Aantrekkingskracht minder

09-05-2016 17:33 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, ik had een vraagje en vraag me af of meer vrouwen dit herkennen. Ik had een relatie met een jongen 4,5 jaar in het begin was alles spannend en ook zijn lichaam. Maar na paar jaar was de aantrekkingskracht minder en hadden we minder seks. Hebben meer vrouwen dit in lange relaties?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 90% van de vrouwen gok ik...
Internagelaktisch
Ja.



Wil niet zeggen dat je er niks aan kan doen though.
Alle reacties Link kopieren
Weet je ook waarom je je partner minder aantrekkelijk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat weet ik niet echt eigenlijk..
quote:meaki schreef op 09 mei 2016 @ 17:41:

Weet je ook waarom je je partner minder aantrekkelijk vindt?Gewenning, gewoonte, minder spanning?
Alle reacties Link kopieren
Ja precies zijn lichaam ken je al het werd beetje saai vord. Maar soms lees ik van die verhalen dat sommige stellen na zoveel jaar nog spetterende seks hebben dan denk ik: ben ik nou zo'n uitzondering haha!
Alle reacties Link kopieren
Seks kan saai worden zoals alles wat je langere tijd hebt of doet.

Je moet de sleur doorbreken door te vernieuwen, voeg iets nieuws toe,

doe iets wat je nog nooit deed, veras je partner of laat je verassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik merkte ook dat ik er minder zin in had eerst wel het eerste jaar. Maar zijn lichaam deed me ook me minder maarja ik denk dat dit dan voor veel vrouwen geld als ik dit zo lees
Ik herken me hier echt niet in.
Het werkt wel om het een paar weken niet te doen. Stuur je partner twee weken op zakenreis en als hij terug komt vliegen de vonken er vanaf
Wij hebben nu na jaren juist veel meer seks dan in het begin. Ik vind hem ook veel aantrekkelijker dan in de beginfase. Voor mij dus niet herkenbaar, maar het schijnt vaak voor te komen.
Ik vind het ook niet herkenbaar.



Bij mij wordt de aantrekkingskracht pas minder als ik op hem afknap door iets, of ik erachter kom dat ik niet meer van hem hou.



Ik heb een relatie van 15 jaar gehad en daar speelde dit pas het laatste jaar, toen we uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan.



Dus, vind je hem nog wel leuk?
quote:hariette schreef op 09 mei 2016 @ 18:00:

Seks kan saai worden zoals alles wat je langere tijd hebt of doet.

Je moet de sleur doorbreken door te vernieuwen, voeg iets nieuws toe,

doe iets wat je nog nooit deed, veras je partner of laat je verassen.Dat laatste hebben wij nog nooit uitgeprobeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 09 mei 2016 @ 19:28:

Ik vind het ook niet herkenbaar.



Bij mij wordt de aantrekkingskracht pas minder als ik op hem afknap door iets, of ik erachter kom dat ik niet meer van hem hou.



Ik heb een relatie van 15 jaar gehad en daar speelde dit pas het laatste jaar, toen we uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan.



Dus, vind je hem nog wel leuk?Ja dat kan ook mee spelen.. Ik vond hem het eerste jaar wel heel leuk..
Ik denk dat dit voor veel vrouwen wel geldt, want alles wat nieuw en spannend is gaat op den duur gewoon worden en dus het lichaam van je partner en de seks die je samen hebt ook.



Ik denk dat dit meestal onvermijdbaar is in langere relaties en ik denk ook dat mensen dat vroeger makkelijker accepteerden dan nu. Nu hebben mensen door de enorme hype om seks heen het idee dat het altijd spannend en retegeil moet zijn en dat ze daar ook recht op hebben, terwijl de natuur dit vaak gewoon heel anders regelt.
Alle reacties Link kopieren
Man de deur uit, neem minnaars. Ideaal.
...
Tuurlijk onstaat er wat meer gewenning, het wordt wellicht wat saaier. Je grijpt na die beginperiode natuurlijk niet ieder uurtje meer aan om het bed in te duiken.



Maar dat de aantrekkingskracht weg is, vind ik echt wel iets anders. Voor mij is dan echt de liefde retour, of er zit iets dwars tussen ons. Dan kan ik ook niet lichamelijk meer zijn (dus ook niet zoenen/knuffelen).
Volgens mij is de aantrekkingskracht bij TO alleen minder, of is er wellicht toch iets meer aan de hand TO?
Er staat inderdaad minder. Ik ga denk ik iets teveel uit van mijn ervaringen als ik dit constateer bij mezelf.
Je moet gewoon om de zoveel tijd vreselijk ruzie met elkaar maken
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 mei 2016 @ 19:47:

Ik denk dat dit voor veel vrouwen wel geldt, want alles wat nieuw en spannend is gaat op den duur gewoon worden en dus het lichaam van je partner en de seks die je samen hebt ook.



Ik denk dat dit meestal onvermijdbaar is in langere relaties en ik denk ook dat mensen dat vroeger makkelijker accepteerden dan nu. Nu hebben mensen door de enorme hype om seks heen het idee dat het altijd spannend en retegeil moet zijn en dat ze daar ook recht op hebben, terwijl de natuur dit vaak gewoon heel anders regelt.Ja precies, het is wel fijn die intimiteit maar echt super geil vond ik het niet meer
quote:Amand schreef op 09 mei 2016 @ 20:25:

Je moet gewoon om de zoveel tijd vreselijk ruzie met elkaar maken En dan in het holst van de nacht het bed uitgegooid worden of denk je dan meer in de richting van goedmaakseks .
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 09 mei 2016 @ 20:06:

Er staat inderdaad minder. Ik ga denk ik iets teveel uit van mijn ervaringen als ik dit constateer bij mezelf.Nou laat ik het zo zeggen. Eerst vond ik de seks heel geil enzo maar dat geile was er een beetje vanaf.. Je had wel zin in elkaar maar het was nou niet super geil ofzo. Ik wou wel lichamelijk zijn met hem omdat ik van hem hou enzo maar weet niet of dat een slecht teken is?
quote:Lively- schreef op 09 mei 2016 @ 20:34:

[...]



Ja precies, het is wel fijn die intimiteit maar echt super geil vond ik het niet meer

Maar is het nu dus uit? Was dat om deze reden?



Ik vind dat best opvallend hoor, al na 4,5 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven