij doet, gun het hem om jou te kennen op een manier die anders is dan anders, maar daarom niet minder waardevol. Uiteindelijk ben je meer dan je borsten, toch?



Alle reacties Link kopieren
mannen zijn niet zo oppervlakkig als veel vrouwen denken

Je vriend zal je echt niet verlaten om je kleinere borst.

Het is een perfecte imperfectie , die jou jou maakt.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ach meisje toch. Je bent wie je bent en als je vriend van je houdt houdt ie ook van je met 1 borst. Het draait niet alleen om borsten.



Volgens mij heb jij nog wel recht op een reconstructie, maar misschien moet je nog even met jezelf in het reine komen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 18 mei 2015 @ 21:09:

Ik denk dat jouw vriend van jou houdt en je prachtig vindt, maar snap wel dat je hier mee zit. Heb je wel eens met een plastisch chirurg gesproken over een operatie?Ik heb inderdaad aan plastisch chirurg gedacht. Ben ook naar mijn arts geweest. Maar het is niet mogelijk. Want onder mijn huid zit er wel nog wat tumor, het is niet 100% weg. Maar het groeit gelukkig niet. Ik heb nu aangepaste bh's en mijn bikini ook. Het ziet er zo mooi uit, dat je geen verschil ziet namelijk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 mei 2015 @ 21:05:

Wat zegt hij als je vertelt dat jij zo bang bent voor zijn reactie?Hij zegt laat me zien en ik zal je niet verlaten vanwege je borst. Maar de angst is zo groot bij mij, dat ik me zelf wijs maak. Dat hij misschien afknapt van mij.
Alle reacties Link kopieren
Meid toch, wat rot! Aan de ene kant snap ik je heel goed, aan de andere kant kun je toch niet de rest van je leven met kleren aan vrijen? Zo te lezen heb je een lieve vriend die het blijkbaar niet zo belangrijk vindt hoe die borst eruit ziet, want anders was hij allang weg geweest. Misschien helpt het nog om er niet een heel ding van te maken, maar dat je je bijvoorbeeld gewoon eens aankleedt waar hij bij is.
quote:Flower-22 schreef op 18 mei 2015 @ 21:31:

[...]





Hij zegt laat me zien en ik zal je niet verlaten vanwege je borst. Maar de angst is zo groot bij mij, dat ik me zelf wijs maak. Dat hij misschien afknapt van mij.Heeft hij de borst wel eens gevoeld, zonder die te zien? Bijv. onder een tshirt, zonder bh?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 18 mei 2015 @ 21:35:

[...]



Heeft hij de borst wel eens gevoeld, zonder die te zien? Bijv. onder een tshirt, zonder bh?Nee zelfs dat durf ik niet, alleen mijn andere borst liet ik hem dat toe :(
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je daar, zeker op jonge leeftijd hartstikke onzeker over wordt

Maar weet je, hij is niet verliefd op twee bombonella's

Hij is hartstikke verliefd op jou!

En jij bent veel meer als twee compleet ontwikkelde borsten.



En als hij je hierom gaat verlaten

Dan is het een natte dweil!



Weet hij dat jij er zo onzeker over bent, en wat zegt hij dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower-22 schreef op 18 mei 2015 @ 21:31:

[...]





Hij zegt laat me zien en ik zal je niet verlaten vanwege je borst. Maar de angst is zo groot bij mij, dat ik me zelf wijs maak. Dat hij misschien afknapt van mij.

Hij zegt dus dat hij jou ok vindt ongeacht borst.

Komop want jij verdient het om deze angst te overwinnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Flower, ik zou je graag een privebericht sturen, maar die optie heb je op uit staan. Misschien kun je die aan zetten? Dat kun je doen bij "mijn voorkeuren".
Alle reacties Link kopieren
quote:Strandbal schreef op 18 mei 2015 @ 21:51:

Flower, ik zou je graag een privebericht sturen, maar die optie heb je op uit staan. Misschien kun je die aan zetten? Dat kun je doen bij "mijn voorkeuren".Bedankt voor de info. Ik heb het gedaan. Ik het pas eigenlijk vandaag aangemaakt. Dus weet niet zo goed hoe het werkt. Gr
.
Wat verdrietig voor je dat je er zo meezit.



Wellicht kun je het langzaam opbouwen. Eerst voorzichtig aanraken, dan vol aanraken en later laten zien. Deze stappen hoeven natuurlijk niet op 1 dag te gebeuren.



Probeer wat meer vertrouwen in je vriend te hebben. Jullie zijn al 8 maanden samen, dat is niet voor niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 18 mei 2015 @ 22:13:

Is het misschien mogelijk om de rest van het tumor weefsel weg te halen en dan plastische reconstructie van je borst met eventueel eigen vetweefsel?Jammer genoeg is dit allemaal besproken met mijn arts. Om mijn gezondheid zo te houden. Moet ik wel zo veder gaan. Ben namelijk 4x onder de mes geweest. Elke operatie duurde meer dan 3 uur.
Je hebt een berichtje terug flower!
Alle reacties Link kopieren
Probeer het is om te draaien: hoe zou jij er tegenaan kijken als je vriend zoiets had? Als je van iemand houdt is het geen issue. Iedereen heeft iets wat niet perfect is. Die botst is een deel van jouw en als hij van jouw houdt accepteert hij jou zoals je bent, met die borst. Ik zou er niet zo moeilijk over doen. En zeker niet zo lang wachten. Nu maak jij er een groot ding van.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je het enorm spannend vindt, zeker gezien je leeftijd. Toch denk ik dat het goed is om je vriend te vertrouwen en hem je borst te laten zien. In het ergste geval wordt jouw angst waarheid en dat wil je dat vast liever nu weten dan over een jaar.



Ik heb afgelopen februari een borstamputatie gehad ivm borstkanker. Heel vervelend en de tijdelijke reconstructie lijkt vooral op een tennisbal en zeker niet op een borst. Wat ik ontzettend fijn vond is dat mijn vriend het totaal niet erg leek te vinden. Hij vindt mij nog steeds mooi, ook met 1 borst. Dat heeft mij heel erg geholpen om het te accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Flower22, wat vervelend wat je hebt meegemaakt. Maar laat het niet je leven beheersen. Het is meer je eigen angst, wat ik heel goed kan begrijpen. Je bent mooi op jouw manier. Het is goed dat je openhartig bent tegenover je vriend. Als hij echt voor jou gaat,dan zal hij geen kortzichtig gedrag vertonen. Doet hij dat wel, is hij je gewoon niet waard. Dan weet je ook gelijk wat je aan hem hebt. Jullie hebben een relatie van 8 maanden. Gun je jezelf de tijd om te kijken hoe je vriend tegen bepaalde dingen aankijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven