Alleen kijken

15-01-2017 20:04 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer naar een parenclub willen gaan alleen maar om te kijken wat men daar allemaal uitspookt. Ik heb het er weleens over gehad met een vriend en vriendin en dit zouden we willen proberen. Let wel: we hebben totaal geen interesse om mee te doen en eerlijk gezegd vind ik dat hele gebeuren van swingen compleet gestoord. Maar toch ben ik nieuwsgierig.

Mijn vraag aan de swingers hier, komt het vaak voor dat mensen alleen gaan om te kijken en worden we niet gelijk "besprongen" door swingers want dat zou ik erg vervelend vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:39:

[...]





Hoezo? Die bestaan al hoor. Of je het nou leuk vind of niet.Heeft die vriend van je toestemming om daar te mogen filmen?
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:34:

[...]





Dat weet ik nog niet. Een van de personen met wie ik ga is een amateur filmmaker en wil hier mogelijk een mini docu over maken. Hij gaat uitzoeken en plannen en dan hoor ik het wel.

Ik weet niet of ik het hier ga vertellen, zeker als ik slechte indruk krijg zal het denk ik moeilijk voor de swingers zijn om dit te accepteren gezien hun reacties nu al. Men dult zo te lezen geen andere mening dan die van hen.

Het lijkt me heel sterk dat hij toestemming krijgt om te filmen...



En verder lees ik bij jou meer onwil om een andere mening te dulden dan bij de rest van de posters hier.
In een club mogen geen mobieltjes of andere opnameapparatuur meegenomen worden. Die moet je in je kluisje achterlaten. Je kleedt je om in lingerie, dus stiekem iets meenemen is er ook niet bij. En als je betrapt wordt op filmen of fotograferen, word je er direct uitgezet.



Blij dat ik dit weekend geen clubplannen heb, zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onbevangen schreef op 16 januari 2017 @ 11:40:

[...]



Heeft die vriend van je toestemming om daar te mogen filmen?



Dat lijkt me niet

Ik kan me ook niet voorstellen dat dat gaat gebeuren.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:40:

[...]





Dit is jouw interpretatie. I respectfully disagreeNiet alleen haar interpretatie, ongeveer ieders interpretatie
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:34:

[...]





Dat weet ik nog niet. Een van de personen met wie ik ga is een amateur filmmaker en wil hier mogelijk een mini docu over maken. Hij gaat uitzoeken en plannen en dan hoor ik het wel.

Ik weet niet of ik het hier ga vertellen, zeker als ik slechte indruk krijg zal het denk ik moeilijk voor de swingers zijn om dit te accepteren gezien hun reacties nu al. Men dult zo te lezen geen andere mening dan die van hen.

Ik ben geen swinger en toch vind ik je bijzonder reageren.



Leuk dat jullie gaan. Realiseer je dat je in lingerie moet lopen en dat mensen je aan gaan raken.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:34:

[...]





Dat weet ik nog niet. Een van de personen met wie ik ga is een amateur filmmaker en wil hier mogelijk een mini docu over maken. Hij gaat uitzoeken en plannen en dan hoor ik het wel.

Ik weet niet of ik het hier ga vertellen, zeker als ik slechte indruk krijg zal het denk ik moeilijk voor de swingers zijn om dit te accepteren gezien hun reacties nu al. Men dult zo te lezen geen andere mening dan die van hen.



Ben je je ervan bewust dat dit strafbaar is als je hiervoor niet vooraf toestemming vraagt aan de uitbater?

Als jij meegaat kan je tevens medeplichtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 16 januari 2017 @ 11:42:

[...]



Het lijkt me heel sterk dat hij toestemming krijgt om te filmen...



En verder lees ik bij jou meer onwil om een andere mening te dulden dan bij de rest van de posters hier.Nee, ik denk niet dat hij toestemming heeft om te filmen en volgens mij is hij dat ook niet van plan. Ik weet ook niet precies wat hij allemaal wel of niet van plan is hoor. Het idee kwam eigenlijk van hem en toen heb ik met een vriendin besloten om mee op sleeptouw te gaan om die wereld van binnen te bekijken. Verder heb ik me er niet in verdiept.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:34:

[...]





Dat weet ik nog niet. Een van de personen met wie ik ga is een amateur filmmaker en wil hier mogelijk een mini docu over maken. Hij gaat uitzoeken en plannen en dan hoor ik het wel.

Ik weet niet of ik het hier ga vertellen, zeker als ik slechte indruk krijg zal het denk ik moeilijk voor de swingers zijn om dit te accepteren gezien hun reacties nu al. Men dult zo te lezen geen andere mening dan die van hen.Een open discussie over swingers is wat anders dan zomaar uit het niets hier al je aannames droppen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je een 16 jarige op een zolderkamertje die zich een beetje verveeld en zin heeft om te trollen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:49:

[...]





Nee, ik denk niet dat hij toestemming heeft om te filmen en volgens mij is hij dat ook niet van plan. Ik weet ook niet precies wat hij allemaal wel of niet van plan is hoor. Het idee kwam eigenlijk van hem en toen heb ik met een vriendin besloten om mee op sleeptouw te gaan om die wereld van binnen te bekijken. Verder heb ik me er niet in verdiept.Lekker geregeld allemaal dus. Ik vind het eerlijk gezegd nogal triest dit van jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:49:

[...]





Nee, ik denk niet dat hij toestemming heeft om te filmen en volgens mij is hij dat ook niet van plan. Ik weet ook niet precies wat hij allemaal wel of niet van plan is hoor. Het idee kwam eigenlijk van hem en toen heb ik met een vriendin besloten om mee op sleeptouw te gaan om die wereld van binnen te bekijken. Verder heb ik me er niet in verdiept.



Nogmaals: ben je bereid in lingerie rond te lopen en kan je mensen die je aanraken/leuk vinden/willen handelen?

De mensen denken dat jij komt voor hetgeen waar je voor komt in een parenclub.

Nee is nee, maar er wordt echt wel geprobeerd.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:49:

[...]





Nee, ik denk niet dat hij toestemming heeft om te filmen en volgens mij is hij dat ook niet van plan. Ik weet ook niet precies wat hij allemaal wel of niet van plan is hoor. Het idee kwam eigenlijk van hem en toen heb ik met een vriendin besloten om mee op sleeptouw te gaan om die wereld van binnen te bekijken. Verder heb ik me er niet in verdiept.



Klinkt als een spannend filmpje. Als jullie daar minstens 50,- pp entreegeld voor over hebben, tenzij je Dylan of Enzo heet...



Duimpje omhoog voor je YouTube-kanaal...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 16 januari 2017 @ 11:51:

Volgens mij ben je een 16 jarige op een zolderkamertje die zich een beetje verveeld en zin heeft om te trollen.Omdat? Ik reageer nu alleen op datgene wat aan mij gevraagd wordt en probeer zo min mogelijk mijn eigen mening te geven juist om verdere negativiteit te vermijden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge, je maakt het wel erg snel ongeloofwaardig dit verhaaltje! De volgende keer iets langer volhouden hoor!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2017 @ 11:52:

[...]





Nogmaals: ben je bereid in lingerie rond te lopen en kan je mensen die je aanraken/leuk vinden/willen handelen?

De mensen denken dat jij komt voor hetgeen waar je voor komt in een parenclub.

Nee is nee, maar er wordt echt wel geprobeerd.Dat zien we dan wel. Ik begrijp de "risico's" volkomend. Als ik het te vervelend vind worden vertrek ik gewoon. Thats it.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Jij bent degene die begint met die negativiteit door swingers compleet gestoord te noemen en van te voren al te lachen over wat je in een club aan hoopt te treffen. Want wie weet zie je daar wel alleen maar oversekste mensen die je bij binnenkomst al bespringen.



En daarmee probeer je zo min mogelijk je eigen mening te geven? Jaja. Zo begin je geen open discussie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:55:

[...]





Dat zien we dan wel. Ik begrijp de "risico's" volkomend. Als ik het te vervelend vind worden vertrek ik gewoon. Thats it.Waarom zou je er überhaupt heen gaan terwijl je van tevoren weet dat je het vervelend gaat vinden?
Alle reacties Link kopieren
En als die mensen het nou vervelend vinden worden? Hebben die ook nog een stem in het hele gebeuren of boeit het je verder niet of ze gefilmd willen worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:55:

[...]





Dat zien we dan wel. Ik begrijp de "risico's" volkomend. Als ik het te vervelend vind worden vertrek ik gewoon. Thats it.Ik zou mijn geld in mijn zak houden, daar doe je jezelf een plezier mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 16 januari 2017 @ 11:57:

Jij bent degene die begint met die negativiteit door swingers compleet gestoord te noemen en van te voren al te lachen over wat je in een club aan hoopt te treffen. Want wie weet zie je daar wel alleen maar oversekste mensen die je bij binnenkomst al bespringen.



En daarmee probeer je zo min mogelijk je eigen mening te geven? Jaja. Zo begin je geen open discussie.Daar heb ik het nu bewust niet meer over. Omdat men zich daardoor beledigd voelt, maar jij (en anderen) blijven het steeds aanhalen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:49:

[...]





Nee, ik denk niet dat hij toestemming heeft om te filmen en volgens mij is hij dat ook niet van plan. Ik weet ook niet precies wat hij allemaal wel of niet van plan is hoor. Het idee kwam eigenlijk van hem en toen heb ik met een vriendin besloten om mee op sleeptouw te gaan om die wereld van binnen te bekijken. Verder heb ik me er niet in verdiept.

Hij gaat dus een mini-docu maken zonder inside filmmateriaal?



Heb jij 50 euro hiervoor over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 16 januari 2017 @ 11:58:

En als die mensen het nou vervelend vinden worden? Hebben die ook nog een stem in het hele gebeuren of boeit het je verder niet of ze gefilmd willen worden?Wie zegt dat ze gefilm worden? Je verzint nu dingen ter plekke. Sorry hoor.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Ohhh je gaat alleen maar een filmpje van de buitenkant van het gebouw maken.



Goeie docu!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin vast met aftellen. 10....9.....8.....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven