30+ en nog altijd bij je eerste sekspartner? Reageer!?

22-03-2015 00:18 188 berichten
Ik vraag me af of er nog meer mensen op dit forum zijn die - net als ik/ wij- nog altijd bij hun eerste partner zijn. Ik ben met mijn man samen vanaf mijn 15 e ,hij was 16. Ik ben nu 45. Hoe houden jullie je seksleven goed? En bestaan jullie wel? Haha. Of moet ik na deze topic mijn naam veranderen in Rémy ( alleen op de wereld) ? Ik hoor het wel...groetjes!
quote:attribuutje schreef op 26 maart 2015 @ 07:59:

Wat een triest bericht eigenlijk bitxor, maar als jij ermee kunt leven, succes.



Zelf al ruim 30 jaar met mijn eerste en enige, de sex is ruimschoots bevredigend voor mij, niet per definitie spannend ofzo, we vervullen elkaars behoeftes. Ik weet hoe mijn lichaam in elkaar steekt, als ik dan wel eens fantaseer over sex met een ander, ik denk dat we er beide een onbevredigend gevoel aan over houden. Wat ik nu heb, daar zet ik dat echt niet voor op het spel.



Ik ben ook 31 jaar bij mijn man...de seks was ook altijd voldoende voor mij..maar niet bevredigend. Ik heb sinds een jaar een beter seksleven en mijn lichaam reageert ook anders.



Ik begrijp niet goed wat je hierboven schrijft. Waar denken jullie beide een onbevredigd gevoel aan over te houden?



Ik wil zelf ook voor geen goud ter wereld mijn relatie op het spel zetten...daarom experimenteren we samen en praten we veel...

Heb jij geen behoefte om je seksleven te verbeteren?
Alle reacties Link kopieren
30+ en nog altijd bij je eerste sexpartner? Reageer!



......en vervolgens lees ik pagina's vol over geneuk met anderen. Of neuken jullie alleen met je eigen vent in de pc?



Ik dacht hier te te kunnen lezen hoe mensen na 20 30 of 40 jaar monogamie de sparkle er nog in te weten te houden.
quote:xxxlondon schreef op 26 maart 2015 @ 20:23:

30+ en nog altijd bij je eerste sexpartner? Reageer!



......en vervolgens lees ik pagina's vol over geneuk met anderen. Of neuken jullie alleen met je eigen vent in de pc?



Ik dacht hier te te kunnen lezen hoe mensen na 20 30 of 40 jaar monogamie de sparkle er nog in te weten te houden.Heb je alles wel gelezen? Volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
want dan zou ik tot de conclusie komen dat.....?
quote:xxxlondon schreef op 26 maart 2015 @ 20:44:

want dan zou ik tot de conclusie komen dat.....?

de mensen die hier gereageerd hebben bijna allemaal tevreden zijn met hun seksleven. Of experimenteren ,of zoekende zijn, of het opfleuren met bezoek aan een parenclub. Bijna alle vrouwen die een reactie hebben achtergelaten fantaseren wel eens over seks met een ander zonder dat ook te willen praktiseren.



Ik vind het eigenlijk een enorm positief geluid wat ik hoor en het sterkt me in mijn geloof dat je seksleven er eigenlijk beter op wordt naarmate je langer bij één partner bent. Dit hoeft overigens niet je eerste partner te zijn.



Dat de mensen op deze topic niet expliciet hun verhaal vertellen begrijp ik....daar is een andere topic voor toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het in een vorig bericht over einde oefening...daar moest het woordje niet nog voor, niet gelijk einde oefening.

Een andere minnaar kent mijn lichaam niet als mijn man, ik kom b.v. zonder vieb niet klaar, ik moet er niet aan denken zoiets bij een ander te introduceren, daarom lijkt me een one night stand onbevredigend.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ow en een parenclub hebben we ook ooit eens bezocht, gewoon voor de ervaring, niet om het met anderen te doen.
die ik wilde bestaat al...
quote:attribuutje schreef op 26 maart 2015 @ 22:29:

Ow en een parenclub hebben we ook ooit eens bezocht, gewoon voor de ervaring, niet om het met anderen te doen.Begrijp ik het dan goed dat je tot nu toe dus alleen nog seks met elkaar hebt gehad? Hoe kwam het bezoek aan een parenclub op je over?
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 dat ik mijn mijn leerde kennen, mijn man iets ouder en stond bekend als een charmeur/vrouwenversierder in de kringen waarin ik hem leerde kennen, ik was dus nog bleu, hij iets meer ervaren, een flirt is hij gebleven, maar wel trouw.



Ow en die parenclub...ik heb er vooral last gehad van plaatsvervangende schaamte, wij waren naar de fata morgana op een zaterdagavond, vooral veel technodansmuziek, wat jongere mensen, goed eten. Loop je daar onwennig mensen te checken, zoals je zelf natuurlijk ook wordt gecheckt. Jongemannen in van die gladiatorrokjes...naah niet mijn ding, een vrouw die "en plein public" door drie mannen werd verwend aan de rand van de dansvloer, lig je in een zaal op matrasjes een beetje aan mekaar te voezelen, wordt je door kijkgaten bekeken en ligt een man zijn (vermoedelijk) vrouw te beffen, wij hebben gevreeën in het zwembad/bubbelbad. Mijn conclusie dus, leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar, mede omdat we beide allang niet meer zo straks in ons velletje zitten...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Zou gillend gek worden.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Ha, dat had me nou leuk geleken zoiets te zien in de parenclub :-D
die ik wilde bestaat al...
quote:Tinkerbell69 schreef op 26 maart 2015 @ 13:52:

[...]



Oeps... Tja.. Deze reactie kon ik verwachten, haha.



Ik ging ervan uit dat je geen zin hebt in seks omdat je er niet zo in geboeid in bent. Net als in eten, zeg je.



Je meent wat je zegt en ik geloof je.



Ik heb niet gevraagd of je met je vrouw communiceert, maar of je met haar praat over jullie seksleven... En of dat voor haar ook zo bevredigend is als voor jou...



Ik vind jou analytisch heel erg sterk. Je bent heel duidelijk in het formuleren en laat precies zien van jezelf wat je wilt.

Ik vind jou interessant vanwege bepaalde paralellen in onze jeugd. Met verstandelijk communiceren zal ik het dus nooit van jou " winnen" haha. Daarentegen werk ik met mijn gevoel. Dat maakt mij kwetsbaar, maar daar kies ik voor.



Toch blijft bij mij de indruk hangen dat jij ( mss ook door jou jeugd) alles, privé en zakelijk met je verstand beredeneerd en je gevoel " uitschakelt".

Ik hoop dat je jezelf niet te kort doet met je instelling.



Maar nu heb ik het ook vast mis! Haha.

Inderdaad, je kon het nauwelijks meer mis hebben.



En eten: doe ik ook graag



Ik neem overigens aan dat je weet dat communiceren ook praten omvat?
Alle reacties Link kopieren
Dat is jammer. Mij krijg je daar niet naar binnen. Ook niet over 30 jaar.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Was ook maar éénmalig. Och zo zijn we allemaal nieuwsgierig naar iets anders.
die ik wilde bestaat al...
quote:TheHorseWithNoName schreef op 27 maart 2015 @ 07:34:

[...]



Inderdaad, je kon het nauwelijks meer mis hebben.



En eten: doe ik ook graag



Ik neem overigens aan dat je weet dat communiceren ook praten omvat?En daar zit hij...bovenop zijn berg...met al zijn kennis...en kijkt naar het gepeupel onder aan de voet van de berg....
quote:attribuutje schreef op 27 maart 2015 @ 07:00:

Ik was 17 dat ik mijn mijn leerde kennen, mijn man iets ouder en stond bekend als een charmeur/vrouwenversierder in de kringen waarin ik hem leerde kennen, ik was dus nog bleu, hij iets meer ervaren, een flirt is hij gebleven, maar wel trouw.



Ow en die parenclub...ik heb er vooral last gehad van plaatsvervangende schaamte, wij waren naar de fata morgana op een zaterdagavond, vooral veel technodansmuziek, wat jongere mensen, goed eten. Loop je daar onwennig mensen te checken, zoals je zelf natuurlijk ook wordt gecheckt. Jongemannen in van die gladiatorrokjes...naah niet mijn ding, een vrouw die "en plein public" door drie mannen werd verwend aan de rand van de dansvloer, lig je in een zaal op matrasjes een beetje aan mekaar te voezelen, wordt je door kijkgaten bekeken en ligt een man zijn (vermoedelijk) vrouw te beffen, wij hebben gevreeën in het zwembad/bubbelbad. Mijn conclusie dus, leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar, mede omdat we beide allang niet meer zo straks in ons velletje zitten...Oh Jee...het werkt me eerlijk gezegd op de lachspieren....mannen in gladiatorrokjes?.. Ik zou niet meer bijkomen. En ik snap jou gevoel van schaamte,dat heb ik al bij het lezen van de verhalen over PC. Bedankt voor je reactie...ik denk dat ik het maar bij fantaseren hou...haha.
Alle reacties Link kopieren
Zie jij dat Tinkerbell....?
die ik wilde bestaat al...
quote:attribuutje schreef op 27 maart 2015 @ 08:09:

Zie jij dat Tinkerbell....?Sorry...ik begrijp je niet..
Alle reacties Link kopieren
Je reactie over Hwnn....laat maar :-)
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 26 maart 2015 @ 21:02:

de mensen die hier gereageerd hebben bijna allemaal tevreden zijn met hun seksleven. Of experimenteren ,of zoekende zijn, of het opfleuren met bezoek aan een parenclub. Bijna alle vrouwen die een reactie hebben achtergelaten fantaseren wel eens over seks met een ander zonder dat ook te willen praktiseren.



Ik vind het eigenlijk een enorm positief geluid wat ik hoor en het sterkt me in mijn geloof dat je seksleven er eigenlijk beter op wordt naarmate je langer bij één partner bent. Dit hoeft overigens niet je eerste partner te zijn. Leuke post! Ik vind het idd ook positief om hier te lezen over dat gedeelde gevoel.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:Tinkerbell69 schreef op 27 maart 2015 @ 07:57:

[...]



En daar zit hij...bovenop zijn berg...met al zijn kennis...en kijkt naar het gepeupel onder aan de voet van de berg....

Ah, omdat ik je er op wijs dat je wat al te makkelijk (foute) aannames doet ga je nu over op beledigen.



Teleurstellend, nadat ik de moeite nam serieus op je in te gaan. Maar niet geheel onverwacht.
Wat een heerlijke dag vandaag! Ik zal even antwoorden op mijn eigen vraag in de topic: Hoe houden jullie je seksleven goed?

Véél experimenteren!! Gisteravond had mijn man een verrassing voor me...oh mijn hemel..dat was het ook! Een fantastische ervaring gehad waarvan ik het bestaan niet eens af wist..



Life is wonderfull!!
Alle reacties Link kopieren
@Tinkerbell69 Ik denk dat ik m'n idiote verhaal ff kwijt moest. Laat niemand er te zwaar aan tillen.

@Enjoy73 Het is inderdaad mijn feestje maar eigenlijk valt er niets te vieren. Naar geluk op zoek gaan, een dergelijke queeste is met mijn defecte lichaam ondoenlijk. Ik verval weer in een metafoor over kaarten : "you play the hand you're dealt" Natuurlijk het is how you play your hand that matters en quit while you're ahead. Helaas I didn't cash out toen ik dat had moeten doen, een keuze die ik nog iedere dag betreur. zie daar de moraal van mijn relaas: "grijp de kans wanneer deze zich voordoet of betreur je keuze de rest van je leven". Nu heb ik je natuurlijk gedeprimeerd mijn excuses daarvoor, hoewel mijn betoog waarschijnlijk het tegendeel doet vermoeden, in werkelijkheid kun je met mij best lachen zij het dat mijn humor dikwijls zo zwart is als m'n longen.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 27 maart 2015 @ 09:22:

[...]



Ah, omdat ik je er op wijs dat je wat al te makkelijk (foute) aannames doet ga je nu over op beledigen.



Teleurstellend, nadat ik de moeite nam serieus op je in te gaan. Maar niet geheel onverwacht.



Weet je Horse...ik heb nog steeds niet het gevoel dat je vanuit je gevoel reageert, je oordeelt en wijst met een vingertje als iemand net de verkeerde dingen zegt.

Ik begin steeds meer het vermoeden te hebben dat je familie bent...ik laat het er dan ook bij, bij deze figuren win je het niet, al ga ik ook niet voor winst maar een leuk gesprek op één lijn.

Niemand is beter of slechter, veroordelen hoort er niet bij... maar dat gevoel heb ik niet bij jou, erg jammer.

Ik laat het dus, zoals ik al zei, lekker bij maar snap de reactie van Tinkerbell wel, een paar jaar geleden zou ik ook zo reageren maar ik ben door de ervaringen wijzer geworden.
quote:attribuutje schreef op 27 maart 2015 @ 07:00:

Mijn conclusie dus, leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar, mede omdat we beide allang niet meer zo straks in ons velletje zitten...



Attribuutje...ik snap wat je zegt.

In eerste instantie, toen wij net begonnen met swingen, keek ik daar ook na idd.

Ik ben erop teruggekomen... je kan nog zo mooi zijn, je persoonlijkheid telt! Dat maakt je aantrekkelijk, niet je lijf.

Een man/vrouw die lekker in zijn lijf zit (lang,dun,kort,lang) is het meest sexy voor mij.

Geniet!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 27-03-2015 13:18
Reden: ...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven