Advies mbt pijpen

13-06-2016 15:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik jullie advies willen over pijpen. Heb al wat forum onderwerpen gelezen en ga wat tips uitproberen om er nog meer in bekwaam te geraken.



Maar waar ik een beetje mee zit is het volgende. De smaak en geur (soms) vind ik niet plezant, wat voor tips hebben jullie op dat vlak?
onder de douche pijpen
Alle reacties Link kopieren
Dagelijks wassen?
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
De man in kwestie vragen even z'n piel te wassen met water.
Alle reacties Link kopieren
andere smaakjes uitproberen :D
Vragen of de bezitter van de meurende waren zijn zaakje even door een sopje haalt.
Alle reacties Link kopieren
geur blijft hangen in haar, alles wegscheren kan helpen

(als hij dat niet al doet)
Alle reacties Link kopieren
Dagelijks wassen is standaard, hij is heel hygienisch.

De tip van schaamhaar is goede, hij houdt het wel kort maar niet kaal zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyS78 schreef op 13 juni 2016 @ 16:03:

Dagelijks wassen is standaard, hij is heel hygienisch.

De tip van schaamhaar is goede, hij houdt het wel kort maar niet kaal zeg maarNaja, dagelijks wassen zegt natuurlijk ook niet alles. 's Ochtends wassen en pas na een lange werkdag pijpen, dan zou ik toch zeggen; 'was 'm eerst maar even.' Snap je. Eigenlijk sowieso het meest fris toch, eerst wassen, dan pijpen. Kleine moeite, groot plezier.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Even wassen voor het pijp gebeuren.
Het voorvocht kan ook heel vies smaken. Daar doe je helaas maar weinig aan.



Als het sperma vies smaakt helpt stoppen met roken en andere dingen eten (bijvoorbeeld geen knoflook, wel ananas).
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat je ook een topic over tinder heb geopend. Als je geen vaste relatie hebt zal ik wel een beetje uitkijken. Maar als je een partner heb dan kan je die gewoon vragen te douche.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 juni 2016 @ 17:28:

Het voorvocht kan ook heel vies smaken. Daar doe je helaas maar weinig aan.



Als het sperma vies smaakt helpt stoppen met roken en andere dingen eten (bijvoorbeeld geen knoflook, wel ananas).Ah juist, het voorvocht zal het zijn. Want klaarkomen tijden het pijpen hebben we nog niet gedaan, dat staat mij ietwat tegen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het heeft een geur en smaak hoor, dat is normaal. Dat is geen voorvocht maar gewoon natuurlijke eh.. vloeistoffen. Mensen ruiken nooit naar niks. Maar onder de douche, proef en ruik je dat niet. Ik denk dat het gewoon wennen is persoonlijk, of je bent zelf niet erg opgewonden. Als je geil genoeg bent, maakt het je niks uit hoe het ruikt en smaakt, denk ik.



Maar goed, sommige mensen zijn nu eenmaal erg gevoelig op geuren en smaken, dat kan, dan heb je een beetje pech. Heb je vaker dat je moet kokhalzen van een geur of smaak?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Nee hoor Sap, sommige mannen verliezen een hoop voorvocht als ze opgewonden zijn en dat kan echt enorm zuur of bitter smaken. Dat ligt niet aan de overgevoeligheid van degene die pijpt of het feit dat ze niet opgewonden genoeg is.



Wellicht heb jij een partner die geen voorvocht verliest, dat kan namelijk ook, want anders had je direct geweten dat de smaak van voorvocht anders is dan de smaak die aan een pik kan zitten die bijvoorbeeld de hele dag in een onderbroek heeft gezeten.
Voorhuid laten verwijderen,daar zit soms smegma onder, dat kan behoorlijk stinken.

Ik zelf heb mijn voorhuid nog,was m,n fluit gewoon met water en zeep,flink die voorhuis naar achteren en soppen maar.

Ik heb mannen gesproken nee nooit geen zeep gebruiken dat is niet goed,ik zeg je spoelt toch flink na met ruim water.
Alle reacties Link kopieren
quote:laura23 schreef op 13 juni 2016 @ 17:31:

Ik zag dat je ook een topic over tinder heb geopend. Als je geen vaste relatie hebt zal ik wel een beetje uitkijken. Maar als je een partner heb dan kan je die gewoon vragen te douche.Want een one night stand vraag je niet om ff te douchen??
Alle reacties Link kopieren
Douche je toch eerst samen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Nouja is een beetje dom om een one night stand uberhaupt te gaan pijpen, helemaal zonder condoom. Neem aan dat dat wel echt iets is wat je doet bij een vaste partner.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik een condoom met smaakje. Of doe slagroom, chocola, champagne, aardbeien.... whatever :D Misschien wel wat veel gedoe om dat elke keer te doen hihi
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:laura23 schreef op 14 juni 2016 @ 16:03:

Nouja is een beetje dom om een one night stand uberhaupt te gaan pijpen, helemaal zonder condoom. Neem aan dat dat wel echt iets is wat je doet bij een vaste partner.

Zo lang je niet deep throat, hem niet in je mond laat klaarkomen en je geen wonden hebt in mond en op pik is de kans op een soa bijzonder klein.



Gesmeer met levensmiddelen zou ik niet doen. Produceer zelf lekker veel speeksel, dan proef je amper nog pik.
...
Alle reacties Link kopieren
@ roos

Als je dat echt denkt moet je je heel gauw beter laten informeren. Zonder wonden, deeptroat en klaarkomen etc.. heb je wel degelijk kans op een soa. Ik zal je nog wat ergers vertellen, meer dan de helft van de soa's kan je daardoor al oplopen. Ik heb zelf even gewerkt op zo afdeling. Het probleem dat er jaarlijks heel wat mensen besmet raken is omdat ze zo denken als jij nu doet. Je hebt zelfs heel wat patienten die ondanks gebruik vancondoom ook besmet zijn geraakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een gesprek over gehad met een GGD/SOA verpleegkundige. Als je op de hartafdeling van het ziekenhuis werkt krijg je het idee dat iedereen een hartkwaal heeft, werk je op een SOA poli, dan lijkt iedereen een SOA te hebben.

De kans op een besmetting is trouwens lastig terug te vinden dus eigenlijk weet je helemaal niet precies welk risico je nou eigenlijk loopt, internet geeft weinig helderheid.

Wijsheid is een rubberen duikpak of gewoon geen seks. Pijpen met condoom.. Thanks but no thanks.
...
Alle reacties Link kopieren
Kan aan het eten liggen. Als hij veel knoflook eet dan smaakt de sperma vreemd, heb ik ooit gelezen
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren
Geuren / smaken kunnen ook "gewoon" niet matchen. T kan zijn dat n ander t prima of lekker vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven