Aantrek

13-05-2016 00:14 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben meer vrouwen dit als je een man heel knap vind maar hij is een enorme eikel dat de aantrekkingskracht al weg is. Ik heb echt een klik nodig wil ik seks hebben met diegene. Geld dit voor meer vrouwen en mannen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dit? Heb je iemand op het oog die te knap is ondanks hufterig gedrag?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dûh Iemand is juist ook aantrekkelijk door zijn/haar karakter. Humor, hoffelijkheid, charme, liefheid...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb iemand op het oog maar hij is wel erg knap maar totaal niet aardig.. Denk niet dat ik met hem het bed zou kunnen delen
Alle reacties Link kopieren
ja natuurlijk, aantrekkelijkheid is toch niet alleen uiterlijk
Alle reacties Link kopieren
Nee klopt, ik moet wel een klik met diegene hebben anders werkt het voor mij niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op enorme eikels.

En als er dan ook nog een leuke lul aan zit maakt het mij allemaal niet uit.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 13 mei 2016 @ 00:26:

Ja ik heb iemand op het oog maar hij is wel erg knap maar totaal niet aardig.. Denk niet dat ik met hem het bed zou kunnen delenTuurlijk wel. Dan zeg je dat hij zijn mond houdt en anders gebruik je een gagball.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 mei 2016 @ 00:57:

Ik ben dol op enorme eikels.

En als er dan ook nog een leuke lul aan zit maakt het mij allemaal niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor...het karakter kan mij niet rot genoeg zijn....een beetje leuk uiterlijk maakt veel goed zolang hij zijn bek maar houdt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 13 mei 2016 @ 06:22:

Nee hoor...het karakter kan mij niet rot genoeg zijn....een beetje leuk uiterlijk maakt veel goed zolang hij zijn bek maar houdt.

Ja precies.



She was gorgeous, but then she talked. Zo'n afknapper altijd.
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Uiterlijk is alles! Vergeet karakter, ga voor de buitenkant!
Nee hoor. Ik vind Peter R de Vries een vervelend ventje, maar ik zou het er prima op kunnen. Hij mag daarna wel meteen weer vertrekken. Heeft vast nog wel wat speurwerk te doen dat veel belangrijker is dan koffieleuten/uit eten/bankhangen met mij.
Als ik iemand niet Aardig vind vind ik de persoon automatisch niet knap of aantrekkelijk.
Open deur dit
Alle reacties Link kopieren
Karakter neuk je niet..
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 13 mei 2016 @ 08:22:

Open deur ditHoezo?
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen maar seks wilt, dan maakt z'n karakter niet zoveel uit? Als je ook een relatie wilt, dan pas is karakter van belang.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik dan een gezegend mens.

Knap, leuk, mooi uiterlijk en een goeie pik.



JOEHOE!!!!! Laat de zomer maar beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Willem: ik droog al op als ik je naam hier lees.



Maar ik val dan ook echt totaal niet op uiterlijk. Mannen die me kunnen laten lachen, of echt geinteresseerd zijn, of pretlichtjes in hun ogen hebben, of die iets heel goed kunnen (muziek maken bijvoorbeeld), of... nouja, voorbeelden genoeg, maar daar voel ik me toe aangetrokken. Maar gewoon een knappe vent met een sixpack? Meh.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Sex met een eikel kan perfect. Ik hoef hem niet aardig te vinden. Ik moet hem wel sexy vinden en dat is net iets meer dan uiterlijk alleen. Ook de manier waarom een man beweegt, kijkt etc... is belangrijk voor sex. Maar of hij nu lief is? Soms zelfs liever niet *grin*
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dat uitmaken, je hebt zo iets als voorkeur. Zo kan een enorm mooie vrouw maar met een ontzettend arrogant hoofd ook een enorme afknapper zijn. EN voor een ander is dat juist het punt waardoor hij erop valt.quote:Rooss4.0 schreef op 13 mei 2016 @ 00:58:

[...]



Tuurlijk wel. Dan zeg je dat hij zijn mond houdt en anders gebruik je een gagball.Daar zijn de enorme eikels meestal niet van, eerder van het omgekeerde :P
quote:Rooss4.0 schreef op 13 mei 2016 @ 00:57:

Ik ben dol op enorme eikels.

En als er dan ook nog een leuke lul aan zit maakt het mij allemaal niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, zou geen sex kunnen hebben met een enorme klootzak.

Had het een keertje bij het netwerken: man zag er leuk uit, maar toen deed 'ie zijn mond open. Bleek een enorm arrogant, glad salesmannetje te zijn. Nou, doet u dan maar iemand anders hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven