Alleen kijken

15-01-2017 20:04 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer naar een parenclub willen gaan alleen maar om te kijken wat men daar allemaal uitspookt. Ik heb het er weleens over gehad met een vriend en vriendin en dit zouden we willen proberen. Let wel: we hebben totaal geen interesse om mee te doen en eerlijk gezegd vind ik dat hele gebeuren van swingen compleet gestoord. Maar toch ben ik nieuwsgierig.

Mijn vraag aan de swingers hier, komt het vaak voor dat mensen alleen gaan om te kijken en worden we niet gelijk "besprongen" door swingers want dat zou ik erg vervelend vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ja, ik zou voor de zekerheid een buttplug indoen voor je iets anders in je achterste voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je geen woord dat je totaal geen interesse hebt

Weet wel dat het een dure grap is voor "alleen maar naar gestoorde mensen te gaan kijken".

Er gebeurt niets wat jij niet wilt dat er gaat gebeuren.

Geen mens gaat je bespringen, doe even normaal.
Je vindt het compleet gestoord maar wil toch kijken? Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbara1978 schreef op 15 januari 2017 @ 20:09:

Ik geloof je geen woord dat je totaal geen interesse hebt

Weet wel dat het een dure grap is voor "alleen maar naar gestoorde mensen te gaan kijken".

Er gebeurt niets wat jij niet wilt dat er gaat gebeuren.

Geen mens gaat je bespringen, doe even normaal.



Nee, ik heb dus echt geen interesse om met wild vreemden in het openbaar seks te hebben. Ik ben puur nieuwsgierig naar de sfeer in zo'n club, wat boor type mensen daar komen. Lijken ze op normale mensen zoals collega's, buren, etc of zijn het van die typisch oversekste koppen die je daar voorbij ziet lopen.

Ik zou t hilarisch vinden als ik bijvoorbeeld me baas of iemand die ik ken en arrogant vind daar tegenkom met een piemel in de mond.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ja, allemaal oversekste mensen die zich bij de ingang verdringen om nieuwkomers gelijk de kleren van het lijf te rukken en hun gang ermee te gaan. Love it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 15 januari 2017 @ 20:14:

[...]





Nee, ik heb dus echt geen interesse om met wild vreemden in het openbaar seks te hebben. Ik ben puur nieuwsgierig naar de sfeer in zo'n club, wat boor type mensen daar komen. Lijken ze op nordmale mensen zoals collega's, buren, etc of zijn het van die typisch oversekste koppen die je daar voorbij ziet lopen.

Ik zou t hilarisch vinden als ik bijvoorbeeld me baas of iemand die ik ken en arrogant vind daar tegenkom met een piemel in de mond. Een soort van ramptoerist dus eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Apezuurtje schreef op 15 januari 2017 @ 20:14:

Je vindt het compleet gestoord maar wil toch kijken? Bijzonder.Ik ben t niet met je eens. De walen oftewel the red light district is zelf een toeristiche attractie geworden maar ik geloof niet dat de mensen die daar gaan kijken misschien ook zelf achter zo'n raam willen staan.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Wow wat ziek om eerst iemands levensstijl af te zeiken en er vervolgens deel aan wil nemen uit 'nieuwsgierigheid...hihi....haha'. Dan moet je jezelf wel echt kapot vervelen.

Ga een goed boek lezen of neem een hobby die je wel interesseert.
Only dead fish go with the flow
quote:Tulisa schreef op 15 januari 2017 @ 20:16:

[...]





Ik ben t niet met je eens. De walen oftewel the red light district is zelf een toeristiche attractie geworden maar ik geloof niet dat de mensen die daar gaan kijken misschien ook zelf achter zo'n raam willen staan.Nou zoals jij jouw beweegredenen beschrijft vind ik het nogal sneu overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal triest om daar aapjes te gaan kijken eerlijk gezegd.
quote:Tulisa schreef op 15 januari 2017 @ 20:14:

[...]





Nee, ik heb dus echt geen interesse om met wild vreemden in het openbaar seks te hebben. Ik ben puur nieuwsgierig naar de sfeer in zo'n club, wat boor type mensen daar komen. Lijken ze op normale mensen zoals collega's, buren, etc of zijn het van die typisch oversekste koppen die je daar voorbij ziet lopen.

Ik zou t hilarisch vinden als ik bijvoorbeeld me baas of iemand die ik ken en arrogant vind daar tegenkom met een piemel in de mond. Hoe ziet een oversekste kop eruit volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 15 januari 2017 @ 20:20:

[...]





Hoe ziet een oversekste kop eruit volgens jou?Daar ben ik ook benieuwd naar !
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 15 januari 2017 @ 20:20:

[...]





Hoe ziet een oversekste kop eruit volgens jou?Iemand die als een perv eruit ziet zoals de partijleider van de pedo-partij. Niet dat iedere pedo er zo uitziet of dat ik pedo's met swingers wil vergelijken maar de kop van die man vond ik erg passend bij een perv of oversekste persoon.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Zo dan, nou hier maak je wel vriendjes mee.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook hilarisch als je baas of de buurman jou tegenkomt in die parenclub
Alle reacties Link kopieren
aan het typen......
Ik vind je maar een beetje dom overkomen
quote:aife schreef op 15 januari 2017 @ 20:29:

Ik vind je maar een beetje dom overkomen Beetje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Apezuurtje schreef op 15 januari 2017 @ 20:20:

[...]





Nou zoals jij jouw beweegredenen beschrijft vind ik het nogal sneu overkomen.



Ik kan me voorstellen dat swingers het niet leuk vinden dat anderen er zo over denken, maar dit geldt echt niet alleen voor mij. Er zullen ook wel dingen zijn die ik doe en die jij minder leuk vind. Mag.



Maar goed, we dwalen af. De vraag is of dit kan/mag en wordt je lastig gevallen door anderen om mee te doen? Word je gevraagd om te vertrekken als men het idee heeft dat je alleen maar wil kijken en verder niks?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat alle forummers- die naar parenclubs gaan - nu echt staan te trappelen om jou ALLES te vertellen....
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je een geheimpje verklappen. Maar niet door vertellen hoor... Swingers zijn net echte mensen.

Het zou zomaar je buurvrouw kunnen zijn, of je baas, of het meisje achter de kassa van de appie.



Zo. Nu hoef je niet meer te gaan en de mensen die er komen lastig te vallen met je ramptoerisme.





Overigens is er niks mis, met gaan om alleen te kijken, maar dan wel graag door iemand met respect en niet iemand als jij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lekker aan het rellen TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 15 januari 2017 @ 20:29:

Ik vind je maar een beetje dom overkomen Omdat?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Phaedra_ schreef op 15 januari 2017 @ 20:30:

[...]



Beetje?Ik druk me lief uit vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven