30+ en nog altijd bij je eerste sekspartner? Reageer!?

22-03-2015 00:18 188 berichten
Ik vraag me af of er nog meer mensen op dit forum zijn die - net als ik/ wij- nog altijd bij hun eerste partner zijn. Ik ben met mijn man samen vanaf mijn 15 e ,hij was 16. Ik ben nu 45. Hoe houden jullie je seksleven goed? En bestaan jullie wel? Haha. Of moet ik na deze topic mijn naam veranderen in Rémy ( alleen op de wereld) ? Ik hoor het wel...groetjes!
quote:miedo schreef op 25 maart 2015 @ 14:27:

goh 45 jaar en nog geen last van een droge doos?Ach lieve schat...wil je zonodig meedoen? Nou alla....nee lekker nat en veel glijmiddel...ZÁLIG...ik begin nu pas!!! Tevreden?!
Dat ik voor mijn vrouw ook de eerste was en dat ze ook de wens heeft geuit het een keer met een ander te willen doen. En die ruimte heeft ze gekregen. Dat is dus het 'herkenbare'
Overigens kwam het verlangen om te ervaren hoe sex met een ander was van mij. Zo heb ik sex gehad met een andere man en mijn eigen man, een trio dus. En heb ik sex gehad met een andere man zonder mijn man erbij en sex gehad met anderen terwijl mijn man dus ook sex had met een andere vrouw. Lekker geëxperimenteerd maar het werkte niet voor ons.

Ons sexleven is er wel door veranderd en verbeterd en de sex is beter dan ooit.
quote:Tinkerbell69 schreef op 25 maart 2015 @ 15:08:

Ach lieve schat...wil je zonodig meedoen? Nou alla....nee lekker nat en veel glijmiddel...ZÁLIG...ik begin nu pas!!! Tevreden?! Miedo maakt zich zelf zorgen over de overgang. Vandaar.



Sex wordt alleen maar beter na je 40e.

In mijn geval dan helaas niet met eigen man, maar met minnaar. Gelukkig is dat thuis bespreekbaar.
Dus je man bevindt zich in een zelfde situatie als ik
Kennelijk;) Al is/was mijn man voor mij niet de eerste.



Hij wil trouwens absoluut geen details weten. Jij wel?
Nee, ik hoef het ook niet te weten! Ik heb alleen een vreemd onbestemd gevoel in me als ze een paar uur bij hem is. Dat zal ooit hpelijk wel ns overgaan.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 24 maart 2015 @ 23:33:

[...]



Het zal misschien meegespeeld hebben, maar aan de andere kant, ik beschouw mezelf helemaal niet als conservatief. Ik geloof niet dat ik traditioneel ben, noch op sexgebied, noch ergens anders. Ik heb me nooit zo gestoord aan mijn opvoeding, of me er tegen afgezet. Ik heb vrij snel doorgehad dat het onzinnig was, geschift. Dat manvijandige feminisme, dat gemaakt "vrije", dat gezeur en dat alles maar uitpraten en doorpraten, dat pacifisme tot op het bot.



Als ik serieus had genomen wat mijn ouders, en na de scheiding die er natuurlijk bij hoorde vooral wat kijn moeder allemaal voorstonden, dan had ik mijn hele leven in therapie gezeten of aan biodanza gedaan.



Dus ja, ik denk dat ik naar mijn moeders maatstaven het allemaal niet goed doe

Er is niks mis met biodanza.







Overigens vind ik het ook wel makkelijk om te zeggen dat het niks aan invloed heeft gehad op hoe je nu bent. Dat zullen je ouders ook gezegd hebben over hun opvoeding. 'Nee, wij zijn gewoon zo, en we hadden al vrij snel door dat het onzin was hoe onze ouders het deden'.



Ik ben gereformeerd opgevoed. Paste daar niet tussen, vroeger al niet. Had een vriendje gehad en ben dus heel niet gereformeerd met mijn tweede sekspartner getrouwd, terwijl ik die al vanaf mijn 16e heb



Ik was wel zijn eerste overigens. En we zijn nog steeds samen. Alleen niet strikt monogaam.
@Riquelme: Mijn man is doordeweeks meestal weg en wordt dus niet (direct) geconfronteerd met mijn dates. Wat jij beschrijft kan ik me goed voorstellen...niet makkelijk, dat gevoel. Maar wel erg mooi dat je het haar gunt. Ik zou wel in de gaten blijven houden of je er zelf echt mee om kunt (blijven) gaan en haar eerlijk zeggen als dat niet meer zo is.
@Courtisane, als ik eerlijk ben is dat min of meer ook uit het besef dat ik in het verleden ook iets met een ander heb gehad, zonder dat zij het heeft geweten. Dus kon ik haar dan tegenhouden , nu zij met die wens kwam?
Nee, dat vind ik best een begrijpelijk standpunt Riquelme. Neemt niet weg dat de "rekening" hiermee wel vereffend is en dat het daar natuurlijk uiteindelijk ook niet om gaat.

Jullie relatie is de basis en communicatie de sleutel. Gaat het alleen om de seks of spelen bij haar ook andere gevoelens? En wat zijn jouw gevoelens? Daar moet je het wel over hebben, en niet eenmalig...
Ja, ze weet het ! Het gaat bij haar alleen om de seks en de spanning. Ik vind het alleen opmerkelijk dat ik dat onbestemde vreeemde gevoel heb als ze met hem is. Ik vraag nooit naar de details, maar ze komt stralend terug en dat is voor mij voldoende!
quote:ratatoeje schreef op 25 maart 2015 @ 15:31:

Overigens kwam het verlangen om te ervaren hoe sex met een ander was van mij. Zo heb ik sex gehad met een andere man en mijn eigen man, een trio dus. En heb ik sex gehad met een andere man zonder mijn man erbij en sex gehad met anderen terwijl mijn man dus ook sex had met veen andere vrouw. Lekker geëxperimenteerd maar het werkte niet voor ons.

Ons sexleven is er wel door veranderd en verbeterd en de sex is beter dan ooit.Jee...wat ben ik dan nog onervaren....Ik zou niet weten waar ik die derde vandaan zou moeten toveren.Seks met een andere man zónder mijn man erbij, wil ik niet. Ik zou het ook moeilijk vinden als mijn man een ander zou neuken terwijl ik daar niet bij ben...Mm , genoeg om over na te denken.
quote:Riquelme schreef op 25 maart 2015 @ 15:22:

Dat ik voor mijn vrouw ook de eerste was en dat ze ook de wens heeft geuit het een keer met een ander te willen doen. En die ruimte heeft ze gekregen. Dat is dus het 'herkenbare'Oké...en jij bent dus niet naar bed geweest met een andere vrouw? En jij was ook de eerste voor haar? Voor mij geld dat ik het avontuur alleen evt. zou willen aangaan met zijn 2 en.
quote:Riquelme schreef op 25 maart 2015 @ 14:38:

@Tinkerbell,



Ik heb je hele discussie met veel interesse nu gevolgd en veel is herkenbaar! Hoe zou je man het vinden als je een keer met een ander zou vrijen, zonder hem er bij? Zou hij het aankunnen?



Dit is gewoon een ordinaire sollicitatiebrief!

Hengelen is verboden mr Riuelme!
Oeps Riquelme....ik had even door moeten lezen....ik denk dat erbij jullie toch het een en ander gebeurt waar jij niet blij mee bent. Jij " gunt" jouw vrouw iets uit een soort van schuldgevoel? Om jezelf te straffen en haar dan ook maar haar plezier te gunnen? Nooit verteld dat je vreemd bent gegaan? Lijkt me lastig..
quote:Tinkerbell69 schreef op 25 maart 2015 @ 13:51:

[...]



Ik mis iets, geloof ik..( haha,geloven!) Jij bent ook nog altijd bij je eerste bedpartner? Of niet? Jij hebt alleen seks met jou eigen vrouw en wilt/ fantaseert niks anders...dat is toch redelijk conservatief qua instelling? Ik zou willen dat ik dat inzicht dat jij hebt over die onzinnige geschifte opvoeding had gehad toen ik jong was. Ik ging me verzetten en daarom sleepte mijn moeder me naar de psycholoog omdat er toch iets mís met MIJ was... ik heb geen makkelijke jeugd gehad..maar goed, ik ben er sterk uitgekomen. Herken zó een in wat jij zegt: dat geforceerde " vrije" !! Ze rotzooiden maar wat aan...en dachten dat ik als kind niet in de gaten had hoe onzeker ze zich voelden!! Ik merk dat als ik het erover heb het in eerlijke kind weer een beetje van zich laat horen, terwijl ik toch al jaren uit mijn slachtofferrol gekropen ben.

Ik ben niet bij mijn vrouw uit conservatisme



Maar ik heb wel geleerd van wat ik bij mijn ouders zag en de ellende die dat gaf.



En ik heb seks nooit zo belangrijk gevonden, dat speelt ook mee denk ik. De moeite van vreemdgaan is het me niet waard vermoed ik. Andersom, als mijn vrouw graag eens door een ander geneukt zou willen worden: succes er mee!
quote:TheHorseWithNoName schreef op 25 maart 2015 @ 20:26:

[...]



Ik ben niet bij mijn vrouw uit conservatisme



Maar ik heb wel geleerd van wat ik bij mijn ouders zag en de ellende die dat gaf.



En ik heb seks nooit zo belangrijk gevonden, dat speelt ook mee denk ik. De moeite van vreemdgaan is het me niet waard vermoed ik. Andersom, als mijn vrouw graag eens door een ander geneukt zou willen worden: succes er mee!Hmm...oké...accepteer wat je schrijft. Wáárom vind je seks niet belangrijk? Van nature geen zin? En meen je dat nou ècht dat je je vrouw dat zou gunnen? Of ben je er eigenlijk wel van overtuigd dat ze daar tóch nooit over begint? En práát jij wel met je vrouw over seks? En heeft ze dezelfde behoefte qua frequentie en kwaliteit als jij? Bij mij ontstaat n.l de indruk dat jij het idee hebt het wel allemaal te weten in je huwelijk, zonder dat je je vrouw ernaar vraagt.. Mss zie ik het verkeerd , dan mag je me de oren wassen! Ik daag je uit! Haha
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ook nog steeds bij m'n eerste partner sinds m'n 32e thans bijna 25 jaar. We houden ons sexleven niet spannend, we hebben er geen want zij houdt daar niet van.Misschien vraag je je af wat ons bij elkaar houdt geduld in elk geval en misschien fatalisme; zij is niet gelukkig (ik geloof niet dat ze het vermogen heeft gelukkig te zijn) ik ben niet gelukkig maar ik maak er 't beste van ik heb m'n computers, m'n muziek, m'n sigaretten en m'n geheime latijns-Amerikaanse pretpoeder; 't wordt misschien m'n dood nog 's maar dat acht ik een aanvaardbaar risico, Om de stemming toch nog een weinig te verlichten tot slot deze wijsheid: "Sex is like the game of bridge if you've got a good hand you don't need a partner".LOLz.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Alle reacties Link kopieren
Wat een triest bericht eigenlijk bitxor, maar als jij ermee kunt leven, succes.



Zelf al ruim 30 jaar met mijn eerste en enige, de sex is ruimschoots bevredigend voor mij, niet per definitie spannend ofzo, we vervullen elkaars behoeftes. Ik weet hoe mijn lichaam in elkaar steekt, als ik dan wel eens fantaseer over sex met een ander, ik denk dat we er beide een onbevredigend gevoel aan over houden. Wat ik nu heb, daar zet ik dat echt niet voor op het spel.
die ik wilde bestaat al...
quote:Tinkerbell69 schreef op 25 maart 2015 @ 20:41:

[...]



Hmm...oké...accepteer wat je schrijft. Wáárom vind je seks niet belangrijk? Van nature geen zin? En meen je dat nou ècht dat je je vrouw dat zou gunnen? Of ben je er eigenlijk wel van overtuigd dat ze daar tóch nooit over begint? En práát jij wel met je vrouw over seks? En heeft ze dezelfde behoefte qua frequentie en kwaliteit als jij? Bij mij ontstaat n.l de indruk dat jij het idee hebt het wel allemaal te weten in je huwelijk, zonder dat je je vrouw ernaar vraagt.. Mss zie ik het verkeerd , dan mag je me de oren wassen! Ik daag je uit! Haha

Ik vind sex niet zo heel veel boeiender dan eten. Lekker, maar niet met de status alsof je leven of relatie er van afhangt. Waarom? Geen idee, waarom zou ik het anders moeten zien?



Je conclusie dat ik geen zin zou hebben is nogal uit de lucht gegrepen en ook onjuist.



En ja, ik meen meestal wat ik zeg



Waar je indruk op gebaseerd is dat ik niet met mijn vrouw zou communiceren is me ook een raadsel. Sterker, al de aannames die je doet vind ik een teken van slecht communiceren van jou eerlijk gezegd
Bixtor ik heb het gevoel dat jij je leven 'uitzit'...dat komt wel ff bij mij binnen.

Waarom geef jij je, bijwijzevan, geen trap onder je kont en ga je op zoek naar geluk?

Jouw vrouw geeft dat duidelijk niet, maar waarom accepteer je het zo makkelijk (in mijn ogen dan he).

Het is jouw leven, jouw feestje...en je moet echt zelf de slingers ophangen!



Horse.... Weet jijzelf waarom alles je zo weinig kan schelen? Want dat gevoel krijg ik bij het lezen van jouw stukjes.

Ik vind het nogal wat om te schrijven dat het je niets doet als je vrouw vreemd wil gaan....klinkt behoorlijk harteloos.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe Hwnn het bedoeld, maar ik zit ondertussen ook in een fase in mijn huwelijk dat ik, als mijn man me een slippertje opbiecht, dat dat dan gelijk einde oefening zou zijn. Komt denk ik ook omdat het zover van mijn bed is, kan het me niet eens voorstellen...
die ik wilde bestaat al...
quote:TheHorseWithNoName schreef op 26 maart 2015 @ 08:03:

[...]



Ik vind sex niet zo heel veel boeiender dan eten. Lekker, maar niet met de status alsof je leven of relatie er van afhangt. Waarom? Geen idee, waarom zou ik het anders moeten zien?



Je conclusie dat ik geen zin zou hebben is nogal uit de lucht gegrepen en ook onjuist.



En ja, ik meen meestal wat ik zeg



Waar je indruk op gebaseerd is dat ik niet met mijn vrouw zou communiceren is me ook een raadsel. Sterker, al de aannames die je doet vind ik een teken van slecht communiceren van jou eerlijk gezegd

Oeps... Tja.. Deze reactie kon ik verwachten, haha.



Ik ging ervan uit dat je geen zin hebt in seks omdat je er niet zo in geboeid in bent. Net als in eten, zeg je.



Je meent wat je zegt en ik geloof je.



Ik heb niet gevraagd of je met je vrouw communiceert, maar of je met haar praat over jullie seksleven... En of dat voor haar ook zo bevredigend is als voor jou...



Ik vind jou analytisch heel erg sterk. Je bent heel duidelijk in het formuleren en laat precies zien van jezelf wat je wilt.

Ik vind jou interessant vanwege bepaalde paralellen in onze jeugd. Met verstandelijk communiceren zal ik het dus nooit van jou " winnen" haha. Daarentegen werk ik met mijn gevoel. Dat maakt mij kwetsbaar, maar daar kies ik voor.



Toch blijft bij mij de indruk hangen dat jij ( mss ook door jou jeugd) alles, privé en zakelijk met je verstand beredeneerd en je gevoel " uitschakelt".

Ik hoop dat je jezelf niet te kort doet met je instelling.



Maar nu heb ik het ook vast mis! Haha.
[quote]bitxor schreef op 26 maart 2015 @ 05:52:

Ja hoor, ook nog steeds bij m'n eerste partner sinds m'n 32e thans bijna 25 jaar. We houden ons sexleven niet spannend, we hebben er geen want zij houdt daar niet van.Misschien vraag je je af wat ons bij elkaar houdt geduld in elk geval en misschien fatalisme; zij is niet gelukkig (ik geloof niet dat ze het vermogen heeft gelukkig te zijn) ik ben niet gelukkig maar ik maak er 't beste van ik heb m'n computers, m'n muziek, m'n sigaretten en m'n geheime latijns-Amerikaanse pretpoeder; 't wordt misschien m'n dood nog 's maar dat acht ik een aanvaardbaar risico, Om de stemming toch nog een weinig te verlichten tot slot deze wijsheid: "Sex is like the game of bridge if you've got a good hand you don't need a partner".LOLz.[/quote



Je hoort thuis op deze topic, want je bent bij je eerste sekspartner. En je reageert daarom. Maar de vraag was ook: hoe houden jullie je seksleven goed? Je geeft aan geen seksleven te hebben behalve masturbatie. Wil jij iets weten? Wil je reactie? Of wilde je gewoon je verhaal even kwijt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven