6 maanden proberen, penetratie lukt nog steeds niet

13-02-2017 18:29 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezeressen,



Ik
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2017 19:29
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
% gewijzigd
Geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 13 februari 2017 @ 18:31:

Geduld hebben.Tsja dat hebben we ook maar 6 maanden is wel erg lang.. we willen het beide erg graag dus het begint een grote frustratie punt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Arts ?
Misschien blokkeer je door de spanning.

Je zou ook eens met de huisarts kunnen praten hierover, ook al zal dat niet makkelijk zijn.

Of lieve vriendinnen die hetzelfde hebben ervaren?
Als je eerder speeltjes van dezelfde afmeting gebruikt hebt en dat prima ging, dan heeft het niet met de afmeting te maken (maar spanning bijvoorbeeld?). Je kan misschien samen eens zo'n speeltje erbij pakken. Lekker samen spelen en kijken hoe het voor jou voelt als hij hiermee met jou speelt. En als je dat eerst nog te spannend vindt, dan laat je hem eerst zien hoe je het zelf doet (vind ie vast ook spannend om te zien).
Alle reacties Link kopieren
Hebben wij ook gehad, maar duurde niet maanden. Mijn vrouw ontspant van beffen, dus dat hielp bij ons. Probeer eens of je je kunt ontspannen terwijl alleen het topje in je zit. Alsof je even moet wennen dus. Misschien helpt dat?



Uiteindelijk gaat het echt wel lukken. Er kunnen zelfs baby's doorheen en dikker dan dat zal je vriend niet zijn.



Succes.
Leef en laat leven
Misschien eens met de huisarts praten en vragen om een verwijzing naar de seksuoloog of een bekkenbodemfysio. Bij de laatsten kun je ook zonder verwijzing terecht
Seksuoloog bezoeken?
Als je op je buik ligt en hij je lekker masseert en je rustig voelt kan hij er misschien makkelijker inglijden van achter??
Wanhoop niet langer en ga naar de huisarts. Heeft die geen raad dan heb je alle recht om wanhopig te zijn.
Inderdaad, als een speeltje van hetzelfde formaat wel ging, zit het tussen de oren. Ennu is het een ding geworden.



Ik zeg het niet snel, maar drink eens lekker wat glazen wijn. Dat ontspant lekker en neemt remmingen wat weg. En misschien ook even doorzetten. Niet stoppen, maar alleen de eikel naar binnen, en als je daaraan gewend bent, een stukje verder.



Want dat het zonder problemen past, dat is al bewezen door die speeltjes. Het zit echt tussen jouw oren.
Alle reacties Link kopieren
Ander standje proberen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je spant onbewust je spieren aan (vaginisme) Het is vrij moeilijk om te ontdekken hoe je dat niet moet doen. De sleutel is ontspannen maar na een half jaar hanessen is dar natuurlijk wel heel moeilijk.

Een bekkenbodem fysiotherapeut kan je hier mee helpen. Daarvoor heb je in principe geen doorverwijzing nodig, je kunt vooraf even bellen voor extra info.

Geef niet op hoor, komt echt helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 13 februari 2017 @ 19:03:

Inderdaad, als een speeltje van hetzelfde formaat wel ging, zit het tussen de oren. Ennu is het een ding geworden.



Ik zeg het niet snel, maar drink eens lekker wat glazen wijn. Dat ontspant lekker en neemt remmingen wat weg. En misschien ook even doorzetten. Niet stoppen, maar alleen de eikel naar binnen, en als je daaraan gewend bent, een stukje verder.



Even doorzetten? Nou, echt niet zomaar doen. Forceren werkt niet, dan gaat het pijn doen en gaat het nog langer duren.



Wat bij mij hielp was bovenop zitten. Tegen vriend zij ik niet mee te bewegen en zo had ik zelf controle over hoe ver het ging.

Zo lukte het bij ons na 4 maanden aanklooien uiteindelijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een oplossing die eventueel zou kunnen werken, maar het duurt wel even voor je het doorhebt.

Ga kegel oefeningen doet. Leer hoe het verschil aanvoelt tussen aanspannen en ontspannen.

Je denkt waarschijnlijk dat je het wel weet, hoe dat aanvoelt, maar ga dat bewust oefenen, iedere dag even. Probeer het ook met die speeltjes van je, echt bewust ontspannen er omheen zo gezegd.

Probeer jezelf ook te leren aparte spiergroepen aan te spannen en ontspannen, daar wordt je controle beter van .

Al je spieren in dat gebied, je billen, buik, bovenbenen.



Als jullie dan samen zijn, na uitgebreid voorspel (zit dat goed bij jullie?), extra glijmiddel erop, liefst een beetje goed merk (daar zit veel verschil tussen, die van durex vind ik vreselijk, pjur vind ik wel fijn).

Just to be sure.



Dan langzaam een stukje erin. Ontspan bewust je spieren. Jij geeft aan of en hoever naar binnen. Geef jezelf de tijd om te ontspannen tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
voorzichtig doorduwen kan zeker wel werken.
Alle reacties Link kopieren
Vriend hier zegt dat het ook nog kan dat door de spanning vriend van TO even wat minder hard wordt als hij naar binnen probeert te gaan. Waardoor hij in combinatie met jouw spanning er niet in komt. Schiet zijn piemel weg als jullie het proberen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goeie, Felix. Het proberen naar binnen te werken van een niet goed stijve pik is geen genoegen.
...
quote:Emperor schreef op 13 februari 2017 @ 20:05:

voorzichtig doorduwen kan zeker wel werken.Precies. Ik zeg niet doorraggen ondanks pijn, maar voorzichtig beetje bij beetje doorduwen. Aan de eikel gewend, dan voorzichtig stukje verder.
Alle reacties Link kopieren
Pjur is een heel goed glijmiddel. Als je Durex meuk gebruikt, gooi dat weg.



Heb je al eens geprobeerd als je bovenop hem zit? Dan heb je de controle.



En ja, soms werkt een beetje doorduwen in combinatie met glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat je ontspant, zit in het hoofd. Een avondje flink borrelen en dan het proberen zou kunnen helpen?



Of inderdaad standjes waarbij het soepeler gaat. Jij zelf bovenop, zodat jij in controle bent. Of lepeltje lepeltje, kan hij goed in je komen en ondertussen helpen je te ontspannen door je te kussen en strelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nog wel eens kruidvat babyolie als het strak is. Maar ben geen voorstander van doorduwen als het pijn doet. Lepeltje lepeltje werkt idd ook altijd prettig en relaxed. En anders mss het andere gaatje eens proberen? Als de spanning daar weg is, kun je later weer naar voren. Mss kunnen jullie daar samen ook ontzettend van genieten.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Wat niet in mijn kut past past zéker niet in mijn kont, als ik ergens ga aanspannen is het daar wel.

Babyolie is geen beste tip, funest voor de schimmelgevoeligen onder ons.



Ik zou ook bovenop proberen, heel voorzichtig. Als het een keer lukt ben je er, dan kun je de knop omzetten in je hoofd en gaat het die keren daarna waarschijnlijk gewoon lukken.
...
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Roos, maar het was volgens mij niet een kwestie van niet passen. Aangezien zelfde grote speeltjes wel passen.



Dat van die babyolie wist ik niet. Thks.
Wees meester en vormgever van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven