allergie voor kruidvat condooms, ben ik de enige?

08-12-2014 23:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben allergies voor kruidvat condooms, de classic in ieder geval, de anderen weet ik niet. Ik krijg ontzettende jeuk, eerst alleen op gezicht, ik raakte dan het cd aan en later mijn gezicht. Ik kreeg allemaal bultjes, en jeuken! Ik heb het toen lange tijd niet gekocht, maar ik had helaas geen keus en moest deze wel kopen. (normaal koop ik glyder via internet en die bevallen mij prima, goedkoop en zeer goed).

Nu heb ik vandaag een gebruikt en heb ik ook beneden ontzettende jeuk!



Zijn er meer mensen die het hebben bij kruidvat condooms? Ik heb al zoveel soorten gebruikt en nooit zo iets mee gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nope, herken ik niet. Niet meer kopen dus. Je "moet" overigens nooit een bepaald merk condooms kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om geen seks te hebben.

Maar beter met een condoom waar je jeuk van krijgt dan helemaal zonder. Daar heb ik dan wel weer respect voor.
Alle reacties Link kopieren
Krassen krassen krassen.... altijd prijs.



Er zijn toch nog tig andere merken.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je allergisch bent voor 1 van de bestanddelen. Aangezien je geen problemen hebt met andere merken, zie ik niet in wat het probleem is. Gewoon een ander merk kopen.
Alle reacties Link kopieren
Latex allergie?
Alle reacties Link kopieren
Of iets in het glijmiddel waar je op reageert.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 08 december 2014 @ 23:38:

Aangezien je geen problemen hebt met andere merken, zie ik niet in wat het probleem is. Gewoon een ander merk kopen.



Ik was gewoon nieuwsgierig of meer vrouwen dit hadden van dit merk. Als zo iets vaak voorkomt dan is het misschien handig om het kruidvat daar eens over in te lichten, daar ging het mij om. Als ik een van de weinige ben, dan is het zeker geen probleem. Ik koop voortaan mijn oude vertrouwde merk weer.



"Maar beter met een condoom waar je jeuk van krijgt dan helemaal zonder. Daar heb ik dan wel weer respect voor."

(als sekswerker gebruik ik altijd condooms, vandaar, zonder condoom geen seks, ook niet pijpen)
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat is geen merk-condoom... Het is slechts één van de vele uitvoeringen zoals verkocht als huismerk.

Je kunt ook iets minder zuinig zijn en Durex ultra thin kopen... Dan maar een pakje sigaretten minder!
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
Alle reacties Link kopieren
quote:DainBramage schreef op 16 december 2014 @ 18:17:

Kruidvat is geen merk-condoom... Het is slechts één van de vele uitvoeringen zoals verkocht als huismerk.

Je kunt ook iets minder zuinig zijn en Durex ultra thin kopen... Dan maar een pakje sigaretten minder!



Het zijn gekeurde condooms, ik heb nooit eerder problemen met andere condooms gehad, dus dan verwacht ik dat met deze ook niet. Ok aan gezicht had ik eerder jeuk gekregen, maar voor nood, er waren geen andere condooms op dat moment, kocht ik deze. Ik gebruik altijd glyder, is van durex, supergoedkoop en super goed. Zijn toen getest, en kwamen samen met benelux van durex als beste uit de test.



Ik rook trouwens niet hoor, het heeft ook niks met bezuinigen te maken. Waarom zou je duur kopen als het goedkoper kan en ook bijna altijd goed is. Als er niks anders is dan betaal ik desnoods 100 euro voor een condoom, voor mij geen seks zonder

condoom! Maar het gaat hier niet om een bedrag, het gaat om de vraag of er meer mensen last van hebben. Daar verwacht ik antwoord op, geen aanvallen van, koop een pakje sigaretten minder.
Alle reacties Link kopieren
Het was geen aanval, Annieta, slechts een nadenkertje, domweg omdat de kruidvatwinkel om de hoek ook durex verkoopt, naast het huismerk en nog een ander merk...



Mooi dat je niet onbeschermd wil zijn, maar geloof me, vrijen met zoveel lichamelijke klachten tot gevolg is de moeite niet waard.

En ja, een latex-allergie is heel reëel, het bestaat echt, dus bekijk de samenstelling van de kruidvatvariant en vergelijk die met de samenstelling va bijvoorbeeld D**** Dan weet je tenminste de volgende keer welke condooms je links kunt laten liggen.
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven